درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در بلوار فردوس تهران

مبل شویی در بلوار فردوس تهران

مبل شویی در بلوار فردوس

مبل شویی در بلوار فردوس تهران جزو شعبات مبل شویی و قالی شویی ما در منطقه است. که ما تمامی خدمات خود را برای رفاه حال مشتری تضمین و ضمانت می کنیم. تا مشتری های عزیز و ساکنین منطقه ۵ از بهترین و به صرفه ترین خدمات مبل شویی در منزل تهران استفاده کنند.

مبلشویی در بلوار فردوس

ساکنین منطقه بلوار فردوس و خیابان های وفا آذر، سلیمی جهرمی، رامین شمالی و جنوبی، حسن آباد، ابراهیمی شمالی و جنوبی از خدمات ما بهره مند هستند. ما در این منطقه تمامی خدماتی که به شستشوی مبلمان و شستشوی فرش درمنزل با دستگاه مربوط باشد. جزو کارهای روزمره ما است و آنها را با ضمانت نامه کتبی برای شما عزیزان انجام می دهیم. که در قسمت پایین به تمامی این خدمات ها به صورت کلی اشاره می کنم.

  • شستشوی انواع مبل های ایرانی و خارجی اعم از تمام پارچه، راحتی، استیل، نهار خوری، و هر گونه مبلی که پارچه ای باشد و قابل شستشو شو انجام می شود.
  •  موکت شویی در منزل با دستگاه: جزو کارها و خدماتی است. که در طول روز حتما چند مشتری برای سفارش آن به ما زنگ می زنند. شستشو کاملا به صورت تضمینی در خانه مشتری و با دستگاه مخصوص مبل شویی در خانه انجام می گیرد.
  • خشک شویی خوش خواب ها: خوش خواب ها از آن دسته از وسایل هایی هستند که بیشتر در معرض کثیفی و آلودگی قرار می گیرند. که به صورت نرمال مشتری سالی یک بار باید برای شستشو و تمیز کاری آنها دست به دامان مبل شویی ها بشود.
  • فرش شویی در منزل: هر زمانی که حرف از فرش شویی در منزل می شود. فکرها به سراغ همان شیوه قدیمی و خیس کردن با آب و پارو زدن فرش می افتند. که در حال کلی و امروزه این چنین نیست. با توجه به این که شستشوی فرش در آپارتمان نشینی ممنوع می باشد. بسیاری از مشتری ها از این شیوه شستشو استفاده می کنند.

 

مبل شویی در بلوار فردوس
مبل شویی در بلولر فردوس

نحوه شستوشوی فرش و مبل شویی در بلوار فردوس

همان گونه که در بالا توضیح دادم شستشوی فرش در خانه بسیار با شیوه قدیمی متفاوت است. ما در مبل شویی در بلوار فردوس این شیوه جدید شستشو را برای شما عزیزان کاملا توضیح می دهیم.

سرویس کاران مجرب و استاد کار ما در خانه شما و در سر جای خود فرش های مورد نظر شما را کاملا شستشو می دهند. این شستشو با فرچه انجام می گیرد و خیلی هم فرش ها تمیز و مرتب می شوند. و با دستگاه دیگری تمام آب و کثیفی فرش ها گرفته می شود.

مشتریان عزیز در عرض دو ساعت می توانند از فرش های خشک و تمیز خود استفاده کنند. این کار هم برای سرویس کاران راحت تر می باشد. و هم برای مشتری بسیار به صرفه و سریع است. بخصوص برای کسانی که ناخواسته برایشان مهمان می آید. و فرش هایشان بسیار نا مطلوب و کثیف است از این شیوه شستشو می توانند بهره مند شوند.

شستشوی خوشخواب در بلوار فردوس و قیمت آن

این روزها تخت و خواب و خرید خوشخواب ها جزو نیازهای اصلی عروس و داماد ها به حساب می آید. و اکثر جوانان در همان ابتدای زندگی مشترک تخت و خواب و تشک خوش خواب را خریداری می کنند. بنابراین از همان روز اول مشتری با تشک و خوش خواب ها و تمیز کاری آنها سر و کار دارد. بسیاری از مشتری ها خوش خواب ها را هم مانند شستشوی مبلمان به صورت سنتی و قدیمی شستشو می کنند و از همان روش برای تمیز کاری استفاده می کنند.

اما امروزه هم میزان توقع بالاتر رفته است. و هم دیگر مشتری ها وقت کافی برای انجام و تمیز کاری خوش خواب را ندارند. و اکثر مشتری ها برای تمیز کاری و نظافت از سرویس کاران مبل شویی در بلوار فردوس تهران کمک می گیرند. که این کار بسیار سودمند و به صرفه و تمیز است.

مبل شویی در بلوار فردوس تهران
شستشوی مبلمان در بلوار فردوس تهران
             ۴۴۰۳۹۲۱۷                    ۴۴۰۳۹۳۱۴

چرا که در شیوه قبلی هیچ گونه کثیفی از خوش خواب ها خارج نمی شود. اما سرویس کاران مبل شویی جاوید با تمام وجود از مهارت خود کمک می گیرند و خوش خواب های کثیف و چرک مرده مشتری را مثل روز اول تحویل مشتری ها می دهند.

در بسیاری از موارد مشتری ها به این میزان تمیزی توسط دستگاه سرویس کاران شک می کنند که چقدر خوب تمیز می شوند. و عده ای از این مشتری ها هم از این که چندین سال است  که روی این کثیفی ها می خوابیدند و زندگی می کردند پشیمان هستند. اما با وجود مبل شویی در بلوار فردوس تهران همه این دغدغه ها و استرس ها را از خود دور کنید.

خشک شویی مبلمان در بلوار فردوس تهران
خشک شویی مبل در بلوار فردوس و کاشانی

انواع مبلمان و شستشوی آن در بلوار فردوس

از همان زمانی که مردم کم کم با کشورهای دیگر ارتباط گرفتند و مبل ها را برای نشستن در آنجا دیدند. به فکر این افتادند تا آنها هم مبلمان ها را درست کنند تا زندگی راحت تری را به مردم هدیه بکنند. سازنده ها از آن زمان کار و خدمات خود را در زمینه مبل سازی و انواع مبل ها شروع کردند. که از مهم ترین آنها می توان به مبل های زیر اشاره کرد.

  • مبل های سلطنتی: اولین مبل هایی هستند که از اوایل در ایران دیده شدند و تمامی کاخ نشینان و افراد مهم از این مبل ها استفاده کرده اند. این مبل های نمایی قشنگ و بسیار بزرگ دارند که از قدیم در منازل مختل بوده است. اما امروزه در هر خانه ای یک دست از این مبل ها یافت می شود.
  • مبل های راحتی: این مبل ها با توجه به این که تمام سطح آن را پارچه پوشانده است. بنابراین به خاطر این که راحتی هستند مشتری های زیادی جذب آن ها می شوند و از این مبل ها استفاده می کنند.
  • مبل های تمام پارچه و نانو: مبل های تمام پارچه این روزها تمام فروش بازار را بر عهده گرفته اند. چرا که استفاده از پارچه های نانو و جیر در بازار حرف اول کیفیت را می زنند و پاکنندگی این مبل ها بسیار راحت تر از مبل های دیگر است.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در بلوار فردوس تهران»

    1. سلام بله انواع لکه هایی که مرور زمان بر روی مبل ها ایجاد شده است را تا ۸۰% با شستشو با مواد نانو پاک سازی می شوند. اما لکه هایی که خیلی روی مبل مانده اند و قدیمی هستند را سرویس کاران مبل شویی بعد از شستشو پاک سازی می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید