درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در دهکده المپیک

مبل شویی در دهکده المپیک

مبل شویی در دهکده المپیک تهران

مبل شویی در دهکده المپیک را می توان با تمام مبل شویی های موجود در شهرک راه آهن مقایسه کرد. این شرکت هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ نزدیک بودن الویت های برتری نسبت به سایر مبل شویی ها دارد. مبل شویی جاوید دارای برند بهترین مبل شویی در چیتگر و منطقه ۲۲ تهران را نیز دارد

شرکت های مبل شویی زیادی به خاطر نزدیک بودن و بدونه ترافیک بودن این منطقه وجود دارند که ما یکی از این مبل شویی ها هستیم. شستشوی مبل در دهکده المپیک یکی از پر طرفدارترین شعبات مبل شویی ما در منطقه ۲۲ به حساب می آید.

مبلشویی  خوب در دهکده المپیک

شستشوی مبلمان در خانه جزو کارهایی است که وقت و هزینه زیادی را می طلبد. چرا که امروزه با توجه به این که همه درگیر کار و مشقت های زندگی هستند. و دیگر هیچ کسی وقت زیادی برای تمیز کاری و مرتب کردن دکوراسیون خانه ندارند اکثر ما ها درگیر کارهای روزمره خود می شویم.

مردم دیگر وقت این را ندارند که وقت زیادی را برای تمیز کردن مبلمان با آب و کف در خانه بکنند و کلی وقت و زمان خود را صرف این کار کنند. همه مردم این روزها از سرویس های مبل شویی در منزل تهران و شستشو در محل کمک می گیرند و خدمات خود را به آنها می سپارند. در منطقه غرب تهران و شهرک راه آهن دو سه تا پیک تبلیغاتی با نام های محله سبز، پیک نفیس،پیک عرشیا و پیک آوازه وجود دارد. اما در کل می توانید به نزدیک ترین مبل شویی در پونک تهران اشاره کرد.

که تمامی شرکت هایی که در منطقه دهکده المپیک می خواهند فعالیت کنند در این پیک ها می توانند که تبلیغات خود را ثبت کنند. این دفترچه های تبلیغاتی در شهرک راه آهن با تیراژهای بالا هر ماه به در خانه ها پخش و توزیع می شوند.  و هزاران مشتری از این طریق می توانند با شرکت های مبل شویی و قالی شویی ارتباط برقرار کنند.

مبل شویی در دهکدە المپیک
مبل شویی در دهکده المپیک

تا قبل از شرایط کنونی و کرونا اکثر شرکت ها از این طریق با مشتری ارتباط می گرفتند. اما الان شرایط یه کم عوض شده است و بیشتر مردم به سمت کسب و کارهای اینترنتی روی آورده اند. و شاید به جرئت بگویم که الان اکثر مردم از این طریق  خدمات و کارهای روز مره خود را رزرو و انجام می دهند.

نحوه شستشوی مبلمان در منطقه دهکده المپیک

ما همان گونه که در طول روز به استراحت و نظافت نیاز داریم. خانه های ما هم در طول روز نیاز به تمیز کاری و نظافت کردن دارند. کسانی که در تهران زندگی می کنند با شرایط آب و هوایی تهران آشنایی دارند. و می دانند که در طول روز چقدر دوده و کثیفی وارد خانه ها می شود و فضای خانه را کدر و کثیف می کنند.

بسیاری از ما تهرانی ها همیشه دستمال به دست آماده پذیرایی و نظافت کردن هستیم، و خانه خود را از این آلودگی ها پاک می کنیم. اما به علت شرایط زندگی کردن در اینجا بسیاری از مشتری ها نیز وقت کافی بر ای در خانه ماندن و نظافت کردن ندارند. و مجبور می شوند که هفته ای یک بار و یا چند هفته یک بار شستشو و نظافت کردن خانه را انجام دهند.

برای انجام این کار کافی است با ارزان ترین مبل شویی در تهران  و منطقه تماس بگیرید. که دیدن عکس های مبلمان خانه این گونه مشتری ها قبل و بعد آن کاملا دیدنی هستند. چرا که تمامی آن کثیفی ها و دوده ها در داخل بافت مبلمان جمع آوری می شوند و مبلمانی چرک مرده و کثیف در خانه دارند. که با شستشوی آنها با دستگاه مثل روز اول خود تمیز و پاکیزه می شوند.

دستگاه های مبل شویی برای تمیز کاری مبلمان در خانه بسیار مهم هستند. چرا که تمامی آن دوده اه و کثیفی های داخل  مبلمان توسط دستگاه های مبل شویی جمع آوری می شوند. و مبلمان  ظاهر زیبای خود را دوباره به دست می آورند.

مبل شویی خوب در دهکدە المپیک
مبل شویی خوب در دهکده المپیک

موکت شویی و فرش شویی در دهکده المپیک

تمامی مشتری هایی که در دهکده المپیک سکونت دارند و می خواهند با مبل شویی خوب در تماس باشند. بدونه فوت وقت در صفحه اصلی سایت ما شماره مبل شویی جاوید را بردارید و با ما تماس بگیرید. خود را به خانواده بزرگ جاوید اضافه کنید و ما را نیز برای دیگران و وابستگان تبلیغ و تعریف کنید. چرا که ما در منطقه دهکده المپیک جزو بهترین ها و برترین های مبل شویی و قالی شویی می باشیم.

شاید به صراحت بگویم که نیمی از ساکنین دهکده  با مبل شویی در دهکده المپیک  با نام تجاری مبل شویی جاوید آشنایی کامل دارند. و شاید بارها از خدمات ما در زمینه مبل شویی، موکت شویی،فرش شویی و شستشوی خوشخواب در محل خود استفاده کرده اند.

قیمت مبل شویی در دهکده المپیک

این روزها به دلیل اینکه تعداد مبل شویی ها در تهران رو به افزایش رفته است قیمت ها هم ثابت نیستند. عده ای از مبل شویی ها به دلیل پول دار بودن سایت و کار خود را در گوگل به صورت پولی بالا می آورند و قیمت های مختلفی را هم ارائه می کنند.

عده ای دیگر به فکر جایگاه و ازدیاد مشتری ها هستند و نسبت به سایر رقبا قیمت کمتری به مشتری پیشنهاد می دهند. که این کار از نظر من بسیار خوب و پسندیده می باشد چرا که این شرکت هم رشد خود برایش مهم است و هم موقعیت مشتری را درک می کند. مشتری هایی که جذب این گونه شرکت ها می شوند خیلی به سختی از این مبل شویی ها دل می کنند و جدا می شوند.

منطقه تحت پوشش در دهکده المپیک

ما در منطقه ۲۲ و به خصوص دهکده المپیک و خیابان مرودشت شمالی و جنوبی، خیابان علیزاده و گلستان ها، شهرک صدرا، بوستان جوان مردان،میدان المپیک فعالیت داریم. و تمام تلاش خود را میکنیم تا همه مشتری هایمان در این منطقه از ما و خدمات ما در منطقه راضی و خشنود باشند.

ولی این را باید دانست که در این منطقه و شهرک راه آهن و تمام مناطق تهران کار اصلی را کیفیت انجام می دهد. کیفیت از نظر من بالا ترین رتبه در رضایت و مشتری مداری را دارا است. چرا که هر مشتری که متخصصان مبل شویی در دهکده المپیک را برگزیند. ما را برای همیشه در نزدیک خود دارند و هیچ وقت نمی توانند که با وجود مبل شویی جاوید در منطقه ۲۲ کارهای خدماتی خود را به متخصصان و یا سرویس کاران دیگری بسپارند.

مبل شویی در دهکده المپیک تهران
مبل شویی در دهکده المپیک تهران

قیمت یا کیفیت در دهکده المپیک

هر جایی که مشتری ها بخواهند با مبل شویی ها در تماس باشند و کار خدماتی خود را انجام دهند حتما قیمت می گیرند. گرفتن قیمت این روزها یکی از واجبات مشتری برای انجام خدمات می باشد.

شاید تعداد زیادی مشتری در تهران و یا سایر شهر ها مانند شهر تکاب باشد که قیمت برایشان خیلی پر اهمیت نباشد. اما در حالت کلی بسیاری از مبل شویی ها با ارائه قیمت های شفاف تصمیم براین دارند تا بتوانند که مشتری های زیادی را جذب خود کنند. و این کار به نظر من خیلی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

شستشوی مبلمان  هفت نفره در منزل با دستگاه ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

خشکشویی مبل های نه نفره در منزل با دستگاه ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

۵/۵ - (۲۰ امتیاز)

9 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در دهکده المپیک»

  1. من دو بار دیگه کارمو انجام داده بودم و اصلا راضی نبودم اما داداشم اقای جاوید و معرفی کردند و واقعا لایق تعریف بودند من از شما عزیزان و برادرم بسیار سپاسگذارمم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید