درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در غرب تهران

مبل شویی در غرب تهران

مبل شویی در غرب تهران

مبل شویی در غرب تهران یکی از خدماتی است. که مبل شویی ها در سراسر تهران این خدمات را انجام می دهند. مبل شویی جاوید جزو معدود شرکت هایی می باشد. که خدمات خود را با ضمانت نامه کتبی و با تحت حمایت بیمه خدمات خود را انجام می دهد. مبل شویی در منزل با دستگاه و شستشوی فرش در منزل جزو خدمات پر طرفدار ما می بالشد.

مبل شویی در غرب تهران با مواد نانو

شستشوی مبلمان در منزل با ضمانت نامه  و با قیمت ۶۵۰۰۰۰ تو.مان انجام می شود. شستشوی مبلمان در منزل توسط سرویس کاران و متخصصان مبل شویی ما در منطقه و در تهران انجام می شود. شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه های دریلی انجام می شود. دریل دارای یک فرچه چرخشی می باشد. که توسط سرویس کاران ما کف فراوانی از آنها خارج می شود.

حالت چرخشی دریل باعث می شود تا تمامی کثیفی هایی که در روی مبلمان و دراخل مبل وجود دارد. به سمت بالا کشیده می شود. سرویس کار مبل شویی و یا متخصصان ما دستگاه جاروبرقی دارند. که تمامی این کثیفی ها و کفی که روی مبلمان جمع شده است. را با این دستگاه جمع می کنند.

سرویس کاران مبل شویی باید متخصص باشند. تا بتوانند که بهترین خدمات مبل شویی را تحویل مشتری ها بدهند. چرا که اگر سرویس کاری که خدمات وکیوم کردن را انجام می دهد. اگر کم کاری بکند، بی شک نتیجه کار بسیار نامتعارف و خیلی بد خواهد شد. چون کفی که با کثیفی مخلوط می شود اگر توسط جارو وکیوم نشود. بد تر از قبل خئاهد شد و حالت چرک مردگی را به خود خواهد گرفت.

Washing sofas in the west of Tehran
مبل شویی در غرب تهران با مواد نانو

خدمات مبل شویی در غرب تهران

مبل شویی جاوید در تهران و چندین شهر بزرگ سال ها است که خدمات شستشوی مبل در منزل و شستشوی فرش در منزل را با ضمانت انجام میدهند. بسیاری از عزیزانی که با ما در ارتباط هستنند به خوبی می دانند که ما چه خدماتی را انجام می دهیم. اما اندک کسانی هستند که از این خدمات ها بی خبرند. و نمی دانند که شرکت های مبل شویی چه خدمتی را به مشتری هایشان ارائه می کنند.

شرکت مبل شویی جاوید هم تمامی خدماتی را که در زیر به آنها اشاره می کنم را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهد. و خود را در برابر این خدمت ها موظف می دانند که کاری به صرفه و بسیار با کیفیت را تحویل مشتری هایش بدهد.

و اما خدمات مبل شویی در منزل:

  • شستشوی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه، ترک، فرهی و تمامی مبل هایی که در کارگاه مبل سازی ساخته می شود.
  • شست و شوی انواع فرش های ماشینی، اعلا، ابریشم، گل ابریشم و دست بافت در منزل مشتری با ضمانت
  • شستشوی انواع صندلی های نهارخوری و اداری، اعم از: چرم ،پارچه ای، نانو، ترک، جیر و حتی کناف
  • شست و شوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل پارکینگ با دستگاه و بدونه آسیب دیدگی به بافت صندلی های ماشین
  • شستشوی انواع تابلو فرش های ابریشم و ماشینی که سال ها است روی دیوار خاک می خورد.
  • شستش و شوی انواع کفی و کوسن و بالشتک و پشتی هایی که روی مبلمان به کار رفته است و قابلیت جدا شدنی دارند.
  • شستشوی انواع پشتی های قدیمی که برای استراحت از آنها استفاده می شود.
  • شست و شوی انواع خوش خواب های یک نفره و دو نفره در منزل مشتری با ضمانت نامه کتبی
مبل شویی در غرب تهران
Washing sofas in the west of Tehran

قیمت مبل شویی در غرب تهران با دستگاه

مبل شویی ها و شرکت های زیادی در تهران و سایر شهرها وجود دارند. که خدمات مبل شویی را انجام می دهند. ولی گاها پیش می آید که همه این مبل شویی ها با تعرفه ای یکسان کار نمی کنند. و همه آنها برای خود تعرفه ای را برای شستشوی مبلمان در هر سال اعلام می کنند. مبل شویی جاوید هر ساله قیمت های خود را با توجه به نوسانات بازار بالا و پایین می کنند.

  • قیمت یک ست نه نفره با تشک دوبل در منزل مشتری با مواد نانو ۸۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شست وشوی یک ست هفت نفره تشک دوبل در منزل مشتری درتهران ۷۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی هر عدد صندلی نهار خوری و صندلی اداری در منزل و در پایتخت ۴۵۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شست و شوی هر متر مربع فرش ماشینی، اعلا، ابریشم، گل ابریشم، فرهی و ترک در منزل ۳۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت هر عدد کفی و کوسن و پشتی در منزل با مواد نانو ۱۵۰۰۰ تومان می باشد.

تمامی این قیمت ها مربوط به شرکت مبل شویی جاوید می باشد. و هر گونه کپی برداری و تقلید ار این تعرفه مجاز نمی باشد. چرا که ما خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه را با ضمانت نامه کتبی و هم چنین با تخفیف بیشتری برای مشتری هایمان انجام می دهیم. تمامی عزیزان و سرویس کاران مبل شویی جاوید دارای کارت مهارت خدمات هستند. و سال ها برای داشتن این کار تجربه و مهارت کسب کرده اند. متخصصان ما سال ها زحمت کشیده اند تا تجربه خود را در این زمینه تکمیل کنند. و بتوانند بهترین خدمات را با بهترین کیفیت تحویل مشتری ها بدهند.

مبل شویی در غرب تهران
قیمت شستشوی مبل در غرب تهران

فواید مبل شویی در غرب تهران با دستگاه

شستشوی مبلمان در منزل به دو دسته شستشو تبدیل می شود. که همه این دو نوع شستشو برای تمیزی و مبلمان و برای سلامتی خود مشتری ها در منزل انجام می شوند. دسته اول از آن دسته از شستشو ها هستند. که خود مشتری ها هر هفته یک بار تمام خانه و آشیانه خود را تمیز و مرتب می کنند. و تا جایی که می توانند و از دستشان برمی آید. محیط زندگیشان را مرتب نگه می دارند. بسیاری از مشتری در سراسر ایران از این شیوه شستشو استفاده می کنند.

چرا که این شستشو نیازمند هزینه نیست و مشتری هر وقتی که دوست داشته باشد. دست به تمیز کاری و مرتب کردن فضای خونه و به ویژه مبلمان خانه خود می کنند. مشتری ها محلولی از آب و کف درست می کنند و با اسکاج های نرم و زبر به جسم و جان مبلمان می افتند. و تا جایی که خسته می شوند شروع به شستشو ونظافت مبلمان خانه خود می کنند

این مشتری ها درست است که زحمت زیادی را متحمل می شوند. اما تا حدودی مبل ها و فضای خانه خود را تمیز و مرتب نگه می دارند. شستشو با این شیوه در بلند مدت برای مبلمان مضر می باشد. چرا که مشتری تمام زحمت خود را برای تمیزی کاری مبلمان انجام می دهد. اما وسیله ای برای جمع آوری آب و کثیفی آن ندارد. و آب و کثیفی در لایه های زیری مبلمان نفوذ می کنند. این کثیفی ها به مرور داخل  مبلمان چرک مرده می شوند و اگر این کار مدام تکرار شود. حتما مبلمانشان چرک مرده و کثیف می شوند.

نحوه شستشوی مبلمان در غرب تهران

اما این نحوه شستشو بهترین نوع شستشو به حساب می آید. و بسیاری از عزیزان و مشتری های عزیز از این شیوه شستشو برای نظافت و پاک سازی کثیفی های مبلمان خود استفاده می کنند.  شستشوی مبل در منزل با دستگاه بسیار به صرفه و بهتر می باشد. زیرا از آن جایی که با این وضعیت که در کشور حاکی است.

اکثر مشتری ها زن و مرد به سر کار می روند. و وقت زیادی برای تمیز کاری و نظافت مبل ها و حتی فضای خانه خود را ندارند. و از روی اجبار هم که شده است از خدمات مبل شویی در منزل و شستشوی فرش در منزل استفاده می کنند.

برای انجام این کار مشتری ها فقط زحمت این را می کشند که: به یکی از شعبات مبل شویی جاوید زنگ می زنند. سرویس کلران و متخصصان مبل شویی ما در کمترین زمان ممکن خود را به منطقه شما عزیزان می رسانند. و خدمات مبل شویی و قالی شما عزیزان را با ضمانت نتامه انجام می دهند. این نحوه شستشو در منزل برای هر ست مبلمان هفت نفره کمتر از یک ساعت زمان می خواهد. و کیفیت شستشو مبل هم هزار برابر شستشو مبلمان با دست و به شیوه سنتی می باشد.

مبل شویی در غرب تهران
مبل شویی در منزل در غرب تهران

شستشوی مبل در منزل 

مبل شویی در منزل توسط سرویس کاران ما و با ضمانت نامه انجام می شود. تمامی سرویس کاران ما آرم مهارت کیفیت را دریافت کرده اند. و سال ها تجربه کافی برای شستشوی مبلمان در منزل مشتری را دارند. یعنی مشتری با خیالی آسوده می تواند خدمات مبل شویی خود را به متخصصان کار بلد و استاد کار ما بسپارد. متخصصان مبل شویی به خوبی می دانند که با جنس پارچه و نوعهع مبلمانی که در خانه مشتری وجود دارد. چگونه برخورد کنند و یا با چه شیوه ای شستشو را انجام دهند.

شستشو مبلمان در این نوع شستشو از سه دستگاه مجزا درست شسته است. که در هنگام شستشو این دستگاه ها به همدیگر متصل می شوند. تا بتوان با آنها کار و خدمات خوبی را به مشتری هدیه کرد.

دستگاه دریل فرچه ای که کف از سر آن بیرون می آید. به دستگاه پمپ سمپاشی وصل می شود. که در این حالت با فشار باد در این پمپ کف و محلول در ست شده با فشار روی مبلمان می ریزد. و مبلمان با این وسیله تمیز و مرتب می شود. ناگفته نماند که هر چقدر فرچه سالم تر و نو تر باشد، میزان تمیزی مبل و قالی به همان اندازه بیشتر می باشد. چرا که میزان زبری آن بیشتر مبل را تمیز می کند.

وکیوم کردن کثیفی مبل در منزل

مبلمانی که توسط متخصص و سرویس کار مبل شویی انجام شده است. در نهایت باید توسط یکی از سرویس کاران دیگر که کار وکیوم کردن این کثیفی ها را انجام می دهند، صورت می گیرد. طوری که تمام این کف و کثیفی های روی مبلمان یک دست و یکجا توشط این جارو برقی های قوی وکیوم و بلعیده می شود. این در حالی است که در بسیاری از موارد پیش می آید که مشتری به میزان کثیفی داخل جارو برقی باور ندارد.

حتی با تردبد از متخصصان مبل شویی ما می پرسند که آیا این همه کثیفی برای مبل های ما بوده است. و آیا مبل های ما اینقدر کثیف بوده اند.

امتیاز شما به این مقاله

4 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در غرب تهران»

    1. با سلام و قت بخیر اقا رضای عزیز، بله، ما چند سالی است که خدمات شستشوی فرش را به خدمات مبل شویی خود اضافه کرده ایم. و ما در خانه مشتری با همین دستگاه های مبل شویی تمامی فرش های ماشینی، اعلا، ابریشم را با ضمانت نامه کتبی برای مشتری هایمان انجام می دهیم و اگر دوست دارید که قیمت شستشو رو هم بدونید. تمامی خدمات فرش شویی در منزل متری ۳۰۰۰۰ تومان انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید