درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در احمد آباد مستوفی

مبل شویی در احمد آباد مستوفی

مبل شویی در احمد اباد مستوفی

مبل شویی در احمد آباد مستوفی یکی از نزدیک ترین و مرکزی ترین شعبات مبل شویی در منزل تهران و اسلام شهر می باشد. احمد آباد مستوفی یکی از شهر هایی است که از تهران نزدیک می باشد و بسیاری از مشتری هایی که در تهران سکونت می کردنند این روزها به احمد آباد مستوفی می روند.

در این منطقه سکونت می کنند احمد آباد جزو شهر اسلام شهر می باشد ولی به هر دو شهر نزدیک می باشد. و بسیاری از مبل شویی ها مانند مبل شویی در تهرانسر با مواد نانو در این منطقه هم فعالیت می کنند.

مبل شویی در احمد آباد مستوفی با دستگاه

مبل شویی جاوید در احمد آباد مستوفی شعبه دیگری را برای رفاه حال شما عزیزان تاسیس کرده است. تا مشتری هایی که در تهران سکونت داشتند و به خاطر فشار های اقتصادی به احمد آباد مستوفی هجرت کرده اند. به راحتی بتوانند از خدمات مبل شویی ما بهره مند شوند.

ما در این منطقه مشتری های زیادی را داریم که از تهران به اینجا آمده ایم. بر این اساس شعبه ای را هم در این منطقه تاسیس کردیم تا خدمات مبل شویی خود را دراحمد آباد مستوفی گسترش دهیم. گسترش این کار در یک منطقه به چیزهای زیادی بستگی دارد که در زیر به آنها اشاره می کنم.

 

  • کیفیت یکی از بهترین و بالاترین امتیازی است که مشتری به سرویس کاران مبل شویی در منزل می دهد.
  • خوش پوش بودن یکی دیگر از این امتیاز ها است. با توجه به این که شستشوی مبل ریخت و پاش زیادی دارد و لباس های سرویس کار با آلودگی های مبل و کثیفی ها برخورد می کند و کثیف می شوند. نبابراین پوشیدن لباس های تمیز برای مبل شویی بسیار مفید می باشد.
  • شامپو های نانو یکی دیگر از چیز هایی است که اگر متخصص برای تمیز کاری مبلمان از آنها استفاده کند. مشتری های زیادی را جذب مبل شویی خود می کنند. چرا که این شامپو های قدرت پاک کنندگی زیادی را داغرند و مبل ها را با بالا ترین کیفیت تمیز می کند.
مبل شویی در احمد اباد مستوفی
مبل شویی در احمد آباد مستوفی با دستگاه در منزل مشتری

قیمت مبل شویی در احمد آباد مستوفی 

قیمت های مبل شویی در احمد آباد مستوفی باید نسبت به سایر مناطق تهران مانند مبل شویی در نیاوران حداقل باید تفاوتی داشته باشند. چرا که مشتری هایی که توانایی این را دارند که در منطقه ۱ و ۲ تهران سکونت کنند بنابراین زیاد قیمت شستشو برالیشان اهمیت ندارد. و بیشتر به کیفیت و نحوه برخورد سرویس کاران توجه می کنند.

اما احمد آباد مستوفی یکی از شهر ها و منطقه هایی است که از لحاظ اقتصادی ضعیف تر از بقیه مناطق می باشد. و ما هم با توجه این قضیه قیمت ها مبل شویی خود را در زیر اعلام می کنیم.

  • قیمت شستشوی مبلمان نه نفره در منزل با دستگاه ۵۰۰۰۰۰ توامن می باشد.
  • هزینه شست و شوی مبلمان هفت نفره در منزل با مواد نانو ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت هر عدد صندلی نهار خوری در منزل با دستگاه ۳۰۰۰۰ تومان می باشد. 
  • هزینه شست و شوی هر عدد پشتی، کوسن و کفی مبلمان ۱۰۰۰۰ تومان می باشد. 
  • شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی و دست بافت در منزل با مواد ۲۰۰۰۰ تومان می باشد.

تمامی مشتری های عزیزی که در احمد آباد مستوفی سکونت دارند می توانند از خدمات مبل شویی جاوید بهره مند شوند. و بهترین کیفیت را از متخصصان و سرویس کاران ما بخواهید تا آنها بهترین کیفیت را به شما عزیزان ارائه کنند. مشتری های عزیزی که قصد شستشوی مبلمان خود را دارند می توانند از صفحه اول سایت شماره های نزدیک ترین شعبه  خود را بگیرند. و با کارشناسان پاسخ گو تماس بگیرند تا خدمات مبل شویی شما را رزرو کنند و متخصصان ما به خدمت شما بیایند.

مبل شویی در احمد آباد مستوفی
برای دسترسی بهتر به تمام قیمت های مبل شویی به صفحه نخست مبل شویی جاوید بروید

مبل شویی در احمد آباد مستوفی با مواد نانو

ما در تمامی مناطق تهران و در احمد آباد مستوفی خدمات خود را با شامپو های نانو انجام می دهیم. نانو شویی یکی از بهترین و به صرفه ترین خدماتی است که مبل شویی ها برای مشتری ها ارائه می کنند. احمد آباد مستوفی از سمت اتوبان آزادگان دسترسی بهتر و نزدیک تری نسبت به تهران دارد.

سرویس کاران مبل شویی جاوید به صورت کاملا راحت می توانند به احمد آباد مستوفی برسند. و در کمترین زمان ممکن خدمات شستشوی مبلمان شما را انجام دهند. باید این را در نظر گرفت که شستشوی مبل در خانه با مواد نانو بسیار با کیفیت انجام می شود و هر مشتری که با مواد نانو کار کند بی شک رضایت کافی را خواهد داشت.

زمانی که سرویس کاران شستشو مبل را شروع می کند در ابتدا باید مبل ها را کاملا جارو کشی کنند. جارو کشیدن مبل ها رکن اصلی شستشو به حساب می آید و آلودگی ها و کثیفی های مبلمان را باید در ابتدا از پارچه مبلمان بیرون کشید. تا آن آلودگی ها دوباره روی مبلمان تبدیل به کثیفی نشوند. این کار باعث می شود تا کار سرویس کاران مبل شویی به راحتی انجام شود.

مبل شویی در احمد آباد مستوفی
مبل شویی جاوید تمام خدمات با باشامپو های نانو انجام می شود

مبلمان قابل شستشو در مبل شویی احمد آباد مستوفی

مبل هایی که در منزل مشتری وجود دارد همه قابل شستشو می باشند. و سرویس کاران مبل شویی ما با ضمانت همه این خدمات را برای مشتری انجام می دهند. این روز ها همه مشتری ها در خانه خود یک دست مبلمان و یک دست مبل نهاری خوری در منزل دارند. که بیشترین استفاده از آنها را انجام می دهند و روی آنها می نشینند.

مبل ها هم با استفاده کردن مدام از آنها در معرض آلودگی و کثیفی قرار می گبرند که  مشتری ها سالی یک بار باید نسبت به تمیز کاری آنها در منزل اقدام کنند. نهارخوری ها چون هنگام غذا خوردن و نوشیدن چای بیشترین استفاده را از آن می کنیم. بنابراین بیشتر در معرض کثیفی و لکه قرار می گیرند. لکه های چربی زیادی روی نهار خوری ها لخته می بندد و چون صندلی ها هم هم زمان کثیف می شوند این لکه ها دیده نمی شوند.

سرویس کاران مبل شویی زمانی که شستشو را شروع می کنند این لکه ها را نیز نمی بینند. وقتی که صندلی ها شسته شدند تازه لکه های روی صندلی خود را نشان می دهند. در این حالت اگر سرویس کار چندین بار هم مبل را شستشو دهد. مبل ها تمیز و پاک نمی شوند. در این حالت سرویس کاران دست به لکه بر می شوند. و برای پاک سازی لکه ها از لکه برهای نانو بهره می گیرند و آنها را لکه گیری می کنند.

مبل شویی در احمد آباد مستوفی
بهترین مبل شویی در اسلام شهر

شماره های تماس مبل شویی در احمد آباد مستوفی

ما در سراسر تهران چندین شعبه فعال داریم که در قسمت پایین به تعدادی از این شعبات مبل شویی اشاره خواهیم کرد. مشتریانی که در تهران و اسلام شهر سکونت دارند می توانند نزدیک ترین شعبه مورد نظر خود را بیابند و با آنها تماس بگیرند. تا خدمات شما را در کمترین زمان در منزل خودتان انجام دهند.

۶۶۹۳۲۴۷۳
۴۴۸۲۷۴۶۴
۴۴۰۳۹۳۱۴
۲۲۸۷۴۵۳۱
۴۴۰۳۹۲۱۷
۸۸۹۴۲۶۴۴

شما در هر کجای تهران که باشید با هر کدام از شعبات بالا تماس بگیرید کارشناسان مبل شویی ما از نزدیک ترین شعبه مورد نظر برای شما عزیزان ارسال می شوند. تا بهترین خدمات مبل شویی خود را برای شما هدیه بیاورند.

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

10 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در احمد آباد مستوفی»

    1. با سلام خانم یاری عزیز
      اگر خودتو ن می خواهید توی خونه تمیز کنید همین الان باید اقدام کنید و تمام چربی ها را با کف و آب از روی مبلمان بردارید تا هیچ کثیفی روی مبلمان باقی نماند در این صورت با استفاده از لکه بر های نانو می توان به راحتی آن را پاک کرد. اما اگر د.وست دارید ما خدمتتون برسیم شرایط کاملا فرق می کند و ما انجام می دهیم. برای اطلاعات بیشتر مقاله چگونه لکه های چربی را پاک کنین را مطالعه بفرمایید

  1. من از مبل شویی جاوید برای شستشوی مبل هام خواستم . بسیار با حوصله و با دقت و بسیار با کیفیت کار رو انجام دادند

  2. من مبل هام خیلی کثیف بودن و اقای جاوید برای بازدید امدن خونه وم بل های منو دیدند و گفتند که با ۵۵۰ تومان براتون شستشو می دهم. و این کارو انجام دادن و از نتیجه کار بسیار رضایت داشتم ممنونم از خدمات خوبتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید