درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در نیاوران

مبل شویی در نیاوران

مبل شویی در نیاوران

مبل شویی در نیاوران یکی از مهم ترین شعبات مبل شویی در منزل تهران می باشد. ما در این مجموعه تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم در درجه اول بهترین و استاد کاران ماهری را برای کار مبل شویی در نیاوران استخدام کنیم.  بعد از آن که مشتری توانست و ما را برای انجام خدمات مبل شویی در منزل خود انتخاب نمود.

سعی بر آن داریم تا این خدمات مشتری را با جان و دل و با مهارت و تجربه سرویس کاران و بهترین کیفیت به مشتری هایمان تحویل دهیم. مشتری زمانی که از کیفیت کار راضی باشد بی شک مبل شویی جاوید را معرفی خواهد کرد.

مبل شویی در نیاوران با دستگاه

این روزها بسیاری از کسب و کارها تبدیل بعه کسب و کار اینترنتی شده است. که مبل شویی در نیاوران با دستگاه یکی از این هزاران کسب و کاری است که از طریق اینترنت مخاطبان خود را جمع آوری می کند. ما هم با توجه به نیاز مشتری باید ساختارها و دستگاه ها و حتی نحوه سرویس دهی به مشتری هایمان را تغییر دهیم.

در سال های قبل شرکت های زیادی بودنند که برای جلب توجه مشتری و حتی برای جذب مشتری های زیاد تراکنت و پوسترهایی چاپ کنند و در سراسر شهر نصب کنند. این کارها و پخش تراکت در آن دوران بسیار مفید بود و بسیاری از مشتری ها از این طریق با مبل شویی در نیاوران تماس می گرفتند و خدمات مبل شویی خود را به ما می سپاردند. البته ناگفته نماند که این کار هم مثتثنی از هزینه نبوده و همه تبلیغات غیر از تبلیغات کلامی نیازمند هزینه می باشد. ما برای پخش تراکت چند نفر را استخدام کرده بودیم و هر روز هر نفر را در یکی از خیابان های نیاوران می گذاشتیم.

تعداد هزار تراکت و یک چسب کاغذی به آنها می دادیم تا این تراکت ها را به درب خونه های مشتری بچسپانند. این کار بسیار خوب بود و همیشه جواب می داد و شاید همان روز که بجه ها تراکت ها را پخش می کردند دویا سه تا آدرس از این شیوه تبلبیغات می خورد که از نظر من بسیار خوب بود. چرا که با این کار هم تعدادی از افراد جذب کار می شدند و ما هم روز به روز مشتری های خود را زیاد تر می کردیم.

مبل شویی در نیاوران
مبل شویی در نیاوران یکی از بهترین مبل شویی های تهران می باشد

مبل شویی در نیاوران با مواد نانو

مبل شویی در نیاوران با مواد نانو یکی از پر طرفدار ترین مبل شویی های سراسر تهران است. هرجایی که نام نانو باشد مطمعن باشید که پایان و نتیجه کار بسیار رضایت مند خواهد بود. ما در مجموعه مبل شویی در نیاوران از بهترین شامپو ها و لکه برهای نانو برای تمیز کاری و نظافت مبلمان در منزل استفاده می کنیم.

من بسیار خوب می دانم که هر چقدر برای انجام خدمات با کیفیت در منزل تلاش بیشتری بکنید خداوند به همان اندازه روزی ما را نیز بیشتر خواهد کرد. از این رو ما همیشه سعی بر آن داریم که بهترین خدمات خود را به مشتری هایمان هدیه کنیم. ما در شرکت خود علاوه بر این که خدمات خود را با ضمانت نامه کتبی به مشتری هایمان ارائه می کنیم سعی بر جذب مشتری داریم و تلاش خود را می کنیم تا هر چیزی که در ذهن مشتری هایمان باشدذ را به چالش بکشیم.

یعنی به مشتری این امتیاز را می دهیم که هر جایی از شستشوی مبلمان در منزل را دوست ندارد و یا به دلش نمی شیند و یا اصلا دوست دارد که یکی از مبلمان شان دوبار شسیتشو بشود را به آنها می دهیم و روی حرف آنها حساب می کنیم. و با مشتری با خون سردی و لبخند صحبت می کنیم تا آنها نه تنها از نحوه شستشوی مبلمان بلکه از نحوه برخورد پرسنل ما نیز رضایت داشته باشند.

مبل شویی در نیاوران با مواد نانو
مبل شویی در نیاوران با مواد نانو انجام می شود و تمام خدمات مبیل شویی شما ضمانت می شود

قیمت مبل شویی در نیاوران سال ۱۴۰۲

این روزها بسیاری از مشتری ها از خرید سالیانه مبلمان منصرف شده اند و یا حتی چندین سال از یک مبلمان استفاده می کنند. و نمی توانند که آنها را عوض کنند. چرا که وضعیت اقتصادی مردم بسیار ضعیف شده است. از این رو بسیاری از مشتری ها به شستشوی مبلمان روی آورده اند. و می خواهند مبل های خود را با دستگاه های مبل شویی تمیز و مرتب کنند. در قسمت پایین لیست قیمت ها در سال ۱۴۰۲ را برایتان می نویسم.

شستشو یک دست مبلمان نه نفره با تشک ۵۵۰۰۰۰ خشک شویی  مبلمان نه نفره بدونه تشک ۵۰۰۰۰۰
شست و شوی مبلمان هفت نفره با تشک دوبل ۵۰۰۰۰۰ شستشوی مبلمان هفت نفره بدونه تشک ۴۵۰۰۰۰
قیمت تشک خوشخواب دونفره با دستگاه ۳۰۰۰۰۰ هزینه شستشوی تشک یک نفره با دستگاه ۲۵۰۰۰۰
قیمت صندلی های نهار خوری در منزل هر عدد ۳۰۰۰۰ شستشوی فرش های ماشینی، دست بافت،  ۲۰۰۰۰ت

تمامی این قیمت ها برای شستشوی مبل و فرش در منزل با دستگاه در منزل مختص سال ۱۴۰۲ می باشد. و این قیمت ها هر سال بر اساس نوسانات بازار بالا تر می رود. هر چند بسیاری از این شرکت های مبل شویی در تهران برای خود تعرفه خاصی دارند و براساس تعرفه خودشان کار می کنند. این کار برای بسیاری از شرکت ها خوب است. اما اگر قیمت ها یی که از طرف شرکت ها اعلام می شود اگر برای تمامی تماس ها و مشتری ها یکسان باشد. بسیار اهمیت دارد و مشتری ها با اعتماد بیشتری شما را به بستگان و آشنایان خود معرفی می کنند.

در این جا چون قیمت ها یکسان است بنابراین مشتری ها در هر کجای تهران باشند با همان تعرفه کار می کنند. البته ما در منطقه نیاوران برای مشتری ها و مشترکین خودمات تخفیفات ویژه ای را هر ساله اعلام می کنیم و همه عزیزان از این تخفیف ۱۰% می توانند بهره ببرند.

قیمت مبل شویی در نیاوران سال 1402
قیمت ها ی شستشوی مبل در مبل شویی نیاوران ثابت می باشد و در تمام تهران یکسان می باشد

بهترین مبل شویی در نیاوران 

ما جزو بهترین مبل شویی های نیاوران در تهران هستیم و همیشه تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم بهترین باشیم. بسیاری از مبل شویی ها و قالی شویی ها یی که خدمات مبل شویی و قالی شویی در منزل با دستگاه را انجام می دهند. بر خود می بالند که ما بهترین ها هستیم اما بهترین بودن را باید فقط و فقط در عمل و انجام کار با کیفیت دید.

هر زمانی هر شرکتی وقتی که نیروهای خدماتی خود را که برای کار مبل شویی در منزل با دستگاه تربیت کرده است. به خانه مشتری می فرستد و به آنها تاکید می کند که کار را یا انجام ندهید و یا این که انجام می دهید با بهتارین کیفیت کار خود را تحویل مشتری بدهید. تا مشتری شما را به عنوان بهترین مبل شویی در نیاوران به همه معرفی کند. این کار اگر به خوبی انجام شود و مشتری ها شما عزیزان را با اعتماد به نفس باللایی معرفی خواهند کرد.

چرا که مشتری های قبلی کار و خدمات مبل شویی در منزل شما را تجربه کرده اند. و به خوبی می دانند که شما بهترین هستید و خوب هم می داند که بهترین ها شما را انتخاب خواهند کرد. به این نوع تبلیغات، تبلیغات کلامی می گویند و کم هزینه ترین تبلیغات با بازدهی بالابه حساب می آید. مبل شویی هایی که با این نوع تبلیغات در ذهن مشتری بروند و یا مشتری جمع کنند در کمترین زمان ممکن می توانند به خواسته های خود برسند و نیازهای داشته خود را برطرف کنند.

بهترین مبل شویی در نیاوران
بهترین مبل شویی در نیاوران را فقط با نام تجاری مبل شویی جاوید بشناسید

نحوه شست و شوی مبلمان در نیاوران 

مبل ها چزو اساسی ترین وسایل زندگی هستند که مردم از آنها استفاده می کنند. استفاده کردن مردم این روزها از مبلمان برای استراحت و حتی جلسات و کارهای اداری نیاز مشتری را برای شستشو بالا برده است. و آنها را وادار به شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه در تهران می کند.

مبل شویی در تجریش با مواد نانو یکی دیگر از این شعبات است که مشتری های عزیز هنگامی که به شعبه مبل شویی در نیاوران دسترسی نداشتند. از خدمات مبل شویی در تجریش و یا مبل شویی در جلفا با دستگاه استفاده کنند. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در هر منطقه ای از تهران شعبه ای داشته باشیم تا مشتری ها به راحتی با مجموعه مبل شویی ما ارتباط بگیرند.

۵/۵ - (۱۱ امتیاز)

15 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در نیاوران»

    1. با سلام خانم ممایی عزیز شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه انجام می شود و همان جا سر جای خود شستشو می شود و هزینه شستشوی خوشخواب دو نفره ۳۰۰۰۰۰ تومان

  1. مبل شویی های زیادی را تجربه کرده بودم اما مبل شویی جاویدو خود اقای جاوید نمونه بودنند بسیار مودب خوش برخورد کاربلد بدند و واقعا گل کاشتن ممنونم ازشون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید