درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در تهرانپارس

مبل شویی در تهرانپارس

مبل شویی در تهرانپارس

مبل شویی در تهرانپارس طبق تعرفه مبل شویی جاوید انجام می شود. قیمت شستشوی مبلمان هفت نفره در تهرانپارس ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد. ما تمامی خدمات مبل شویی در منزل را با دستگاه با ضمانت نامه کیفیت انجام می دهیم. تمام خواسته و تلاش ما از تمامی سرویس کاران مان این است. که نهایت تلاش خود را برای لبخند رضایت مشتری انجام بدهند.

مشتری زمانی که به همکاران ما لبجند رضایت هدیه می دهد. بی شک برای همیشه با مبل شویی جاوید خواهند ماند. شما عزیزان می توانیید از نزدیک ترین شعبه ما، مبل شویی در سید خندان هم سرویس بگیرید.

مبل شویی در تهرانپارس با مواد نانو

مبل ها انواع مختلفی دارند و باید این را هم گفت که مشتری ها هم با همدیگر متفاوت هستند. اما در کار مبل شویی و فرش شویی در منزل با دستگاه این تایین کننده می باشد. شما فرض را بر این بگیرید که ما بهترین سرویس کاران و متخصصان مبل شویی خود را در منطقه تهرانپارس تهران اسکان داده ایم. و همه این استاد کاران آماده انجام خدمات مبل شویی و فرش شویی شما عزیزان در تهرانپارس هستند.

ما در شرکت خود با مشتری هایی که که در طول سال حداقل یکی دو بار مبل های خانه خود را گرد گیری می کنندرا داریم. و حتی با آب و کف به جان مبل ها می افتند تا هر جایی از مبلمان لک شده باشد. و یا حالت چرک مردگی به خود گرفته باشد را سعی می کنند که پاک کنند. در کل سالی دو بار برای تمیز کاری کلی مبلمان منزل خود دست به تمیز کاری می زنند و این کار برای ما و سرویس کاران ما بسیار ضروری است. و با این کار هم تا حد زیادی از کثیفی ها و آلودگی های مبلمان را کم می کنند.

مبلمانی که در منزل این مشتری است خیلی با مبلمان مشتری که در طول سال هیچ اقدامی برای تمیز کاری مبلمان نمی کند، دارد. و حتی شاید مشتری در طول سال یک بار هم تشک های دوبل مبل خود را برنداشته باشد، که زیر آنها را جارو کشی بکند. زمانی که سرویس کاران مبل شویی ما به خانه مشتری می روند و با این صحنه ها روبه رو می شوند اکثر این سرویس کاران حس خوبی نسبت به تمیز کاری این مبل ها و آن مشتری نخواهند داشت. و تا زمانی که به پایان برسد با اخم و بی حوصلگی کار مشتری را انجام دهند. که این بسیار جالب نخواهد بود.

مبل شویی در تهرانپارس
مبل شویی در تهرانپارس با مواد نانو

شماره مبل شویی در تهرانپارس

هر شرکت و یا هر مجموعه ای که در تهران تاسیس می شوند. بی شک دنبال جذب مشتری خواهد بود و می خواهد که در کوتاه ترین زمان ممکن جایگاهی برای خود داشته باشد. این عزیزانی که برای رضایت مشتری دست به کار می شوند در ابتدای کار باید راه ارتباط با مشتری داشته باشند. برای این کار قبل از اینکه شرکت تاسیس شود باید چند خط تلفن تهیه شود.

بسیاری از شرکت هادر ابتدای شروع کار به این قضیه فکر می کنند. و به اندازه شعباتی که در ذهن دارند تلفن تهیه می کنند تا با مشتری ارتباط بگیرند. ما هم در تهرانپارس با نام مبل شویی در تهرانپارس از طریق راه های ارتباطی زیر آماده ارائه خدمات خود می باشیم.

از طزیق شماره زیر می توانید خدمات خود را ررزرو بفرمایید   

 ۰۹۱۲۷۰۹۱۷۸۹ وات ساپ

انستاگرام و کلی نمونه های شستشوی مبلمان

moblshuiijavid.com

اما بسیاری از مشتری ها دوست دارند با شعبات تماس بگیرند. و با کارشناسان مبل شویی ما صحبتی داشته باشند که می توانند به شماره های زیر زنگ بزنند.

۲۲۸۷۴۵۳۱
۴۴۰۳۹۲۱۷
۴۴۸۲۷۴۶۴
۶۶۹۳۴۷۳

تمامی این شعبات به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات و انتقادات شما عزیزان و مشتریان عزیز می باشد. مشتری هایی که در تهرانپارس خدمات مبل شویی در منزل و یا شستشوی فرش در منزل را دارند. می توانند از راه های بالا خدمات مبل شویی خود را رزرو کنند. تا بهترین سرویس کاران مبل شویی ما در تهرانپارس برای انجام خدمات شما می آیند.

مبل شویی در تهرانپارس
شماره مبل شویی در تهرانپارس

مبل شویی در تهرانپارس با دستگاه

مبل شویی در تهرانپارس با دستگاه و مواد شوینده توسط بهترین و ماهر ترین متخصص ها انجام می شود. با عالی ترین کیفیت خدمات خشکشویی مبل، موکت، خوشخواب و فرش را با ارزان ترین قیمت ارائه می کنیم. مبل های خود را در خیابان کمیل به مبل شویی های متخصص و مجاز بسپارید. در کمترین زمان ممکن عالی ترین خدمات را با ارزان ترین قیمت ارائه می دهیم. ما در نزدیکی شما و در محله تهرانپارس شعبه فعال و مجاز داریم مبل های خود را در تهرانپارس به مبل شویی های مجاز تهرانپارس بسپارید.

می توانید از ثبت سفارش آنلاین استفاده کنید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید. قیمت شستشوی مبل ها در تهرانپارس با توجه به تعرفه اتحادیه پایین تر از همه جا می باشد. می توانید قیمت شستشوی مبل در تهرانپارس را از شرکت های مجاز دیگر بپرسید و با قیمت های ما مقایسه کنید بعد با ما در تماس باشید. شستشوی مبلمان با توجه به جنس و کاربرد آنها بسیار متنوع می باشد. شستشوی هر نوع مبلی به تخصص نیاز دارد و برای کمی ارزان تر شستن آن را به کسانی که تخصص کافی ندارند نسپارید. با دقت مبل شویی را انتخاب نمایید و خدمات خشکشویی و شستشوی مبل را از آنها بخواهید.

سرویس کاران مبل شویی جاوید در تهرانپارسبرای انجام خدمات مبل شویی شما سال ها زحمت کشیده اند. و تجربه کافی برای انجام خدمات با کیفیت را برای شما عزیزان دارند. ما در شرکت مبل شویی در منطقه تهرانپارس تمامی خدمات شما را ضمانت می کنیم و تضیمن کیفیت به مشتری می دهیم.

مبل شویی در تهرانپارس
مبل شویی در تهرانپارس با دستگاه

قیمت مبل شویی در تهرانپارس

برای اطلاع از قیمت خدمات مبل شویی در تهرانپارس و مناطق اطراف کافی است.  سری به شماره های بالا بزنید و از راه های بالا ثبت سفارش کنید. شما می‌توانید از برترین متخصصان منطقه خود استعلام قیمت بگیرید و بعد از آن از نیروهای کار بلد و استاد ما بهره مند شوید.. اما اگر می‌خواهید به‌ صورت تقریبی از قیمت مبل شویی مطلع شوید می‌توانید از قیمت هایی که در زیر گذاشته ایم ، استفاده کنید. لازم به ذکر است که قیمت ها در سال ۱۴۰۲ نوشته شده است و تمامی ین قیمت ها با توجه به کار مشتری کم و زیاد می شوند. 

  • ست ۵ نفره و ساده و یا معمولی ۵۰۰.۰۰۰
  • ست ۵ نفره  و بدونه  تشک دوبل  در تهرانپارس ۵۰۰,۰۰۰
  • ست ۷ نفره معمولی  در تهرانپارس با ضمانت نامه ۶۰۰.۰۰۰ 
  • ست ۷ نفره تشک دوبل ۶۵۰.۰۰۰۰ 
  • هر مبل تک‌ نفره معمولی و نهار خوری در منزل  ۴۰,۰۰۰
  • هر مبل تک ‌نفره تشک دوبل در تهرانپارس ۷۰,۰۰۰
  • کاناپه تختخواب ‌شو تک نفره در منزل به صورت کامل ۲۰۰.۰۰۰
  • کاناپه تختخواب ‌شو دو نفره در منزل ۲۵۰.۰۰۰۰
  • کاناپا تختخواب‌ شو سه نفره  که کامل باز می شود را ۳۵۰.۰۰۰۰
  • انواع کفی مبل بالشتک و کوسن ۱۵,۰۰۰
  • صندلی غذا خوری تمام پارچه ۴۰.۰۰۰
  • صندلی غذاخوری کف پارچه ۲۰.۰۰۰

حداقل هزینه این سرویس مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ تومان است. درصورتی که مبلمان بیش از حد کثیف باشد و نیاز به لکه‌گیری و شستشوی مجدد باشد، هزینه مبل شویی ممکن است درصدی افزایش داشته باشد. که این کار هم توسط سرویس کاران مبل شویی جاوید در تهرانپارس و قبل از شروع کار اعلام می شود. 

مبل شویی در تهرانپارس
قیمت مبل شویی در تهران پارس

شستشوی مبل در تهرانپارس

مبل شویی و یا همان شستشوی مبل در تهرانپارس این روزها به اولویت های اول تمیز کاری تبدیل شده است. یعنی هر مشتری که می خواهد که نظافت و تمیز کاری خانه را شروع کند. بی شک شستشوی مبلمان را نیز جزو خدمات شستشو به حساب می آورد. و برای شستشو و تمیز کاری آنها حتما با یک شرکت مبل شویی برای تمیز کردن آنها اقدام می کند.

مشتری های عزیز و گرامی این را باید بدانید که بعد از اینکه دیوارهای خانه را گرد گیری کردید. بهترین زمان برای شستشوی مبلمان در خانه می باشد. بسیاری از مشتری ها چون نمی دانند. ابتدا تمام خانه را تمیز و جارو کشی و حتی دستمال کشی می کنند. و بعد اقدام به شستشوی مبل در منزل می کنند. که این کار دوباره کثیف کاری و ریخت و پاش زیادی دارد.

زمانی که سرویس کاران مبل شویی اقدام به شستشوی مبل ها می کنند. تمامی کف و کثیفی که روی مبل ها وجود دارد خواه ناخواه به زمین می ریزد. و دوباره زمینی که بچه های خدماتی زحمت تمیز کردنش را کشیده بودنند. دوباره نیاز به تمیز کاری و نظافت پیدا خواهد کرد.

موکت شویی در منزل تهرانپارس

شستشوی موکت و فرش را فقط با مبل شویی در تهرانپارس تجربه کنید. زیرا مبل شویی تهرانپارس تمام خدمات شستشوی موکت و فرش در منزل با دستگاه را ضمانت می کند. ضمانت نامه ای مبل شویی در تهرانپارس به مشتری هایش ارائه می دهد. خیال همه عزیزان و مشتری هایی که در منطقه تهرانپارس هستند را راحت می کند.

ما شستشوی موکت در منزل را با دستگاه های راداکتور و مکش های فوق حرفه ای انجام می دهیم. این مکش ها به قدری قدرت مکنندگی دارند. که نیمی از مبل را خشک می کند. جارو کشی و یا همان مکش برای شستشوی موکت در منزل بسیار ضروری می باشد. عده ای از سرویس کاران هنگام شستشوی موکت، فقط به شستشو با دریل توجه می کنند. و اصلا در بسیاری از موارد مکش خود را برای جارو کشی روشن نمی کنند.

چون شامپو های نانو حالت فرار دارند بنابراین وقتی موکت ها شستشو می شوند. اگر ۱۰ دقیقه به آن زمان بدهید. حتما کف و شامپو ها تبخیر می شوند و چیزی روی موکت باقی نمی ماند.

۵/۵ - (۵ امتیاز)

11 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در تهرانپارس»

  1. من از نحوه برخورد و پاسخ گویی شون فهمیدم که کارشونم عالیه و خیلی مبل هام تمیز و مرتب شدند البته یه مقدار زمین کثیف میشه که خودشون قبل کار فرش ها رو جم کردند ممنونم و پیشنهاد می کنم

  2. من یرای بار اول از این شرکت برای شستشوی مبلمانم خواستم و واقعا از کارشون راضی بودم بی نهایت ممنون و تشکر

  3. با سلام و درود فراوان خخدمت عزیزانی که به خانه ما امدنند واقعا با جان و دل کار کردند بسیار حرفه ای و خوب بودنند ممنونم ازشون

  4. با سلام و خسته نباشی خیلی و خوب و عالی شستشو را انجام دادند. با ضمانت خودشون شستشوی فرش های ماشینی را هم برایمان انجام دادند خیلی خیلی خوب شده است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید