درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در یافت اباد

مبل شویی در یافت اباد

مبل شویی در یافت اباد

مبل شویی در یافت اباد مانند همه مبل شویی های دیگر مبلمان هفت نفره ۴۵۰۰۰۰ تومان می شوید. و در تهران کار خود را با ضمانت نامه انجام می دهد.

ضمانت نامه برگه کتبی از طرف سرویس کاران مبل شویی جاوید  ما جهت آرامش و آسایش شما عزیران می باشد. سرویس کاران در مبل شویی باید تخصص کافی برای انجام و شستشوی مبل ها و فزش ها در منزل را داشته باشند. شستشوی فرش در منزل با دستگاه نیز جزو خدمات ما در تهران است.

مبل شویی در یافت آباد

مبل شویی در یافت اباد با یک شعبه فعال در خیابان تختی با شماره ۶۶۹۳۲۴۷۳ می باشد. مبلشویی جاوید در این منطقه و تمام خیابان های یافت آباد مانند( خیابان رجایی، خیابان طالقانی، خیابان حیدری، خیابان به آفرین، خیابان آقایی، خیابان بهرامی و خیابان معلم فعالیت خود را انجام می دهیم.

            ۴۴۰۳۹۲۱۷                  ۴۴۰۳۹۳۱۴

ما سعی و تلاش خود را می کنیم تا در منطقه از هر لحاظی بی نظیر تر و بهتر از سایر مبل شویی ها باشیم. و کاری بکنیم که مشتری ها و ساکنین منطقه یافت آباد دنبال مبل شویی در جاهای دیگر نگردند. و ما از لحاظ منصف بودن و کیفیت کار خود را به مشتری اثبات کنیم. اثبات کردن ما برای مشتری ها بسیار آسان است. و مشتری با گرفتن شماره بالا در کمترین زمان می تواند از سرویس کاران ما در خانه خود بهره مند شود. و کیفیت و استاد کار بودن و متخصص بودن سرویس کاران ما را با چشمان خود ببینند .

با یک بار امتحان کردن ما، شما عزیزان ازنحوه کار سرویس کاران مبل شویی در منزل آگاهی پیدا می کنید. بسیاری از مشتری ها و ساکنین منطقه ما را با نام تجاری( مبل شویی جاوید) می شناسند. اگر شما عزیزی که تازه با  مبل شویی ما آشنا و کار ما را انتخاب کرده اید بهتر است که نام جاوید را هم به خاطر بسپارید.

مبل شویی در یافت اباد
مبل شویی در یافت اباد با ضمانت نامه

شستشوی خوشخواب در یافت آباد

شاید بتوان به اطمینان گفت که خوشخواب ها یکی از وسایل هایی هستند که بیشتر در معرض کثیفی هستند. این روزها همه دارای یک بچه و یا دو بچه هستند و میزان بازی گوشی بچه ها هم زیاد است. بسیاری از بچه ها روی مبلمان ها بالا و پایین می پرند و روی خوشخواب ها هم بازی میکنند.

در بسیاری از موارد خیلی ها آب و نوشیدنی هایشان را همان جا میل می کنند و مقداری از آنها همیشه روی خوشخواب ها می ماند. اما مشتری هایی که با این شیوه شستشو آشنایی دارند هر ساله تصمیم به شستشوی خوش خواب ها می گیرند.  و آنها را تمیز می کنند چون می دانند که با این شیوه شستشو مبل ها و خوشخواب ها تمیز می شوند بنابراین هیچ استرسی برای کثیف شدن آنها ندارند.

قیمت مبل شویی و خوش خواب ها در یافت اباد

منطقه یافت آباد منطقه کوچکی نیست و خیلی از مشتری ها در این منطقه سکونت دارند. و بسیاری از این مشتری ها با نحوه شستشوی مبلمان و موکت شویی در خانه آشنایی دارند. اما حرف من با عزیزانی است که تا امروز این خدمات را انجام نداده اند و این کار را از نزدیک مشاهده نکردند.

مبل شویی در یافت اباد  کاری است که مشتری سالی یک بار را حتما از آن استفاده می کند. در این مواقع مشتری با شرکت ها تماس می گیرد و خدمات خود را به آنها می گویدو آنها هم یک زمانی را برای انجام خدمات آنها رزرو می کنند. بعد از رزرو نوبت به بازدید مبلمان و قیمت دادن مبلمان می رسد.

که قیمت مبل ها به صورت کلی ثابت است و وجود کوسن های اضافه و تشک های دوبل و صندلی های نهارخوری یه کم قیمت ها را همیشه بالا و پایین می کند. سرویس کاران تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ کیفیت بهترین باشند. تا مشتری ها با خیالی آسوده به مبل شویی ما در یافت آباد اطمینان و اعتماد کنند.

مبل شویی در یافت آباد
قیمت مبل شویی در یافت آباد

نحوه لکه گیری مبل در یافت آباد

مبل ها چون مداوم در حال استفاده هستند و اکثرا با لباس های کثیف روی آنها می نشینیم در معرض کثیف شدن هستند. و بسیاری از مشتری ها هر هفته دستی به سر و گوش مبلمان می کشند و آنها را تمیز کاری می کنند. اما در حالت کلی مبل باید سالی یک بار با دستگاه های مبل شویی در منزل شستشو شوند.

زیرا شستشوی مبلمان با دست تمام کثیفی ها را به داخل مبل می برد و باعث پوسیده شدن پارچه مبل و چرک مردگی آن می شود. اما شستشو با دستگاه های مبل شویی تمام آلودگی ها داخل مبلمان را بیرون می کشد و علاوه بر آن تمامی میکروب ها و ساس هایی که در داخل مبلمان باشد را می کشد.

بعد از این که شستشوی مبلمان تمام شد و تمامی کثیفی های روی مبلمان جمع آوری شد اگر مبل لکه ای داشته باشد کاملا نمایان می شود. زیرا چون کثیفی های آن گرفته شده است اگر لکه ای روی آن باقی مانده باشد، کاملا جلو دید می باشد. سرویس کاران ما با استفاده از لکه برهای نانو مانند( نانو پاکرو یا نانو سان) که ما بیشتر از این دو شرکت استفاده می کنیم، تمیز می کنیم.

سوالات مشتری در یافت اباد

شاید برای خود شما و هر کس دیگه ای سوال و یا سوال هایی پیش بیاید که بخواهید جواب آنها را بدانید. ما در زیر چندین سوال که احتمال دارد در گوشه مغز شما هم باشد را مطرح می کنیم.

  1. آیا لکه های روی مبلمان پاک می شود؟
  2. آیا لکه جوهر، قهوه، چای را می توان پاک کرد؟
  3. شستشوی  مبلمان برای مبل ضرر دارد؟
  4. خشکشویی مبل در یافت آباد چگونه انجام می گیرد؟
  5. آیا مبل های چرک مرده قابل پاک شدن هستند؟
  6. در خانه چگونه لکه های مبل را پاک کنیم؟

و خیلی از سوالات دیگر هست که مشتری در ذهن دارند اما بارز ترین آنها همین چند تا بودند که من قصد دارم برای هر یک از سوالات که در بالا هستند، مقاله ای جدید بنویسم. این را هم خوب می دانم که هر یک از این سوالات برای یک بار هم شده برای مشتری پیش می آید.

            ۴۴۰۳۹۲۱۷                 ۶۶۹۳۲۴۷۳

اما شما عزیزان و مشتری های عزیز برای اینکه جواب سوال های خود را دریافت کنید می توانید با شماره های زیر به صورت ۲۴ ساعته تماس بگیرید. و پاسخ خود را از متخصصان و هم کاران ما در دفتر مرکزی دریافت کنید.

۴.۹/۵ - (۲۰ امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در یافت اباد»

    1. سلام خدمت شما خانم یا اقای محمدی همین جا می تونید ادرستونو بگذارید ما هماهمگی ها رو انجام می دهیم. یا از طریق صفحه اصلی سایت می توانید نزدیک ترین شعبه به خود را شماره گیری کنید کارشناسان ما راهنمایی تان می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید