درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در تهرانسر با مواد نانو

مبل شویی در تهرانسر با مواد نانو

مبل شئیی در تهرانسر با مواد نانو

مبل شویی در تهرانسر با مواد نانو یکی دیگر از خدمات مبل شویی جاوید در غرب تهران به حساب می آید. مبل شویی های زیادی در سراسر تهران وجود دارد که خدمات شستشوی مبل در منزل را انجام می دهند. این روزها بسیاری از مشتری هابرای استراحت، خوردن چای و تماشای فیلم در خانه روی مبلمان لم می دهند.

برای لذت بردن از این کارها همیشه از مبلمان برای نشستن استفاده می کنند. بس بنابراین باید انتظار این را هم داشت که مبل ها بیشتر در معرض کثیفی ها قرار می گیرند. و برای اینکه تمیزی را به خانه خود برگردانید باید با یکی از مبل شویی ها باید تماس بگیرید. تا خدمات شستشوی خود را انجام دهید.

مبل شویی در تهرانسر با مواد نانو

مبل ها جزو اسباب و اثاثیه ای پر کاربرد در خانه هستند. چرا که این روزها با توجه به فرهنگ آپاتمان نشینی و استفاده مدام از مبل، مبلمان به صورت مداوم نیاز به شستشو دارند. مبل هایی با انواع مختلفی پارچه در تهران و خانه مشتری وجود دارد که با توجه به میزان استفاده مشتری در خانه کثیف می شوند و نیاز به شستشو پیدا می کنند.

بنابراین مشتری ها زمانی که بدانند مبلمان شان نیاز به تمیز کاری دارد باید برای شستشو مبلمان اقدامی انجام دهند. این کار برای مشتری بسیار ساده و راحت می باشد چرا که با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید به چندین مبل شویی در تهران دسترسی پیدا کنید.

مبل شویی در تهرانسر با مواد نانو یکی از این چندین شرکتی است که در نتایج گوگل به چشم می خورد. مشتری خیلی راحت با توجه به مقایسه سایر رقبای مبل شویی یکی را به عنوان سرویس کار مبل شویی انتخاب می کنند و آنها را به خانه خود احضار می کنند. سرویس کارانی زمانی که به خانه مشتری برسند. اقدامات لازم را برای پاکسازی مبلمان شروع می کنند وکاری خواهند کرد که مشتری برای همیشه از این شرکت خدمات بگیرد.

مبل شویی در تهرانسر با مواد نانو
مبل شویی در تهرانسر با مواد نانو و در منزل مشتری با ضمانت

نحوه شستشوی مبل در تهرانسر با مواد نانو

مشتری های عزیز بعد از اینکه سرویس کاران مبل شویی را در خانه خود حاظر دیدند. آنها کار شستشوی مبلمان را این گونه شروع می کنند. ما به تمامی متخصصانمان گفته ایم که فرش هایی که زیر مبلمان پهن شده اند را جمع آوری کنید تا بتوانید به راحتی شستشوی مبلمان را شروع کنیم.

وقتی که فرش ها جمع شده باشد سرویس کاران راحتی بیشتری دارند و به راحتی می توانند که به صورت کامل دور و بر مبلمان بچرخند. در ابتدا سرویس کاران مبل شویی باید توسط جارو برقی تمام سطح مبلمان را جارو کشی می کنند و آشغال های بزرگ را از روی مبلمان جمع می کنیم. و سرویس کار شروع به شستشوی مبلمان با دستگاه دریلی می کند. و با چرخش حاصل از دریل کثیفی ها  روی میلمان می آید. کفی که روی مبلمان می آید بسیار کثیف است و سریعا باید توسط جارو برقی جارو کشی شود.

جارو کشی توسط یک سرویس کار دیگر در منزل مشتری انجام می شود و تمام کفی که روی مبل وجود دارد را باید با دقت فراوان جارو کشی کند تا هیچ کثیفی روی مبلمان باقی نماند. جارو کشی باید با سلیقه انجام شود تا هیچ کثیفی روی پارچه مبل باقی نماند. اما اگر تجربه کافی برای انجام این کار را نداشته باشد امکان این را دارد که پارچه مبلمان چروکیده شوند.

مبل شویی در تهرانسر با مواد نانو
نحوه شستشوی مبل در تهرانسر با مواد نانو در منزل

ضررهای شستشوی مبلمان در تهرانسر به صورت دستی

مبلمان چون همیشه در معرض کثیفی هستند بنابراین باید برای شستشوی آنها زود به زود اقدام کرد. و تمام کثیفی های روی مبلمان را از روی پارچه مبل پاک سازی کنیم. که برای این کار بسیاری از مشتری ها به دلایل مختلفی خودشان دست به شستشو با دست می زنند. این کار از لحاظ ظاهری مشتری احساس می کند که خیلی تمیز شده است ولی در کل کاری بسیار بیهوده می باشد.

چرا که این نحوه شستشو چون از جارو برقی های دو موتوره برای تمیز کاری و خشک کردن استفاده نمی کنند. تمام آب و کثیفی که مشتری با دست زحمت آن را می کشد را به خورد خود مبلمان می دهد. یعنی در اصل مشتری هیچ کثیفی را از روی مبلمان جدا نمی کند. فقط آن را از جایی به جای دیگر انتقال داده است.

که این کار مضررات زیر را به همراه دارد

  • پوسیدگی مبل: این نحوه شستشو برای مبلمان بسیار مضر می باشد زیرا چون تمام آب و کثیفی مبل در داخل مبلمان نفوذ می کند بنابراین خیلی زود مبلمان اسفنج خود را از دست می دهد.
  • چرک مرده گی: مبلمانی که با این شیوه شستشو می شوند خیلی سریع دوباره این کثیفی ها را به روی خود برمی گرداند. مشتری ها وقتی از مبلمان استفاده می کنند کثیفی هایی که به لایه های زیرین نفوذ کرده است به سمت بالای مبل دوباره می آیند.
  • عمر مفید: با این شیوه شستشو مبلمان عمر مفید خود را از دست می دهد و نسبت به مبل هایی که با دستگاه مبل شویی شسته می شوند عمر کوتاه تری دارند و زودتر خراب می شوند.
مبل شویی در تهرانسر با مواد نانو
خدمات مبل شویی در تهرانسر با مواد نانو و با بهترین کیفیت انجام می شود

خدمات مبل شویی در تهرانسر 

اکثر مبل شویی هایی که در تهران کار می کنند شاید بتوان گفت که خدمات دهی مشترکی دارند. و هر خدماتی که یک مبل شویی در غرب تهران انجام می دهد، همان خدمات را همان مبل شویی در شرق تهران هم دارد. بنابراین در هر جایی از تهران یک سرویس کار مبل شویی وجود داشته باشد. می تواند که همه این خدماتی که در زیر به آنها اشاره می کنم را انجام دهد.

ما در تهرانسر و سایر مناطق تهران خدمات مبل شویی و قالی شویی در منزل را با ضمانت نامه کتبی و با کیفیت بالایی در منزل برای مشتری انجام می دهیم. مبل شویی جاوید اولین و بزرگ ترین مبل شویی در غرب تهران است که بنای اصلی خود را بر پایه کیفیت گذاشته ایم و خدمات زیر را انجام می دهیم.

  1. شستشوی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه و سلطنتی در منزل با ضمانت
  2. شست و شوی انواع فرش های ماشینی، اعلا، ابریشم، گل ابر یشم، دست بافت، ترک، فرهی در منزل با دستگاه های راداکتور
  3. خشک شویی انواع صندلی های نهار خوری
  4. شستشوی انواع تابلو فرش های تزینی
  5. خشکشویی انواع موکت های چسبی
  6. شست و شوی صندلی های داخلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی

شماره تماس مبل شویی در تهرانسر

دوستان و مشتریان گرامی برای این که بخواهید با مبل شویی جاوید در تهران ارتباط بگیرید. راه های فراوانی وجود دارد که گوگل در این کار بسیار دخیل می باشد. ما در صفحه اصلی سایتمان  یک ایتم به نام تماس با ما وجود دارد که به تمام شعبات مبل شویی جاوید در تهران دسترسی پیدا می کنید. اما در زیر تمام شعبات مبل شویی را برایتان به نمایش می گذاریم.

۲۲۸۷۴۵۳۱
۸۸۹۴۲۶۴۴
۴۴۰۳۹۲۱۷
۴۴۸۲۷۴۶۴
۴۴۰۳۹۳۱۴

شما عزیزان در تمام مناطق تهران می توانید با نزدیک ترین شعبه مبل شویی جاوید تماس بگیرید و خدمات مبل شویی خود را رزرو بفرمایید. سرویس کاران مبل شویی جاوید در کمترین زمان در منزل شما هستند و خدمات مبل شویی شما عزیزان را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهند.

۴.۸/۵ - (۱۰ امتیاز)

12 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در تهرانسر با مواد نانو»

  1. با سلام و تشکر فراوان از همکارانی که بر امون فرستادید و هم چنین نحوه پاسخ گویی اقای جاوید واقعا خیلی خوب بودند

  2. من برای شستشوی مبل هام از شما خدمات رفتم و سرویس کاران گفتند که با این شیوه شستشو هم می توان فرش ها رو هم شستشو داد و فرش هامم دادم شستشو کردند. من واقعا رضایت داشتم و صمیمانه تشکر می کنم ازتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید