درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در تجریش

مبل شویی در تجریش

مبل شویی در تجریش

مبل شویی در تجریش را فقط با نام تجاری مبل شویی جاوید در تهران بشناسید. و همیشه خدمات مبل شویی در منزل خود را با خیالی آسوده به سرویس کاران و متخصصان مبل شویی ما در تهران بسپارید. تا بهترین کیفیت و قشنگ ترین شستشو ها را به شما عزیزان هدیه کنند.

مبل شویی ها هر یک برای خود از ترفند های خاصی برای شستشو و برای تبلیغات شستشو استفاده می کنند. اما در تهران ملاک کار و اصل کار را بر مبنای کیفیت شستشو گذاشته ایم. امید داریم که اگر کیفیت کار در منزل با دستگاه خوب باشد بی شک همه چی خوب پیش می رود.

مبل شویی در تجریش با دستگاه

شستشوی مبلمان در منزل یکی از تخصصی ترین کارهایی است که سرویس کاران مبل شویی برای انجام آن ها در منزل باید تجربه داشته باشند. داشتن مهارت در هر کاری بسیاری ضروری و حائز اهمیت است. چرا که اگر متخصصان مبل شویی جاوید مهارت لازم برای شستشوی مبل در منزل با دستگاه را نداشته باشند. بی شک این شرکت نمی تواند در دراز مدت خود را بین رقیبان احساس کند و پیشرفتی داشته باشد.

اما اگر از اول کار مبل شویی در تجریش با مهارت صورت بگیرد و سرویس کاران مبل شویی تمام تلاش و سعی خود را برای این که بتوانند مشتری هایشان را راضی نگه دارند، کار کنند من مطمعا هستم که طولی نخواهد کشید که مبل شویی در تجریش زبان زد تمامی مشتریان این منطقه خواهد شد. چرا که اگر پایه و ستون اصلی کار در منزل درست انجام شود بی شک همه مشتری ها ما را برای همدیگر تعریف خواهند کرد.

تبلیغاتی که توسط مشتری هایی که در منزل برایشان شستشوی مبل انجام داده ایم و رضایت آن ها را به خود جذب کرده ایم بسیار بالاتر از تبلیغاتی است که ما مجبور بشیم در جای جای تهران تبلیغات انجام بدهیم. این نوع تبلیغ مشتری یک تبلیغبی هزینه به حساب می آید و برای همیشه دست به دست می چرخد.

مبل شویی در تجریش
مبل شویی در تجریش با دستگاه

شستشوی مبلمان در تجریش با مواد نانو

این روز ها نام نانو و نانوشویی را در همه جا می بینید و به چشم می خورد. در ایران هم برای این مواد تبلیغات کلانی می شود. که از مهم ترین این تبلیغات مواد نانو برای شستشوی مبلمان می باشد. بسیاری از متخصصان مبل شویی در منزل از این مواد نانو(تگزاپون) برای مبل شویی استفاده می کنند و نهایتا هم نتیجه کار را می بینند. این را ما هم به خوبی می دانیم که مواد معمولی با مواد نانو بسیار متفاوت می باشد.

سرویس کارانی که با مواد نانو در منزل مشتری کار می کنند و نتیجه بهتری هم به مشتری نمایش می دهند معمولا تعداد مشتریان زیادی را در دراز مدت خواهند داشست. چرا که کار خوب بهترین معرف برای تبلیغات و بالا آمدن یک شرکت به حساب می آید.

اما نباید این را فراموش کرد که کسانی که برای خدمات مبل شویی در منزل تهران از شامپوهای دیگری استفاده می کنند کارشون بهتر نیست. بی شک ابن گونه نیست و بسیاری از سرویس کاران و متخصصان مبل شویی را می شناسم که برای انجام خدمات مبل شویی از مواد ایرانی استفاده می کنند و بسیار هم در کار خودشان موفق بوده اند. این را گفتم که بدانید شستشوی فرش در منزل تهران صرفا به مهارت متخصصی که برای انجام کار می آید بستگی دارد.

               ۲۲۸۷۴۵۳۱                 ۸۸۹۴۲۶۴۴

قیمت شستشوی مبل در تجریش ۱۴۰۲

قیمت شستشوی مبل در تهران تنها فاکتوری است که همیشه مشتریان را سر در گم می کند. بسیاری از مشتری ها همیشه در گوشه ذهن خود این سوال برایشان ایجاد می شود که: چرا قیمت های مبل شویی متفاوت از هم می باشد؟

در جواب این سوال باید گفت این همان فاکتوری است که من در بالا اشاره کردم که قیمت شستشوی مبلمان  در منزل بالا و پایین می شود. بسیاری از شرکت ها از نام نانو و مواد تگزاپون به عنوان یک ابزاری برای بالا بردن قیمت مبل ها استفاده می کنند. به عنوان مثال به مشتری اعلام می کنند که اگر بخواهید با مواد نانو یک دست مبلمان هفت نفره را شستشو بدهید قیمت آن حدودا ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد. و اما اگر بخواهید همین مبلمان را با شامپو های ایرانی بشویید قیمت ۴۰۰۰۰۰ تومان می شود.

این کار فقط برای بازار گرمی و بالا بردن نرخ شستشو توسط بسیاری از افراد سود جو در قضیه شستشوی مبلمان در منزل می باشد. اما ما با نام مبل شویی در تجریش تمامی قیمت های خود را به صورت کاملا شفاف و خوانا به مشتری هایمان اعلام می کنیم. تا مشتری به راحتی بتواند هم به اعتماد کند و هم حدود قیمتی را در دستان خود داشته باشد تا براساس آن قیمت ها از شرکت های مختلف نیروهای خود را احضار کند.

مبل شویی در تجریش با مواد نانو

شستشوی فرش و موکت در تجریش با دستگاه

شاید برایتان جای سوال باشد که مگر می شود موکت ها و فرش ها را هم در خانه شستشو داد. در جواب باید گفت بله! بسیاری از مشتری ها هنوز هم فکر می کنند تنها راه حل شستشوی فرش و موکت بردن آنها به کارخانه های قالی شویی می باشد و حتما باید در کارخانه شستشو شود. و فکر می کنند که راه حلی دیگر برای شستشو وجود ندارد.

                                                                     ۲۲۸۷۴۵۳۱

اما چند سالی است که این خدمات فرش شویی در تجریش به اوج خود رسیده است و بسیاری از مشتری ها این نحوه شستشو در منزل را برای انجام خدمات فرش شویی و موکت شویی خود انتخاب می کنند. حالا بیایم به این فکر کنیم که چرا بسیاری از مشتری ها این کار را برای شستشو ترجیح می دهند. اولا که با این که وضعیت اقتصادی مردم بسیار ضعیف شده است بنابراین مشتری ها همیشه دنبال ارزانی هستند.

این کار نسبت به کارخانه قالی شویی نسبتا به نصف قیمت می رسد. این شاید بعترین دلیل و پر طرفدار ترین دلیل شستشوی فرش در منزل توسط مشتری ها می باشد. دلیل دیگر که بر ای این کار وجود دارد زمان و قتی است که مشتری این روزها ندارد و نمی تواند که روزها منتظر تحویل فرش هایش باشد. بنابراین در عرض کمتر از یک ساعت تمام فرش ها و موکت های خانه خود را تمیز کاری می کند.

مبل شویی در تجریش
مقایشه شستشوی فرش بعد و قبل از شستشو

بهترین مبل شویی در تجریش

هر شرکتی که برای تاسیس یک شرکتی زحمتی می کشد تا شرکت را راه اندازی کند از نظر خود حداقل سعی می کند که بهترین مبل شویی در منطقه باشد. اما بهترین ها را باید فقط از مشتری شنید چرا که آنها هستند که با انتخاب شان به مبل شویی ها امتیاز می دهند و آنها را به مراحل بالاتری می کشانند.

همان گونه که گفته شده است که عطر آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید این بهترین دلیل برای بهتر بودن یک مبل شویی در منزل به حساب می آید. اما تمامی مجموعه شرکت باید دست به دست هم بدهند تا بتوانند این پروسه بهترین را به اثبات برسنند. اولین گام برای این کار نحوه پاسخ دهی اپراتورهایی است که به گوشی های مشتری جواب می دهندو اولین قدم نحوه برخورد آن ها با مشتری است که مشتری های زیادی از این راه جذب می شوند و آدرس های خود را برای انجام کار ثبت می کنند.

دویم کاری که باید حتما رعایت شود نحوه برخورد متخصصانی است که خانه مشتری می روند آن ها باید با کمال احترام و لبخند به خانه مشتری بروند تا دومین گام هم در ذهن مشتری نقش ببند.  سومین گام و مهم ترین رکن اصلی کیفیت کار است که متخصصان این جا باید هنر خود را نشان دهند و آنقدر با کیفیت بالا کار را انجام دهند که مشتری دیگر حرفی برای گفتن نداشته باشد.

 

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

8 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در تجریش»

  1. ممنونم بابت تمام زحماتی که کشیدند و بسیار خوب وعالی بودند مممنونم بابت استخدام چنین نیروهای خوبی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید