درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » ارزان ترین مبل شویی در تهران

ارزان ترین مبل شویی در تهران

ارزان ترین مبل شویی در تهران را فقط با یک کلیک در تهران بیابید. ما در تهران و کرج جزو مبل شویی ها ارزان قیمت و بهترین های مبل شویی هستیم. مبل شویی جاوید با سابقه ای درخشان در تهران و کرج خدمات خود را نثار مشتری های خود می کند. برای ارتباط با ما از قسمت تماس با ما می توانید اقدام کنید.

ارزان ترین مبل شویی در تهران و کرج

تهران جزو آن دسته از شهرهایی است که کار و کار آفرینی در آن بسیار زیاد است. کرج نیز با توجه به این که در ۳۰ کیلومتری تهران قرار دارد و یه جورایی با تهران ادغام شده است. فعالیت در این منطقه نیز بسیار زیاد شده است. که مبل شویی جاوید در تهران و کرج با قیمت هایی منصفانه خدمات خود را اراێه می کند .

ما به خوبی می دانیم و خیلی عالی هم مشتری را درک می کنیم. که با این شرایط اقتصادی که ما در این دوره داریم قیمت جزو اساسی ترین اولویت ها است. مشتری در درجه اول قیمت شستشوی مبلمان برایش ضرورت دارد. بعد از گرفتن قیمت به فکر سایر کارها و اقدامات دیگر برای شستشوی فرش در منزل می افتد.

کرج هم چون نسبت به تهران موقعیت ضعیف تری دارد بید هوای آنها را بیشتر داشته باشیم. چرا که تعرفه کرج و تهران را از همدیگر تفکیک کنیم و قیمت ها را شفاف سازی کنیم. این کار باعث می شود که راحت مشتری به مبل شویی در منزل تهران اعتماد کند.

ارزان ترین مبل شویی در تهران
مبل شویی ارزان در تهران

مبل شویی خوب یا مبل شویی ارزان

این دو هر کدام یک پروسه خاصی ز مبل شویی به حساب می آیند. و هر دو این ها مزایای خود را دنبال می کنند. به عنوان مثال اگر برای مشتری قیمت و وضعیت مالی خود مطرح باشد حتما کلمه کلیدی آنها ارزان ترین مبل شویی در تهران خواهد بود.

اما بسیاری از مشتری های عزیز دنبال کیفیت برای شستشوی مبل هستند. طبیعی است که کلمه کلیدی که دنبال آن خواهند گشت، مبل شویی خوب خواهد بود. اما در حالت کلی مبل شویی هایی که به کیفیت کار و خدمات اهمیت می دهند بسیار بهتر است.

بسیاری از متخصصان مبل شویی علاوه بر این که تخصص خوبی در کار و حرفه مبل شویی دارند. ولی بسیار به مشتری و مشتری مداری اهمیت می دهند، همیشه به مشتری های خود تخفیفاتی ارائه می کنند.

                ۴۴۰۳۹۳۱۴
                            ۴۴۰۳۹۲۱۷

چرا مبل شویی ارزان در تهران

تهران جزو بزرگ ترین شهر هایی است که فعالیت زیادی در مورد مبل شویی دارند. اکثر مشتری هایی که در تهران هستند وقت کافی برای نظافت و تمیز کردن خانه را ندارند. تهران با توجه به ازدیاد کار گرانی نیز حرف اصلی را میزند و مشتری در سختی به سر می برند. به خاطر همین قضیه اکثر خانه ها مردها و زنان سر کار می روند و وقت زیادی برای خانه ماندن را ندارند.

بنابراین مشتری ها همیشه دنبال کسایی می گردند که کارهای خدمات نظافتی در منزل تهران را انجام می دهند. نیروهای فعال زیادی در سراسر تهران بزرگ و شهرستان کرج وجود دارند که کارهای خدماتی انجام می دهند.

                        ۶۶۹۳۲۴۷۳                      ۴۴۸۲۷۴۶۴

مشتری های عزیزی که می خواهند  نظافت منزل، پاک کردن پنجره ها، شستشوی مبل در منزل، قالی شویی، مبل شویی و حتی شستشوی فرش در منزل با دستگاه انجام بدهند. با شماره های زیر تماس بگیرند.

مبل شویی خوب و ارزان در تهران با دستگاه
مبل شویی ارزان در تهران با دستگاه

قیمت های شستشو مبل و فرش در منزل

فرش شویی و مبل شویی در منزل با دستگاه کاملا متفاوت تر از کار قالی شویی و کارخانه می باشد.  بنابراین قیمت شستشو در منزل هم باید تفاوتی داشته باشد. شستشو در منزل بیشتر به خاطر قیمت پایین آن است که مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.

ولی در حالت کلی قیمت شستشو در منزل به این گونه می باشد.

  • شست و شوی فرش های ماشینی، فرهی، ترک، بلژیک، ماکارونی متری ۲۰۰۰۰ تۆمان
  • خشک شویی مبلمان هفت نفرە در تهران و کرج ۳۰۰۰۰۰ تومان
  • شست و شوی موکت در منزل با دستگاه های موکت شویی متری ۱۶۰۰۰ تومان
  • قیمت خوشخواب دو نفره ۲۰۰۰۰۰ تومان و یک نفره ۱۵۰۰۰۰ تومان
  • خشک شویی صندلی های ماشین به صورت کلی ۴۰۰۰۰۰ تومان می باشد

نزدیک ترین مبل شویی در تهران

ما در تمام مناطق تهران شعباتی داریم تا کار را برای مشتری هایمان راحت کنیم. راحت کردن مسیر ارتباط با ارزانترین مبل شویی در گام اول برای مشتری است. مبل شویی جاوید سابقه و تجربه خود را در زمینه مبل شویی و قالی شویی در تهران به همه مشتری ها نشان داده است. چرا که در تهران چندین شعبه فعال داریم که بسیاری از این عزیزان به صورت حضوری به مکان مورد نظر ما می آیند. تا از نزدیک با متخصصان و سرویس کاران کار آزموده ما در دفتر برخورد و گفت و گو کنند.

هر شرکتی برای اینکه بتواند در زمینه کاری خود پیشرفتی داشته باشد. حتما از جان و دل برای خدمات دهی مشتری مایه می گذارد. اما کسانی هستند که راهشان با بقیه متفاوت تر است و برای خودشان ایده هایی درست کرده اند. برای ارتقای سطح شغلی خود در تهران و کرج هم از این ایده ها استفاده می کنند.

در اینجا من به یکی از این ایده ها اشاره می کنم که تعدادی هستند که کیفیت برایشان اهمیت ندارد. و خود را جزو مبل شویی های ارزان قیمت در تهران معرفی می کنند. در بالا هم اشاره کردم که هرشرکتی و یا هر مبل شویی از کیفیت کار بزند آینده بسیار جالبی نخواهد داشت

ایده ای نوین برای مبل شویی های ارزان قیمت

سال ها پیش که به تهران آمده بودم و به زحمت درشرکت مبل شویی نوین فعالیت می کردم. تعداد نیروهایی که در آنجا بودند بسیار بی شمار بود و افراد زیادی مشغول به کار بودند. با کمک یکی از دوستانم من در این شرکت شروع به کار مبل شویی کردم. و می توان گفت که اولین استارت شستشوی مبلمان در منزل از مبل شویی نوین شروع شد.

آن موقع من نه رانندگی بلد بودم و نه می توانستم مبلی را بشویم و نه راهی و یا جایی رابلد بودم که بروم. طوری بود که اگر من را جایی رها می کردند نمی توانستم به دفتر برگردم. در آن زمان من را بایکی از رانندگان مبل شویی به منزل مشتری می فرستادن تا کارهای خدماتشان را انجام دهیم.

متخصصی که با من می آمد آدم بسیار عجول و زود رنجی بود که آدم نمی توانست به راحتی با ایشان ارتباط بگیرد. خلاصه تلف کردن وقت با این آدم بسیار به سختی بود و کم تر با من هم حرف می زد. اما درست بود که به عنوان متخصص به خانه مشتری می رفت ولی تخصص کافی برای انجام آن کارها را نداشت. همیشه شستشوی یک دست مبلمان در منزل با دستگاه بیشتر از بیست دقیقه طول نمی کشید و خیلی زود اقدام به رفتن می کرد. بدونه اینکه حتی به مشتری اعلام کند که کارش را تمام کرده است دستگاه ها را جمع می کرد و دم درب منتظر پرداخت پول مبل شویی می شد.

مبل شویی ارزان قیمت
ارزان ترین مبل شویی در تهران و کرج

در شستشوی مبلمان نباید عجولانه رفتار کنیم

هیچ وقت یادم نمی رود که وقتی متخصص دستگاه ها را جمع کرد و جلوی درب خانه ایستاد. مشتری نگاهی به مبل ها انداخت تا بداند که چگونه شستشو شده است. مشتری دید که دسته های سه نفره مبل هم چنان کثیف باقی مانده است و هر چقدر به متخصص گفت گوش نداد. و گفت ما تمام سعی خود را کرده ایم و همین است که می بینید و من دستگاه را دوباره باز نخواهم کرد.

به خاطر همین قضیه حدودا نیم ساعت الاف شدیم تا مشتری با دفتر تماس بگیرد و بتوانند که او را راضی کنند تا مبلغ شستشوی مبلمان را پرداخت کند. این کار در اخر به این ختم شد که دوباره شستشوی مبلمان را انجام دهیم این بزرگ ترین تجربه من شد. تا هر زمانی شستشو را تمام کردم به مشتری می گویم که امری و یا فرمایشی ندارید تا دستگاه هایمان را جمع کنیم. مشتری اگر تایید نهایی را داد در آن صورت وسایل های خود را جمع آوری می کنم تا مشتری در هر صورت رضایت کامل را داشته باشد.

دسترسی آسان به مبل شویی های ارزان قیمت

این روزها دسترسی به هزاران مبل شویی در تهران و حومه بسیار آسان تر از گذشته می باشد. مشتری هر گونه مبل شویی را بخواهد به راحتی می تواند پیدا کنید. و از طریق تماس با ما با تمام شعبات مبل شویی در منزل تهران ارتباط بگیرد. اما رکن اصلی این کار فقط و فقط کیفیت کار است که باعث متفاوت بودن و برتری داشتن نسبت به رقبای قالی شویی و مبل شویی می شود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید