درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » چگونه لکه های چربی را پاک کنیم

چگونه لکه های چربی را پاک کنیم

لکه گیری مبل در منزل چگونه انجام می شود

چگونه لکه ها چربی را پاک کنیم این سوالی است که بارها و بارها در مرورگر های گوگل مورد جستجو قرار می گیرد. چربی ها برای مبلمان قاتلین سر سختی به حساب می آیند. اما با وجود مبل شویی جاوید در تهران و کرج ناراحت کثیفی ها نباشید. خانم های خانه دار همیشه در خانه های خود از بچه ها مراقبت می کنند تا دست های کثیف خود را به مبل ها و نهار خوری ها نمالند. اما با وجود مراقبت ها مبل شویی در منزل تهران باید سالی یک بار انجام شود.

چگونه لکه های چربی را پاک کنیم

ما همیشه بر این گزینه تاکید فراوان داریم که اگر مبل در خانه مشتری لکه دار شد باید بلافاصله لکه گیری کرد. توصیه من به تمام مشتری هایم این است که هر زمانی لکه چربی روی مبلمان شما افتاد. و یا بچه های بازی گوشی که هر چقدر پدر و مادر تاکید به تمیز نگه داشتن مبل ها کنند. باز هم بچه ها کار خود را انجام می دهند و مبل ها داخل خانه را نیز کثیف می کنند.

اما این ترس  برای زمانی بود که خبری از مبل شویی در منزل با دستگاه نبود و حتی مشتری فکر نمی کرد که مبل ها را می شود با دستگاه شستشو داد. امروزه با وجود مبل شویی ها خیال مشتریان بابت کثیف کردن مبل مان راحت و آسوده است.

لکه های چربی زمانی که روی مبلمان می ریزند بسیار چهره زشتی را به پارچه های مبلمان می بخشند. به گونه است که مشتری همیشه این لکه ها را جلوی چشمان خود می بیند و عذاب می کشد. چربی ها به راحتی از پارچه مبل مان جدا نمی شوند و مشتری هر چقدر سعی کنند که آنها را پاک کند مبل بیشتر در معرض زرد شدن قرار می گیرد.

چگونه لکه های چربی را پاک کنیم

چگونه لکه های چربی را از بین ببریم

همان گونه که در قسمت بالا گفتم به هیچ وجه مشتری نمی تواند لکه های روی مبل خود را تمیز کند. اما هر لکه ای که روی مبلمان می ریزد چون تازه است را می توان با استفاده از اسفنج و آب و کف تا حدودی پاک کرد. که این روش کمک خیلی زیادی به مشتری می کند هنگامی که مبل شویی به خانه مشتری می آید به راحتی آنها را تمیز کند.

اگر مشتری در خانه خود اقدام به پاک سازی لکه های روی مبلمان بکند شاید بتواند تا صد در صد لکه را از بین ببرد. اما احتمال زرد شدن کف مبل هایی را که مشتری با دست می کشد بسیار زیاد است. در این صورت مبل را از وجود لکه ای که اگر باقی می ماند و چرک مرده می شد احتمال پاک کمردن آنها بسیار سخت می شد.

اما در این حالت سرویس کاران مبل شویی در منزل با خیالی آسوده تر شروع به شستشوی مبل ها در منزل می کنند. زردیهایی که در اثر تمیز کاری مبل ها توسط مشتری ایجاد شده است به راحتی برطرف می شوند. ولی اگر لکه های چربی روی مبل ها باقی می ماند بسیار به سختی پاک می شدند. سرویس کاران و متخصصان مبل شویی برای انجام این خدمات ها در منزل تجربه کسب کرده اند و در این مورد برای خود استاد کار هستند. یعنی هر کسی به راحتی نمی تواند دستگاه های مبل شویی را بخرد و شروع به انجام خدمات مبل شویی کند.

لکه گیری چربی ها روی مبلمان با لکه برهای نانو

این روزها با وجود اینکه علم پیشرفت زیادی کرده است و لکه برهای زیادی در بازاز ها وجود دارد. این لکه بر ها در تمام شهر ها وجود دارد و مشتری ها به صورت کاملا راحت می توانند این لکه برها را خریداری کنند. به نظر من وجود این لکه برها در خانه مشتری بسیار ضروری می باشد و هر مشتری در خانه به این لکه برها احتیاج پیدا می کند. که از مهم ترین احتیاجات یک مشتری همان لکه گیری چربی های روی مبلمان با این لکه برها می باشد.

لکه برهای نانو با استفاده از بهترین مواد نانو در دسترس مشتری ها قرار می گیرد. که ما در مجموعه مبل شویی خود در تهران از لکه برهای نانو پاکر و نانو سان استفاده می کنیم. و توصیه می کنیم که مشتری ها هم از این برند ها استفاده کنند. چون متخصصان ما بارها از این لکه برها برای پاک سازی لکه های چربی در منزل استفاده کرده اند. و در بیشتر مواقع نتایج خیلی خوبی را گرفته اند.

این لکه برها حالت ژله ای دارند و هر زمانی که مشتری و یا سرویس کاران ما بخواهند، می توانند برای تمیز کردن لکه استفاده کنند. هر وقت لکه ای روی مبل ها وجود داشت مقداری از این لکه برها را بر روی لکه ها بریزید و منتظر باشید تا لکه بر در داخل پارچه ها نفوذ کند. بعد از آن توسط یک اسکاج نسبتا زیر برای اینکه اگر اسفنجی باشد لکه بر را داخل خود می کشد.

اما اسکاج را به راحتی روی لکه ها می توان کشید تا لکه ها ی چربی روی مبل ها مهم شوند. این راحت ترین و به صرفه ترین راه حل برای تمیز کاری لکه های چربی روی مبلمان و حتی لباس ها می باشد.

لکه گیری مبل در منزل
لکه گیری و پاک سازی لکه های چربی حتما باید بعد از شستشوی کامل مبلمان انجام گیرد

۳ روش برای تمیز کردن لکه ها که زنان خانه دار باید بدانند

  1. لکه برهای نانو

اولین و راحت ترین روش برای لکه گیری مبلمان در منزل استفاده از لکه برهای نانو می باشد. که خود یک محلول آماده است و مشتری هر زمانی بخواهد می تواند از آن استفاده کند. اما راه های دیگری هم برای پاک کردن لکه ها وجود دارد که در پایین به آنها اشاره می کنم .

۲. لکه گیری با نمک

دومین راه حل این است که اگر لکه برها در دسترس مشتری ها نبود می توانند مقداری نمک و الکل سفید را با هم مخلوط کنند. این کار باعث می شود که لکه بر بسیار قدرتمندی را در دست داشته باشید تا بتوانید به راحتی لکه های چربی را با آن تمیز کنید.

۳. لکه گیری با جوش شیرین

بسیاری از مشتری ها شاید موارد بالا را درخانه نداشته باشند اما جوش شیرین اگر در دسترس دارند را می توانند استفاده کنند. مقداری از جوش را روی مبل و یا جایی که لکه های چربی روی آنها ریخته شده است،بریزید. در حد امکان بگذارید که انقدر بماند تا روی مبل خشک شود بعد از آن توسط یک چیز زبر مواد اضافه را ازروی مبلمان جمع آوری کنید. در این حالت است که هیچ اثری از لکه های چربی روی ملامان باقی نمی ماند. این بهترین جواب برای سوال چگونه لکه های چربی را پاک کنیم است.

۴. استفاده از آب و صابون

آب و صابون همیشه در خانه ها یافت می شود و دسترسی به آن خیلی آسان است. هر زمانی که لکه ای روی مبل ها ریخت با استفاده از صابون ها که اگر صابون لباس باشد بسیار بهتر است. و اگر هم نبود از سایر صابون ها می توان بهره گرفت.

در این حالت کافی است که محلولی از آب و صابون درست کنید و توسط یک پارچه آن ها را روی لکه های چربی بمالید تا لکه ها کاملا ازبین بروند. تا بهتر بدانید که چگونه چربی ها را پاک کنیم.

لکه گیری در منزل
لکه گیری در منزل

هدف نهایی از پاک سازی چربی

خانم های خانه دار من به شما توصیه می کنم که استفاده از لکه برهای نانو در خانه بهترین روش برای چربی زدایی است. ولی اگر به هر دلیلی نتوانستید از این لکه برها داشته باشید. بهترین روش برای لکه گیری چربی روی مبلمان استفاده از آب و صابون در همان لحظات اولیه ای که مبل و یا پارچه لکه دا می شود، می باشد.

که خانم ها با خیال راحت می توانند این لکه ها را از مبل های خود دور کنند. من تمام سعی خود را در این مقاله ( چگونه لکه چربی را پاک کنیم)  کرده ام تا بهترین راه های پاک سازی چربی را برایتان بیان کنم. امیدوارم که مورد قبول مشتریان عزیز باشد.

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «چگونه لکه های چربی را پاک کنیم»

    1. سلام مریلا خانم خوبی اگه براتوم مقدوره و می خواهید روی مبلمانتون هزینه کنید بچه های ما برای شستشوی مبلمان می ایند در درجه اول مبل ها را شستشو می دهند و بعد از آن با لکه برهای نانو لکه روی پارچه را تمیز و مرتب می کنند. اما اگر وذتون می خواهید لکه گیری کنید در ابتدا کف مبلمان را با اب و کف کامل خیس کنید و بعد از آن یه مقدار تاید دستی را روی لکه بریزید و با اسکاج تمیز کنید تا ۹۰% تمیز می شوند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید