درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در میرداماد

مبل شویی در میرداماد

مبل شویی در میرداماد

مبل شویی در میرداماد یکی از شعبات پر طرفدار مبل شویی جاوید در منطقه شرق تهران می باشد. ما تمام خدمات مربوط به شستشوی فرش در منزل با دستگاه و شستشوی مبلمان در منزل را با نهایت دقت و تمیزی انجام می دهیم. و تمام مهارت و استعداد خود را برای پاک سازی هرچه بیشتر مبلمان مشتری به کار می گیریم.

انتظار این را هم داریم تا همه مشتری از خدمات ما و نحوه خدمات دهی ما در تهران با بستگان و آشنایان خودشان در میان بگذارند. تا این گونه توانسته باشند دین خود را نسبت به این همه تمیزی شستشوی مبل در منزل تهران ادا کرده اند.

مبل شویی در میر داماد با مواد نانو

تمامی عزیزان و مشتری های عزیزی که در منطقه ۳ تهران سکونت دارند و نیاز به خدمات مبل شویی در میرداماد را دارند. می توانند از طریق شماره های زیر خدمات شستشوی مبل و موکت خود را رزرو کنند. تا در کمترین زمان ممکن سرویس کاران و متخصصان ما خدمات شما را انجام دهند.

۲۲۸۷۴۵۳۱ ۴۴۸۲۷۴۶۴

این دو تا خط مربوط به نزدیک ترین شعبات مبل شویی جاوید در میرداماد می باشد. که شما بزرگواران در طول ساعات کاری می توانید با شعبات بالا تماس بگیرید. و خدمات مربوط به مبل شویی و قالی شویی خود را به کارشناسان پاسخ گو اعلام کنید. آنها بعد از رزرو آدرس با متخصصان حاظر در منطقه تماس می گیرند. و خدمات شما را با آدرس به آنها اعلام می کنند. سرویس کاران هم در کمترین زمان ممکن سعی می کنند که خود را به منزل مشتری برسانند.

سرویس کاران در طول روز در محدوده خدمات حضور دارند. و به محض گرفتن آدرس از مشتری برای انجام خدمات مبل شویی راهی می شوند. سرویس کاران وظایفی خاصی را دنبال می کنند و خارج از این وضایف هیچ کار خاصی را انجام نمی دهند. چون در شرکت به آنها اعلام شده است خارج از حیته کاری و یا وظایف تایین شده کار دیگه مانند جابه جایی وسایل انجام ندهند.

مبل شویی در میرداماد
مبل شویی در نیاوران یکی از بهترین های تهران می باشد

 

مبل شویی در میرداماد با دستگاه

شستشوی مبل در میرداماد با دستگاه انجام می شود و همه سرویس کارانی که آماده به کار هستند. از این دستگاه ها به صورت کامل و آماده دارند و آماده انجام خدمات مشتری می باشند.

وظایفی که این سرویس کاران درز منزل مشتری باید داشته باشند عبارتند از:

  1. خوش قولی یکی از وظایف پرسنلی است که می خواهند برای انجام خدمات مبل شویی به خانه مشتری بروند باید رعایت شود. چون بسیاری از مشتری ها نسبت به خوش قولی پرسنل واکنش نشان می دهند.
  2. خوش پوش بودن را نباید اصلا از لیست وظایف دور کرد و باید اهمیت ویژه ای به این وظیفه داشت. چرا که مبل شویی با توجه به اینکه با آب و کف سر و کار داریم بنابراین لباس ها بیشتر در معرض کثیفی و خیسش شدن هستند. و سرویس کاران کثیفی هایی را که از روی مبلمان پاک می کنند ناخود آگاه به لباس هایشان می مالند. بنابراین سرویس کاران مبل شویی موظف به این هستند که هر روز لباس تمیز و فرم بر تن داشته باشند.
  3. کیفیت شاید بشود گفت که اساسی ترین وظیفه یک متخصص است که در منزل مشتری باید رعایت کند. چرا که اگر کیفیت کار و یا نتیجه خدمات انجام شده برای مشتری رضایت بخش باشد. بنابراین مشتری تمام خصوصیات خوب را به این شرکت نسبت خواهد داد و حتی اگر سرویس کاران خوب کار نکنند نیز به همین منوال خواهد بود.
  4. ادب و احترام در خانه مشتری برای بسیاری از شرکت های مبل شویی سر لوحه کار است. و شرکت های زیادی نسبت به با ادب بودن پرسنل جذب شرکت های مبل شویی می شوند و به خاطر همین با ادب بودن پرسنل سال ها خدمات مبل شویی و قالی شویی خود را از همان شرکت می گیرند.
مبل شویی در میرداماد
مبل شویی در منزل با دستگاه را با مبل شویی جاوید تجربه کنید

شستشوی مبل در میرداماد

مبل شویی در میرداماد با شامپوی نانو باید طبق استاندارد های خود مبل شویی انجام شود. یعنی چون شامپوهای نانو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند بنابراین باید به مقدار کافی برای استفاده مبلمان از آنها بهره بگیریم.  میزان استفاده شامپو برای هر بیست لیتر آبی که سرویس کاران مبل شویی در داخل مخزن باید بریزند مشخص شده است و به همان اندازه باید مصرف کنند. کم و یا زیاد بودن آنها در شستشو بسیار مهم است.

اگر سرویس کار میزان شامپوی نانو را بیشتر کند شامپوها حالت لیزی به مبلمان می دهند و حتی این لیز بودن تا چندین هفته روی مبلمان باقی می مانند. در بسیاری از مواقع همین زیاد ریختن شامپو باعث می شود که مشتری ها شاکی شوند و از نحوه شستشوی مبلمان رضایت صد در صدی نداشته باشند. و در اینجا هم کاملا حق با مشتری است چون این میزان لیز بودن به حدی است که خود آدم از نشستن روی مبلمان خسته می شود و به لباس هایش می چسبد.

اما اگر میزان شامپو را سرویس کاران کم کنند چه اتفاقی برای مبلمان می افتد. کمتر پیش می آید که سرویس کاران شامپوی کمتری برای شستشو مصرف کنند. چون در این مورد اولین ضرر به خود سرویس کاران مبل شویی بر می گردد. و چون دستگاه کف نمی کند مجبور هستند که مبلمان را زیاد خیس کنند که در این حالت پمپ آب در کمترین زمان ممکن تمام می شود. و سرویس کاران مجبور به پر کردن دوباره پمپ آب می شوند که این کار باز خود نیازمند شامپو می باشد.

مبل شویی در میرداماد
شستشوی مبل در منزل را با ضمانت نامه کتبی انجام دهید

نحوه شستشوی مبل در میرداماد (ظفر )

این روزها منازل دفتر ها و حتی اداره جات مملو از مبلمان شده است. و بسیاری از مشتری ها حتی برای جلسات خود از مبلمان و صندلی های پارچه ای در منزل استفاده می کنند. بس باید این انتظار را داشت که هر چند که مشتری ها از مبلمان خود استفاده می کنند. بنابراین باید خود را برای تمیز کردن آنها نیز آماده کنند. بسیاری از مشتری ها چون هر هفته از خدمات نظافتی نیرو می گیرند تا منزل و خانه خود را تمیز کنند.

بنابراین آنها را وادار به این می کنند که روی مبل ها را هم با آب و کف دستمال بکشد. و مبل ها را تمیز کاری کند و آنها هم کار خود را براساس نیاز مشتری انجام می دهند و مبل ها را تمیز و مرتب می کنند. اما درحالت کلی شستشوی مبلمان در میرداماد با دستگاه یک مقوله کلی می باشد. که اگر مشتری برای یک بار از خدمات مبل شویی در میرداماد در غرب تهران استفاده کرده باشد. می تواند به راحتی فرق بین شستشوی دستی و دستگاه را با هم مقایسه کند.

شستشوی مبلمان با دستگاه هیچ ضرری برای مبل ها ندارد و هر مشتری که برای مبلمان خود هزینه می کندو از شستشوی دستگاه استفاده می کند از طول عمر بیشتری برای مبلمانش بهره می برد.

مناطق تحت پوشش مبل شویی در میرداماد

ما در محله میرداماد به تمام خیابان ها و بلوار های اصلی و حتی فرعی هم خدمات خود را گسترش داده ایم. و هر کجای تهران مشتری از ما خدمات خود را بخواهد ما با جان و دل پذیرای آنها می شویم. و خدمات مشتری را با ضمانت نامه کتبی در محل با دستگاه انجام می دهیم. اما مهمترین مناطق تحت پوشش در میرداماد عبارتندا:

  • بلوار داوودیه
  • خ رودبار شرقی و غربی
  • خیابان وزیری پور
  • خیابان کوشا
  • میدان مادر
  • خیابان حصاری
  • خیابان دکتر مصدق یا نفت
  • بلوار مینا
  • تخارستان
  • فرید افشار
  • آرش شرقی
  • خیابان دلاوران
  • بلوار دستگردی یا ظفر
  • میدان صفویان
  • کازرون

و بسیاری از خیابان های دیگه ای که در منطقه ۳ و یا همان میرداماد وجود دارد را پوشش می دهیم

۵/۵ - (۸ امتیاز)

7 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در میرداماد»

  1. من از این شرکت برای شستشوی مبلمانم نیرو گرفتم سر موقع اومدن بسیار با حوصله کار انجام دادند و بسیار خوش برخورد به سوالات بنده پاسخ دادند ممنونم بابت استخدام چنین نیروهای خوبی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید