درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در دربند با مواد نانو

مبل شویی در دربند با مواد نانو

مبل شویی در دربند با مواد نانو

مبل شویی در دربند با مواد نانو یکی از چندین خدمات مبل شویی جاوید در منطقه یک شهرداری تهران می باشد. دربند یکی از بکر ترین جاذبه های توریستی در تهران و شمال شهر به حساب می آید. که ما خدمات مبل شویی در منزل خود را در این منطقه با ضمانت نامه کتبی ارائه می کنیم. دربند یکی از هزاران منطقه ای است که ما خدمات مبل شویی و فرش شویی در منزل را با دستگاه در دربند انجام می دهیم.

مبل شویی در دربند با مواد نانو

مبل شویی در دربند با مواد نانو یکی از بهترین شعبات مبل شویی ما در شمال شهر تهران می باشد. که ما با استفاده از برند های معروف موجود در بازار و شامپو های نانو خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه و فرش شویی در منزل با دستگاه را برای مشتریان و عزیزانی که در دربند سکونت دارند، ارائه می کنیم. ارائه این خدمات توسط مجموعه مبل شویی جاوید در شمال شهر با استفاده از بهترین مواد نانو سرویس کاران و متخصصان برگزیده ای که ما سال ها برای متخصص شدن آنها زحمت کشیده ایم، انجام می شود.

سرویس کاران مبل شویی در دربند با تجربه کاری و مهارت لازم در زمینه شستشوی مبلمان و شستشوی انواع فرش های ابریشم، اعلا، دست بافت و ماشینی  و هم چنین شستشوی انواع مبل های ایرانی و خارجی استخدام شده اند. سرویس کاران ما برای اینکه خیال مشتری ها را بابت شستشوی مبل ها و فرش های گران قیمت شما راحت کنند. هخنگام ورود به منزل مشتری برگه مهارت کار خود را به همراه دارند و در همان ورودی خانه به مشتری ها نشان می دهند.

تا هم استرس مشتری را بکاهند و هم تجربه کاری خود را به مشتری بابت شستشوی مبل در منزل با دستگاه رعایت کرده باشند. سرویس کاران و متخصصان مبل شویی ما در دربند برای جلب توجه مشتری و هم چنین تبدیل مشتری تازه وارد به مشتری دائم تمام تلاش و سعی خود را برای تمیز کاری و نظافت مبل های مشتری می گذارند.

مبل شویی در دربند با دستگاه
مبل شویی در دربند با دستگاه

 

مبل شویی در دربند با دستگاه

مبل شویی در دربند با دستگاه در منزل مشتری انجام می شود. این دستگاه ها از سه قسمت و یا سه دستگاه متصل به هم تشکیل شده است. و هر یک از این دستگاه ها به تنهایی قادر به انجام کار و یا شستشوی مبلمان در خانه مشتری نمی باشند. بلکه باسید براساس دستور عمل شستشو این دستگاه ها به همدیگر متصل شوند تا بتوانند کار خدمات مبل شویی مشتری در دربند را به نحو احسن انجام دهند.

دستگاه دریلی که با یک شلنگ به پمپ آب و شامپو وصل می شود در ابتدا باید توسط پرسنل مبل شویی آن را پر از آب گرم کرد. تا به راحتی با شامپو هایی که در دستگاه می ریزند، مخلوط  شوند. زمانی که این شامپو ها در داخل مخزن مخلوط شود کف فراوانی در داخل مخزن تولید می شود. و آماده این است که به داخل دریل برود. دریل یک اهرم دارد که با فشار دادن آن اهرم کف تولید شده روی دریل می آید.

دریل یک فرچه مخصوص از جنس پلاستیکی دارد که با حرکت چرخشی که دارد همراه با کف حاصله از مخزن روی مبلمان می ریزد. این کار مانند تمامی کار های دیگر نیازمند مهارت و تخصص می باشد. و این سرویس کار است که تایین کننده میزان تمیزی مبل های مشتری می شود. یعنی به نظر من مبل ها به اندازه زحمت و مهارتی که سرویس کار روی مبل می کشد بستگی دارد. و تنها از این طریق می توان میزان تلاش سرویس کاران مبل شویی را سنجید.

مبل شویی در دربند با مواد نانو
مبل شویی در دربند با مواد نانو در تهران انجام می شود

بهترین مبل شویی در دربند

بهترین مبل شویی در دربند را فقط با یک کلیک بسیار ساده می توان در منطقه دربند جستجو کرد. و حتی نظر هایی که مشتری های قبلی برای بهترین مبل شویی در دربند گذاشته اند. را با همدیگر می توانید مقایسه کنید و از میان چندین نتایجی که گوگل به شما عزیزان می دهد، مبل شویی مورد نظر خود را بیابید. بهترین ها همیشه از زبان مشتری هایشان بهترین هستند. بس بنابراین نگاه انداختن به بخش نظرات مشتری بسیار حائز اهمیت می باشد.

مشتری هایی که برای بار ائل می خواهند خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه و شستشو فرش در منزل را با مبل شویی جاوید تجربه کنند. حتما در ابتدای ورود نگاهی به نظرات مشتری های قدیمی که جندی پیش خدمات خود را به ما سپارده بودند، بیاندازید. با دین این نظرات به راحتی می توانید میزان درصد خدماتی را که متخصصان این شرکت به مشتری های قبلی خود داده اند را ببینید.

شما هم با خیالی آسوده خدمات مبل شویی خود را به متخصصان و سرویس کاران مبل شویی در دربند بسپارید. ما هم در این مجموعه تمام تلاش خود را می کنیم که جزو بهترین مبل شویی ها در دربند باشیم. اما این برتری را فقط تحوه خدمات دهی پرسنل مبل شویی در دربند و مشتری های عزیزی که خدمات خود را به می سپارند تایین می کند. امیدوارم که ما بتوانیم جزو بهترین های منطقه یک شهرداری تهران باشیم. و بهترین خدماتمان را در این منطقه تقدیم مشتری هایمان بکنیم.

مبل شویی در دربند با مواد نانو
قبل از شستشو در دربند با مواد نانو

شستشوی مبل در دربند 

مبل ها انواع مختلفی دارند و باید این را هم گفت که مشتری ها هم انواع مختلفی دارند. البته شاید حرف بالا زیاد جالب نباشد اما در کار مبل شویی و فرش شویی در منزل با دستگاه این تایین کننده می باشد. شما فرض را بر این بگیرید که ما بهترین سرویس کاران و متخصصان مبل شویی خود را در منطقه یک تهران اسکان دادهایم. و همه این استاد کاران آماده انجام خدمات مبل شویسی و فرش شویی شما عزیزان در دربند هستند.

اما در مشتری هایی داریم که در طول سال حداقل یکی دوبار مبل های خانه خود را گرد گیری می کنند. و حتی با آب و کف به جان مبل ها می افتند تا هر جایی از مبلمان لک شده باشد. و یا حالت چرک مردگی به خود گرفته باشد را سعی می کنند که پاک کنند. در کل سالی دو بار برای تمیز کاری کلی مبلمان منزل خود دست به تمیز کاری میزنند. و با این کار هم تا حد زیادی از کثیفی ها و آلودگی های مبلمان را کم می کنند.

مبلمانی که در منزل این مشتری است خیلی با مبلمان مشتری که در طول سال هیچ اقدامی برای تمیز کاری مبلمان نمی کند، دارد. و حتی شاید مشتری در طول سال یک بار هم تشک های دوبل مبل خود را برنداشته باشد، که زیر آنها را جارو کشی بکند. زمانی که سرویس کاران مبل شویی ما به خانه مشتری می روند و با این صحنه ها روبه رو می شوند اکثر این سرویس کاران حس خوبی نسبت به تمیز کاری این مبل ها و آن مشتری نخواهند داشت. و تا زمانی که به پایان برسد با اخم و بی حوصلگی کار مشتری را انجام دهند. که این بسیار جالب نخواهد بود.

مبل شویی در دربند با مواد نانو
بعد از شستشو در دربند با دستگاه

شستشوی موکت در دربند با دستگاه

در قدیم بسیاری از خانه های مشتری مملو از موکت بودند. و بسیاری از مشتری ها حتی تمام خانه های خود را با موکت ها می پوشاندند و از این کار لذت می برند. چرا که برای اینکه روی آنها بخواهیم فرش هم پهن کنیم و روی آنها راه برویم بسیار دلنشین و نرم تر از زمین خالی خواهد بود. در قدیم چون خانه ها هم بزرگ بودند و مشتری ها توان خرید این همه فرش برای فضای بزرگ خانه نداشتند. بنابراین از موکت ها برای پوشاندن زمین استفاده می کردند.

خانه ایی که به این شیوه بودند و سراسر خانه را پر از موکت کرده بودند. در آن زمان همه این موکت ها راجمع می کردند و فضای حیاط خانه می آوردند و در همان جا شستشو می دادند. اما امروزه کار بسیار مشکل شده است و آپارتمان نشینی چنین اجازه ای را به مشتری ها و ساکنین نمی دهد. که این کار را در حیاط انجام دهند و موکت ها را تمیز و مرتب کنند.

بنابراین مشتری ها مجبور به این می شوند که یا موکت های خود را به شرکت قالی شویی ها بدهند تا آنها را به کارخانه ببرند. و در آنجا کارهای خدماتی و شستشوی موکت خود را انجام دهند. و یا با شرکت مبل شویی ها تماس بگیرند تا خدمات موکت شویی خود را در منزل با دستگاه انجام دهند. که این کار هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ هزینه بسیار به صرفه تر از خدمات کارخانه می باشد.

قیمت مبل شویی در دربند سال ۱۴۰۲

قیمت های مبل شویی در منزل و شستشوی فرش در منزل هرساله متغییر می باشد. و هر ساله براساس میزان گرانی مواد و هزینه سرویس کاران مبل شویی، از طرف مدیر مجموعه مبل شویی تایین می گردد. و این قیمت ها را به مشتری هایی که قصد دارند که با مبل شویی جاوید و مبل شویی در دربند ارتباط بگیرند. می توانند که این قیمت ها را در زیر مشاهده می کنید.

  • قیمت شستشوی مبلمان نه نفره در دربند با تشک دویل ۵۵۰۰۰۰ تومان می باشد
  • هزینه شست و شوی مبلمان نه نفره بدونه تشک با دستگاه در منزل ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد
  • قیمت مبلمان هفت نفره تشک دوبل، راحتی و استیل با دستگاه ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد
  • هزینه شستشوی  مبلمان نیم ست و پنج نفره ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد
  • قیمت شست و شوی خوشخواب های دونفره ۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد
  • هزینه شستشوی خوشخواب یک نفره با دستگاه در منزل با دستگاه ۲۵۰۰۰۰ تومان می باشد

تمامی خدمات فوق با قیمت های مقطوع در سال جاری ۱۴۰۲ با ضمانت نامه کتبی و تحت حمایت بیمه ایران انجام می شود. ما در تمام تهران و درتمام مناطق با این تعرفه ثابت کار می کنیم.

۵/۵ - (۸ امتیاز)

8 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در دربند با مواد نانو»

    1. سلام طلا خانم عزیز همان گونه که خودتون فرمودید مبل های سفی یه کم ریسک دارند. چرا که بسیاری از این مبل ها از جای الگوهای دکمه های مبل رنگ پس می دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید