درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در منزل تهران

مبل شویی در منزل تهران

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل شویی در منزل تهران در نظر دارد که در سال جاری هعر ست مبل هفت نفره ۶۰۰۰۰۰ تومان انجام بدهد. و شستشوی مبلمان در منزل یکی دیگر از مقاله های مبل شویی جاوید می باشد که می تواند بی نهایت کمک کننده برای خانم های خانه دار باشد، که همه حداقل هر هفته مبل و صندلی  منزل خود با جاروبرقی تمیز می کنند. اما در دراز مدت، این روش برای از بین بردن بوها، لکه ها و کثیفی ها کافی نخواهد بود. دلیل بوجود آمدن بوی بد، تشکیل باکتری ها است. این امر در مورد پارچه و چرم و همچنین در مورد فرش ها، مبلمان، تشک ها و پرده ها صدق می کند.

نظافت و تمیزی برای هر مبل و کاناپه ای در هر خانه ضروری و لازم است چرا که اگر شما حیوان خانگی ( پت ) داشته باشید بایستی این کار را در اولویت خود قرار دهید. بنابراین در گذر زمان تمیز کردن مبل خانه شما ضروری است. سوال این است که چگونه و با چه چیزی ؟

در نظر داشته باشید که با هر ماده تمیز کننده ای ممکن است به مبلمان منزل خود آسیب بزنید. در این مقاله به چندین روش های شست شو مبل در منزل می پردازیم.

روش های شست شوی مبل در منزل
روش های شست شوی مبل در منزل

روش های شست شوی مبل در منزل

در این بخش میخواهیم نحوه شست شوی مبل در منزل و مراحل انجام آن را به شما توضیح بدهیم که شامل چند بخش می شود که یک به یک به معرفی و توضیح این روش ها می پردازیم و شما میتوانید در منزل خودتان این روش ها را امتحان کرده و به نحوی نتیجه دلخواه خود برسید.

جارو کشیدن مبل

قبل از شروع تمیز کردن مبل، دقت کنید که مبل کاملاً عاری از گرد و غبار و خرده‌ ریزه باشد. در صورت امکان، تمام کوسن ها را از مبل بردارید. و آن ها را به بیرون بکوبید و در صورت لزوم با جاروبرقی روی پارچه های مبل بکشید. سپس کل کاناپه را بردارید و جاروبرقی را در هر شکافی که می بینید بکشید، مطمئن شوید که همه قسمت ها را مرتب و تمیز جارو کرده اید.

شستن مبل با شامپو مخصوص

اگر مبل پارچه ای دارید، شامپو یک پاک کننده عالی است. همه یک بطری شامپو در خانه دارند، بنابراین می توانید بلافاصله لکه را تمیز کنید. شامپو رقیق نشده را روی لکه بمالید و با یک پارچه یا اسفنج مرطوب به خوبی ماساژ دهید. هنگامی که شامپو کار خود را انجام داد و شروع به کف کرد، می توانید با یک پارچه خشک و جاذب شامپو را از روی مبل بردارید. بگذارید لکه کاملا خشک شود و خواهید دید که لکه روی مبل شما تقریباً از بین رفته است.

شستن مبلمان منزل با سرکه

اگر بعد از چندین سال استفاده از مبل ها، متوجه شده اید بوی بد دودی مانند می دهند. باید هر چه سریع تر اقدام به شستن و تمیز کردن مبل های منزل خود کنید. سرکه راه حل خوبی است. یک قسمت سرکه پاک کننده را با یک قسمت آب ولرم در سمپاش بریزید و روی مبل خود با آن اسپری کنید. لطفا توجه داشته باشید؛ این فقط برای مبل های پارچه ای مناسب است. این کار را در فاصله ای انجام دهید تا کل کاناپه خیس نشود.

دقت داشته باشید در این روش، باید یک روز مبل ها بدون استفاده بمانند. اگر نشیمن گاه همچنان بسیار بوی بدی بدهد، ممکن است نیاز باشد این کار را چند بار و به صورت مرتب تکرار کنید. ولی توصیه ما به شما عزیزان این است که چون احتمال آسیب رسانی به مبلمان را دارید حتما این کار را به سرویس کاران مبل شویی جاوید بسپارید و با مابا ما در تماس باشید، که تضمین کیفیت کار را داشته باشید.

 

 

شستن مبل با استفاده از آب صابون

چند تیکه از صابون را در آب داغ بریزید و بگذارید حل شود. یک اسفنج را با آب صابون آغشته کنید و مبل یا کاناپه خود را با آن پاک کنید. این روش به طور خاص برای لکه های سرسخت کار نمی کند، بلکه بیشتر به منظور شاداب و درخشان کردن کل مبل است.

اگر ساکن تهران هستین حتما مبل شویی در منطقه آزادی تهران را مطالعه نمایید.

شستن مبل با شیر

اگر کودکی خردسال داریدکه با خودکار یا لکه جوهر روی مبل خط کشیده است، خیلی استرس و نگرانی نداشته باشید. شیر برای این لکه های جوهر خودکار معجره می کند. پارچه ای را در مقداری شیر خیس کنید و روی لکه جوهر روی مبل بمالید. چربی موجود در شیر باعث از بین رفتن لکه می شود. سپس مبل را با یک پارچه خشک و تمیز کنید.

جهت مطالعه مقالات بیشتر حتما به وبلاگ مبل شویی جاوید یه نگاهی بیندازید چون ما سعی کرده ایم تا حد امکان تمامی موارد و نکاتی که به درد شما میخورد را با شما به اشتراک بزاریم.

پاک کردن لکه های مبل با استفاده از اتو :

اگر تا این جا از روش های بالا استفاده کردید و به این نتیجه رسیدید که هیچ کمکی برای از بین بردن کثیفی ها و لکه های مبل شما وجود ندارد. روش دیگری که می توانید امتحان کنید استفاده از اتوی داغ شده می باشد.

مقدار کمی آب گرم و مواد شوینده درست کنید و روی لکه مبل خود بگذارید، مطمئن شوید که مواد شوینده به خوبی جذب مبل شده باشند. سپس یک پارچه نازک را روی لکه ( قسمتی که با آب گرم و مواد شوینده آغشته شده است) قرار دهید و اتو را روی آن بکشید تا لکه خشک شود.

حتما معجزه استفاده از این روش را با ما به اشتراک بگذارید.

خدمات مبل شویی در منزل توسط تیم حرفه ای جاوید 

 

  • بعد از یک بار شست شو، مبل شما دوباره بوی تازگی و تمیزی خواهد داد.
  • لکه های ریز و درشت روی مبل پارچه ای کاملا از بین خواهند رفت.
  • تمام گرد و غبارهای ریخته شده در گوشه های مبل، مجددا به بیرون ریخته می شوند.
  • طول عمر مبل (پارچه مبلمان) با تمیز کردن (ساییدگی و پارگی کمتر) افزایش می یابد.
  • مبل دوباره زیبا به نظر می رسد و می تواند سال ها دوام بیاورد.
  • مشورت و راهنمایی انواع مشکلات مبل ها از جمله : گم شدن دکمه ها، شل بودن پارچه ها، محکم نبودن پایه های مبل و ….
شست شوی مبل در منزل

 

اگر مبل خود را به صورت دوره ای توسط یک تیم تخصصی مبل شویی شست شو انجام می دهید. می توانید مطمئن باشید که این کار به درستی انجام شده و حتی به طول عمر مبل شما افزوده شده است.

اگر روی مبل، لکه ای مشاهده می کنید، بهتر است برای این کار با یک متخصص تماس بگیرید.

این بسیار هم عالی است اگر خودتان با استفاده از انواع روش ها اقدام به تمیز کردن مبل منزل یا شرکت خود کنید ولی باید در نظر بگیرید که ممکن است شما با آن جنس لکه و پارچه آشنایی نداشته باشید و آن تیرگی و لکه را بزرگ تر کنید. اما با مبل شویی در منزل تهران خیالتان آسوده است.

ما قبلاً مبل و کاناپه ‌های زیادی را دیده‌ایم که صرفاً به دلیل استفاده از روش های اشتباه و استفاده از عوامل تمیزکننده شیمیایی ، متاسفانه دیگر قابل تمیز کردن و تعمیر نبودند. شست و شوی مبل واقعا به آن راحتی که در تصاویر و نوشته ها می بینید، نیست.

نمونه هایی از مبل های شست شو شده توسط تیم ما

در زیر تعدادی از نمونه کار های که به صورت حرفه ای توسط همکاران ما در مبل شویی در منزل انجام گرفته آورده شده است. این عکس‌های قبل و بعد به شما ایده خوبی می‌دهد که در نظر داشته باشید نظافت حرفه‌ای چه تاثیری روی مبل شما خواهد گذاشت:

مبل شویی در منزل تهران  :

شرکت هایی هستند که در تمیز کردن مبل ها با روکش پارچه ای یا چرمی تخصص ویژه ای دارند. مبل شویی جاوید از سال ۲۰۰۴ شروع به نظافت مبل ها کرده است. در این مدت ما دانش زیادی را به دست آورده ایم و متخصصان مناسب و کلیه تجهیزات و مواد تمیز کننده قابل تصور را برای نظافت مبلمان و فرش در اختیار داریم.

شست و شوی مبل

ما همیشه در محل زندگی شما شست شوی مبل را انجام می دهیم. ابتدا با هماهنگی و صحبت های شما یک آدرس ارسال می شود و نیروهای ما در منزل یا محل کار شما حاضر می شوند. و طبق بررسی و مدت زمان استفاده و نوع جنس مبل های شما قیمت را تعیین می کنند.

در صورت موافقت ما یک قرار ملاقات برای نظافت می گذاریم. و تا حد امکان اطلاعات لازم را در مورد نظافت در اختیار شما قرار می دهیم که در آنجا می توانید تمام سوالات خود را نیز بپرسید. ما اطمینان می دهیم که مبل یا نیمکت شما در عرض چند ساعت کاملاً تمیز و تازه است.

ما سال هاست که برای کیفیت تلاش می کنیم! گاهی اوقات شاید کمی بیشتر زمان می برد تا نوبت شما برسد، اما هدف این است که تمام مشتری های خود را را با کیفیت کار آشنا کنیم.

ما هر تکلیف (کوچک و بزرگ) را با دقت و توجه زیادی انجام می دهیم. داشتن مشتری راضی برای ما مهم تر از آماده شدن سریع است! و این بدان معناست که ما معمولا یک دوره انتظار چند هفته ای داریم.

برخی از سوالات مهم و پر تکرار مشتری ها:

هزینه تمیز کردن مبل در منزل تهران چقدر است؟

متأسفانه، ما نمی‌توانیم قیمت استانداردی برای تمیز کردن مبل شما بدون بررسی آن، ارائه کنیم. برای دادن قیمت دقیق مبل شویی در منزل تهران بایستی نوع پارچه مبل و نحوه شست شو با مواد را بررسی کنیم. و در کل قیمت نظافت به عوامل مختلفی از جمله اندازه مبل، نوع پارچه مبل، وجود کوسن های شل یا ثابت، خوابیدن حیوانات خانگی روی مبل و … بستگی دارد.

بهترین راه برای اینکه بدانید دقیقاً قیمت نظافت مبل شما چقدر است، ارسال عکس مبل ذکر محل سکونت است. با ارسال چند عکس از نوع مبل، پارچه مبل، رنگ و تعداد صندلی ها به خوبی می توانیم شما را راهنمایی کنیم.

چه چیزی گران است و چه ارزان؟

تفاوت قیمت چقدر است؟

و آیا با همه خدمات یکسانی دریافت می کنم؟

آیا همه تمیزکننده های مبلمان کیفیت یکسانی دارند؟

مبل شوی شما چند سال سابقه دارد؟

اگر بعد از آن شکایتی داشته باشم چه؟

آیا از همکاران مبل شوی شما فاکتور دریافت خواهم کرد؟

آیا مبل شوی ها در اتاق بازرگانی ثبت شده اند؟

با خدماتی مانند مبل شویی در منزل تهران، نظافت مبلمان و فرش، این کار چندان آسان نیست. تماس با مشاوران ما آسان است. اما در این مورد چیز کمی برای مقایسه وجود دارد.

چرا تمیز کننده مبلمان را انتخاب کنید؟

ما همیشه به فکر شما هستیم، مشاوره، زمان برای صحبت و توضیح در این مورد رایگان است. و همه این شرایط جزو روش های کار ما محسوب می شود.

تیم ما متشکل از اعضای جوان و متخصص مبل است که کیفیت کار جزو اولویت این گروه می باشد. این تیم تمامی مبل ها و چهارچوب ها را از هم جدا می کنند تا دور تا دور مبل مان شما را تمیز کنند. ما همیشه کل مبل را تمیز می کنیم. همینطور پشت و پهلوها. هر تمیزکننده مبلمان این کار را نمی کند.

ما برای تمیز کردن و نگهداری مبل پارچه ای شما با قیمت های ثابت کار می کنیم. بنابراین بدون هیچ هزینه اضافی از همکاران ما مراحل شست شوی مبل را طی می کنید.

مبل شویی در منزل منطقه شهرک آزادی

مبل شویی در منزل تهران براساس تعرفه خاصی در سراسر تهران کار می کنند. اما افزایش قیمت و بالا و پایین شدن قیمت شستشو در مبل شویی در شهرک آزادی به خیلی چیزها بستگی دارد. که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنم.

مبل شویی در منزل این روزها دیگر یکی از کارهایی است که برای مشتری عادی است و جزو کارهای روزمره به حساب می آید. یعنی مشتری هر زمانی که نیاز ببیند که مبل های خود را شستشو دهد. با مبل شویی جاوید و یا

 

تماس می گیرد و خدمات خود را به متخصصان برگزیده ما می سپارد. ما در تمام مناطق تهران نیز شعبه برای شستشوی مبل و موکت و خوشخواب داریم. که از مهمترین آنها می توان به مبل شویی در ستارخان اشاره کرد.

 

 تایین قیمت در مبل شویی در منزل با دستگاه در جنت آباد چگونه است

قیمت گذاری ها طبق مصوبه و تاییدیه اتحادیه انجام می پذیرد. و هر ساله نرخی را برای شستشوی فرش و مبل ها در اختیار مبل شویی ها می گذارند. که مبل شویی در اشرفی اصفهانی یکی از این مبل شویی ها است.

قیمت گذاری ها در خانه مشتری گاهی به خاطر دلایل زیر بیالا و پایین می شوند.

  1. جدا شدن کفی و پشتی مبل ها از روی بدنه مبل و یا راحتر تشک دوبل بودن مبل ها
  2. کثیف بودن مبلمان: طوری که متخصص ناچار به شستشوی چند باره مبلمان شود. چون بسیاری از مشتری ها به دلیل اینکه مدتی زیاد مبل ها را شستشو نداده اند. مبل ها بسیار چرک مرده و کثیف شده اند.
  3. تخت و خواب شو شدن مبلمان: مبلمانی هستند که مشتری می گوید که هفت نفره هستند. اما وقتی که مبل ها باز می شوند هر کدام خود به اندازه یک مبل سه نفره بزرگ حجیم و بزرگ هستند. که این مبل ها قیمت هایشان با بقیه متفاوت خواهد بود.
  4. داشتن کوسن و پشتی اضافه
  5. نوع مواد شوینده
  6. نوع سفارش مشتری و یا سفارشی سازی شستشو برای مشتری

همه این موارد و بسیار چیزهای دیگر در منزل مشتری باعث می شود. که قیمت مبل شویی در منزل توسط مبل شویی و یا متخصص بالا و پایین شود.

که این کار در اصل دبه کردن نیست، بلکه مشتری به خوبی نتوانسته است که نوع خدمات خواسته شده را به اپراتورهای پشت تلفن ابراز نماید.

 

نحوه شستشوی مبلمان در منزل در منطقه پونک

پونک یکی دیگر از مناطقی است که ما بیشتر در این منطقه فعاللیت داریم. ما با نهایت دقت و تمیزی در کار مبل شویی و قالی شویی در منطقه پونک توانسته ایم. تا حد امکان اعتماد مشتریان را به خود جلب کنیم. که این کار برای بالا بردن سطح شغلی یک شرکت بسیار هائز اهمیت است.

و اما نحوه شستشو این روزها دیگر همه با این نحوه شستشو آشنایی کامل دارند. و به خصوص در این روزها که همه مردان و زنان دارای شغل می باشند . همه سر کار می روند. دیگر نه توان شستشو و تمیز کاری مبلمان را در خانه دارند و نه زمان مناسب و اضافه برای انجام این کار را پیدا می کنند. بنابراین در این مرحله مبل شویی ها دست به کار می شوند.

سرویس کاران مبل شویی در ابتدا تمام مبل ها را بررسی می کنند  و اگر مبلمان نیاز به جارو کشی اولیه داشته باشد این کار را انجام می دهند. و سپس نوبت به مراحل شستشو مبلمان می رسد. در تمامی مراحل و برای شستشو تمامی مبل ها اگر سرویس کاران از آب گرم استفاده کنند بسیار خوب و تمیز کنندگی بالایی را شاهد خواهند بود.

مبل شویی در منزل تهران
مبل شویی در منزل تهران با دستگاه

چرا آب گرم برای شستشوی مبل در سردارجنگل استفاده کنیم

چرا آب گرم؟

استفاده از آب گرم باعث می شود تا تار و پود پارچه مبل از هم وا رود و حالت وارفتگی پیدا کند. در این حالت است که چون مبل ها خیس شده اند به راحتی کثیفی های موجود در خود را پس می دهند. از این رو  متخصصان ما در مبل شویی جاوید در ابتدا کل مبل ها را خیس می کنند. و سپس از یکی از مبل ها شروع به شستشو می کنند. یعنی تا زمانی که مبل ها شسته می شود بقیه مبل ها هم چنان خیس می شوند تا راحت تر تمیز شوند.

من به تمام کسانی که این مقاله را مورد مطالعه قرار می دهند قول می دهم. که اگر شستشوی مبل را این گونه انجام دهند هیچ مشتری ناراضی در طول سال جاری نخواهند داشت. و هم این که مشتری از نحوه خدمات شما راضی باشد، تیم شما و شرکت شما روز به روز به سوی موفقیت و پیشرفت خواهد رفت.

زمانی که متخصص مبل ها را یکی به یکی مورد شستشو قرار داد سرویس کار بعدی تمام کف و کثیفی های حاصله از مبل را جمع آوری می کند. کشیدن مکش آن هم با مکش های قوی و دو موتوره بسیار مهم و ضروری است. متخصص هر چقدر تلاش کند که مبلمانی تمیز را تحویل مشتری بدهد. اگر مکش مبل ها  خوب انجام نگیرد مبلمان دوباره کثیفی خود را نشان می دهد. این کار باید خیلی با دقت و سلیقه انجام شود. و حتی یک جا و یک وجب از پارچه مبل نکشیده شده باقی نماند. در این حالت است که مبلمانی در خورد شان مشتری را از متخصصان برگزیده مبل شویی در منطقه سردار جنگل تحویل خواهید گرفت.

مبل شویی در منزل با مواد نانو
مبل شویی در منزل با مواد نانو در تهران

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبلشویی در منزل با دستگاه در منزل جزو بهترین و راحت ترین کارهای خدماتی است. که مبل شویی ها در خانه و در حضور مشتری به تمیز کاری و انجام این خدمات می پردازند. مبل شویی ها طبق اصول و قواعد خاصی هستند و با شرایط خاصی شستشو می شوند.

ما در تمام مناطق تهران و به ویژه اشرفی اصفهانی، پونک، مرزداران، آریا شهر، گیشا، اکباتان، تهرانسر، بیمه، یوسف آباد، سعادت آباد، شهرک غرب، و بسیاری از مناطق دیگر کار می کنیم. مشتری برای انجام خدمات کافی است به یکی از شماره های ما در قسمت تماس با ما مراجعه و شماره گیری کند. 

بعد از اینکه مشتری تماس گرفت و اپراتورهای مجموعه مبل شویی جاوید آدرس را رزرو می کنند. و در همان زمان و روز خواسته شده سرویس کاران و متخصصان ما برای انجام وظیفه خدمت مشتریان راهی می شوند.

این کار همیشه توسط دو نفر انجام می گیرد یکی از سرویس کاران که حکم کار بلد و متخصص مبل شویی را دارد. و دیگزی نیز برای انجام خدمات مکش کشی انجام می پذیرد.

دستگاه مبل شویی در منزل چگونه است

 

  1.  دریل فرچه ای
  2. دستگاه وکیوم یا جارو برقی
  3. پمپ سمپاشی

که هر یک از این وسیله ها کارایی خود را دارند و کار همدیگر را تکمیل می کنند. تکمیل کردن کار به این معنا است که هیچ یک از این ابزار ها به تنهایی کار نخواهند کرد. که در زیر به نحوه کارایی و کار کردن آنها اشاره خواهم کرد.

  1. دستگاه دریل فرچه ای: دریل همان دریل معمولی است که در همه جای بازار پیدا می شود و همه افراد کم و بیش با کار کردن آنها آشنایی دارند. اما برای کار مبل شویی  در منزل یک فرچه در سر آن تهویه می شود که آب و کف به دست آمده از دریل بر روی مبل ها سرازیر می شود. دریل چون حالت چرخشی دارد باعث می شود که آب حاصله حالت کف به خود بگیرد و روی مبل ها بریزد. و مبلمان توسط همین چرخش دریل تمام کثیفی های خود را پس می دهد. در کار مبل شویی در منزل دریل زن و یا کسی که چرخاننده دریل است حکم اصلی تمیز کاری را بر عهده دارد. 

جارو برقی چه کار می کند

جارو برقی و یا وکیوم برای صنف مبل شویی از اصلی ترین کارهای مورد نیاز می باشد. که مبل شویی در منزل تهران این کار را انجام می دهد. وکیوم صنعتی مخصوص آب و خاک است و برای کار مبل شویی می توان به راحتی استفاده کرد. جارو برقی ها انواع مختلفی دارند، ولی همه آنها کارایی یکسانی دارند و فقط آب مبل ها را جمع می کنند. حالا یکی کوچک و دیگری بزرگ تر و یا یکی، یک موتوره و دیگری سه موتوره می باشد. که این فقط قدرت موتور را نشان می دهد و برای کار مبل شویی مفید و کار آمد هستند.

و تمامی این وکیوم ها به راحتی آب و کف را از دل مبلمان بیرون می کشند و مبل حالت نیمه خشک را به خود می گیرد. و مبلمانی که توسط دستگاه کشیده و خشک می شوند بعد از سه الی چهار ساعت مبل قابل استفاده می شود.

پمپ سمپاشی

بسیاری از مشتری ها به محض دیدن این پمپ می پرسند که این همان پمپ سمپاشی نیست. و در واقعیت همان است و ما در کار مبل شویی از آن برای مخلوط کردن آب و کف مبلمان با هم استفاده می کنیم. شلنگی که به یک سر پمپ وصل شده است. از طرف دیگر توسط یک شیر به دریل متصل می شود و با فشار زیاد آب به سمت مبل ها سرازیر می شوند.

پمپ های سمپاشی تا جایی که من می دانم فقط یک مدل دارند و برای کار مبل شویی از این مدل استفاده می شود. و نقش اصلی آن پر فشار کردن و قاطی کردن محلول های شامپو و آب است.

در حالت کلی و همان گونه که در بالا عرض کردم این دستگاه ها با همدیگر به دستگاه مبل شویی تبدیل می شوند. در حالی که به تنهایی هیچ کارایی برای مبل شویی ندارند. ناگفته نماند که فرچه ای که در سر دریل قرار می گیرد برای تمیز کاری و نظافت بسیار ضروری است. چرا که بسیاری از فرچه ها نرم هستند و وقتی که آب از آن عبور می کند کاملا شل می شوند. و قادر به تمیز کاری و برداشتن کثیفی ها از روی مبلمان نمی باشند.

مبل شویی در تهران
شستشوی قبل از انجام کار

مناطق تحت پوشش ما در مبل شویی در منزل

  1. سردار جنگل
  2. پونک، چهار دیواری، شهرک نفت، زیتون، سیمون بولیوار،
  3. مرزداران، سپهر، آریا فر، جانبازان، فرشته،
  4. اکباتان، فاز یک، فاز دو، فاز سه، بیمه، خیابان ریاحی، فلسفی، نفیسی
  5. صادقیه، اریا شهر، سلیمی جهرمی، عقیل، ابراهیمی جنوبی، خیابان مالکی، وفا آذر شمالی
  6. طرشت، حسین مردی، خیابان اکبری، صالحی
  7. جنت آباد، خیابان باهنر، بلوار لاله، چهار باغ، شاهین شمالی، کبیری تامه، ۳۵ متری گلستان، شهرک مبعث
  8. ستارخان، شهر آرا، شادمان، شاد مهر، پاتریس لومومبا، خیابان کوکب، جلال ال احمد
  9. ورد اورد، شهر قدس، گرم دره، ویلا شهر، شهرک دانشگاه، شهرک دانش، شهرک سینما غزالی، کرمان خودرو، ایران خودرو

شما عزیران و بزرگواران تهرانی برای تماس با مجموعه مبل شویی ما در تهران با نام تجاری مبل شویی جاوید کافی است سری به صفحه اصلی سایت بزنید. در صفحه نخست شما می توانید شما عزیزان دسترسی کامل به شماره ها و شعبات مبل شویی ما در اکباتان و سایر مناطق داشته باشید.

خدمات مبل شویی جاوید در منزل با دستگاه

همان گونه که می دانید و ارز اسمش پیدا است. مبل شویی تمام خدمات و کارهایی که به

مبل ربط دارد را در بر می گیرد. یعنی تمام این کارها و خدمات را انجام می دهیم. که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شستشوی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه، جیر، ترک، فرنگی، و انواع پارچه های موجود
  • فرش شویی و شستشوی انواع فرش های ماشینی، دست بافت، اعلا، ترک، فرهی، ابریشم، کل ابریشم
  • خشک شویی انواع تابلوهای تزئینی و پشتی ها در منزل با ضمانت
  • شستشوی کابین داخلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در پارکینگ مشتری
  • شست و شوی انواع تشک های خوش خواب یک نفره و دونفره در منزل مشتری

 

قیمت شستشوی مبلمان در منزل تهران

مبلمان و فرش ها و موکت ها در تهران با توجه به میزان آلودگی هوا در این مناطق بیشتر انجام می شود. یعنی ما در مجموعه مبل شویی خود مشتریانی داریم که سالیانه چند بار اقدام به مبل شویی در منزل می کنند. اما به صورت معمولی شستشوی مبل در خانه سالی یک بار هم کفایت می کند. و قیمت ها در تهران به این گونه می باشد.

  • قیمت شستشوی مبل های تمام پارچه نه نفره در منزل ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد
  • تعرفه شست و شوی مبل برای مبلمان نه نفره بدونه تشک ۵۰۰۰۰۰تومان
  • شستشوی مبلمان ۷ نفره با تشک دوبل در منزل با ضمانت ۴۵۰۰۰۰ تومان
  • خشکشویی مبلمان ۷ نفره بدونه تشک دوبل  ۴۰۰۰۰۰ تومان

قیمت هر دونه صندلی نهار خوری اگر کفی و پشتی داشته باشد ۲۵۰۰۰ تومان و اگر فقط یک کفی داشته باشد دونه ای ۱۵۰۰۰ تومان می باشد. قیمت کفی و کوسن هایی که اضافه می شود توسط مشتری دونه ای ۱۵۰۰۰ تومان می باشد. تمامی خدمات فوق در تمامی مناطق تهران به ویژه منطقه ۲۲ یا کوهک با همین تعرفه محاسبه می گردد.

مشتریان و عزیزانی که معرف می شوند و یا اشتراک دریافت کرده اند. از ۱۰% تخفیف ویژه کاربران بهره مند می شوند. من بر این باور هستم که کار را باید به متخصص و استاد کار آن سپرد. تا هم مبلمانی تمیز و پاکیزه ای را تحویل بگیرید. و هم با اعصاب و روان خود بر سر آنها بازی نکرده باشید. چرا که متخصصان به خوبی می دانند که مبل ها را چطور و چگونه و با استفاده از چه موادی مرتب و تمیز بکنند.

ما نهایت سعی و تلاش خود را در منطقه یوسف آباد و ولنجک می کنیم تا تمامی مشتریان محترم و عزیز در این مناطق تهران را جزو خانواده بزرگ مبل شویی جاوید قرار دهیم.

مبل شویی در منزل تهران
مبل شویی در منزل تهران با دستگاه در منزل با مواد نانو

ارزان ترین مبل شویی در منزل تهران

همه خوب می دانیم که این روزها بسیاری از مشتری ها کا ر خود را به مبل شویی می سپارند. و دیگر خود و زمان خود را صرف تمیز کردن مبلمان نمی کنند. چرا که این کار زمان زیادی را از مشتری می گیرد. و مشتری نیز وقت آن را ندارد که این کار را انجام دهد.

و اکثر مشتری ها از این شیوه شستشو در مناطق مختلف تهران استفاده می کنند. که ما یکی از این مبل شویی در منزل تهران هستیم. و غیر از ما نیز هم بسیاری دیگر در سراسر تهران وجود دارند. که به راحتی می توان با آنها ارتباط بگیرید و خدمات خود را به آنها بسپارید. اما کار کردن با مبل شویی جاوید مزایای زیادی دارد که در زیر به آنها اشاره خواهم کرد. هر چند تمامی مبل شویی هایی که در تهران تبلیغات دارند. برای کار کردن و ارتقای سطح شغلی خودشان می کوشند. تا به مراطب بالاتری نیز برسند.

اما کار کردن با شرکت های قابل اعتماد بسیار آسوده خاطرتان خواهد کرد. و برای یک عمر شما را بی نیاز از گشتن دنبال مبل شویی

خوب خواهد کرد.

مزایای مبل شویی در منزل تهران با شرکت جاوید

  • عضو اتحادیه: این خود گزینه بسیار مهمی برای انتخاب شدن توسط مشتری می باشد. چرا که مشتری چون می داند که مبل شویی که انتخاب کرده است. جزو اتحادیه می باشد و جزو مبل شویی های معتبر تهران به حساب می آید.
  • بیمه: داشتن بیمه در هر کاری بسیار مفید و مثمر ثمر است. زیرا با این کار ما یک امتیاز ویژه به مشتری هایمان می دهیم. که اگر به هر دلیلی مبل های مشتری در تهران هنگام شستشو مشکلی برایشان پیش بیاید. دیگر نگران مبل های خود نخواهند شد.                                                                                                                                                    چون مبل شویی جاوید در تمام مناطق تهران تمامی خدماتی را که انجام می دهند را بیمه می کنند. بیمه پاسارگاد در محدوده تهرانسر هر ساله مقداری پول بابت تضمین کارهای خدماتی از ما می گیرد. و دیگر نه متخصصین مبل شویی ما و نه مشتری هایمان هیچ گونه دلهره ای ندارند. و ما با این کار خیال مشتری را آسوده کرده ایم.
  • متخصص بودن: برای مشتری ها بسیار اهمیت دارد که سرویس کارانی که اعزام می شوند. افرادی با تخصص و استاد کار،ماهر و بلد باشند. چرا که در این حالت مشتری با خیال راحت روی کاناپه ای لم خواهد داد. و با آرامش خیال تخصصی بودن و عالی شستشو دادن مبل هایش را توسط استاد کاران مبل شویی جاوید تماشا می کند.                                                   و به هیچ وجه متخصصین کار بلد ما اجاره این را به مشتری نخواهند داد. که مشتری کم و کاستی های آنها را به خود گوش زد کند و به آنها دستوری بدهد.  سرویس کاران ما همیشه برای مشتری ها سنگ تمام می گذارند. و ارامش و تمیزی را مشتری ها هدیه می کنند.

خوش پوش بودن:

 آراستی و پوشش خوب نه تنها برای سرویس کاران مهم است. بلکه از نظر مشتری برای سرویس کاران یک امتیاز به حساب می آید. و با توجه به تک تک این گزینه ها مشتری سرویس کار و متخصص خود ارزش یابی می کند. و ما نیز از این گزینه به عنوان مهم ترین گزینه به سرویس کاران خود گوش زد می شویم.

خوش اخلاقی:

خوش اخلاق بودن همیشه باعث ترقی و پیشرفت می شود. چرا که بارها گفته شده است. که آدم های خوش برخورد شریک مال مردم هستند. و مشتری ها برای همیشه این خوش برخوردی و احترامی که از سرویس کاران ما در تهران می بینند را فراموش نخواهند کرد. یعنی در حالت کلی احترام تنها چیزی است که در ذهن نا خود آگاه  مشتری باقی می ماند. و برای همیشه مشتری آن شرکت و یا مبل شویی را با این امتیاز می شناسد. و یا حتی به دیگران هم معرفی می کند. آدم ها هر چند برخورد مناسبی با مشتری داشته باشند. مطمعنا باداش خوبی را نیز از مشتری دریافت خواهند کرد.

که از مهم ترین آنها می توان به انعامی که مشتری به سرویس کاران خوش برخود پرداخت می کند، اشاره کرد. و کسانی که مبل

شویی در منزل تهران را  انجام می دهند، حتما به این موارد دقت می کنند.

 

نتیجه نهایی این خدمات

مشتری ها در سراسر تهران به یکی یکی این ویژگی ها اهمیت ویژه ای می دهند. یعنی اگر سرویس کار و یا متخصصی چند تا از این ها را داشته باشد. اما یکی از این ویژگی را نداشته باشد نمی توالند امتیاز مثبتی را از مشتری ها دریافت کند. ما سال ها است که مشغول ارائه خدمات خود به مشتری ها هستیم. و مشتری هایمان را خوب می شناسیم. حتی خوب می دانیم که مشتری چه انتظاراتی را از سرویس کاران ما دارند.

به عنوان مثال اگر فردی خانه مشتری کارش را با تمام وجود انجام دهد. بهترین مبل را از لحاظ شستشو تقدیم مشتری نماید. اما اخلاق و برخورد او با مشتری خوب نباشد. این مشتری به هیچ وجه دوباره این شرکت را به عنوان مبل شویی در منزل انتخاب نخواهد کرد. بس بنابراین به این نتیجه می رسیم که هر چقدر ما به تک تکه ویژگی های بالا اهمیت بدهیم. به همان اندازه هم مشتری ها برای ما اهمیت قائل می شوند.

این جا است که مشتری برای همیشه مبل شویی ما را در تهران به عنوان بهترین مبل شویی در تهران می شناسد. و همیشه از ما به عنوان یک مبل شویی خوب یاد خواهد کرد و به دیگران معرفی خواهد کرد. بنابراین ما هم تمام تلاش و سعی خود را خواهیم کرد که بتوانیم بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاوریم. چون این شما هستید که لایق بهترین ها هستید. و این برای ما بالاترین افتخار و بزرگ ترین افتخار محسوب می شود.

انواع مبل ها در تهران برای شستشو

 

هر تولید کننده ای که در سراسر ایران وجود دارد. و کار ساخت مبلمان را در پیش گرفته اند در ابتدا به این قضیه فکر کرده اند. که اگر مبلی را تولید کنند ابتدا باید این را در نظر بگیرند  مبل ها قابل شستشو باشند. و در این قضیه همیشه تولید کنندگان نهایت مهارت و تلاش خود را به کار می گیرند.

مبلمان ها انواع مختلفی دارد و همه این مبلمان ها با دستگاه در منزل قابل شستشو می باشند.

  • مبل های سلطنتی
  • مبل های های پارچه ای
  • چرمی و ساتن
  • جیر و نانو

مبل های سلطنتی

مبل های سلطنتی بسیار پر فروش بودند و یک زمانی جایگاه ویژه ای را برای مبل شویی در منزل تهران داشتند. و شاید بگویم همه از این نوع مبلمان استفاده می کردند. اما امروزه با توجه به تنوع مبل ها و پارچه ها در بازار هم چنان می تازند. و جایگاه خوبی را نیز در مورد فروش دارند. چون تعداد مشتری های زیادی دارد. بنابراین مبل شویی در منزل تهران نیز این خدمات را به خوبی انجام می دهد.

مبل شویی جاوید در منزل با دستگاهڕ.

مبل های چرمی

مبل های چرمی بیشتر در مراکز و اداره جات استفاده می گردد. بسیاری از شرکت ها به خاطر کیفیت بالایی که چرم دارد از این مبل ها استفاده می کنند. اما نحوه شستشوی مبل های چرم بسیار سخت تر از مبل های دیگر است. چرا که در این حالت مبل های چرم علاوه براین که شستشو می شوند رعایت های زیادی را نیز می طلبد. سرویس کاران بعد از شستشو باید توسط یک پارچه بسیار تمیز تمام مبل ها را تمیز و خشک نگه دارند.

بهترین مبل شویی در تهران

 

مبل های ساتن

با توجه به تجربه زیاد خود در این باره به صراحت می گویم که حساس ترین مبل ها، مبل ساتن است. چرا با توجه به پارچه نازک و حساس آن ابتدا باید از فرچه های نرم برای این مبل ها استفاده نمود. و تا جایی که احتمال دارد خاف مبل را هم باید در نظر داشت و هم جهت آن سرویس کاران کار جارو کشی مبل ها را انجام بدهند.

زیرا در بسیاری از موارد دیده شده است که اگر خلاف جهت جارو کشیده شود پرزها برمی گردد. و مبل شویی در منزل تهران این اصول را به به خوبی رعایت می کند. و حالت اصلی خود را از دست می دهد و به هیچ وجه باز نمی گردد. مشکل دیگر که در مبل ساتن وجود دارد این است که بسیاری از این مبل ها احتمال رنگ پس دادن را دارند.

تولید کننده گان برای اینکه الگوی دکمه های روی مبل ها را دقیق کار کنند را با ماژیک علامت گذاری می کنند.  همین امر باعث می شود که بعد از شستشو رنگ ها روی مبلمان ظاهر شوند.  چهره بدی را به مبل ها می دهند و متاسفانه به هیچ وجه نمی شود که رنگ ها را از روی مبل ها برداشت.

اغلب مشتری ها از این قضیه بسیار ناراحت و غمگین هستند. و تا کنون هیچ راه حلی برای این کار پیشنهاد داده نشده است.

مبل های نانو و جیر

امروزه در سراسر ایران نام محصولات نانو به چشم می خورد. و انصافا هم بسیار محصولات با کیفیتی هستند که در سراسر تهران وجود دارند. اما من با توجه به تجربه خودم در این مقاله تا به حال مبل های نانو را شستشو نداده ام. یعنی قسمت نشده است که مشتری که مبل های نانو دارد، برای شستشو با ما تماس بگیرد.

اما مبل های جیر که دقیقا شبیه به نانو زده شده است را تا حدود زیادی شستشو دادهایم. مبل های خیر جزو آن دسته از مبل هایی هستند که من همیشه از دیدن آنها بسیار خشنود و راضی هستیم. چرا که با وجود این که بسیار هم کثیف و چرک مرده شوند باز هم به راحتی می توان آنها را تمیز کرد.

جنس مبل های جیر طوری طراحی شده است که با کمترین زحمت بیشترین کثیفی ها را پس می دهند. و با اطمینان می گویم که جزو مبل هایی هستند که به هیچ وجه چرک مرده نمی شوند. و سال ها زیبایی و کیفیت خود را حفظ می کنند.

لکه هایی که روی مبلمان میریزد با چی پاک کنیم

لکه های زیادی وجود دارد که ما در خانه مشتری با آنها برخورد می کنیم. اما بسیاری از مشتری ها نسبت به نگه داری و تمیز کاری مبلمان خود بی خیال هستند. و آن قدر بی خیال شستشو و تمیز کردن مبل ها می شوند تا مبل ها چرک مرده می شوند. بسیاری از این مشتری ها حتی در طول سال هم یک بار تشک های مبل را جدا نمی کنند تا زیر آنها را جارو کشی کنند.

اما هنگامی که تصمیم به شستشو می گیرند انتظار این را دارند که این همه کثیفی را سرویس کاران با یک بار شستشو تمیز کنند. اما بهتر است بدانیم که کثیفی هایی که به مرور زمان روی مبلمان انباشته می شوند، به راحتی قابل پاک کردن نیست. در ابتدا باید تمام مبل ها را جاروکشی کرد و تمام گرد و غبار های موجود روی مبل را جمع آوری کرد. چون مبل ها اگر ذرات روی آنها باشد و آب به آنها بخورد تبدیل به گل و کثیفی می شوند و پاک سازی نیز مشکل می شود. بس بنابراین باید در ابتدا جارو کشی کرد و بعد مراحل بعدی را به ترتیب انجام داد.

ناگفته نماند که مشتری هایی که در طول سال تشک را برنداشته اند حالا روی برداشتن تشک ها زوم می شوند. چون بهتر می دانند

که چقدر کثیفی و آشغال در لابه لای مبل ها وجود دارد. مبل شویی در منزل تهران میزبان خوبی برای شما خواهد بود.

نحوه خشکشویی مبل های چرک مرده در منزل

با توجه به گفته های بالا این مبل ها چون حالت چرک مردگی به خود گرفته اند. بنابراین باید به صورت کلی جاهایی از مبلمان که کثیفی های زیاادی دارند را با آب و کف خیس کنیم، تا کاملا خیس بخورند. این کار باعث می شود که کثیفی هایی که روی مبل وجود دارد به راحتی از روی مبلمان برداشته شوند. هر چند این کار زحمت های زیادی را نیز می طلبد اما بسیار کار ساز است و جواب می دهد.

ما در مبل شویی جاوید تمام تلاش خود را می کنیم تا هر مبلی را براساس میزان کثیف بودن آنها شستشو دهیم. بسیاری از مبل ها به دلیل مراتب و تمیز بودن مشتری فقط یک بار شستشو شود، به میزان کافی تمیز می گردد. و دیگر نیازی به دوباره کاری نیز ندارد و نخواهد داشت.

اما بر عکس مبل های زیادی هم هستند که با یک بار و دوبار شستشو ظاهر خود را نیز پیدا نمی کنند. و سرویس کار را مجبور به چندین بار شستشوی مبلمان می کند. در این حالت زمانی که کثیفی ها و کف روی مبلمان جمع آوری شد وقت آن است که هرلکه ای روی مبل ها باشد را تمیز کنیم. در درجه اول باید تمامی لکه هایی را که روی مبلمان باقی می ماند را شناسایی کنیم تا از بهترین لکه برها برای آن استفاده کنیم.

مبل شویی در منزل تهران
لکه های چربی روی مبلمان را درخانه هم می توان به راحتی با مواد نانو پاک کرد

لکه های چربی روی مبلمان چگونه پاک می شوند

این روزها در همه جا انواع لکه برهایی برای مبلمان و فرش در بازار وجود دارد. که مبل شویی در منزل تهران نیز یکی از این شرکت ها است که از این لکه بر ها استفاده می کند. ما بعد از شستشو تمامی سطح مبلمان را بررسی می کنیم تا اگر خواسته یا نا خواسته لکه ای روی مبل ها باقی مانده باشد را لکه گیری کنیم.

این کار بسیار برای مشتری اهمیت دارد و مشتری به خوبی متخصص بودن ما را شاهد می شود. لکه برهای نانو که ما از آنها استفاده می کنیم بسیار خوب و پر قدرت هستند. و بسیاری از لکه های چربی، کثیفی و روغن را نیز به راحتی پاک می کند.مقداری از لکه بر را روی لکه ها میریزیم و اجازه می دهیم تا لکه بر داخل لکه ها به خوبی نفوذ کند. بعد از چند دقیقه به راحتی و با استفاده از یک اسفنج رو یا اسکاج تمامی سطح لکه ها را می کشیم تا کاملا پاک و تمیز گردد. و این گونه است که ما بر خود می بالیم

که بهترین خدمت و بهترین شستشو را به مشتری ارائه می کنیم. سرویس کاران و متخصصان مبل شویی جاوید تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا بهترین خدمات خود را نثار مشتری هایشان بکنند. بس بنابراین سرویس کاران ما بعد از اتمام شستشوی مبلمان در منزل مراحل لکه گیری و یا همان چربی زدایی را انجام می دهند. این کار بسیار ساده و راحت است ما در مجموعه خود انواع لکه برهای قوی و نانو را تهیه کرده ایم تا بتوانیم به راحتی نیاز مشتری را برطرف کنیم.

مبل شویی در منزل با مواد نانو

مبل شویی در منزل با مواد نانو پروسه ای بسیار ساده و آسان است. برای اینکه ما بتوانیم تمام خدمات خود را با کیفیت بالا تری تحویل مشتری بدهیم. از مواد نانو و حتی لکه برهای مبل استفاده می کنیم. بسیاری از شرکت های مبل شویی که در تهران فعالیت دارند. نمی دانند که کیفیتی که شامپو های نانو می تواند داشته باشد، چگونه است. من بارها اعلام کرده ام که اگر سرویس کاران مبل شویی در منزل با مواد نانو آشنایی داشته باشند.

به هیچ وجه از مواد و شامپو های ایرانی استفاده نمی کنند. مواد ایرانی را نباید دست کم گرفت و بگوییم که بی کیفیت هستند. نه اصلا این چنین نیست و هر شامپویی کیفیت و کارایی خودش را دارد. ما از زمانی که با نانو آشنا شدیم تصمیم گرفتیم که مواد نانو را هم در کار خود داشته باشیم. و هنگام ورود سرویس کاران به خانه مشتری اعلام می کنند.

اگر دوست دارید با مواد ایرانی شستشو بشود با همان قیمت طی شده می باشد. و اگر دوست دارید از مواد نانو استفاده کنید قیمتش متفاوت تر می باشد. مبل شویی در منزل با مواد نانو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. 

کشانی که شستشوی مبلمان با مواد نانو را تجربه کرده اند به هیچ وجه به این رضایت نمی دهند که برای بار د برای پاک سازی مبلمان استفاده بسود، هر چند مبلغ آن گران تر باشد.وم و یا سوم از مواد ایرانی

قیمت مبل شویی در منزل با مواد نانو

تمام عزیزان و مشتری هایی که شستشو با مواد نانو را تجربه کرده اند. به خوبی می دانند که قیمت مبل شویی با مواد نانو تا حدودی دو برابر شستشو با مواد ایرانی می باشد. شاید بسیاری از مشتری ها گران بودن این قیمت ها را دوست نداشته باشند. اما بسیاری از این مشتری ها هم تابع شستشوی مبلمان با مواد نانو می باشند. 

و هر زمانی که به شرکت مبل شویی جاوید زنگ می زنند از ما خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه را طلب می کنند. ما هم از همان ابتدای ورود مواد نانو به بازار از این مواد استفاده می کنیم. اما در ابتدای کار با مشتری اتمام حجت می کنیم که با شامپوی ایرانی شستشو بشود یا با شامپو های نانو کار را برایشان انجام دهند. 

مبل شویی در منزل با مواد نانو یکی از پر طرفدار ترین خدماتی است که ما در مبل شویی جاوید ارائه می کنیم. که در زیر تمام قیمت ها را به صورت تفکیکی برای مشتری هایمان به نمایش می گذاریم. 

قیمت شست و شوی مبل در منزل با مواد نانو

قیمت هایی که در زیر برایتان به نمایش می گذارم مختصص سال (۱۴۰۲) می باشد. این قیمت ها هرساله از طرف اتحادیه مبل شویی ها بازبینی می شود. و نتیجه کار را به تمام مبل شویی های مجازی که در تهران و کرج وجود دارد، اعلام می کنند. مدیر مبل شویی جاوید هم هر ساله این مقدار مبلغی رو روی سایت تغییر می دهد. تا مشتری های عزیز از قیمت هایی شفاف بهره مند شوند.

 

قیمت شست و شوی مبلمان نه نفره در منزل با مواد نانو ۷۰۰۰۰۰ تومان
هزینه شست و شوی مبلمان هفت نفره در منزل با مواد نانو ۶۰۰۰۰۰ تومان
قیمت شست و شوی هر عدد صندلی نهار خوری ۴۵۰۰۰ تومان
هزینه هر متر مربع فرش ماشینی، اعلا، ابریشم و موکت درمنزل  با مواد نانو ۳۰۰۰۰ تومان 
قیمت شست و شوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل با مواد نانو ۶۵۰۰۰۰ تومان

تمامی این قیمت ها از طرف مبل شویی جاوید شفاف سازی شده است. و سرویس کاران مبل شویی در منزل با مواد نانو به هیچ عنوان نمی توانند قیمت بالاتری در خانه مشتری به آنها اعلام کنند. سرویس کار وظیفه دارند که طبق همین تعرفه تمام خدمات مبل شویی در منزل با مواد نانو را به صورت ضمانتی برای مشتری انجام دهند. 

۴.۹/۵ - (۵۲ امتیاز)

64 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در منزل تهران»

    1. با سلام خدمت شما اقای رضایی عزیز ما هم از این که با شما هستیم بسیار شادمانیم. و تمام سعی و تلاشمان را برکیفیت کار می گذاریم تا برای همیشه در کنار خودمان شما بزرگواران را داشته باشیم

  1. با سلام و خسته نباشی خدمت پرسنل محترم و با ادبی که برای ما فرستاده بودید من مبل شویی در منزل داشتم که با این شرکت انجام دادم و کارشون فوق العاده خوب بودنند

  2. من برای شستشوی مبلمان هفت نفره با این شرکت تماس گرفتم یه کم با تاخیر امدند اما هنگام شستشو اینقدر با کیفیت کار کردند که دیگر حرفی برای گفتن نداشتم و برای همیشه با این مبل شویی کار خواهم کرد

    1. ممنونم خانم فرح لقا عزیز بابت اینکه صبوری کردید تا سرویس کاران ما خدمتتون برسند. شب عید این مشکلات هم پیش می آید چون مشتری برای یک دست مبلمان آدرس رزرو می کند اما هنگام ورود بچه ها سرویس هاشون خیلی اضافه می شه

    1. با سلام خدمت شما خانم الاهه نادی عزیز فکر کنم که برای بار دومه که با شما بزرگوار کار می کنیم و خدمات مبل شویی در منزل خود را به سرویس کاران متخصص ما می سپارید ما هم از شما بزرگوار راضی هستیم ممنونم

    1. سلام اقا/خانم زمانه
      حتما بچه های پشتیبانی در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند و بعد از تماس سرویس کاران ما در محل شما حاظر خواهند شد چون یه مقدار سرمون شلوغه تو این تایم برای پس فردا براتون رزرو کردن

    1. ما هم به شما مشتری عزیز خانم نازنین سلام عرض می کنیم و خوشحالیم از اینکه خدمات مبل شویی در منزل خود را با مبل شویی جاوید تجربه می کنید و امیدوارم که برای همیشه بتوانیم بهترین خدمات را از متخصصان ما بگیرید

    1. سلام اقا رضای عزیز شستشوی خوشخواب در منزل یکی از خدمات پر طرفدار ما در تهران می باشد. و برای زرد شدن خوشخواب اصلا نگران نباشید ما با بهترین مواد نانو در دسترس خوشخواب شما را مثل روز اول تحویل می دهیم.

  3. سلام خواستم بدونم که برای کارتون ضمانت دارید چون پارسال من از یک شرکت دیگه نیرو گرفتم ولی همه لکه ها روی مبل باقی موند اگر تضمین میدید ادرس بدم تشریف بیاورید?

    1. با سلام خدمت شما خانم رزا محمدی عزیز ما تمامی خدمات مبل شویی و فرش شویی خود را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهیم. و چون شما مشتری عزیز تجربه خوبی از مبل شویی نداشته اید من سرویس کاران خود را برای شستشوی مبلمان شما می فرستم تا خدمات شما را انجام دهند و شما صبر کنید تا مبلمانتان خشک شود اگر راضی بودید بعد مبلغ مبلمان را واریز بفرمایید.

  4. با سلام و خسته نباشی من فیلم شستشوی یک مسجد رو داخل سایتتون دیدم خواستم بدونم که ما یک هیئت داریم که حدودا ۱۵۰ متر میشه می تونید برای ما انجام بدید و هزینه شستشو چقدر میشه؟

    1. سلام اقا رامین عزیز بله ما علاوه بر خدمات مبل شویی در منزل شستشوی فرش در منزل هم با دستگاه انجام می دهیم و کل این خدمات را با ضمانت نامه کتبی ارائه می دهیم

    1. با سلام و وقت بخیر خدمت شما عزیز بله ما درپردیس تهران هم یک شعبه داریم که خدمات شما عزیزان را انجام می دهیم و می توانید با شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۷۸۹ تماس بگیرید و راهنمایی تان کنند

    1. با سلام خدمت شما بزرگوار خشک شویی مبل در منزل و سر جای خودش انجام میشه و ما از جارو برقی ها صنعتی برای خشک کردن مبلمان استفاده می کنیم. طوری که ۷۰% آب توسط جارو برقی ها مکش می شوند. و هزینه هفت نفره ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد

  5. ممنونم بابت همه چی این شرکت واقعا نام بروان بودنند من قبلا هم با شرکت های زیادی کار کرده بودم. اما از نحوه پاسخ گویی گرفته تا انظباط و کیفیت، هیچ سالی مبل های من اینقدر پاک نشده بود. من خودم ۲۰۰۰۰۰ تومان بیشتر هم بهشون دادم چون خیلی زحمت کشیدن. حلالشون باشه

  6. بازتاب: مبل شویی در منزل با دستگاه - وان هو

  7. لکه های مبلام بسیار زیاد بودند با شستشو نرفتن و بعد از شیتشو از مخصولات نانو استفاده کردند و خیلی خوب پاک شدنند ممنونم

  8. بازتاب: مبل شویی در منزل با مواد نانو - شهر لپ تاپ

  9. بازتاب: مبل شویی در منزل با دستگاه : سایت نتگام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید