درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در هروی با دستگاه

مبل شویی در هروی با دستگاه

مبل شویی در هروی با دستگاه

مبل شویی در هروی با دستگاه یکی از شعبات مبل شویی جاوید در تهران می باشد. قیمت یک دست مبلمان ۶۵۰۰۰۰ تومان در منطقه هروی می باشد. شستشوی مبلمان در منزل یکی از خدمات پر طرفدار مشتری های عزیز در تهران می باشد.

سالیانه تعداد زیادی از عزیزان در سراسر تهران برای انجام خدمات شستشوی مبلمان در منزل و شستشوی فرش در منزل با دستگاه با ما ارتباط می گیرند. مبل شویی در هروی به صورت شبانه روزی خدمات خود را به مشتری های عزیز ارائه می کند. ما تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا بهترین خدمات مبل شویی و قالی شویی را در منطقه هروی به مشتری هایمان ارائه دهیم.

مبل شویی در هروی با دستگاه در منزل

شستشوی مبلمان در منزل یکی از خدمات سنگین و رنگین برای اکثر مبل شویی ها می باشد. مبل شویی های زیادی در سراسر تهران و حتی این روزها در شهرستان خها وجود دارند. که خدمات مبل شویی و قالی شویی در منزل را انجام می دهند. اما بسیار کم و محدود می باشند، سرویس کارانی که خدمات را با ضمانت انجام می دهند.

زمانی که حرف از ضمانت می شود مشتری ها دل گرم تر و با اعتماد به نفس بالاتری متخصصان مبل شویی ما را برای انجام خدمات خود انتخاب می کنند.  بسیاریا ز مشتری ها در طول سال به دنبال یک نفر یا یک شرکتت معتبر می گردند. که خدمات خود را به با خیالی آسوده به آنها بسپارند. ما نیز در سراسر تهران این ایده را به وجود آورده ایم. تا مشتری ها و عزیزان ما در تهران با خیالی راحت ما را برای خدمات خود برگزینند.

انتخاب بهترین متخصصان در تهران لایق شما عزیزانی است. که سلامت مبلمان و سلامت خودشان برایشان اهمیت زیادی دارد. ما هم تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین هارا برایتان به ارمغان بیاوریم.

مبل شویی در هروی با دستگاه
Washing sofa in Hervey with machine

مبل شویی در هروی با مواد نانو 

نانو این روزها بسیار به چشم می خورد و همه جا سخن از مواد نانو می شود. مبل شویی جاوید در منطقه هروی ( ساقدوش) تمام خدمات شستشوی مبلمان و هم چنین شستشوی فرش در منزل را با ضمانت نامه و با مواد نانو انجام می دهیم. مواد نانو هر چقدر که کیفیت بالایی در هنگام شستشو دارد. برای متخصصان و سرویس کاران ما هم بسیار راحت تر و به صرفه می باشد.

چرا که مواد نانو کارایی بهتر و بالاتری دارد. و کف دهی فراوانی دارد، و کار کاردن با مواد نانو برای این عزیزان هم بسیار راحت تر می باشد. به خاطر همین راحتی که سرویس کاران و استاد کاران ما در هنگام شستشو دارند. ما تصمیم به این گرفته ایم که در شرکت مبل شویی خود برای انجام خدمات شستشو از مواد نانو استفاده کنیم.

نزدیک ترین شعبه مبل شویی به منطقه هروی مبل شویی در تهرانپارس می باشد. گکه ما چندین سال است که خدمات مبل شویی خود را در این منطقه با مواد نانو انجام می دهیم. شما عزیزانی که در منطقه هروی سکونت دارید. می توانید با اعتماد به نظرات مشتری های قبلی که خدمات خود را به ما سپرده اند، متخصصان ما را انتخاب نمایید.

مبل شویی در هروی با دستگاه
مبل شویی در منطقه هروی یا موادنانو و ضمانت نامه کتبی

قیمت مبل شویی در هروی سال(۱۴۰۳)

همان گونه که تمامی شغل ها و حرفه هایی که در سراسر ایران وجود دارند. سالیانه برای تغییر دادن قیمت ها خدماتشان اقداماتی انجام می دهند. مبل شویی ها هم مستثنا از این قضیه نیستند. و هرساله قیمت های جدیدی را برای مبل شویی و شستشوی فرش در منزل اعلام می کنند.

مبل شویی جاوید در نظر دارد که تمامی خدمات مبل شویی وقالی شویی خود را در منطقه هروی با ضمانت نامه کتبی و با ۱۰% تخفیف به شمنا عزیزان ارائه کند.  اما لیست قیمت ها را در زیر با احتساب ۱۰% تخفیفی که برای سال جاری یعنی سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته ایم، برایتان به نمایش می گذارم.

  • قیمت هر ست مبلمان نه نفره در منزل مشتری با دستگاه و مواد نانو در منتطقه هروی ۸۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی هر دست مبل هفت نفره در خانه مشتری با مواد خوب و نانو ۷۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی هر ست ال و یا نیم ست های پنج نفره در منزل مشتری ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی هر عدد صندلی نهار خوری و میز اداری در منزل مشتری ۴۵۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی و اعلا و ابریشم در منزل مشتری با ضمانت نامه کتی ۳۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت تمامی کفی ها، کوسن ها، پشتی هایی که از مبلمان جدا می شوند. دونه ای حساب می شود و هر عدد ۱۵۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی صندلی های انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل مشتری با ضمانت نامه کتبی ۶۵۰۰۰۰ تومان می باشد.

تمامی این قیمت ها مربوط به سال ۱۴۰۳ بوده و هر ساله این قیمت ها از طرف مدیریت مبل شویی جاوید تغییر می کند. و قیمت های جدیدی را برای مشتری های عزیزمان اعلام می کنیم.

مبل شویی در هروی با دستگاه
قیمت مبل شویی در هروی با دستگاه

خدمات مبل شویی در هروی با دستگاه

تمامی عزیزانی که در سراسر تهران خدمات مبل شویی وقالی شویی را انجام می دهند. همه از یک قانون و یک تعرفه خاص برای شستشو استفاده می کنند. و اکثر این مبل شویی ها هم خدماتی مانند هم به مشتری هایشان ارائه می کنند. تنها تفاوت خدمات دهی به مشتری ها، می توان به استاد کار بودن و متخصص بودن سرویس کاران در شرکت های مبل شویی اشاره کرد.

ما نیز مانند تمامی این عزیزان که کار مبل شویی در منزل و شستشوی فرش در منزل با دستگاه را انجام می دهند خدماتی را برای خود در نظر گرفته ایم. تا بتوانیم این خدمات را هر چه بهتر و به صرفه تر و با کیفیت بالالیی نسبت به سایر رقبایمان به مشتری ها ارائه کنیم.

  • شستشوی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه و ترک و فرهی در منزل مشتری
  • شست و شوی انواع فرش های اعلا، ابریشم، گل ابریشم، ماشینی و دست بافت در منزل
  • شستشوی صندلی های انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل زندگی شما
  • شست و شوی انواع صندلی های پارچه ای، نهارخوری، اداری و چرم
  • شستشوی انواع کفی ها، پشتی ها و کوسن ها
  • شست و شوی انواع موکت های چسبی بدونه اینکه جدا شوند. و آسیبی به موکت ها وارد شوند.
  • شستشوی انواع تابلو فرش های تزئینی و پادری ها در منزل مشتری

شعبات مبل شویی در هروی 

مبل شویی جاوید تنها ده شعبه فعال در تهران دارد. که خدمات شستشوی مبلمان در منزل و شستشوی فرش در منزل را با ضمانت نامه انجام می دهد. تمامی این شعبات در طول زمان اداری آماده ارائه بهترین خدمات به مشتری های عزیزشان هستند. شما عزیزان و بزرگواران در سراسر تهران می توانید با تماس با یکی از شعبات مبل شویی جاوید نزدیک ترین شعبه ما را انتخاب کنید.

۲۲۸۷۴۵۳۱ ۴۴۰۳۹۳۱۴
۶۶۹۳۲۴۷۳ ۴۴۸۲۷۴۶۴
۴۴۰۳۹۲۱۷ ۸۸۹۴۲۶۴۴

بعد از انتخاب نزدیک ترین شعبه به محل زندگیتان می توانید تمامی خدماتی را که قصد انجام آنها را دارید را رزرو بفرمایید. تا سرویس کاران و متخصصان مبل شویی ما بهترین کیفیت شستشو را تقدیم نگاه مهربان شما عزیزان بکنند.

۵/۵ - (۵ امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در هروی با دستگاه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید