درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » شستشوی صندلی ماشین در محل

شستشوی صندلی ماشین در محل

شستشوی صندلی ماشین در محل

شستشوی صندلی ماشین در محل با دستگاه انجام می شود و قیمت شستشوی کامل صندلی ها در منزل ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد. شستشوی صندلی های ماشین یکی از خدمات مبل شویی جاوید در تهران و کرج می باشد. ما در تمامی مناطق تهران و کرج ماشسن های شما را از ایرانی و خارجی در محل خود با دستگاه شستشو می کنیم.

شستشوی صندلی های ماشین بسیار ضروری می باشد. چون فضای داخل ماشین گرم می باشد. بنابراین رانندگان و مسافران محترم در معرض گرما و عرق کردن قرار می گیرند. که ما با دستگاه های مبل شویی در منزل همین خدمت را هم ارئه می کنیم.

شستشوی صندلی ماشین در محل

ماشین ها جزو ابزار های پر تردد و حجیم در تهران می باشند. ما در تهران اگر یک ماشین داشته باشیم بی شک فقط گرمایی که به داخل ماشین نفوذ می کند. باعث مقداری بوی بد و بوی گرما در داخل ماشین می کند. اما اگر ما بخواهیم از ماشین مان برای مسافر کشی و یا جابه جایی اجسام و یا وسایل استفاده کنیم. بی شک صندلی های ماشین از تماس با این ابزارها آلوده و کقثیف می شوند.

راننده این گونه ماشین ها چون خود نیز کار می کنند. بنابراین بسیار عرق میریزند و حتی روی صندلی ها را نیز کثیف می کنند. این کثیفی ها و آلودگی هایی که از عرق کردن و دست های کثیف راننده حاصل می شود. تبدیل به کثیفی هایی می شود که تمام سطح پارچه مبلمان را در بر می گیرد.

رانندگانی که خود یه مقداری روی تمیزی حساسیت به خرج می دهند. این نوع کثیفی ها را به خوبی می شناسند. و هنگامی که با این کثیفی ها روبه رو می شوند. اقدام به شستشوی صندلی های ماشین در محل خود می کنند. و این اقدامی بسیار درست و مقبولی است که بخواهد آنها را تمیز و مرتب کند.

شستشوی صندلی ماشین در محل
شستشوی صندلی ماشین در محل

قیمت شستشوی ماسین در محل با دستگاه

قیمت شستشوی ماشین در محل با دستگاه های مبل شویی انجام می شود. و ما در محل زندگی شما هر جایی که دسترسی به برق داشته باشیم. اقدام به تمیز کردن و شستشوی ماشین در پارکینگ شما خواهیم شد.

قیمت شستشوی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و با بهترین شامپوهای نانو در سال ۱۴۰۲براساس قیمت منصفانه ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد. که در بسیاری از موارد پیش می آید که چون صندلی های ماشین بسیار کثیف و چرک مرده می باشند. قیمت ها در همان جا و توسط سرویس کارانی که برای تمیز کاری به آنجا رفته اند، زیاد می شود.

ما در مبل شویی جاوید این خدمت را نیز به تمام خدمات مبل شویی در منزل خود اضافه کرده ایم. و یکی از خدمات پر ادعای ما در تهران و کرج و حتی اسلام شهر تبدیل شده است. ما در تمامی این مناطق شستشوی صندلی های ماشین شما را با دستگاه در محل شما با ضمانت نامه انجام می دهیم.

شماره های تماس جهت شستشوی صندلی ماشین در محل

بسیاری از شرکت های مبل شویی چون این خدمات را به شستشوی خود اضافه کرده اند. برای این کار چند شعبه را هم برای ارتباط بین مشتری و شرکت تاسیس می کنند. تا مشتری ها برای اینکه بخواهند خدمات شستشوی صندلی ماشین خود را انجام دهند. از طریق شماره های زیر می توانید برای شستشوی صندلی های ماشین در منزل اقدام کنید.

۲۲۸۷۴۵۳۱
۴۴۰۳۹۲۱۷
۴۴۸۲۷۴۶۴
۶۶۹۳۲۴۷۳

شما عزیزان و مشتریانی که در تهران و کرج سکونت می کنید. می توانید با یکی از شعبات مبل شویی جاوید در بالا تماس بگیرید. و سرویس کاران ما در کمترین زمان ممکن برای شستشوی صندلی ها ماشین در منزل اعزام می شوند. و ما در تمام تهران با این قیمت ها خدمات شستشوی ماشین را با ضمانت نامه انجام می دهیم.

شستشوی صندلی ماشین در خانه

شستشوی صندلی ماشین در خانه توسط تیم مبل شویی جاوید انجام می شود. ما در تمام تهران کافی است که با مبل شویی جاوید برای انجام خدمات شستشوی صندلی ماشین در خانه اقدام کند. بی شک سرویس کاران ما خدمات شما را با بهترین کیفیت و با بهترین شامپو های نانو برای شما انجام می دهیم.

سرویس کاران شستشوی صندلی ماشین در خانه برای انجام این کار سال ها تجربه کسب کرده اند. و صندلی های ماشین شما را مانند روز اول خرید برای شما تمیز و مرتب می کنند.

شستن صندلی ماشین با شامپو فرش

بسیاری از مشتری هایی که به تمیزی پارچه های صندلی ماشین اهمیت می دهند. خودشان هر چند وقت یک بار مقداری کف و آب درست می کنند. و با همین شامپو فرش ها تمام سطح پارچه صندلی ماشین ها را نظافت و تمیز می کنند.

مشتری های زیادی از این کار استفاده می کنند. و همیشه مداخل ماشین هایشان مرتب و تمیز است. وقتی کسی می خواهد وارد ماشین این افراد بشود حسه بسیار خوبی به او دست می دهد. و در ظاهر هم همین گونه است که من می گویم آدم ها با تمیزی میانه خوبی دارند. و خیلی احساس آرامش می کنند.

ما در مبل شویی جاوید این خدمات را با دستگاه های مبل شویی برای مشتری هایمان انجام می دهیم. زمانی که مشتری با مبل شویی جاوید برای شستشوی صندلی ماشین با شامپو فرش تماس می گیرد. انتظار این را دارد که ما با همین شیوه خودشون ماشین را بشئییم. اما ما تمامی خدمات شستشوی صندلی ماشین با شامپو فرش را با دستگاه انجام می دهیم.

که هم راحت تر و هم به صرفه برای دو طرف  می باشد.  ما تمامی خدمات خود را برای شستشوی روکش های صندلی ماشین شما را ضمانت می کنیم.

شستشوی صندلی ماشین در محل
شستشوی صندلی های ماشین در محل با دستگاه و شامپوی نانو

شستشوی صندلی ماشین با بخار شور

شستشوی صندلی ماشین با بخارشور در منزل برای مشتری کار بسیار سختی نخواهد بود. اما شستشوی صندلی های ماشین با بخار شور روی میزان تمیز کاری صندلی تاثیر زیادی نخواهد گذاشت. چرا که خود مشتری ها به خوبی می دانند که شستشوی اجسام و پرده های خانه با بخار شور آسان است. ولی کثیفی را از سطح پارچه ها برنمی دارد.

ما هم در مجموعه مبل شویی خود این خدمت را با دستگاه های مبل شویی انجام می دهیم. و اصلا از دستگاه های بخارشور استفاده نمی کنیم. زیرا افرادی که شستشوی ماشین با بخار شور را تجربه کرده اند. اصلا از نحوه شستشوی صندلی ها رضایت نداشته اند. و به همین دلیل هم ما در شرکت خود از این بخار شور ها استفاده نمی کنیم. در حالت کلی بخار شور همان گونه که از نامش پیدا است. مقداری بخار را تولید و به سطح پارچه میریزد اما شما در هیچ جایی از بخار شور نمی بینید که کثیفی را جمع کرده باشد.

بنابراین تمام مشتری های عزیزی که می خواهند صندلی های ماشین خود را در خانه بشویند. و دوست دارند که این خدمات را ما برای آنها انجام دهیم . ما تمام این خدمات را با شامپو های نانو در منزل و با دستگاه مبل شویی انجام می دهیم.

شستشوی صندلی ماشین در کارواش

همان گونه که در قسمت بالا توضیح دادم. تمامی صندلی های ماشین های ایرانی و خارجی را در منزل و در خانه با دستگاه انجام می دهیم. شاید بسیاری از افراد برای سوء استفاده از مشتری ها از ترفندهایی برای بالا بردن قیمت ها استفاده می کنند. مثلا مشتری ماشین لاندکروز دارد قیمت را دوبرابر مشتری که ۲۰۶ دارد اعلام می کنند. و این در حالت کلی بسیار نامعقول می باشد.

اما زمانی که سرویس کاران برای شستشوی صندلی ماشین به کارواش می روند. دوستان و سرویس کاران ما اگر که بدانند که شستشوی صندلی هایشان نیاز به دوبار وشاید هم سه بار شستشو دارند. قیمت ها را همان ابتدای کار به مشتری اعلام می کنند. و می گویند که دوبرابر قیمت تایین شده باید پرداخت کنند تا کاملا تمیز و مرتب شوند.

این گفت و گو همان اول کار انجام می شود. و اگر مشتری رضایت کامل را داشت حتما کار را شروع و یا ادامه می دهند. ولی اگر مشتری قبول نکند این کار را شروع نخواهند کرد.

نحوه شستشوی صندلی های ماشین

زمانی که مشتری ما را برای شستوی صندلی ماشین در خانه انتخاب می کند. سرویس کاران ما از نزدیک ترین شعبه برای شما عزیزان اعزام می شوند. و سرویس کاران ما به مشتری اعلام می کنند که ماشین باید جایی باشد که دسترسی به پریز برق داشته باشند.  در این صورت سرویس کاران پمپ خود را با آب پر می کنند. و از موادی که در دسترس خود دارند به آن اضافه می کنند تا آماده شود.

در این صورت سرویس کار با دستگاه دریلی خود تمام سطح پارچه ای صندلی را با کف شستشو می دهد. این به گونه ای است که کف سفیدی که از دستگاه بیرون می آید. کاملا کثیف و آلوده می شود که با دستگاه دیگر باید آنها را جمع آوری کرد.

جاروبرقی های بسیار قوی که ما در شرکت خود داریم. برای مکش کردن این کثیفی ها و برای تمیز کردن صندلی های ماشین استفاده می کنیم.  سرزویس کار به صورت دقیق و یکسان تمام سطح صندلی ها را یکی دو بار کاملا وکیوم می کند. تا زمانی که هم مقدار کثیفی ها از مبل بیرون بیاید. و هم مبلمان تا حدودی خشک و قابل استفاده بشود.  سرویس کاران شستشوی ماشین ما تما سعی و تلاش خود را برای رضایت مشتری انجام می دهند.

۵/۵ - (۱۵ امتیاز)

8 دیدگاه دربارهٔ «شستشوی صندلی ماشین در محل»

  1. اول که تبلیعاتو دیدم حس کردم همه این واقعا الکی می تونه باشه اما واقعا کارشون درست بود و بسیار تمیز شده و ممنونم بابت استخدام چنین ادم های خوب و مودبی

  2. من اگه می دونستم که صندلی ها رو میشه شست که تا حالا ده بار شسته بودم به پیشنهاد خودشون ماشینو شستم خیلی تمیز شد واقعا حلالتون

  3. ماشین من یک قابلمه قورمه سبزی روش چپ شده بود که از این شرکت اومدند و خیلی راضی بودم بی نهایت تمیز و مرتب شد و پرسنلی خوش اخلاق و خوبی داشتند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید