درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در کرج و حومه

مبل شویی در کرج و حومه

بهترین مبل شویی در شهران

مبل شویی در کرج و حومه آن جزو خدمات مبل شویی جاوید در کرج و استان البرز می باشد. استان البرز بعد از تهران یکی از بزرگ ترین شهرهایی به شمار می آید که ما مبل شویی در منزل با دستگاه را انجام می دهیم.

مبل شویی در کرج و حومه گلشهر

کرج یکی از بزرگ ترین شهر هایی است که ما بعد از تهران آن را برای فعالیت خود در کار مبل شویی انتخاب کرده ایم. انتخاب بزرگ ترین شهرها برای کار خدماتی  بسیار پر اهمیت می باشد چرا که سرویس کاران به اندازه کافی در طول روز آدرس دارند. داشتن چند تا آدرس در طول روز در یک شهر برای سرویس کاران از لحاظ درآمد بسیار خوب است.

خوب بودن به این معنا است که سرویس کاران بهانه ای برای اینکه تعداد آدرس کم است و نمی توانند خدمات را انجام بدهند را ندارند. و متخصصان با خیالی آسوده تر به شستشوی مبل در منزل با دستگاه می پردازند.

بگذارید این گونه بگویم که شستشوی مبل در منزل جزو پر طرف دار تربن خدمات یک مبل شویی و قالی شویی به حساب می آید. ما در مبل شویی در کرج و حومه تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم  تا بتوانیم در سطح کرج بالاترین رتبه شستشوی مبلمان در منزل را داشته باشیم. برای دانستن نحوه شستشوی مبلمان در خانه سری به مقاله مبل شویی در یافت آباد بزنید.

مبل شویی در محدوده کرج
مبل شویی در محدوده کرج

شستشوی مبل و موکت در کرج با دستگاه

مبل شویی جزو دسته خدماتی در منزل به حساب می آید که در این دسته بندی در تهران و کرج بالای دویست  شرکت وجود دارد. همه این شرکت ها زمانی که تاسیس شدند حتما در مرحله اول به پیشرفت شغلی خود نیز فکر کرده اند.

چرا که هزینه کردن و بزرگ کردن یک شرکت ابتدا در ذهن آدمی تجسم می شود و بعد از آن بر روی کاغذ نگاشته می شود. این را خوب می دانم که هر چیزی که بر روی کاغذ آورده شود بی دلیل نیست و حتما هدف بزرگی در پشت آن است.

این هدف ها شاید برای خیلی ها فرق و تفاوتی داشته باشند اما ماهیت قضیه یکی است. و همه دوست دارند که شرکتی با تعداد کارکنان زیادی داشته باشند و هم درامد زیادی هم به جیب بزنند.

مبل شویی در کرج و حومه  نیز از اول با این ایده که روزی بتواند شاهد رقیبانی باشد به وجود آمد. من نیز به عنوان مدیریت مبل شویی جاوید شاید اولین خواسته ام این بوده باشد. و خوشبختانه توانسته ایم جایگاه خاصی را نیز در منطقه کرج به دست بیاوریم.

مبل شویی در کرج
مبل شویی در کرج

مبل شویی در مهر شهر کرج و محمدیه

ما علاوه بر این که در خود شهر کرج فعالیت داریم و تبلیغات گسترده ای را در سطح شهر کرج انجام داده ایم. اما باز هم به این رضایت نداده ایم و دوست داریم تا خانواده مبل شویی خود را بزرگ تر کنیم. که این امری بسیار طبیعی است برای تمامی کسانی که به دنبال پیشرفت و ارتقای شغلی خودشان هستند.

مهر شهر کرج یکی از منطقه ها و شهر های کوچک استان البرز است که ما در آن نیز فعالیت می کنیم. مبل شویی در استان البرز  برای این شهر ها هم بسیار مفید است. و ما برای انجام خدمات شما عزیزان کل شهر مهر شهر را نیز تحت پوشش خود داریم.

مشتریانی که در مهر شهر کرج هستند به راحتی با شماره زیر تماس بگیرند تا متخصصان ما را در منزل خودشان ببینند. و کارهای خدماتی آنها را با کمال رضایت انجام دهیم.

                  ۴۴۰۳۹۲۱۷                      ۴۴۰۳۹۳۱۴

شهر محمدیه کرج نیز جزو شهرهایی است که مشتریان کم و بیش با مبل شویی جاوید آشنایی دارند. از آنجا که کرج و شهرهای آن با هم ادغام شده اند اکثر شرکت هایی که در کرج هستند خدمات شهر محمدیه کرج را نیز انجام می دهند. محمدیه کرج خود نیز یکی از شهر های بزرگ برای انجام خدمات مبل شویی و قالی شویی به حساب می آید. ما در این منطقه تمام خدمات مربوط به شستشوی مبلمان و شستشوی خوشخواب ها در منطقه را با ضمانت نامه کتبی ارائه می کنیم. ما نیز دوست داریم در محدوده محمدیه کرج نیز مانند مبل شویی در پونک تهران مشتری های خود را داشته باشیم.

هر چند تعداد مشتری هایمان در کرج  به مشتری های تهران نمی رسدو اما تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا مشتری هایمان در جای جای ایران بزرگ ما را به عنوان ارزان ترین مبل شویی در تهران بشناسند.

شستشوی مبلمان در کرج و استان البرز

کرج جزو شهرهایی است که چون این سال ها با زیاد شدن ساخت و ساز ها در سطح کشور فاصله ای چندان دوری با تهران ندارد. بیشتر اوقات استان البرز هم با تعرفه تهران کار مبل شویی و قالی شویی را انجام می دهند. یعنی در حالت کلی فرق زیادی بین این دو شهر وجود ندارد و قیمت ها یکسان است. اما در حالت کلی اتحادیه صنف مبل شویی در این دو استان با همدیگر متفاوت است.

هر یک از این استان ها طبق تعرفه خود به شرکت ها قیمت را ارائه می کنند. به عنوان مثال اگر شخصی برای شستشوی مبلمان از تهران به منطقه ای در کرج مانند محمدیه و یا مهر شهر کرج برای انجام کار برود. و کار شستشوی مبلمان مشتری را برعهده بگیرد و کار را نیز به نحو احسن انجام دهد. ولی به هر دلیلی مشتری از نحوه کار و یا برخورد متخصص راضی نباشد و یا رضایت نسبت به کار نداشته باشد. به هیچ وجه نمی تواند که با اتحادیه مبل شویی در منزل تهران تماس بگیرد و شکایت خود را به این اصناف اطلاع رسانی کند.

چرا که در این مورد حتما  مشتری باید تماس بگیرد. تا شماره اصناف مربوطه آن شهر را بیابد و با آنها تماس بگیرد. چرا که اگر با شهری دیگر تماس بگیرد هیچ جوابی از آنها نخواهد شنید.

قیمت شستشوی مبلمان در کرج

همان گونه که در مقاله شستشوی فرش در منزا با دستگاه در تهران به طور واضح بیان کرده ایم. قیمت ها طبق تعرفه اتحادیه مبل شویان و قالی شویی ها در استان البرز می باشد. این قیمت ها به صورت تقریبی و هر جایی با توجه به مبل ها متغیر خواهد بود.

  • قیمت شستشوی یک دست مبل هفت نفره با تشک دوبل با دستگاه در کرج ۳۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی یک دست مبل هفت نفره بدونه تشک دوبل در کرج ۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی مبلمان نه نفره با تشک دوبل در کرج با ضمانت نامه ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی یک دست مبلمان نه نفره بدونه تشک دوبل در منزل کرج ۴۰۰۰۰۰تومان می باشد.
  • خشک شویی تشک های خوشخواب دونفره در منزل کرج با دستگاه ۲۲۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی یک عدد خوش خواب یک نفره در کرج با دستگاه ۱۷۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی هر متر مربع فرش های ماشینی، اعلا، ابریشم، دست بافت و ابریشم در منزل در کرج با ضمانت ۲۰۰۰۰ تومان می باشد.

همه عزیزانی که به این مقاله سری می زنند و مطالعه می فرمایند. توجه داشته باشند که قیمت های فوق صرفا برای سال ۱۴۰۱ می باشد. و به محض اعلام قیمت های جدید از طرف مبل شویی در کرج و حومه در این بخش گذاشته خواهد شد.

شستشوی خوش خواب در کرج
شستشوی خوش خواب در کرج

نحوه شست و شوی خوش خواب ها در کرج چگونه است

خوشخواب ها جزو معدود کارهای خدماتی است که چندین سال است. که مشتری ها پی به شستشوی آنها برده اند و خوشخواب ها را شستشو می دهند. اما باید بدانیم که هیچ خوشخوابی با فشار مستقیم آب شستشو نمی شوند. چرا که این کار باعث می شود تا خوشخواب ها زرد و چرک مرده شوند. خوش خوابی که با آب شستشو شود رنگ و حالتی به خود می گیرد که دیگر قابل استفاده نیست. چرا که اگر زرد شوند دیگر با هیچ موادی پاک و تمیز نمی شوند.

اما بهترین را ه برای این که بتوانیم خوش خواب ها را تمیز نگه داریم. بهتر است که از محلفه های مختلف برای پوشاند سطح مبلمان استفاده کنیم. این کار باعث می شود تا خوشخواب های ما همیشه تازگی خود را حفظ کنند. بس بنابراین نتیجه می گیریم که هیچ وقت با آب شستشو نکنیم.

اما امروزه خوش خواب ها چگونه شستشو می شوند

این روزها دیگر خانم های خانه دار بسیار به راحتی به سر می برد. یعنی برای هر کاری وسیله ای طراحی شده  تا کار کردن در خانه سهل و آسان گردد. همان گونه که جارو برقی ها جایگزین جارو دستی شدند و زنان به آسایش رسیدند. تعداد زیادی مبل شویی و سرویس کارانی که خوشخواب ها را تمیز می کنند در سراسر تهران و کرج فعالیت می کنند. اکثر این سرویس کاران علاوه بر این که مبل شویی در منزل با دستگاه انجام می دهند شستشوی تشک خوش خواب هم جزو کارهای آنها می باشد. یعنی در لیست خدمات مبل شویی و خشک شویی مبلمان این خدمات را نیز به صورت ضمانتی انجام می دهند.
شستشوی خوش خواب ها در منزل با این دستگاه ها بسیار خوب و به صرفه می باشد. چرا که سرویس کران در کمتر از نیم ساعت یک خوش خواب دو نفره را شستشو می دهند و یه مشتری تحویل می دهند.
تشک ها بعد از شستشو با دستگاه چند ساعت الی یک روز طول می کشد تا کاملا خشک و قابل استفاده شوند.
بسیاری از خوش خواب ها چون تمیز هستند بنابراین زحمت کمتری را هم می طلبد تا سرویس کاران انجام دهند. در این صورت خوش خواب هم سریع تر خشک و قابل استفاده می شود.
اما تعدد زیادی از خوش خواب ها چون چندین سال است که شستشو نشده استو مشتری برای بار اول این کار را انجام می دهد. طبیعی است که این تشک ها نیاز بیشتری به شستشو دارند و باید دوبار کامل آن را شستشو داد تا کاملا تمیز و مرتب شوند.. این تشک ها در کمترین زمان ممکن حدود یک روز طول می کشد تا خشک شوند و بشود از آنها استفاده کرد.

خوش خواب بعد از شستشو در کرج
خوش خواب بعد از شستشو در کرج

نحوه لکه گیری مبل در کرج با دستگاه

مبل ها جزو آن دسته از خدماتی است که در کرج , محمدیه و مهر شهر  و تمام شهرستان ها خیلی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. چون ما در طول روز بیشترین استفاده را از مبل ها برای نشستن و استراحت کردن می کنیم. بنابراین بیشتر در معرض کثیفی و آلودگی قرار می گیرند و همیشه خانم ها به عنوان یک معزل به انها نگاه می کنند. ام با آمدن سرویس کاران و متخصصان در کرج برای شستشوی مبلمان و لکه گیری آنها مشتری خیالی آسوده تر دارد.
چون مشتری می داند که مبل ها اگر خیلی هم کثیف بشوند و حتی لکه های زیادی روی مبلمان نمایان شود پاک می شوند. سرویس کاران ما برای تمیز کردن و برداشتن لکه ها روی مبل تخصص کافی را پیدا کرده اند.
و اما
که ما در مقاله ای نحوه لکه گیری مبلمان در منزل را به صورت مفصل توضیح داده ایم. که اگر هر مشتری هر گونه لکه ای روی مبل هایشان باشد را می توان به این طریق ها پاک سازی و تمیز کرد
اما در حالت کلی هر گونه لکه ای که روی مبلمان پدیدار می شود را می توان با ترفندهای لکه گیری  توسط مبل شویی در کرج و حومه همه آنها را لکه برداری کرد.

 

خدمات مبل شویی در کرج با دستگاه در منزل

خدمات مبل شویی در کرج را با نام تجاری مبل شویی جاوید بشناسیم. مبل شویی خوب در کرج مبل شویی است که بتواند بهترین کیفیت ها را نثار مشتری ها بکند. قابل توجه عزیزانی که نمی دانند که چه خدماتی در مبل شویی ها انجام می گیرد. اما در حالت کلی وظایف و خدماتی که در مبل شویی جاوید انجام می شود را در زیر می نویسیم.

  • شست و شوی مبلهای راحتی, استیل و تمام پارچه در منزل کرج
  • خشک شویی انواع صندلی های نهار خوری و اداری در تمام تهران و کرج
  • شستشوی انواع فرش های ماشینی دست بافت اعلا و ابریشم
  • خشکشویی انواع تابلو فرش های ابریشم و گل ابریشم
  • شست و شوی انواع خوش خواب های یک نفره و دو نفره
  • خشک شویی انواع موکت های چسبی در محل کار و اداره جات ها

شما عزیزان و مشتریان گرامی با توجه به تمام امتیازها و خدمات ما در منطقه می توانید از خدمات خوب و به صرفه ما در کرج بهره مند شوید. کرج مانند تهران از نظر ما بزرگ است و ما در این منطقه تبلیغات کلانی را نیز داریم تا بتوانیم مشتری های زیادی را به خود جذب کنیم. همیشه مشتری ها با استفاده از کیفیت کار خدمات یک شرکت را می سنجند و به آنها امتیاز می دهند. که اگر کیفیت کار مبل شویی در هر جایی از کرج و تهران خوب باشد مشتری بلا فاصله آن شرکت را به عنوان خدماتی برای کار خود انتخاب می کند.

۴.۸/۵ - (۱۰ امتیاز)

8 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در کرج و حومه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید