درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » نحوه پاک کردن خوش خواب

نحوه پاک کردن خوش خواب

نحوه شستشوی خوش خواب

نحوه پاک کردن خوش خواب در منزل توسط تیم حرفه ای مبل شویی جاوید و با مبلغ ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد سرویس کاران مبل شویی ما تمام سعی و تلاش خود را برای انجام خدمات شستشوی مبلمان در منزل و فرش شویی در منزل را با ضمانت نامه انجام می دهیم.

مبل شویی جاوید تمام خدمات شستشوی تشک در منزل را توسط بهترین متخصصانش انجام می دهد. و نزدیک ترین شعبه به شما عزیزان مبل شویی در مرزداران می باشد.

نحوه پاک کردن خوش خواب

نحوه پاک کردن خوش خواب یکی از خدمات پر طرفدار مبل شویی جاوید در منطقه و تهران می باشد. امروزه بسیار زیادند کسانی که در خانه خود از خوشخواب ها برای استراحت وخوابیدن خود از خوش خواب ها استفاده می کنند. اما باید این را هم دانست که: خوشخواب ها با وجود اینکه بیشترین استفاده از آنها می شود. نیاز به تمیز کاری و شستشو پیدا می کنند.

مبل شویی جاوید یکی از خدمات خود را به شستشوی خوش خواب ها در منزل اختصاص داده است. و تمامی عزیزان و سرویس کاران مبل شویی کما مهارت لازم برای کار شستشوی خوشخواب ها در منتزل را دارند. و به راحتی می توانند که تشک های چرک مرده و آلوده به کثیفی شما عزیزان را مثل روز اول خریدشان تمیز و مرتب کنند.

شستشوی تشک خوشخواب در منزل یکی از خدمات پر طرفدار این روزها منی باشند. چرا که بسیاری از مشتری هایی که در آپارتمان زندگی می کنند. نیاز مبرم به شستشوی خوشخواب ها را پیدا می کنند.

شستشوی تشک خوش خواب در منزل

شستشوی تشک در منزل با دستگاه

بسیاری از مشتری ها چون فضای آپارتمان ها کم می باشد. و در اکثر خانه ها از تشک خوش خواب ها استفاده می کنند. به خاطر اینکه برای استراحت و خوابیدن و حتی خوردن و آشامیدن از نشستن روی تخت ها استفاده می کنند. بنابراین خوش خواب ها بیشتر در معرض کثیفی ها و آلودگی ها قرار می گیرند. و نیاز هرساله آنها است که شستشوی خوش خواب در منزل را انجام می دهند.

بسیاری از مشتری ها تا این روزها نمی دانستند که تشک ها را هم می توان با دستگاه شستشو داد. و هر ساله بیشتر مشتری ها در سراسر تهران به خاطر کثیف بودن تشک ها مجبور به تعویض کردن آنها می شدند. چرا که مقدار کثیفی که روی تشک ها وجود داشت. مشتری را وادار به عوض کردن آنها می کرد.

اما این روزها مبل شویی جاوید یکی از شرکت هایی است. که کار خدمات شستشوی مبلمان در منزل و شستشوی خوش خواب در منزل  را انجام می دهند.

قیمت شستشوی خوش خواب در منزل

شستشو و تمیز کاری تشک های خوش خواب هم نیز مانند تمامی خدمات دیگر با پول انجام می شود. و تمامی عزیزانی که در تهران سکونت دارند. به راحتی می توانند از خدمات مبل شویی جاوید در منطقه استفاده کنند. که یکی از خدمات مبل شویی جاوید شستشوی تشک های خوش خواب در منزل می باشد.

قیمت ها هر ساله توسط مدیر سایت روی صفحه اصلی قرار می گیرد. و متخصصان ما با این قیمت ها خدمات خود را برای مشتری ها انجام می دهند. قیمت ها تشک خوش خواب در هر شرکتی متغییر است. و مبل شویی جاوید هم با این قیمت های اعلامی خدمات شستشوی خوش خواب در منزل خود را با ضمانت تحویل مشتری می دهیم.

  • قیمت شستشوی تشک خوش خواب دو نفره در منزل مشتری با ضمانت نامه کتبی ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی  تشک خوش خواب یک نفره با تضمین کیفیت و با مواد نانو ۳۸۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی تشضک های کودک در منزل مشتری با ضمانت نامه کتبی در محل مشتری ۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

 

نحوه پاک کردن خوشخواب
نحوه شستشوی خوشخواب

خدمات مبل شویی جاوید در منزل 

مبل شویی جاوید در منطقه تهران تمامی خدمات خود را با ضمانت نامه کتبی و تحت حمایت پوشش بیمه ایران انجام می دهد. و تمامی این خدمات  توسط سرویس کارانی ورزیده و متخصص انجام می شود.

  • شستشوی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچهع در منزل با ضمانت نامه
  • شست و شوی انواع فرش  های ماشینی، اعلا، ابریشم و دست بافت در منزل مشتری با ضمانت نامه کتبی
  • شست و شوی انواع صندلی های راحتی و نهار خوری در منزل
  • شستشوی صندلی های انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل مشتری
  • شست و شوی انواع موکت های چسبی و پرز دار در منزل
  • شستشوی انواع پشتی ها و کفب های مبلمان در منزل مشتری با ضمانت نامه کتبی

تمامی این خدمات ها توسط متخصصین کاربلد مبل شویی جاوید در منطقه انجام می شود.

نحوه پاک کردن خوش خواب
شستشوی خوش خواب در منزل

نحوه شست و شوی خوش خواب در منزل

خوش خواب ها انواع مختلفی دارند و تماممی این مشتری ها روزی برای شستوی این خوش خواب ها باید اقدام کنند. در ابتدا مشتری ها برای رزرو وقت شستشوبا یکی از شعبات مبل شویی جاوید که در زیر به آن اشاره می کنم. تماس بگیرید و زمانی را برای انجام خدمات رزرو بفرمایید.

۲۲۸۷۴۵۳۱ ۴۴۰۳۹۱۷
۴۴۰۳۹۳۱۴ ۶۶۹۳۲۴۷۳
۴۴۸۲۷۴۶۴ ۴۴۰۳۹۲۱۷

عزیزان و مشتری های عزیز برای شستشو رزرو کردند. سرویس کاران مبل شویی در ابتدا با دستگاه دریلی تمام تشک ها را با دریل کف مالی می کنیم. و شستشو را به نحو احسن انجام می دهیم. و سپس سرویس کاران بعدی تمام آب و کثیفی و کفی که روی تشک ها وجود دارد. را توسط دستگاه های دوموتوره بسیار قوی وکیوم می کنیم. و تشک هایی سالم و تمیز را تحویل مشتری های عزیزمان می دهیم.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید