درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در شهر زیبا تهران

مبل شویی در شهر زیبا تهران

مبل شویی در شهر زیبا تهران

مبل شویی در شهر زیبا تهران در همسایگی شما عزیزان و در خیابان الاله غربی  تاسیس شد. ما از سال نود دو در این منطقه با نام تجاری مبل شویی جاوید خدمات خود را به مشتری هایمان ارائه می کنیم. خدمات دهی ما مختص به افرادی خاص و یا منطقه خاصی نیست. و شما عزیزان در هر منطقه از تهران می توانید ار خدمات مبل شویی در شهر زیبا بهره مند شوید. از نزدیک ترین و قدیمی ترین شعبه ما در غرب تهران می توان به مبل شویی در منطقه ویلا شهر اشاره کرد.

مبلشویی در شهر زیبا

تمامی کسانی که در تهران یک شرکت را تاسیس می کنند هدف اصلی آنها ارتقای سطح پستی و مقام شرکتی یشان است. یعنی هیچ کسی دوست ندارد شرکتی را بنا کند و خدمات به مردم ارائه بدهدو بخواهد که بعد از یک سال ان را منحل کند. همه کسانی که کاری را شروع می کنند دوست دارند تا در زمانی اندک هم به خواسته خود و نیازهایی که برای این شرکت در نظر داشتند را بگیرند.

ما هم در منطقه شهرزیبا با نام مبل شویی جاوید آمادگی خود را برای ارتقای سطح شغلی خود و بزرگ تر شدنمان را داریم. و شکر خدا روز به روز بر تعداد مشتری هایمان در این منطقه افزوده می شود. اولویت های خاصی برای برتری یک شرکت نسبت به سایرین وجود دارد که ما در زیر به آن اشاره می کنیم. اما حرف اصلی و اساسی را همان کیفیت کار می زند. که اگر کیفیت تحویل شستشوی مبلمان در خانه مشتری به نحو احسن انجام بگیرد. مشتری برای همیشه خود را از این مجموعه جدا نخواهد کرد.

مبل شویی در شهر زیبا تهران
مبل شویی در شهر زیبا تهران با دستگاه

 مبلشویی در شهرزیبا و اولویت های آن

هر شخصی در زندگی روزمره خود دارای یک سری اهداف و کارهایی است که مربوط به خود شخص می باشد. و این کارها در شخصیت های مختلف بسیار متفاوت است. یعنی گاهی بسیاری با ایده های نو و جدید خود پا به عرصه موفقیت در زمینه مبل شویی می گذارند. اما در حالت کلی یک سرویس کار مبل شویی باید شرایط زیر را در نظر داشته باشد.

  • خوش اخلاق: خوش برخورد بودن و برخورد مناسب با مشتریها برای همیشه در ذهن ناخود آگاه مشتری باقی می ماند. و مشتری برای همیشه از این ویژگی سرویس کار برای تعریف و معرف او به دیگران استفاده می کند.
  • بدقولی: بد قولی کردن یکی از ویژگی های برتر و برتر شدن شما عزیزان نسبت به رقبا خود می باشد. هر سرویس کاری که آن تایم و سر موقع مقرر در منزل مشتری حاظر شود. یعنی میخ خود را در دیوار آنها سخت کوبیده است که به راحتی باز نمی شود.
  • خوش پوش: لباس فرم داشتن و حتی لباس مرتب پوشیدن برای یک سرویس کار از واجبات کار است. مبل شویی با توجه به ریخت و پاشی که دارد به سرویس کاران اجازه نمی دهد که چند روز از یک دست لباس برای کار کردن استفاده کنند. چرا که لباس ها اگر یک روز استفاده شود دیگر برای روز بعد به درد نمی خورد.
  • بخشش و تخفیف: سرویس کارانی که قصد پیشرفت در کار را دارند باید کاری کنند که در ناخود آگاه مشتری خود را نگه دارند. بسیار ی از مشتری ها شاید برایشان مهم نباشد که به جای دویست هزار تومان، دویست و پنجاه هزار پرداخت کنند. اما اگر برای مشتری یک تخته فرش رایگان شستشو شود و بابت آن پولی نگیرید مشتری همیشه قدر دان شما و مبل شویی در کمیل  خواهد بود.

شعبات مبل شویی در شهر زیبا تهران

شعبات مبل شویی ما در غرب تهران به ده شعبه فعال رسید است که ما در زیر آنها را برای شما عزیزان به نمایش می گذاریم. تمامی شعبات زیر فعال و به صورت دایورتی در دفتر مرکزی جواب گویی می کنیم.

شما عزیزان و مشتری های بزرگوار هر زمانی دوست داشتید که با مبل شویی ما در منطقه  شهر زیبا با ما در تماس باشید. کافی است که یکی از شماره های زیر را شماره گیری کنید تا سرویس کاران ما در کمترین زمان ممکن خود را به شما عزیزان برسانند. و کار شستشوی مبلمان شما را به صورت ضمانتی انجام دهند.

مبل شویی در شهرزیبا   ۴۴۰۳۹۲۱۷ مبل شویی در شهران و شهر زیبا  ۴۴۰۳۹۳۱۴
مبلشویی در اکباتان و جیحون ۶۶۹۳۲۴۷۳ شستشوی مبل در پونک و چهار دیواری   ۴۴۸۲۷۴۶۴
مبل شویی در ستارخان و شهر آرا  ۶۶۹۳۲۴۷۳ مبل شویی در بلوار فردوس   ۴۴۰۳۹۲۱۷
مبلشویی در جنت آباد  ۴۴۸۲۷۴۶۴ مبل شویی در طرشت و صادقیه  ۴۴۰۳۹۳۱۴

و هم چنین باید دانست که ما در تمام خیابان های شهر زیبا، خیابان آلاله یا فرساد شرقی و غربی، سرو، خیابان نیلوفر، شربیانی غربی و شرقی، رحمان جنوبی و مرادی را نیز پوشش می دهیم.

مبل شویی در شهر زیبا و مشتری مداری

این روزها در هر منطقه ای تعداد زیادی مبل شویی وجود دارد که کارهای خدماتی انجام می دهند. اما تعداد محدودی از مبل شویی ها می توانند در ذهن مشتری باقی بمانند. و برای همیشه شرکت شما و این مشتری ها با هم باقی می مانند. بسیار سهل و آسان است برای یک مشتری که مبل شویی های دیگری را انتخاب و برگزیند.

اما زمانی که یک مشتری از نحوه ارائه خدمات مبل شویی رضایت داشته باشد. نه تنها مشتری خود برای چندین سال نزد این شرکت باقی می مانند. بلکه تمام بستگان و اطرافیان خود را به مبل شویی شما معرفی خواهند کرد. و هر زمانی مشتری شماره تماس مبل شویی در گیشا را فراموش کرده باشد. چون از کار متخصصین رضایت داشته است. بنابراین خود را به زحمت می اندازد تا بتواند متخصص خود را پیدا کند.

شهر زیبا جزو معدود منطقه هایی است که از همان ابتدا ما در این منطقه شعبه داشتیم. ما با کمال افتخار سابقه هشت ساله خود را به رخ تمامی مبل شویی هایی که در این منطقه فعالیت می کنند، می کشیم. و به خوبی می دانیم که ما و مجموعه مبل شویی جاوید در منطقه شهر زیبا روز به روز بزرگ تر شده است. و به خاطر کیفیت بالایی که در خدمات برای مشتریان ارائه می دهیم همیشه انتخاب اول مشتری برای انتخاب باشیم.

مبل شویی در شهر زیبا تهران
قیمت مبل شویی در شهر زیبا تهران با توجه به تعرفه مبل شویی جاوید انجام می شود

موکت شویی و فرش شویی در شهر زیبا

شستشوی موکت و فرش یکی دیگر از خدماتی است که متخصصان ما به مشتری ارائه می دهند. موکت شویی علاوه بر اینکه بسیاری از آپارتمان نشین ها این روز ها از موکت برای پوشاندن سطح زمین استفاده می کنند. اداره جات و حتی بسیاری از مساجد و حسینیه ها هم از موکت استفاده می کنند.

شما بهتر از من می دانید که هر نوع فرش و یا موکتی با شستشو و آب خوردن یه کم کوتاه و یا بلند و یا کج و کوله می شوند. و همیشه مشتریان از نحوه شستشوی موکت های خود در کارخانه قالی شویی ها می نالند. ولی با آمدن این دستگاه ها و استاد کاران دیگر خیال مشتری راحت و آسوده شده است.

چرا که متخصص در عرض چند ساعت تمام موکت ها در سر جای خود بدونه اینکه نیازی به جا به جایی و جمع کردن باشد، شستشو می دهند. این شستشو توسط دستگاه فرچه ای انجام می پذیرد و موکت ها بسیار تمیز و پاکیزه می گردند. و هم چنین ناگفته نماند که فرش ها هم این روزها طرفدار های زیادی را پیدا کرده است. و بسیاری از مشتری ها فرش ها را نیز با همین شیوه شستشو می دهند. که کاری بسیار ساده و کم هزینه می باشد.

۵/۵ - (۸ امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در شهر زیبا تهران»

    1. ممنونم از حسن انتخابتون بزرگواری کردید که ما را برای انجام خدمات خود انتخاب کردید ما هم کاری خواهیم کرد که تا ابد خدمت گذار شما عزیزان باشیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید