درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در چیتگر

مبل شویی در چیتگر

مبل شویی در چیتگر

مبل شویی در چیتگر یکی دیگر از خدمات مبل شویی جاوید در غرب تهران است. ما در این منطقه تمام خدمات مربوط به مبل شویی و موکت شویی و شستشوی خوشخواب را با ضمانت نامه  انجام می دهیم. انجام خدمات خوب و با کیفیت در ارتقای سطح شغلی بسیار مفید و موثر است.

ما در منطقه ۲۲، چیتگر، دریاچه و شهرک راه آهن بیشترین فعالیت خود را انجام می دهیم.مشتریان عزیز در منطقه ۲۲ می توانند به راحتی با ما در تماس باشند و از خدمات به صرفه و با کیفیت ما در منطقه بهره ببرند. ما با استفاده از سرویس کارانی مجرب و کار آزموده تمام خدمات شما را ضمانت خواهیم کرد.

مبل شویی در چیتگر شمالی 

مبل شویی ها اکثرا در همه جای تهران وجود دارند. یعنی هر مشتری در هر کجا تهران که باشد با یک جستجو ساده می تواند چندین مبل شویی را پیدا کند. امروزه بسیاری از سرویس کاران به عنوان شغل اول و یا شغل دوم مبل شویی در منزل تهران را انتخاب کرده اند. این کار در مرحله اول تخصص و مهارت کافی برای شستشوی مبلمان می خواهد.

دوم هزینه تهیه این دستگاه ها بسیار ناچیز است و سرویس کاران به راحتی می توانند تهیه کنند. اما رکن اصلی این کار خریدن و آدرس گرفتن و کار کردن نیست. بلکه درست کار کردن است که به شرکت و شخص اعتبار می بخشد. اگر هر سرویس کاری کار خود را اصولی و تمیز و منصفانه شروع کند مطمعن باشید که پیشرفت خواهد کرد.

این سرویس کاران که با این معیارها به خانه مشتری بروند و کار مشتری را تر و تمیز انجام دهند. و به هر نحوی بتوانند رضایت مشتری را جذب کنند رو به ترقی خواهند رفت. اما اگر سرویس کاری زمان مشتری برایش اهمیت نداشته باشد. و زمان مراجعه به خانه مشتری تلاش لازم را برای پاک سازی مبلمان نکند مشتری او را انتخاب نخواهد کرد. و اگر بار دیگر مبل های خود را بخواهد شستشو دهد به آن شرکت زنگ نخواهد زد. برای ارتباط با ما تماس بگیرید.

 

مبل شویی در جیتگر
مبل شویی چیتگر در ویلا شهر با رائه بهترین خدمات مبل شویی
                         ۴۴۰۳۹۳۱۴                         ۴۴۰۳۹۲۱۷

مبل شویی در چیتگر 

شستشوی مبلمان در چیتگر مختص یک منطقه نیست و همه مشتری ها می توانند بهره مند شوند. مبل شویی در چیتگر شمالی خیابان جهاد دارای دفتر مرکزی هستیم. و تمام عزیزان در منطقه چیتگر شمالی، چیتگر جنوبی، خیابان جهاد، خیابان قدس، شهرک سینما غزالی، شهرک دانشگاه، شهرک ۲۲بهمن، شهرک شهرداری می توانند خدمات خود را به صورت حضوری رزرو کنند.

مبل شویی در چیتگر و خدمات ما

شما مشتری بزرگوار یک بار از خدمات مبل شویی جاوید استفاده کنید. دیگر برای هیچ وقت شما دنبال یک مبل شویی نخواهید گشت.  مبل شویی ما را نیز برای همسایه گان، بستگان، فامیل ها و تمام کسانی که با شما برخورد دارند، تبلیغ خواهید کرد. بهترین تبلیغات برای یک شرکت و یا یک مبل شویی خوب بازار گرم و معرفی کردن است.

زمانی که مشتری خدمات خود را به ما می سپارد سرویس کاران و متخصصان ما به بهترین نحو کار را انجام می دهند. همین که متخصص کار را طوری انجام بدهد که مشتری را راضی کند در این صورت مشتری برای همیشه خدمات خود را به مبل شویی در چیتگر می سپارد. چیتگر این روزها جزو مناطق دنج غرب تهران به حساب می آید و همه این منطقه را خوب می شناسند. و یا برای تفریحات خود سری به دریاچه خلیخ یا چیتگر زده اند.

                      ۴۴۰۳۹۳۱۴                  ۴۴۰۳۹۲۱۷
مبل شویی در چیتگر شمالی
مبل شویی در دریاچه چیتگر اولین و نزدیک ترین شعبه منطقه ۲۲

مبل شویی در دریاچه چیتگر

مبل شویی در چیتگر کلا به سه دسته تقسیم می شوند؟

  1. دستگاه پمپ سمپاشی: این دستگاه در اصل برای کار سمپاشی می باشد. ولی با تغییراتی در ظاهر آن و مخلوط کردن شامپو برای این کار آماده می شود.
  2. دستگاه دریل: این یک دریل معمولی است که سر آن را با یک فرچه مخصوص می پوشانند. و دریل به دستگاه سمپاشی متصل می شود. شامپو در داخل دستگاه با فشار زیاد از دریل که چرخشی می باشد بیرون می آید. و سرویس کار با فشار دادن و چرخاندن در جهات مختلف مبل ها را پاک می کند.
  3. دستگاه جارو برقی: این یک جارو برقی ساده نیست بلکه جارو برقی مخصوص آب و خاک می باشد. یعنی تمامی آن کف و کثیفی که توسط دو دستگاه قبلی ایجاد می شود توسط این جارو برقی دو موتوره مکش می شود و جمع آوری می گردد.

 

شستشوی خوشخواب در چیتگر
شستشوی خوشخواب در منزل با ضمانت نامه کتبی در دریاچه چیتگر

شستشوی خوش خواب در چیتگر

خوشخواب ها جزو وسایل هایی هستند که بیشترین استفاده را دارند. و ما در هر حالتی روی آن می نشینیم و لم می دهیم و شاید هم غذا می خوریم. اما خیلی کم پیش می آید که به فکر شستشو و تمیز کاری آنها بیافتیم. بله درست است تا زمانی که دستگاهی برای شستشو نبود خیلی سخت بود که آنها را تمیز کنیم. اما امروزه با دستگاه های مبل شویی می توان به راحتی آنها را پشت و رو شستشو داد و تمیز کاری کرد. تا برای همیشه و هر ساله از خوش خواب هایی تمیز بهره مند شوید. و همیشه دکوراسیون و خانه ای زیبا با مبل شویی در چیتگر داشته باشید.

خوشخواب ها نیز انواع مختلفی دارند که همه آنها قابل شستشو می باشند. خوشخواب های ایرانی،خارجی و حتی خوشخواب هایی که سال ها است از آنها استفاده می کنید نیز قابل شستشو می باشند. و حتی در برخی موارد خوشخواب ها مثل روز اول خرید شان تمیز و پاکیزه می شوند.

 

لکه های کثیفی روی خوشخواب پاک می شوند؟

این را باید در نظر گرفت که تمامی خوش خواب ها کوچک و بزرگ قابل شستشو هستند. حتی خوشخواب هایی که چرک مرده شده اند را می توان به نحو احسن شستشو داد و پاک سازی کرد. خوش خواب ها با توجه به استفاده مداوم از آنها بیشتر در معرض کثیفی ها، آلودگی ها و حتی باکتری ها هستند. باکتری در بافت خوش خواب ها شروع به لانه سازی می کنند و تمام شیار های آن را آلوده می کنند. گاهی در بعضی مواقع شیارها پر از خون و جانواران کشته شده می شوند و لکه هایی نامرتب و کثیفی را به وجود می آورند.

بنابراین باید خوش خواب ها را سالی یک بار با استفاده از مواد نانو و دستگاه های مبل شویی شستشو دهیم. در هر حالت متخصصان مبل شویی رکن اصلی مبل شویی در منزل را برعهده دارند. و کار اصلی را متخصص باید انجام دهد و نسبت به کثیف بودن خوشخواب ها میزان زمان شستشو را تنظیم می کنند.

انتخاب بهترین مبل شویی در دریاچه چیتگر

اینترنت این روزها کار را بسیار برای کاربران آسوده کرده است، با کمترین زمان می توانید از اینترنت مبل شویی خوب برای انجام خدمات خود انتخاب کنید. و  به مبل شویی در ازاد شهر و پیکان شهر اعنماد و خیالتان را بابت خدمات دهی راحت کنید. چرا که سرویس کاران مبل شویی با نهایت دقت در کار خدمات مشتری را یکی یکی انجام می دهند.

دریاچه چیتگر و یا همان شهرک راه آهن با ارزش ترین منطقه تهران برای ما به حساب می آید. چرا که ما با توجه به این که چندین سال است که در منطقه ۲۲ و دهکده المپیک تبلیغات انجام می دهیم.

مشتری های زیادی با ما و مبل شویی جاوید آشنا شده اند و ما در این منطقه علاوه بر پخش تراکت ها جلو خانه مشتری از دفترچه هایی که در شهرک راه آهن وجود دارند، بهره برده ایم. و از این طریق توانسته ایم که میزان بازدهی مشتری های خود را بالا تر ببریم.

آدرس مبل شویی در چیتگر 

دسترسی آسان به منطقه ۲۲ ما را وادار به این همه تبلیغات کلان در زمینه مبل شویی در منزل با دستگاه و شستشوی فرش در خانه با دستگاه را کرده است. ما افتخار می کنیم که بتوانیم در جای جای تهران بزرگ فعالیت خود را به صورت گسترده تر انجام دهیم. اما باید خوب بدانیم که این کار هم هزینه های زیادی را می طلبد. هم این همه نیروی فعال و متخصص برای مبل شویی در تهران را نمی توانیم پیدا کنیم و استخدام نماییم. ولی ما در چیتگر شمالی واقع در ادرس زیر اولین شعبه خود را تاسیس کرده ایم.

آدرس دفتر مبل شویی در چیتگر: بعد از ایران خودرو  خ جهاد کوچه احد پ۲۰۰ و ۱

۵/۵ - (۲۳ امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در چیتگر»

    1. سلام اقا یا خانم صادقی عزیز ما هم در مبل شویی جاوید تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا مشتری هایمان در سراسر تهران نظر رضایت منذیشونو مثل شما ثبت کنند این باعث افتخار است برای ما

  1. بهترین مبل شویی که تا حالا کارمونو انجام داده بی شک بچه های این شرکت بودند خیلی با احترام و متخصص بودنند و من واقعا راضیمم و پیشنهاد می کنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید