درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در زعفرانیه با مواد نانو

مبل شویی در زعفرانیه با مواد نانو

مبل شویی در زعفرانیه با مواد

مبل شویی در زعفرانیه با مواد نانو یکی دیگر از خدمات مبل شویی ما در شمال شهر تهران می باشد. ما تمام خدمات مبل شویی در منزل را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهیم. تنها شرکت خدماتی در شمال تهران نیستیم که خدمات مربوط به مبل شویی در محل را انجام می دهیم

.شستشوی فرش در منزل با دستگاه نیز این روزها مشتری های زیادی را به خود جذب کرده است و بسیاری از مشتری ها در منطقه شمال شهر با شستشوی مبل در منزل اشنایی دارند و خدمات شستشوی فرش را نیز در خانه انجام می دهند.

مبل شویی در زعفرانیه با مواد نانو 

مبل شویی در منزل با مواد نانو یکی از پر طرفدارترین شعبات مبل شویی در سراسر تهران است. بسیاری از شرکت های مبل شویی در منزل از مواد نانو در منزل برای خدمات خود استفاده می کنند. اما در حالت کلی شستشو با مواد نانو بسیار به صرفه و کم هزینه می باشد.

چرا که سرویس کاران مبل شویی در منزل هم از لحاظ زمان وقت کمتری برای شستشوی مبلمان خود می گذلرند و هم بیسشتر از حد نیاز مبل ها تمیز و مرتب می شوند. سرویس کارانی که با مواد نانو در منزل کار می کنند به خوبی می دانند که این مواد هیچ آسیبی به مبل و پارچه مبلمان نمی زند و مبل ها شفاف و بسیار تمیز می شوند.

برای این کار هم متخصصان باید تجربه لازم را کسب کنند چرا که اگر حد و حدود و یا مقدار مواد را رعایت نکنند. میزان کف دهی نانو آن قدر زیاد می شود که نه تنها از روی مبلمان مشتری پاک نمی شود. بلکه این قدر به دست شما می چسبد که سرویس کاران مبل شویی را عاجز می کند.

مبل شویی در زعفرانیه با مواد نانو
شستشوی مبل در زعفرانیه قبل از شست و شو

شستشوی مبل در زعفرانیه با دستگاه

وقتی در شرکتی صحبت از شستشو مبلمان در منزل می شود بی شک منظور شستشو با دستگاه در منزل است. چرا که هیچ یک از سرویس کاران مبل شویی در تهران با دست خدمات مبل شویی را انجام نمی دهند. و حدودا چند سالی است که دستگاه دریل فرچه ای در بازار ارزه می شود و تمامی سرویس کاران با این دستگاه ها کار می کنند.

کار کردن با این دستگاه ها بسیار آسان است طوری که هر مشتری که برای یک بار از این خدمات استفاده کند و این کار را ببیند در ذهن خود می گوید خودم یک دستگاه می خرم و کارهای شستشوی خود را هر ساله خودم انجام می دهم. اما در واقعیت این گونه نیست و هر کاری نیازمند تجربه و مهارت می باشد. چرا اگر سرویس کاران ما د ر تهران اگر برای شستشوی مبلمان در منزل تجربه نداشته باشند هنگام شستشو در منزل دچار مشکل می شوند.

بسیاری از این سرویس کاران در منزل حتی برای پر کردن مخزن آب و مقدار کفی که برای خدمات مشتری بریزند می مانند و نمی توانند از همان ابتدا کار را شروع کنند. من به یاد دارم که برای بار اول سرویس کاران مبل شویی به من زنگ زدنند و گفتند که دستگاه مشکل دارد و هر چه کار می کنیم کف بیرون نمی دهد و فقط از فرچه آب خالی خارج می شود. چون شامپو به مخزن اضافه نکرده بودنند.

مبل شویی در زعفرانیه با مواد نانو
نمونه بعد از شستشو در منزل با مواد نانو

شستشوی فرش و موکت در زعفرانیه

از همان سال های اول که آپارتمان و آپارتمان نشینی به وجود آمد. از همان موقع شغلی به نام قالی شویی در شهر های بزرگ تاسیس شد که ما یکی از این قالی شویی ها هستیم. در آن زمان همه بلافاصله خدمات فرش شویی خود را به کارخانه های قالی شویی می سپردند و تا آن ها را مرتب و تمیز کنند. و شرکت های زیادی در این باره شروع به فعالیت های گسترده کردنند.

اما امروزه اکثر مشتری ها که خدمات خود را به بیرون برای شستشو می فرستادند.بسیار کم شده اند و اکثر آن ها با شیوه جدید و در خانه شستشوی فرش های خود را انجام می دهند. مشتری ها این روزها هم وقت کافی برای خانه ماندن ندارند تا خدمات خود را به بیرون بدهند تا انجام دهند. و هم پول کافی برای این کار را ندارند. این نحوه شستشو بسیار به صرفه و کم هزینه است و مشتری ها در تهران از این قضیه به خوبی استقبال می کنند.

جون مشتری ها با نصف قیمت شستشو خدمات خود را در خانه انجام می دهند.ما هم در تهران تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته ایم تا در درجه اول بهترین و با تجربه ترین سرویس کاران را در مجموعه مبل شویی خود داشته باشیم. و دوم این که قیمت هایی منصفانه به مشتری هایمان اعلام کنیم تا بتوانیم  برای همیشه مشتری های ثابتی را در کنار خود داشته باشیم.

مبل شویی در زعفرانیه با مواد نانو
نمونه شستشوی خوش خواب در منزل قبل و بعد از شستشو

خدمات مبل شویی در زعفرانیه

مبل شویی هایی که در تهران وجود دارند همه از یک خدمات یکسان و با یک دستگاه مشترک استفاده می کنند. مبل شویی ها به صورت کلی دارای یک شغل آزاد هستند و خدمات خود را به صورت ضمانتی در منزل با دستگاه انجام می دهند. که از مهم ترین خدمات مبل شویی در زعفرانیه به موارد زیر می توان اشاره کرد.

  • شستشوی مبلمان نه نفره در منزل با دستگاه
  • خشک شویی انواع مبل های استیل، تمام پارچه، سلطنتی، ترک، فرهی، چستر و امریکایی
  • شستشوی انواع صندلی های نهار خوری
  • خشکشویی انواع فرش های ماشینی، اعلا، ابریشم و گل ابریشم در منزل با ضمانت نامه کیفیت
  • شستشوی صندلی های داخلی انواع ماشین ایرانی و خارجی در پارکینگ مشتری
  • شست و شوی انواع  تاتمی ها و چمن مصنوعی
  • خشک شویی انواع تابلو فرش های ماشینی و دست بافت
  • موکت شویی در محل با ضمانت حتی اگر در متراژ های بالاتری باشد

قابل توجه تمام عزیزانی که این خدمات بالا را دارند و انجام می دهند. ولی در خانه چیز های دیگری هم برای شستشو دارند که می خواهند آن ها را هم انجام دهند. از جمله:

  • شستشوی عروسک های کوچک و بزرگ
  • خشک شویی پشتی ها و شاه نشین ها
  • شست و شوی پادری ها و دم دری ها
  • خشکشویی انواع کفی و کوسن های مبلمان به صورت جدا

شماره تماس مبل شویی در زعفرانیه

شما عزیزانی که می خواهید با مجموعه ما در تماس باشید و برای همیشه ما را میزبان خود بدانید. کافی است که در قسمت اول سایت شعبه مورد نظر خود را بیابید و با نزدیک ترین شعبه خود تماس بگیرید. مشتریان عزیزی که این مقاله را مطالعه می کنند می توانند به راحتی از قسمت تماس با مشاوره با کارشناسان ما صحبت و خدمات درخواستی خود را به آن ها اعلام کنید.

۶۶۹۳۲۴۷۳
۴۴۸۲۷۴۶۴
۴۴۰۳۹۳۱۴
۴۴۰۳۹۲۱۷
۲۲۸۷۴۵۳۱
۸۸۹۴۲۶۴۴

تمامی شعبات بالا به صورت شبانه روزی آماده فعالیت و آماده پاسخ گویی به سوالات و پرسش های شما عزیزان می باشد. شما مشتری بزرگوار می توانید با یک تماس خدمات مورد نظر خود را ثبت و از کارشناسان ما درخواست بفرمایید. سرویس کاران ما چون در سراسر تهران به صورت گسترده وجود دارند. در کمترین زمان ممکن آنها را به خانه شما اعزام می کنیم تا هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ کیفیت بهترین خدمات را از مبل شویی جاوید در خواست کنند. قابل توجه مشتریانی که در سمت آزادی زندگی می کنند می توانند سری به مبل شویی در منطقه آزادی بزنند.

۵/۵ - (۱۳ امتیاز)

8 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در زعفرانیه با مواد نانو»

  1. من برای خدمات شستشوی فرش در خانه تماس گرفته بودم خواستم بقیه هم بدونند که بسیار با دقت و حوصله کار رو انجام دادند و من از نتیجه نهایی کار بسیار راضی هستم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید