درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » شستشوی تشک خوشخواب در خانه با دستگاه در تهران

شستشوی تشک خوشخواب در خانه با دستگاه در تهران

شستشوی خوشخواب در منزل تهران

شستشوی تشک خوشخواب در خانه با دستگاه در تهران و حومه به عنوان یکی از خدمات اصلی مجموعه خدماتی جاوید شناخته می شود. تشک یکی از مواردی است که بیشترین میزان آلودگی در آن وجود دارد، چرا که افراد ساعات زیادی را در آن می گذرانند. گند زدایی و پاک کردن این محیط از هر گونه آلودگی و کثیفی، برای هر شخصی در هر بازه سنی اعم از خردسال، جوان و میانسال لازم و ضروری است. بنابراین بهتر است تا بهترین روش را برای لکه گیری مبلمان و تشک خود انتخاب کنید.

شستن تشک خوشخواب یک نفره، دو نفره، تشک کودک با دستگاه در خانه در تهران و شهر های بزرگ همچون شیراز، تبریز، ارومیه، زنجان، اصفهان و … انجام پذیر است. چرا که شرکت های خدماتی زیادی وجود دارند که با استفاده از دستگاه های راداکتور و مواد شوینده قوی و نانو نسبت به شستن انواع تشک ها اقدام می کنند. اطلاعات بیشتر راجع به این روش در ادامه این مطلب خدمتتان ارائه می گردد.

شستن تشک تخت خواب با دستگاه در منزل برای تهران

هر فردی به طور میانگی بین ۷ تا ۱۰ ساعت از شبانه روز را در خواب به سر می برد که این مقدار در هر فردی، مقداری متفاوت می باشد. با توجه به این آمار، بخش زیادی از ساعات شبانه روز برای هر شخصی در خواب سپری می شود. فراهم آوردن محیطی امن و مناسب برای خوابیدن می تواند تاثیر زیادی در سپری کردن یک خواب خوب داشته باشد. تحقیقات نشان داده که خوابیدن بر روی تخت خواب می تواند خواب خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. اما مشکلی که در این رابطه وجود دارد، مشکل نحوه تمیز کردن تشک بزرگ و متشکل از بخش های مختلف همچون فنر و … آن می باشد.

خشکشویی خوشخواب با دستگاه در محل

تشک ها در انواع مختلف وجود دارند که شامل تشک های بچه، تشک های دونفره، یک نفره و … می باشند. کوچکترین نوع آن نیز که تشک بچه و خردسال می باشد، برای شستشو مشکلاتی را برای افراد به وجود می آورد. که با توجه به کثیف شدن زود به زود تشک، شستشوی سریع و مداوم آن نیز لازم است تا از بروز بیماری ها و باکتری های مختلف جلوگیری شود. در این بین پیدایش روش تشک شویی با دستگاه در خانه در تهران و سایر شهر ها، دغدغه افراد برای تمیز کردن محل خواب را برطرف کرده است.

افراد اگر بخواهند تشک های خوشخواب را به صورت دستی شستشو دهند، با توجه به حجم بزرگ تشک و سنگین بودن آن، باید آن را به مکان مناسبی منتقل کنند. که امکان شستشو برای آن وجود داشته باشد که ممکن است در طول انجام این کار آسیب هایی به تشک وارد شود. از سوی دیگر عملیات خشکشویی تشک خوشخواب با دستگاه نیز در این صورت امکان پذیر نیست. و باید صبر کنید تا در اثر تابش نور و یا محیط گرم، تشک شما بعد از چند روز خشک شود. اما در روش شستشوی تشک خوشخواب در خانه با دستگاه و مواد شوینده نانو، این مشکلات وجود ندارد. و این شستشو هم در مبل شویی در تکاب انجام می دهیم

شستن تشک چقدر زمان می برد ؟

شستن تخت خواب و تشک آن به روش سنتی و دستی و یا انتقال آن به کارخانه قالیشویی می تواند فرایندی چند روزه باشد. اما در روش شستشوی تشک خوشخواب در خانه با دستگاه در تهران این کار فقط چند ساعت طول می کشد. با اولین تماس شما عزیزان با مبل شویی در چیتگر، تیمی متشکل از افراد متخصص از نزدیکترین شعبه به آدرس شما به محل اعزام می شوند. بعد از تمیز کاری و شستشوی تشک مربوطه، عملیات خشک سازی آن انجام می گیرد تا تشک تمیز شما، آماده استفاده باشد.

شستشوی خوشخواب در خانه تهران

مکانی که ساعت ها در آن در خواب باشید، بدون شک مملو از انواع باکتری ها و موارد بیماری زا می باشد. از سوی دیگر برخی از افراد عادت دارند تا در تخت خواب انواع نوشیدنی ها، تنقلات، غذا ها و … را میل کنند. که این موارد امکان آلوده شدن بیشتر این محیط را فراهم می آورند. از سوی دیگر مواردی همچون ریختن ادرار کودکان بر روی تشک و … نیز می تواند سبب زرد شدن تشک و یا بروز موارد بیماری زا شود. بنابراین باید هر چه زودتر نسبت به پاک کردن تشک ها و محیط خواب اقدام شود.

شستن تشک خوشخواب با دستگاه در تهران

لکه بردای خوشخواب با دستگاه در منزل در تهران برای بسیاری از مناطق آن انجام می شود. جهت ارائه خدمات  به تمامی تماس گیرندگان و مشتریان عزیز، سعی داریم تا شعب دیگری نیز در مناطق غرب، جنوب، شمال و شرق تاسیس کنیم. هر نوع آلودگی و یا لکه موجود بر روی انواع تشک از هر جنس و طرحی، با استفاده از دستگاه های ما قابل رفع هستند. جدیدترین دستگاه های مبل شویی در خانه، موکت و فرش و خوشخواب شویی در مجموعه خدماتی جاوید مورد استفاده قرار می گیرد. تا نهایت کیفیت برای کار مشتریان ارائه شود.

 

شستن تشک تختواب بچه با دستگاه در منزل

شستشوی خوشخواب بچه با دستگاه در خانه باید به صورت مداوم انجام شود. با توجه به اینگه بچه ها ساعات بیشتری را در تختخواب می گذرانند. و از سویی نیز بیشتر بازی ها و کار های سرگرمی خود را در این محیط انجام می دهند. بنابراین بهتر است تا حواستان به تمیزی تخت آنها باشد. همچنین شمکل شب ادراری از سوی بچه ها می تواند موجب زرد شدن رنگ تشک و بروز بیماری نیز شود. اما نگران نباشید، شستن تشک بچه با دستگاه در محل می تواند تمامی این موارد را برطرف کند و نهایت پاکیزگی را به محیط خواب کودکان شما بیاورد.

شستشوی تشک خوشخواب یکنفره و دو نفره در تهران با دستگاه

شستشوی تشک خوشخواب در خانه با دستگاه در تهران برای انواع تشک های اعم از یک نفره و دو نفره انجام می شود. مجموعه خدماتی جاوید در کنار انجم سفارشاتی نظیر فرش شویی در خانه با دستگاه، نسبت به شستشوی انواع خوشخواب ها نیز اقدام می کند. توجه داشته باشید که شستشوی خوشخواب دو نفره با دستگاه نسبت به شستن تشک یکنفره کمی بیشتر زمان نیاز دارد. با توجه به ابعاد تشک دو نفره، مسلما مواد شوینده بیشتر و وقت بیشتری نیز برای پاکیزه شدن آن نیاز است.

شستشوی خوشخواب با دستگاه در آپارتمان

معمولا خوشخواب ها در ظاهر دارای طرح ها وش کل های مختلفی هستند. که ممکن است این مسئله باعث شود تا شما فکر کنید که از نوع خاصی می باشد. اما اینطور نیست و اجزا و الیاف بکار گرفته شده در اکثر این موارد، یکسان می باشد. تمامی خوشخواب هایی که به صورت یکنفره و دو نفره هستند توسط تیم ما با استفاده از دستگاه های مجهز شسته می شوند. هر نوع آلودگی موجود بر روی آنها از طریق مواد شوینده درجه یک برطرف می شوند.

نحوه شستن خوشخواب با دستگاه نانو بخار در خانه

شستن خوشخواب با استفاده از دستگاه راداکتور با موارد دیگر همچون شستشوی موکت در خانه کمی متفاوت می باشد. در ابتدا باید ملافه ها و قسمت های رویی تشک به صورت کامل جدا شود. چرا که این موارد برای شستشو توسط دستگاه مناسب نیستند و امکان وارد شدن آسیب به آنها وجود دارد. سپس سطح خوشخواب به صورت کامل از هر گونه آلودگی تمیز شود که این کار با جارو کشیدن آن صورت می گیرد. در ادامه با شناسایی نوع لکه ها و نوع کثیفی های موجود، شوینده مناسب برای از بین بردن آنها انتخاب می شود.

بعد از عملیات شستشو به صورت کامل شامل شستشوی قسمت رویی، کناره ها، زیر تشک و … نوبت به خشکشویی آن میرسد که با استفاده از دستگاه های مکنده صورت می گیرد. دستگاه های خشک کن بسیار قوی و قدرتمند که امکان خشک کردن هر نوع تشکی را دارند برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند. تا در سریع ترین زمان ممکن، تمامی قسمت های تشک به صورت کامل خشک شود.

شستن تخت خواب با دستگاه در خانه تهران

قیمت شستشوی تشک خوشخواب در خانه با دستگاه در تهران

انجام خدمات شستن خوشخواب در منزل با دستگاه در تهران و سایر شهر ها دارای تعرفه های خاصی می باشد. تعیین نرخ تشک شویی با دستگاه با راداکتور می تواند بستگی به عوامل مختلفی داشته باشد. از جمله این موارد می توان به اندازه تشک، چند نفره بودن آن، نوع الیافت آن، مواد شوینده بکار گرفته شده برای شستشو و همچنین تعداد تشک ها و بالتشک های همراه بستگی داشته باشد. برای رضایت مشتریان عزیز همواره تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته می شود، تا بتوانند بهترین خدمات را با کمترین هزینه دریافت کنند. تعرفه انجام خدمات به صورت کامل در بخش اصلی سایت ارائه شده است.

جهت دریافت خدمات شستن خوشخواب در محل با دستگاه در تهران از سوی مجموعه مبل شویی جاوید، می توانید از طریق شماره های تماس درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و در تمامی روز های هفته حتی در روز های تعطیل می باشد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

9 دیدگاه دربارهٔ «شستشوی تشک خوشخواب در خانه با دستگاه در تهران»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید