درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در تکاب

مبل شویی در تکاب

مبل شویی در تخت سلیمان

مبل شویی در تکاب و روستا های اطراف را با نام  مبل شویی جاوید در شهرستان تکاب بشناسید. مبل شویی در منزل با دستگاه این روزها جزو شغل هایی به حساب می آید که مخاطبان زیادی دارد. اکثر خانه هایی که مبل دارند مبل شویی در منزل را تجربه کرده اند. خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه های مبل شویی در منزل انجام می گیرد و تمام خدمات ما در این شرکت کاملا به صورت ضمانتی انجام می شود.

مبل شویی در تکاب با دستگاه

مبل شویی در تکاب و روستای اطراف جزو جدماتی است که در تکاب مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. مبلشویی در منزل با دستگاه را این روزها همه، حداقل سالی یک بار این کار را تجربه می کنند. هر ساله تعداد زیادی از مشتری هایی که در شهرستان تکاب و روستا های اطراف تکاب وجود دارند از خدمات مبل شویی جاوید بهره مند می شوند.

۰۹۱۲۷۰۹۱۷۸۹ ۰۹۳۰۶۳۸۸۸۹۹

اما میل شویی در منزل این روزها به پروسه خاصی تبدیل شده است. و اکثر  مشتری ها دیگر با شیوه های سنتی کار نمی کنند. و برای پاک سازی و تمیز کاری مبل ها ی خود  از متخصصان و سرویس کاران مبل شویی استفاده می کنند.

متخصصان مبل شویی برای انجام این کار زحمت های زیادی را تقبل کرده اند و مدتی را کار آموز بوده اند. و شاید هم سال ها طول گشیده است که این خدمات را را یاد بگیرند و یا بتوانند به بهترین نحو خدمات دهی کنند.

مبل شویی در تکاب
مبل شویی در تکاب یکی از بزرگ ترین شعبات مبل شویی جاوید می باشد

مبل شویی و شستشوی مبلمان در روستا های تکاب

متخصصان و سرویس کاران مبل شویی  تمام تلاش خود را برای بهتر شدن این کارها انجام می دهند. ما با نام تجاری مبل شویی جاوید در تمام روستا های تکاب نیز فعالیت خود را آغاز کرده ایم.

یعنی شما مشتریان عزیز در هر جایی از روستا های اطراف شهرستان تکاب باشید. می توانید از مبل شویی در منزل با دستگاه و حتی شستشوی فرش در خانه نیز بهره مند شوند.

به طور کلی اگر شما در تخت سلیمان و یا احمد آباد هستید می توانید با شماره های مبل شویی جاوید تماس بگیرید. و سرویس کاران و متخصصان مبل شویی ما را در روستای خود داشته باشید.

 ۰۹۱۲۷۰۹۱۷۸۹        ۰۹۳۰۶۳۸۸۸۹۹۹

اما علاوه بر این که خدمات مبل را انجام می دهند شستشوی فرش در منزل و خوشخواب ها را نیز انجام می دهند.

مناطق تحت پوشش مبل شویی در تکاب

تکاب با تمام روستا های اطراف که حدودا نسبت به شهر های دیگر زیاد  نیستند را پوشش می دهیم. اما در زیر به تمام مناطقی که دسترسی داریم  را برایتان به نمایش می گذارم.

  • خیابان و یا منطقه قره ناو تکاب
  • شریف آباد و میدان مولوی
  • خیابان انقلاب و جمهوری
  • شرکت نفت و محله جهاد کشاورزی
  • خیابان فرهنگیان و منطقه زیبای کمربندی
  • روستای احمد آباد سفلی و علیا
  • روستای آغدره علیا
  • نبی کندی و اطراف آن
  • روستای قزقاپان سنگ و دیدنی های بی نظیر آن

و بسیاری از روستا های اطراف  تکاب را تمام و کمال تحت پوشش و خدمت خود داریم.

مبل شویی در تکاب
مبل شویی در تکاب تمام خدمات خود را با ضمانت انجام می دهد

خدماتی که در مبل شویی تکاب انجام می گیرد

  1. شستشوی مبل در منزل با دستگاه آن هم انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه در تمام مناطق
  2. خشک شویی انواع فرش های ماشینی، دست بافت، اعلا و ابریشم در تکاب و شهر ستان بوکان
  3. شست و شوی انواع خوش خواب های یک نفره و دو نفره در منزل و روی تخت خواب  به صورت
  4. شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه ها و شامپوی نانو

شما عزیزان روستایی و شهر ستان تکاب به راحتی می توانند از قسمت تماس با ما  در ارتباط باشند و خدمات خود را به ما بسپارند. چرا که تمام خدمات شما را با تجربه ای چندین ساله در اسرع وقت با ضمانت نامه کتبی ارائه می کنیم.

درباره تکاب

تکاب یکی از شهر های کوچک استان آذربایجان غربی در نواحی شمالی آن است. از طرف شمالی در ۱۳۰ کیلومتری زنجان و از طرف غربی به شهر بیجار نزدیک است. از لحاظ جغرافیایی این شهر در حالت بن بستی قرار دارد و بسیار شهر کوچکی است.

اما این شهر در حالت کلی شهری با موقعیت اجتماعی و ساخت و ساز ضعیف و از لحاظ اقتصادی بسیار شهر ثروت مند ی  به حساب می آید.

تکاب با توجه به  معادن زیر زمینی و معادن سنگ در سطح کشور رتبه عالی بالاتری دارند و شاید هم چندین معدن مهم در این شهرستان وجود دارد.

از مهمترین معادنی که در تکاب وجود دارد می توان به معدن زرشوران واقع در ۳۰ کیلومتری شهر تکاب و در چند کیلومتری میراث فرهنگی تخت سلیمان قرار می دهم.

معادنی که در شهرستان تکاب وجود دارد سالیانه چیزی بیش تر از ۵۰ میلیون تن ذخیره خواهد داشت. و این معادن شهر تکاب را به یکی از ثروت مند ترین شهر های ایران تبدیل کرده است.

مبل شویی در تخت سلیمان
مبل شویی در تخت سلیمان

معدن آغدره

معدن آغدره یا همان چشم و چراغ یکی از بزرگ ترین معادن در خاورمیانه به حساب می آید.  آغدره در  ۲۰ کیلو متری شهرستان تکاب  در بلند ترین نقطه این منطقه قرار دارد . و معدن طلای آق دره توسط شرکت معنی و صنعتی پویا زرکان اداره می شود. و تعداد زیادی از ساکنین این منطقه در این شرکت از سال ۱۳۸۲ شروع به کار کرده اند.

مدیر عامل مجتمع پویا زرکان با توجه به قرار دادی که با وزارت صنعت  اعلام کرده بود. که حدودا ۲۳۰ نفر از روستا های اطراف نیرو جذب کند اما در حال حاظر حدودا ۴۰۰ نفر محلی در این شرکت  مشغول فعالیت می باشند.

افراد و ساکنین چشم و چراغ آق دره  در طول این سال با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کردند. و حتی خیلی مواقع به درگیری و خشونت انجامید حتی پرونده تعدادی هم به دادگاه قضایی رسید.

اما ناگفته نماند که این معدن علاوه بر این که مشکلات زیادی برای اهالی داشته اما از لحاظ اقتصادی برای این ساکنین بسیار مفید بوده است.

شستشوی مبلمان در تکاب چگونه است

شستشوی مبلمان در تکاب و تمام شهر های تهران فقط به دو شیوه انجام می گیرد. که امروزه هم چون روستا ها و شهر تکاب دسترسی زیادی به مبل شویی ندارند از شیوه دستی استفاده می کنند.

در این روش فرد خود با آب و کف محلولی را درست می کند و تا جایی که می تواند با  اسفنج می سابند. شستشو با این شیوه از نمونه های قدیمی است که  مشتری دست رسی به مبل شوییجاوید و یا متخصصان ما نداشتند.اما امروزه با دستگاه های موجود تمام مبل های شما را در کمتر از نیم ساعت تمیز و پاک سازی می کنند. این کار هم بسیار به صرفه و هم بسیار تمیز می شود.

مبل شویی در تکاب
مبل شویی در تکاب و شهرستان بوکان و شهر سنندج توسط اکیپ با تجربه انجام می شود

قیمت شستشوی مبل در تکاب

قیمت های شستشوی مبلمان هر ساله از طرف ارگان های خاص و صنف های مبل شویی به صورت تقریبی اعلام می شود. اما این تعرفه ها که اعلام می شود مخصوص و مختص یک منطقه و یا یک شهر نیست. مثلا مبل شویی در بوکان براساس تعرفه خود کار می کند و تعرفه مبل شویی در سقز نیز متفاوت است. اما در شهرستان تکاب ما با این تعرفه و قیمت ها کار می کنیم.

  • قیمت شستشوی مبلمان هفت نفره با تشک دوبل در تکاب  ۳۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی یک دست مبل نه نفره در تکاب ۴۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • خشک شویی مبل هفت نفره ساده در متزل با دستگاه ۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی خوشخواب دو نفره در منزل ۲۰۰۰۰۰ تومان
  • شستشوی خوشخواب یک نفره با دستگاه در منزل ۱۶۰۰۰۰ تومان می باشد.

تمامی این قیمت ها در  تمام شهر ها و شهرستان ها  متفاوت می باشد . و در بسیاری از موارد توسط مشتری قیمت ها بالا و پایین می شوند.

۴.۷/۵ - (۲۰ امتیاز)

9 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در تکاب»

  1. سلام و خسته نباشید من مبل هامو به این مبل شویی دادم برای شستشو خیلی به موقع اومدن و بی نهایت راضی هستم. و پیشنها دشون می کنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید