درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در جلفا با دستگاه

مبل شویی در جلفا با دستگاه

مبل شویی در جلفا با دستگاه

مبل شویی در جلفا با دستگاه در منزا یکی از هزاران خدمات مبل شویی در منزل تهران است که ما انجام می دهیم. ششستشوی انواع فرش های ماشینی و دست بافت در منزل با ضمانت نامه کتبی انجام می شود و شما عزیزان هر وقت و هر تایمی از روز خواستید که با مجموعه مل شویی جاوید تماس بگیرید. سرویس کاران  مبل شویی در کمترین زمان خود را در منزل شما حاظر می کنند. 

مبل شویی در جلفا با دستگاه

مبل شویی این روزها در سراسر تهران امری بسیار ضروری به حساب می آید.  اکثر مشتری ها در تهران از خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه استفاده می کنند. تهران جزو شهرهایی است که سرشار از آلودگی و کثیفی است و بسیاری از مشتری های عزیز در تهران وقت و زمان کافی برای شستشو و تمیز کاری منازل خود را ندارند. این مشتری ها همیشه مبل هایی آلوده به کثیفی و حتی فرش ها و مبل هایی چرک مرده در خانه خود دارند.

اما بسیاری از مشتری هایی هم که وضعیت نسبتا خوبی در جامعه دارند. اکثر اوقات کنیز و یا همیاری برای شستشو و نظافت کردن خانه خود استخدام می کنند. چون مطمعا هستند که خود وقت کافی برای نظافت کردن و تمیز کردن خانه ندارند این کارها را به همکارانی که استخدام می کنند می سپارند. که این کار بسیار خوب و مفید می باشد چرا که این افراد در طول ماه اگر یک بار هم روی فرش و یا مبلمان خود را دستمال بکشند پاکیزگی را به خانه می آورند.

این افراد چون برای کار خدمات و نظافت استخدام شده اند همیشه دست به کار هستند و کار نظافت خانه و کاشانه را به دوش می کشند. بسیاری از این همکاران مبل های خانه را با محلول آب و کفی که درست می کنند تمیز کاری می کنند. یعنی دوست دارند که در خانه بیکار نباشند و یا جای خود را در خانه مشتری محکم کنند.

مبل شویی در جلفا با دستگاه
مبل شویی در جلفا با دستگاه در منزل

بهترین مبل شویی در جلفا

جلفا یکی از مرکزی ترین مناطقی است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی در جای بسیار زیبایی است. این منطقه زیاد هم بزرگ نیست ولی مشتری های زیادی را در این منطقه داریم که سال ها است که ما کار می کنند. یعنی خدمات شستشوی فرش در منزل با دستگاه و مبل شویی در منزل خود را با همکاران و سرویس کاران با تجربه ما در جلفا تجربه می کنند.

ما همه همکاران خود را در تهران با توجه به مهارت و تجربه آنها استخدام کرده ایم. همه این همکاران تست قبولی خود را ثبت و به صورت عملی هم برای شستشوی مبلمان بارها آزمایش شده اند. اما باز هم ما هر ماه همه این سرویس کاران را آنالیز می کنیم. و یا به مشتری هایمان در تهران که برای خدمات مبل شویی به آنجا رفته اند نظر می خواهیم تا بدانیم که کدامیک از سرویس کاران ما خوب و بهتر هستند و کدام یک از متخصصان ما نیازمند تلاش بیشتر در مجموعه می باشند.

این کار چندان هم برای ما مشکل نیست و هر روز با نظرسنجی از مشتری هایی که خدماتشان را به پایان رسانده ایم متوجه می شویم. و به خوبی نقاط قوت و ضعف سرویس کاران خود را به خوبی می سنجیم.  حتی سرویس کارانی که به متخصص بودن بسیار نزدیک هستند را از لحاظ حقوق در نظر خواهیم گرفت و حقوق آنها را تا حدودی بالا می بریم تا با امید بیشتری به کار دل ببندند و عاشقانه کار خود را دنبال کنند.

مبل شویی در جلفا با دستگاه
شستشوی مبلمان با دستگاه به صورت ضمانتی

قیمت مبل شویی در جلفا (۱۴۰۲)

قابل توجه تمام عزیزانی که در منطقه جلفا زندگی می کنند و می خواهند که خدمات مبل شویی در منزل را انجام دهند. می توان با بهترین مبل شویی در مرکز شهر یعنی مبل شویی در منطقه جلفا  تماس بگیرید. می توانید قیمت خدمات مبل شویی و فرش شویی خود را در تهران از کارشناسان و اپراتورهای ما بخواهید.

کارشناسان ما از ساعت هفت صبح در شرکت حضور پیدا می کنند و تا ساعت بیست و چهار شب آماده پاسخ گویی به سوالات و انتقادات شما عزیزان در جلفا می باشند. مشتریان عزیز اگر می خواهید که به لیست قیمت های مبل شویی در سال ۱۴۰۲ دسترسی داشته باشید می توانید به قیمت های زیر یه نگاهی بیندازید.

  • مبل های نه نفره استیل و تمام پارچه و استیل با تشک دوبل در جلفا ۵۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت های شست و شوی مبلمان نه نفره بدونه تشک دوبل در جلفا با دستگاه در منزل ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی مبلمان هفت نفره با تشک دوبل در جلفا با ضمانت نامه کتبی ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی مبلمان هفت نفره ساده و راحتی با دستگاه در جلفا ۴۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی هر عدد صندلی نهارخوری با لکه گیری رایگان در جلفا ۳۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شست و شوی فرش های ماشینی، اعلا، ابریشم، دست بافت و گل ابریشم در منزل با دستگاه در جلفا متری ۲۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی هر عدد پشتی در منزل با دستگاه ۴۵۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت هر عدد کفی و کوسن با ضمانت نامه ۱۰۰۰۰ تومان می شود.
۸۸۹۴۲۶۴۴ ۲۲۸۷۴۵۳۱ ۴۴۰۳۹۳۱۴

مناطق تحت پوشش مبل شویی در جلفا

ما در تهران با بیشتر از ده شعبه فعال آماده ارائه خدمات مبل شویی و قالی شویی در منزل هستیم. همه این شعبات در تهرتان خدمات مبل شویی در منزل خود را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهیم. اما ما در منطقه جلفا به خاطر در مرکز بودن آن شامل از مناطق دیگر هم از خدمات ما استفاده می کنند.

  1. خیابان مجتبایی
  2. خواجه عبدالله انصاری
  3. خیابان نیلگون
  4. سهره وردی شمالی
  5. خیابان سیمرغ
  6. چلچله
  7. خیابان آذر شهر
  8. دکتر شریعتی
  9. خیابان قندی
  10. ابوذر غفاری
  11. خیابان کوشا

و تمامی خیابان ها و کوچه هایی که به این منطقه منتهی می شود را پوشش می دهیم. ما در این منطقه بیشترین تعداد سرویس کاران را برای رفاه حال مشتریان عزیز فراهم کرده ایم. مشتری های عزیزی که در جلغا برای اولین بار است که از خدمات مبل شویی ما در منزل استفاده می کنند می توانند از ۱۰% تخفیف ویژه ای که برای مشتریان در نظر گرفته ایم بهره مند شوند.

تمامی عزیزان برای بار اول از این کد تخفیف می توانند استفاده کنند تا هم تخفیفی گرفته باشید و هم نحوه خدمات دهی به مشتریان توسط متخصصان ما را در منزل مشاهده کنند. چون اگر مشتری ها خدمات مبل شویی ما را در منزل نبینند بی شک نمی توانند که خدمات ما را تجربه و برای دوستان و آشنایان خود تعریف کنند.

مبل شویی در جلفا با دستگاه
بهترین و ارزان ترین مبل شویی در غرب تهران

نحوه شستشوی مبل در جلفا با دستگاه

اکثر مشتری ها در تهران این روزها دیگر از شیوه های سنتی استفاده نمی کنند و مشتری ها اکثرا برای انجام خدمات خود از شرکت های مبل شویی در تهران کمک می گیرند. و خدمات خود را به دست کار بلدان و متخصصان مبل شویی در جلفا می سپارند. سپردن خدمات مبل شویی به سرویس کاران مبل شویی بسیار بهتر و به صرفه تر از شستشو با دست در منزل می باشد.

چرا که شستشو با دستگاه هم برای سرویس کاران راحت و آسان است و هم برای مبل ها بسیار ضروری است. چون مبل ها با این شیوه شستشو بسیار تمیز تر از شستشو با دست می شوند و تمام کثیفی هایی که در لابه لای مبل وجود دارد را با جارو برقی های بسیار قوی مکنده می کنند و این کار برای سلامت مبلمان هم بسیار ضروری و مهم است. چرا که با این کار مبلمان از حالت چرک مردگی بیرون می آیند و مبلمانی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی را تقدیم مشتری های عزیز می کنند.

در این نوع شستشو حتی مبل هایی که چندین سال است که شسته نشده اند و برای بار اول می خواهند انجام دهند باید از شامپو های نانو استفاده کنند تا میزان کثیفی که در داخل آن وجود دارد خود را ول کنند و به سمت بالا بکشند. اگر کی که از مبلمان بیرون می آید کثیف باسد باید بعد از جارو کشی دوباره به صورت کامل یک بار دیگر شستشو بشود تا تمیز گردد.

 

۵/۵ - (۷ امتیاز)

5 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در جلفا با دستگاه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید