درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در اشرفی اصفهانی

مبل شویی در اشرفی اصفهانی

مبل شویی در اشرفی اصفهانی

مبل شویی در اشرفی اصفهانی در خیابان صفاریان طوسی  قرار دارد. و اکثر مشتریان و ساکنین این منطقه از خدمات بهینه و به صرفه در مرکز تهران و پونک استفاده می کنند. نزدیک بودن و در مرکز بودن شعیه مبل شویی ما در اشرفی اصفهانی نام تجاری مبل شویی جاوید این امکان را به مشتریان  می دهد که با ما تماس بگیرند.

مبل شویی در اشرفی اصفهانی

این روزها کم پیش می اید که مشتری پیدا بشود و با نحوه شستشو مبل در منزل در تهزان آشنایی نداشته باشد. کم و بیش اکثر مردم مبل های خانه خود را یک و یا دو بار شستشو داده اند. و با نحوه شستشو آشنایی کامل دارند. به ندرت پیش می آید که مشتری وقت و زمان آن را داشته باشد که خود تصمیم به شستشوی مبلمان در خانه بگیرد. چون این کار هم زمان بر است و هم از لحاظ کیفیت، بی کیفیت ترین نوع شستشو به حساب می آید.

            ۴۴۸۲۷۴۶۴                        ۴۴۰۳۹۲۱۷

در این شیوه از شستشو مشتریان عزیز تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا بتوانند کثیفی ها را از جسم و جان مبل ها پاک سازی کنند. اما در حالت کلی مشتری فقط خود را خسته کرده است و تمام کثیفی ها مبلمان را به داخل خود مبل هدایت می دهد. که بعد از گذشت چند روز تمامی این کثیفی ها دوباره به سطح مبل ها بر می گردند.

این شستشو بدترین نوع شستشوی مبلمان به حساب می آید که مشتری خود با هزاران زحمت و دردسر شستشو را به پایان می رساند. درست است که در حالت کلی مشتری احساس خوبی نسبت به تلاشی که برای پاک سازی مبلمان دارد. اما کثیفی هایی که در سطح مبلمان وجود دارد کاملا به لایه های زیرین مبلمان می رود.

ما همان گونه که در مقاله مبل شویی در جنت آباد توضیح داده بودیم. اینجا هم عرض می کنم که مبلمان را فقط باید به متخصصان این کار سپرد. و بدانید که مبل شویی ما در منطقه گیشا یکی از این مبل شویی ها به شما می آید.

 

مبل شویی در اشرفی اصفهانی
بهترین و ارزان ترین مبل شویی در اشرفی اصفهانی تهران

نحوه مبلشویی در اشرفی اصفهانی با دستگاه

مبل شویی با دستگاه در منطقه اشرفی اصفهانی یکی از بهترین شیوه های شستشو در منزل می باشد. مبل ها انواع مختلفی دارند و تمامی مبل هایی که پارچه دارند با دستگاه های مبل شویی قابل شستشو می باشد. مبلشویی از سه دستگاه به نام های پمپ سمپاشی، دریل، جارو برقی تشکیل شده است. که در زیر به کارایی هر یک از این ها اشاره می کنم.

پمپ سمپاشی: پمپ یک دستگاه استیل دایره ای شکل است که توسط یک اهرم در بالای آن پر از باد می شود. یک دریچه در بالای پمپ قرار دارد که می توان از آنجا پمپ را پر از آب و شامپو کرد و  با اهرم آن را پر فشار کنید. زمانی که پمپ پر فشار شد دیگر اهرم نمی تواند بادی تولید کند و این یعنی پمپ ما آماده کار است. مبل شویی در اشرفی اصفهانی از این دستگاه استفاده می کنیم.

دریل: دریل دستگاهی است که هر کسی حداقل یک بار آن را مشاهده کرده است و یا با آن کار کرده است. دریل ها انواع مختلفی دارند و هر نوع دریلی را هم می شود برای این کار در نظر گرفت و با آن کار کرد. سر این دریل ها یک فرچه چرخشی اضافه می شود که توسط یک شیر به پمپ سمپاشی متصل می شود و سرویس کار با آن تمام نقاط مبل را شستشو می دهد. تمام کثیفی هایی که روی مبلمان وجود دارد توسط همین دستگاه به روی مبل ها  می آید و مبل ها کثیفی خود را پس می دهند.

جارو برقی صنعتی: مبل شویی در اشرفی اصفهانی

چرا جارو برقی صنعتی  چون این جارو مختص آب و خاک است و ما هم می خواهیم تمام  مبل ها که به کف مالی است را با آن جارو کشی می کنیم. مکنده ها قدرت بسیار زیادی دارند و تمام آب و کفی که روی مبلمان ایجاد می شود را با آن جمع آوری می کنیم. و در این مرحله است که مبل ها ظاهر و زیبایی خود را به مشتری و سرویس کاران نشان می دهند.

 

مبل شویی در اشرفی اصفهانی
برای انجام و دیدن بهترین کیفیت ها فقط با ما باشبد

مناطق تحت پوشش در منطقه اشرفی اصفهانی

  • صادقیه و یا همان آریا شهر
  •  باغ فیض
  • صفاریان طوسی
  • سیمون بولیوار
  •  فکوری، خیابان چمران
  •  کمالی
  • قموشی و شهرک هما
  • خیابان پیامبر
  •  بهنام و خیابان مهران
  •  اسکندر زاده
  • بزرگراه اشرفی اصفهان
  • فهیمی

تمامی خیابان ها و کوچه های محله اشرفی اصفهانی را تحت پوشش گرفته ایم. و بسیاری از مشتری ها از خدمات مبل شویی جاوید استفاده کرده اند. و ما را نیز به تمام بستگان و فامیل های خود معرفی کرده اند. ما در منطقه اشرفی اصفهانی تمام تلاش خود را کرده ایم تا تمامی شعار های خودمان را تبدیل به واقعیت کنیم.

وقتی که مشتری به این واقعیت دست پیدا کند که ما در مجموعه خود برای مشتریان عزیزمان کم نمی گذاریم. آنها نیز با اعتماد بیشتری ما را به دیگران معرفی و ما را برای همیشه نزد خود نگه می دارند. چقدر خوب است که مشتری برای اینکه از نحوه شستشوی مبلمان راضی و خشنود هستند برای همیشه با ما خواهند ماند.

           ۴۴۸۲۷۴۶۴                     ۴۴۰۳۹۳۱۴
مبل شویی در اشرفی اصفهانی با دستگاه
مبل شویی خوب در اشرفی اصفهانی

سوالاتی که برای مبل شویی در اشرفی اصفهانی پیش می آید

  1. چرا مبل شویی جاوید را باید برگزید؟
  2.  مبل ها با شوینده ها هم پاک می شوند؟
  3.  لکه های مبلمان پاک می شوند؟
  4. آیا لکه ج.هر را می توان از روی مبلمان تمیز کرد؟
  5. شستشو با دستگاه به مبلمان آسیب می رساند؟
  6. پارچه های ترک را با چه موادی تمیز کنیم؟
  7. لکه های چربی را چگونه پاک کنیم؟
  8. لکه شیر را با چه چیزی از بین ببریم؟

و هزاران سوالی که در ذهن شما وجود دارد را ما در کمترین زمان می توانیم پاسخ بدهیم. مشتری ها و خواننده های بزرگوار هر سوالی داشتید با ما از بخش ارتباط با ما در تماس باشید. ما خوشحال می شویم که جواب تمام سوالات شما را بدهیم.

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در اشرفی اصفهانی»

  1. بسیار خوب و عالی شستشو را انجام دادند مبلهام خیلی کثیف بود و خیلی هم روش زحمت کشیدن و بسیار خوب شدن ممنونم🌺🌹🌹🌹🌺

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید