درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی جاوید

مبل شویی جاوید

مبل شویی جاوید تهران

مبل شویی جاوید نام تجاری شرکت مبل شویی من است. که از سال۸۸ شروع به فعالیت در زمینه شست و شوی مبلمان و خوشخواب کرده ام. ما سعی و تلاش می کنیم تا در زمینه کاری خود، مبل شویی بهترین باشیم.

بیوگرافی جاوید در تهران

سابقه کاری ما برمی گردد به سال ۸۸ که به تهران آمدیم. در آن زمان شرایط اقتصادی نسبت به الان بسیار ساده تر بود. و ما با دارمد هایی از مسافر کشی کار خود را در تهران استارت زدیم. شرایط برای من بابلد در تهران به این بزرگی بسیار سخت و دشوار بود. و تمام سعی و تلاش خود را می کردم تا بتوانیم زندگی یمان را سر کنیم.همین کار را ادامه دادم تا چند ماهی گذشت و از طرف یکی از بچه ها به یک شرکتی رفتم.انجا شرکت بزرگی به نام مبل شویی و قالی شویی بود. چندین نفر در این شرکت مشغول فعالیت بودند و کار می کردند.

من هم به یکی از منشی ها گفتم که کارگر نمی خواهید و گفتند که می خواهیم. خلاصه ما در آن شرکت استخدام شدیم و من را به خاطر اینکه ماشین داشتم برای خشکشویی مبلمان انتخاب کردند. من در آن روز نمی دانستم که چه کار باید انجام بدهم. من را با یکی از سرویس کاران بلد به خونه مشتری فرستادند تا اولین گام و اولین مبل را در خانه مشتری شست و شو بدهیم. کار ما از این آدرس شروع شد و من به مدت یک سال تمام در آن شرکت کار شست و شوی مبلمان را ادامه دادم. و کار به جایی رسید که خود من به عنوان کار بلد به خانه مشتری می رفتم. و یک سرویس کار به من می دادند که با خود ببرم.

مبل شویی جاوید
مبل شویی جاوید تهران

Moblshuii javid

من دیگر به عنوان یک استاد کار در شرکت برو بیایی داشتم. و هر کسی را که دوست داشتم می توانستم با خود ببرم. و این گونه شد که من در این کار مهارت کامل را کسب کردم و کم کم مشتری ها به خود من هم زنگ می زدنند. ومن نیز تو فکر این بودم که چگونه می توانم برای خودم تبلیغات داشته باشم. چون تا جایی که من شنیده بودم هزینه تبلیغات بسیار بالا بود. به همین خاطر ترس این را داشتم که اگر از شرکت بیرون بروم. دیگر نمی توانم مشتری داشته باشم و بخواهم کار کنم.

آن روزها تبلیغات در گوگل را نمی دانستم و بلد نبودم. اما یک اپی به اسم دیوار آمده بود که همه از آن استفاده می کردند. من هم آن را نصب کردم و یک آگهی مبل شویی در آنجا به صورت رایگان گذاشتم. و اینجا بود که اولین تبلیغ مبل شویی انجام گرفت.

نحوه پیشرفت ما در کار مبل شویی

من با اولین تبلیغات در آنجا و به صورت رایگان شروع کردم. و بعد از چند روز من یک آدرس مبل شویی از همان تبلیغات گرفتم. این آغاز کار و جرقه ای بود که من در زندگیم داشتم. چون تبلیغات در آن سایت رایگان بود من تصمیم گرفتم چندین آگهی در آنجا بگذارم. و همین کار را هم انجام دادم و دیدم که بسیار مفید است. و بعد از آن با مبل شویی تصفیه کردم و برای خودم دستگاه مبل شویی خریدم.

اینجا آغاز کار برای خودم و با دستگاه مبل شویی خودم بود.من در طول روز مسافر کشی می کردم و اگر وسط کار یک آدرس مبل شویی داشتم می رفتم و انجام می دادم. این کار چندین ماه ادامه پیدا کرد و من دیدم که تعداد آدرس هایم بسیار اندک است. و نمی توانم مخارج خانه را با آن تامین کنم فلذا تصمیم جدیدی گرفتم گرفتم.

مبل شویی جاوید تهران

مبل شویی اجاره ای

من کاملا اتفاقی خونه یک مشتری بودم که دو نفر برای بردن فرش آمدند. یکی از آن دو نفر صاحب امتیاز همان قالی شویی بود که مشتری به آنها زنگ زده بود. وقتی من را دید من به او گفتم که شما چرا فرش های مشتری را جمع می کنید. ولی مبل های آنها را نمی شویید. در جواب گفتند که ما وقت و دستگاه مبل شویی را نداریم به همین خاطر آدرس نمی گیریم. من پیشنهاد دادم که شما آدرس را بگیرید و به من بدهید تا انجام دهم. و من هم چند درصد از مبلغ فاکتور را به شما می دهم. آنها کلی خوشحال شدند و استقبال کردند. و از آن روز من دیگر مسافر کشی نکردم.

تاسیس مبل شویی جاوید

و من هم چنان که کار می کردو تصمیم گرفتمک که یک اسمی برای شرکتم انتخاب کنم. و اسم مبل شویی را گذاشتم،مبل شویی جاوید و از آن روز مشتری به این اسم من را می شناسند. من در سال ۱۳۹۰ مبل شویی خود را پایه گذاری کردم و به صورت جدی کار کردم. و امروزه یکی از برند های برتر مبل شویی در تهران هستم.

بسیاری از مشتری های تهران من را با همان نام مبل شویی جاوید می شناسند. و سال هاست که با من در زمینه مبل شویی و قالی شویی با آنها در ارتباط هستم.

چرا مبل شویی جاوید را باید انتخاب کرد

مبل شویی جاوید جزو آن دسته از مبل شویی هایی است. که در تهران آوازه ذهن بسیاری از مشتری های عزیز است. و ما در طول این چند سال توانسته ایم بسیاری از مشتریان مبل شویی را به سمت خود بکشیم. و مشتری ها هم بابت انتخاب ما برای مبل شویی خود خیالی آسوده دارند.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید