درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در پونک تهران

مبل شویی در پونک تهران

مبل شویی در پونک تهران جزو پرطرف دارترین مبل شویی ها در غرب تهران است. مبل شویی جاوید در منطقه پونک پذیرای ارائه بهترین خدمات خود می باشد، ما در پونک از بهترین متخصصان خود بهره می گیریم و تمام خدمات ما طبق تعرفه اتحادیه انجام می گیرد. قیمت ها ی مبل شویی در منزل در تهران یکسان می باشد و تمام مشتری ها از خدماتی یکسان بهره خواهند برد.

مبل شویی در پونک تهران
مبل شویی در پونک با ضمانت نامه

مبل شویی در پونک تهران

خدمات مبل شویی در تهران این روزها جزو شغل های پر طرفدار به حساب می آید. تعداد زیادی از سرویس کاران در سراسر تهران از جمله پونک فعالیت خود را آغاز کرده اند. ما هم در این منطقه یکی از مبل شویی های مجاز در تهران هستیم، البته شعبه مرکزی مبل شویی در آزادی است. که در خیابان آزادی فعالیت خود را پیش می برد و تمامی مشتریان عزیز برای ارائه خدمات خود از قسمت تماس با ما می توانند با کارشناسان مبل شویی صحبت کنند.

و تمامی سوالات و خدمات خود را به آنها بگویند تا متخصصان راهی شوند. شما عزیزان بعد از اینکه خدمات خود را توسط همکاران رزرو کردید، بعد نوبت به سرویس کاران ما می رسد که خدمات بدهند.

                                              تماس سریع با ما ۰۲۱۴۴۰۳۹۲۱۷

وظیفه همکاران مبل شویی در پونک

سرویس کاران ما در کمترین زمان ممکن خود را به خانه مشتری می رسانند. تا خدمات خود را به بهترین شیوه انجام بدهند و سرویس کاران ما تمامی خدمات شما را با ضمانت نامه انجام می دهند. مبل شور ابتدا تمام سطح مبلمان را بررسی می کند تا بداند که کدام قسمت های مبل نیاز به شستشوی ویژه ای دارد. در مرحله اول تمام مبل ها را جارو کشی کرده تا هیچ گونه آشغال و کثیفی بزرگ روی پارچه باقی نماند. حتی تما تشک هایی که قابل برداشت هستند را جابه جا کرده و زیر آنها را با جارو تمیز می کنند.

این کار برای شستشوی مبلمان کار اصلی به حساب می آید تا سایر مراحل را پشت سر هم انجام دهند.

مراحل شستشوی مبل در منطقه پونک

مرحله اول: در این مرحله متخصص پمپ موجود خود را با آب گرم پر کرده تا آن را با بهترین شامپوهایی که در دسترس دارند را پر میکنند. پمپ را تا جایی تحت فشار قرار می دهیم که فشار کافی برای بالا آمدن کف و آب از دستگاه دریلی را داشته باشد. سوال پیش می اید که چرا با آب گرم باید شستشو انجام بگیرد؟

در جواب باید گفت خاصیت اب گرم در آن است که کثیفی های موجود در روی پارچه مبل ها به راحتی خیس می شوند. و می توان با کمترین فشار ممکن تمام کثیفی های روی مبل ها را جمع آوری کرد.

آیا همه مبل ها به یک شیوه شستشو می شوند؟

در جواب باید گفت نه، زیرا بسیاری از مبل ها چون چرک مرده هستند باید در ابتدا جاهایی که کثیف هستند را با آب خیس کرد. و بگذاریم تا چند دقیقه بمانند تا به راحتی کثیفی هاغ را از مبل بیرون کشید. اما این را هم باید در نظر گرفت که سرویس کار مبل شویی در منزل نباید مبل های چرک مرده را تمام و کمال شستشو دهد.

زیرا این کتار باعث خشک شدن دوباره کثیفی ها روی پارچه مبلمان می شود و مبل ها بیشتر از قبل کثیفی را به خود نشان می دهند. در این گونه شرایط ها سرویس کار به محض شستشوی قسمتی از مبل ها باید در کمترین زمان آنها را خشک کند و بعد از آن به قسمت های دیگر مبل بپردازد. یعنی تا جایی که امکان دارد مبل را چندین بار شستشو دهد تا تمامی کثیفی های روی آن پاک شود و در سطح مبلمان کفی سفید رنگ دیده شود. این همان مرحله ای است که متخصص کار خود را بسیار حرفه ای و نوین انجام داده است.

 برای دسترسی سریع می توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۹۳۲۴۷۳| ۰۲۱۴۴۰۳۹۳۱۴ | تماس بگیرید.

مرحله دوم شستشوی مبلمان

در این مرحله متخصصان مبل شویی در پونک تهران با توجه به تجربیات شخصی خود کار می کنند. جارو برقی های صنعتی دو موتوره برای این کار است تا تمام سطح مبلمان را با آن وکیوم کنیم و خشک شوند. مبل ها با این دستگاه به صورت کاملا ۱۰۰% خشک نمی شوند و همانند ماشین لباس شویی عمل می کند.

یعنی تمام آب و کثیفی ها توسط دستگاه جمع آوری می شوند و مبل به صورت نم دار باقی می مانند. در حالت کلی مبلمان بعد از شش ساعت خشک و قابل استفاده می باشند.

سرویس کاران بعد از اتمام کار تمام کف و کثیفی هایی که روی زمین رو جمع می کنند. و نمی گذارند که هیچ کفی روی مبل ها و زمین باقی بماند و منزل مشتری هم بسیار تمیز و مشتری پسند تحویل خواهیم داد.

قیمت مبل شویی در پونک
مبل شویی پونک با دستگاه در منزل

قیمت شستشوی مبلمان در منطقه پونک چگونه است

قیمت گذاری مبل شویی در پونک تهران براساس قیمت های اتحادیه است و در تمام تهران با نام مبل شویی جاوید فعالیت داریم. اما چیزهای زیادی در بالا و پایین شدن قیمت مبل ها تاثیر دارد که مهم ترین آنها را در زیر بیان  و می کنم. و برای دسترسی به برگه تماس با ما مراجعه فرمایید

  • کوسن ها
  • تشک های دوبل
  • پشتی های اضافه مبلمان
  • کثیف بودن و چرک مرده بودن مبل
  • دوباره شستشو کردن

و اما باید این را در نظر گرفت که در حالت کلی قیمت های شستشو در منزل به این گونه است.

  • قیمت های شستشوی مبلمان ۹نفره با تشک دوبل ۴۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی یک دست مبلمان ۹ نفره بدونه تشک ۳۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • خشکشویی یک دست مبلمان ۷ نفره با تشک دوبل در منزل ۳۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی یک دست مبلمان ۷ نفره بدونه تشک ۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی خوشخواب دو نفره ۲۲۰۰۰۰تومان و خوشخواب یک نفره ۱۷۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شست و شوی مبل های نهارخوری دونه ای ۲۵۰۰۰ تومان محاسبه می گردد.

 

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در پونک تهران»

  1. با سلام و خسته نباشی خدمت شما خواست بابت شستشوی مبلمان از شما تشکر کنم من واقعا از کار اقایونی که فرستاده بودید بسیار راضیم ممنونمممممممممممم🙏🙏🙏🤲🤲🤲🤲

    1. سلام خدمت شما اقا یا خانم دادیار امیدوارم که توانسته باشیم رضایت شما را جلب کرده باشیم بی شک ما از بهترین مواد نانو برای خدمات مبل شویی استفاده می کنیم و نتیجه بهتری را هم ارائه می کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید