درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در شهرک باقری

مبل شویی در شهرک باقری

مبل شویی در شهرک باقری

مبل شویی در شهرک باقری در خیابان جهل و  پنجم خیابان ساحل قرار دارد. و تمامی خیابان های اطراف و حتی شهرک راه آهن را نیز پوشش می دهیم و تمام خدمات را تحت پوشش بیمه انجام می دهیم.اما این را نباید فراموش کرد که نحوه شستشوی مبلمان و یا نحوه خدمات دهی به مشتریان توسط سرویس کاران مختلف می باشد.

در این حالت هر سرویس کاری که بتواند نیاز مشتری را برطرف کند سود خوبی از کار مبل شویی در منزل می برد. شما مشتریان گرامی می توانید اطلاعات ما را در قسمت تماس با ما دریافت کنید.

مبل شویی در شهرک باقری

منطقه بسیار زیبا و دیدنی دهکده المپک در منطقه ۲۲  قرار دارد و بسیاری از مشتریان در این منطقه با نام مبل شویی جاوید آشنایی دارند. شهرک باقری در بالای اتوبان همت و رو به نمای دریاچه چیتگر بنا شد. دسترسی بسیار آسان و سریع به این منطقه در قطب گردشگری منطقه ۲۲ بسیاری از هم شهریان را به این منطقه کشانده است.

از زمانی که بیمارستان فوق تخصصی مغز هم در این منطقه شروع به تاسیس کرد این شهرک از لحاظ قیمتی بسیار بالا گرفت. و قیمت های مسکن در این منطقه جوری شد که بسیاری از مشتری ها توان نشستن و خرید خانه را در منطقه ۲۲ نداشتند. اما در شهرک راه آهن به خدمات دهی خود در زمینه مبل شویی و قالی شویی ادامه دادیم. چون ما به مدت زیادی بود که در این منطقه بودیم و  تعداد مشتری های ما زیاد بود. بنابراین تصمیم گرفتیم که در شهرک باقی بمانیم و هم چنان به خدمات خود ادامه بدهیم.

 

مبل شویی در شهرک باقری
مبل شویی در شهرک باقری یکی از نزدیک ترین مبل شویی های منطقه ۲۲ است

خدمات مبلشویی در شهرک باقری

این روزها بسیاری از مشتری ها به دلایل زیادی وقت و زمان کم می آورند و وقت برای تمیز کاری و نظافت خانه خود را ندارند. در خانه بیشتر از هر چیزی مبل ها و فرش ها هستند که در معرض کثیفی و کثیف کاری های روزانه ما قرار می گیرند. بنابراین در هنگام تمیز کاری ما باید بیشتر از هر جای دیگری به این وسایل های پر مصرف بها بدهیم و نظافت بکنیم.

نظافت کردن نه تنها به ساختار و دکوراسیون خانه برای بهتر دیده شدن کمک می کند. بلکه به سلامتی ما و در سالم ماندن ما بسیار مهم است. و حداقل کسانی که در منزل توانایی و وقت آن را ندارند که به تمیز کاری برسند باید حداقل سالی یک بار به تمیز کردن کل خانه خود بپردازند.

مبل شویی یکی از این کارها است که ما در خیابان اصلی بهارستان در شهرک باقری به آن می پردازیم. کافی است که مشتری ها تنها یک بار کار و خدمات ما را امتحان کنند. و کار و خدمات خود را به ما بسپارند دیگر به ما و کار ما ایمان پیدا می کنند و برای همیشه خیال خود را بابت شستشو مبلمان در منزل آسوده می کنند.

 

مبل شویی در شهرک باقری
نزدیک ترین مبل شویی در شهرک راه اهن

خدماتی که ما در  مبل شویی در شهرک باقری  انجام می دهد

 

  • شستشوی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه، چستر، ترک و حتی پارچه های نانو
  • خشک شویی انواع فرش های ماشینی، دست بافت، اعلا، فانتزی، ترک، فرهی در منزل با دستگاه راد آکتور
  • شست و شوی انواع موکت های چسبی و پالاز موکت ها در منزل و پشتی ها و تابلوهای تزئینی در منزل
  • شستشوی خوشخواب های یک نفره و دو نفره و خوش خواب بچه در منزل و با ضمانت صد در صدی رفتن لکه ها و زردی های حاصل از ادرار و آب ریختن روی آنها
  • خشکشویی کابین داخلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل شما با وکیوم های بسیار قوی و دو موتوره طوری که بعد از چند ساعت شستشو ماشین ها قابل استفاده هستند.

البته باید این را هم در نظر داشت که خیلی خدمات دیگر هم هست که انجام می دهیم. ما در منطقه ۲۲ با برند تجاری مبل شویی جاوید شما اگر یک مبل هم برای شستشو داشته باشید. حتما سرویس کاران ما برای انجام خدمات شما در خدمتتون حاظر خواهند شد. همان گونه که ما خدمات خود را در منطقه کمیل به مشتریان ارائه می کنیم. به همان صورت در منطقه شهرک راه آهن هم این خدمات خود را گسترش داده ایم.

مبل شویی در شهرک باقری
بهترین مبل شویی در شهرک باقری

فرش شویی در منزل شهرک باقری

شستشوی فرش و موکت در خانه این روزها طرفداران خوبی پیدا کرده است. و بسیاری از مشتری ها به خاطر اینکه بیشتر ایام خود را در سر کار سپری می کنند. دیگر وقت کافی پیدا نمی کنند که فرش های خود را به قالی شویی ها بسپارند. تا آنها را شستشو و تمیز کنند.

برای اینگونه افراد فرش شویی در منزل بهترین شیوه شستشو به حساب می آید. این کار بسیار به صرفه و مفید است. در این شیوه از شستشو مشتریان عزیز فقط با یک تماس می توانند از خدمات مبل شویی جاوید در محل خود بهره بگیرند. سرویس کاران با رعایت نکات بهداشتی و با آرامش خیال روی مبلمان خود می نشینند. و نحوه شستشوی فرش هایشان در خانه را با دقت نگاه می کنند.

متخصصین ما بعد از شستشوی فرش ها با دستگاه تمامی سطح فرش که خیس شده است. را با وکیوم های قوی مکش می کنند و فرش ها در همان لحظات کمی نم دار و خیس هستند. اما با گذشت سه ساعت کاملا خشک و تمیز مورد استفاده قرار می گیرند.

موکت شویی در شهرک شهید باقری

موکت شویی و یا شستشوی موکت در خانه هم دقیقا به این شیوه انجام می شود. و هیچ گونه تفاوتی با شستشو فرش ندارد. خوبی های این کار در این است که فرش و یا موکت نیازی به جابجایی ندارند.

هر کجا موکتی پهن باشد سرویس کاران در همان جا شستشو را آغاز می کنند. در این کار موکت و فرش به هیچ عنوان پاره نمی شود. و حتی فرش ها آن گونه که در کارخانه شستشو می شود. وسط فرش ها تاب بر می دارد را پیدا نمی کنند. و فرش کاملا صحیح و سالم از زیر دستگاه ها عبور می کند. حتی فرش هایی که پوسیده هستند هم می توان با خیاتلی راحت با این دستگاه ها شستشو داد و تمیز کرد.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

7 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در شهرک باقری»

    1. سلام اقا رضا عزیز مشکلی نداره اونجا هم سرویس داریم و برای فردا هم می تونم رزرو کنم براتون می تونید از صفحه اول سایت شماره های تماس را بردارید و با کارشناسان ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید