درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در کاشانی

مبل شویی در کاشانی

مبل شویی در کاشانی

مبل شویی در کاشانی و منطقه بلوار فردوس تهران یکی از بزرگ ترین مجموعه های مبل شویی جاوید در تهران می باشد. ما در تمام تهران خدمات مبل شویی در منزل و شستشوی فرش در منزل و شستشوی خوشخواب در محل را انجام می دهیم. انجام خدمات مبل شویی در کاشانی یکی از مهم ترین ارکان اصلی برای شرکت جاوید به حساب می آید. ما تمام خدمات خود را در منطقه با ضمانت نامه کتبی انجام می دهیم.

مبل شویی در کاشانی با دستگاه

مبل شویی در کاشانی یکی از مرکزی ترین شعبات مبل شویی جاوید در تهران می باشد. ما از ابتدای تاسیس مبل شویی جاوید در تهران دفتر مرکزی خود را در صادقیه گرفتیم. و خدمات مبل شویی خود را از همان ابتدا از منطقه کاشانی و بلوار فردوس شروع کردیم. کاشانی با توجه به موقعیت خوبی که در تهران دارد بسیاری از مشتری ها برای سکونت و حتی سال ها زندگی کردن منطقه کاشانی را ترجیح می دهند.

مبل شویی در صادقیه و کاشانی را از سال ۱۳۸۵ داریم و بسیاری از مشتری هایی که در دور و بر دفترمان سکونت دارند سال ها است که خدمات مبل شویی و قالی شویی خود را به صورت حضوری در دفتر رزرو می کنند. بسیاری از این مشتری ها چندین بار به دفتر ما آمده اند و نحوه کار کردن پرسنل و متخصصان مبل شویی ما را به صورت آنلاین در شرکت مشاهده کرده اند.

ما در این منطقه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم مشتری های زیادی را جذب شرکت مبل شویی خود کنیم. اما بسیاری از مشتری ها بنا به دلایل خاصی شرکت هایی دیگر را برای انجام خدمات خود انتخاب می کنند. و برای جذب این کار تلاش فراوانی کردیم و حتی تصمیم گرفتیم که اگر بتوانیم به میزان کافی مشتری در منطقه صادقیه جذب کنیم. ترجیح می دهیم که در همین منطقه فعالیت خود را گسترش دهیم.

مبل شویی در کاشانی
مبل شویی در کاشانی و صادقیه با دستگاه انجام می شود

قیمت مبل شویی در کاشانی (صادقیه)

شما عزیزان و مشتری های گرامی در هر جای تهران وقتی برای اولین بار وارد سایت مبل شویی جاوید می شوید. و سایت مبل شویی جاوید را باز می کنید در همان صفحه نخست سایت چند بنر رنگی تحت عنوان قیمت مبل شویی در کاشانی ارائه کرده ایم. مشتری ها اگر برای استعلام قیمت وارد سایت مبل شویی بشوند در همان ابتدا با تعرفه های مبل شویی جاوید برخورد می کنندو می توانند که قیمت مبل ها را ببینند.

ولی اگر مشتری با جستجو کردن مثلا مبل شویی در شریعتی وارد سایت مبل شویی ما شده است. گوگل نوشته ای که راجب به مبل شویی در شریعتی می باشد را به مخاطب نمایش می دهد. در این حالت اگر مشتری بخواهد استعلام قیمت ها را بگیرد باید وارد صفحه نخست سایت شود و قیمت ها را مشاهده کند. ولی ما در اینجا هم لیست قیمت ها برایتان به نمایش می گذاریم.

قیمت شستشوی یک دست مبلمان نه نفره با دستگاه در کاشانی با تشک دوبل ۵۵۰۰۰۰ تومان می باشد
شستشوی یک دست مبلمان نه نفره در منزل با دستگاه بدونه تشک ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد
هزینه شستشوی مبلمان هفت نفره با مواد نانو در منزل با تشک دوبل ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد
قیمت شستشوی انواع مبل های استیل و راحتی هفت نفره در منزل ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد
شستشوی انواع خوشخواب های دو نفره ۳۰۰۰۰۰ تومان و خوش خواب یک نفره نیز ۲۰۰۰۰۰

این قیمت ها در حالت کلی برای تمام مناطق تهران در سال ۱۴۰۲ صدق می کند. و در تمام تهران ما انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه، سلطنتی و ترک و انواع صندلی های نهاری خوری را در منزل با دستگاه و مواد نانو در منزل با تعرفه بالا انجام می دهیم.

مبل شویی در کاشانی
قیمت مبل شویی در سراسر تهران در سال ۱۴۰۲

شستشوی مبل در منزل کاشانی (Washing the sofa at Kashani’s house)

شستشوی مبلمان در منزل کاشانی و حتی شستشوی فرش در منزل این روزها جزو خدمات های پر طرفدار مبل شویی ها به حساب می آید. از این رو که با توجه به میزان ازدیاد آپارتمان نشینی در تهران مردم قادر به شستشوی فرش ها و مبل های خود را خانه نمی باشند. و در حالت مجبوری باید از سرویس کاران و متخصصان مبل شویی در صادقیه ما کمک بگیرند تا خدمات مبل شویی خود را انجام دهند.

هر چند بسیاری از مشتری ها چون از قدیم شستشوی فرش و مبل را در خانه با آب انجام داده اند. بنابراین به این کار عادت کرده اند و هر ساله به جسم و جان مبل ها و فرش های خود می افتند و آنها را شستشو می دهند. که این کار همان گونه که گفتم براساس عادت مشتری انجام مکی شود و در کل این کار برای مبلمان کاملا ضرر دارد. چرا که آبی که مشتری با فشار زیاد روی مبلمان می گیرد باعث از بین رفتن و فرو رفتن اسفنج مبلمان می شود.

مشتری ها در این لحظه اصلا به میزان خیس بودن مبلمان توجه نمی کنند و کار خود را انجام می دهند. دریغ از اینکه مشتری این قدر آب روی مبلمان ریخته است که اسفنج مبلمان کاملا خوابیده شده و تا زمانی که آب از مبلمان بیرون بیاید، مبل حالت خود را از دست می دهد. و حتی چندین روز طول می کشد که مبل ها خشک شوند. اما در حالت شستشو با دستگاه چهار ساعته خشک می شود.

مبل شویی در کاشانی
شستشوی مبل در منزل با بهترین مواد نانو انجام می شود

شستشوی فرش و موکت در منزل کاشانی ( صادقیه)

شستشوی فرش و موکت در منزل توسط تیم مبل شویی در کاشانی با دقت بالایی انجام می گیرد. طوری این شستشو برای مشتری انجام می شود که خود مشتری از دادن فرش به قالی شویی و کارخانه برای همیشه منصرف می شود. و اما سوال اینجاست که شستشوی فرش در منزل کاشانی چگونه انجام می شود؟ در پاسخ این سوال باید گفت که نحوه شستشوی فرش و موکت در منزل با دستگاه با شرایط کارخانه بسیار متفاوت می باشد.

شستشوی فرش در منزل توسط همان دستگاه های مبل شویی انجام می شود و در منزل مشتری و همان سر جای خود با دستگاه انجام می شود. سرویس کاران تمام سطح فرش و یا موکت را جارو کشی می کنند تا کثیفی های ظاهری فرش ها را بگیرند. و بعد از آن با دریل همان گونه که در فیلم زیر برایتان می گذارم شروع به شستشو می کنند.

سرویس کار کاملا یک دست و پشت سر هم دریل را روی فرش بالا و پایین می چرخاند طوری که پرزهای فرش به حالت اصلی کارخانه برگردند. حرکت دریل روی فرش تمام کثیفی ها را روی کف می آورد و از روی فرش کنده می شوند که این کثیفی ها و کف ها به راحتی توسط سرویس کاری که جارو دارد جارو کشی می شود و تمام کثیفی ها و آلودگی ها از جان فرش بیرون می آیند. در این حالت فرش ها ظاهری تمیز و زیبایی را به خود می گیرند.

مبل شویی در کاشانی
شستشوی فرش و موکت در منزل متری ۲۰۰۰۰ تومان می باشد

بهترین مبل شویی در منطقه صادقیه ( کاشانی)

بهترین ها همیشه لایق بهترین هستند و کسانی که دنبال بهترین ها هستند، باید خود جزو کسانی باشند که در شغل خود بهترین بوده اند. بهترین بودن را نباید در شعار مبل شویی خود گنجاند بلکه باید چنان کار با کیفیت و جذابی را تحویل مشتری ها بدهند که مشتری از نحوه انجام کار و کیفیت پایانی کار  رضایت داشته باشد. همین که مشتری رضایتش کسب شود یعنی این که می تواند هر جایی که سخن از مبل و مبل شویی به میان بیاید نام مبل شویی در صادقیه هم دیده شود.

مبل شویی در صادقیه جزو قدیمی ترین شعبات مبل شویی ما است و بسیاری از ساکنیمن صادقیه ما را می شناسند و از نحوه خدمات و خدمات دهی ما توسط متخصصان و سرویس کاران مبل شویی در صادقیه آشنایی دارند. که با جرات می توان گفت که از زمانی که در این منطقه فعالیت خود را آغاز کرده ایم خوشبختانه توانسته ایم که تعداد مشتری های زیادی را جذب مبل شویی صادقیه کنیم.

طوری که مشتری هایی که به سایر مناطق تهران کوچ کرده اند دوباره با مبل شویی در صادقیه تماس می گیرند. و خدمات خود را از این شعبه مبل شویی می خواهند. ما هم با کمال میل پرسنل و متخصصان مبل شویی خود را در کمترین زمان ممکن  برای مشتری هایی که نسبت به سایر مشتری ها اولویت دارند می فرستیم. چرا که این مشتری ها قدیمی هستند و سال ها است که خدمات ما را لمس کرده اند و با چشمان خود دیده اند.

 

 

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

10 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در کاشانی»

  1. سلام من دیروز با مبل شویی در کاشانی تماس گرفتم و امروز خدمات مبل شویی مو انجام دادند بسیار از نحوه برخورد و کیفیت کارشون راضیم ممنونم

  2. با سلام من با چند شرکت دیگه تماس گرفتم راجب قیمت ها این شرکت رابرگزیدم چون طبق تعرفه خودشون از من مبلغ گرفتند بدونه هیچ هزینه اضافی بسیار ممنونم

  3. بسیار ان تایم و سر موقع اومدن حدودا یک ساعتی طول کشید تا مبل ها رو تمیز کنند مبلمان من خیلی کثیف بودند و نهایت تلاش خودشونو انجام دادند و من از پرسنلی که اومده بودند کمال تشکر دارم

    1. با عرض سلام خدمت شما عزیز ما تمامی خدمات مبل شویی و شستشوی فرش در منزل را طبق تعرفه مبل شویی جاوید و با ضمانت نامه انجام می دهیم. یعنی بعد از شستشو هم اگر مبلمان نیاز به لکه گیری داشت حتما لکه گیری هم انجام می شود

    1. با سلام
      بله هر لکه ای که روی مبلمان باشد ما در مبل شویی خود با ضمانت نامه کتبی انجام می دهیم بعضی از لکه ها چون بسیار چرک مرده شده اند و قدیمی هستند باید با لکه بر های نانو آنها را پاک کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید