درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در کن

مبل شویی در کن

مبل شویی در کن

مبل شویی در کن یکی دیگر از خدمات پر طرفدار مبل شویی جاوید در غرب تهران می باشد. که ما در این منطقه تمام خدمات مربوط به مبل شویی را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهیم. مبل شویی در شهران نزدیک ترین شعبه به منطقه کن سلقون در تهران می باشد.

ما سرویس کاران مبل شویی خود را برای مشتریان این منطقه از شهران راهی می کنیم. کن یکی از منطقه های کوچک و قدیمی تهران می باشد که تعداد مبل شویی ها در این منطقه بسیار کم و محدود است. ما به مدت دو سال است در منطقه کن سلقون فعالیت می کنیم. فعالیت ما در زمینه شستشوی مبلمان و شستشوی فرش در منزل می باشد.

نحوه شستشوی مبل در کن

ما با نام تجاری مبل شویی جاوید در شهران مدت زیادی است که به فعالیت خود در این منطقه ادامه داده ایم. بسیاری از مشتری ها از منطقه کن از این خدکات مبل شویی استفاده می کردند. ما نیز تصمیم به این گرفتیم که یک شعبه دیگر مبل شویی خود را در منطقه کن اضافه کنیم. تا بتوانیم هرچه راخت تر به خدمات مشتری جواب بدهیم و آنها نیز با خیال راحت از این خدمات خود به مشتری ارائه می دهیم.

بهره مندی از این خدمات به این معنا است که علاوه بر این که کیفیت کار خود را بالا ببریم سعی بر آن داشته باشیم که مشتری مداری بکنیم. مشتری مداری یکی از فاکتورهای بسیار مهم مبل شویی در منزل تهران به حساب می آید. چرا که اگر هر مجموعه ای اساس کار خود را بر مبنای مشتری مداری انجام بدهد مطمعنا که در آینده جزو شرکت هایی به حساب می آید که دارای بیشترین مشتری خواهد بود.

این کار برای شستشو غیر ممکن خواهد بود مگر این که مشتری هایمان را تا هر حدی که می شود راضی و خشنود نگه داریم. بسیاری از مشتری ها علاوه بر این که از خدمات شستشو رضایت کامل دارند اما نسبت به چیزهای دیگر نارضایت هستند.

مبل شویی در کن
فرش شویی در منزل

چرا مشتری ها ازمبل شویی ناراضیند

در قسمت بالا به راحتی بیان کردم که هر مشتری اگر یک بار از خدمات مبل شویی جاوید در محل استفاده کند. به این کار علاقه مند می شود و هر ساله از این خدمات استفاده می کند. اما رضایت مشتری به فاکتورهایی نیاز دارد که سرویس کاران مبل شویی در منزل باید همه آنها را با جان و دل انجام بدهند.

بزرگ ترین فاکتور در مبل شویی برمی گردد به کیفیت خدمات که هر چقدر کیفیت خدمات بالا باشد میزان رضایت مشتری نیز بالا خواهد بود. دوم این که سرویس کاران باید با لباس فرم و تمیز در محل مشتری حاظر شوند تا علاوه بر این که لباس هایی مرتب بر تن دارند بتوانند با بوی خوش و عطر در محل مشتری ها حاظر شوند.

جواب دادن به سوالات مشتری یکی دیگر از این فاکتورها است. چرا که مشتری چون برای بار اول از این خدمات استفاده می کند بنابراین سوالات زیادی در ذهن مشتری می چرخد که اگر سرویس کار به آنها جواب دهد در ذهن مشتری جزو سرویس کاران خوب به حساب می آید.

مبل شویی در کن سولقون چگونه انجام می شود

مبل شویی در کن سولقون و تمامی مناطق تحت پوشش مبل شویی جاوید در تهران با یک دستگاه انجام می گیرد. ما در این منطقه از بروز ترین دستگاه های مبل شویی در تهران استفاده می کنیم. یکی از این دستگاه ها با فرچه ای که روی دریل درست کردند کار می کنسم که این دستگاه به صورت دورانی می چرخد و هیچ مشکل و مضراتی برای مبل ها ندارد.

کسانی که می گویند که با شستشوی مبل در خانه مشکل داریم و احتمال این را دارد که مبل آسیب ببیند. من با جرات می گویم که به مدت ده سال است که در زمینه شستشو در منزل فعالیت می کنیم و مبل ها هیچ گونه آسیبی نمی بینند.

تنها مشکلی که روی مبل ها به وجود می آید این است که: چون مکنده ها بسیار قوی هستند. مشتری هایی هم که مبل های خود را برای بار اول شستشو می دهند و میزان کثیفی که روی مبلمان وجود دارد را نمی بینند تا زمانی که مبل شسته می شود. در این حالت اگر حتی یک لکه روی مبلمان وجود داشته باشد کاملا به چشم می خورد و مشتری آن را می بیند. اما ما برای این که همیشه به مشتری اثبات کنیم که مبل ها حدودا ۹۰% فرق می کنند. بنابراین از قبل و بعد از شستشو عکس می گیریم تا این میزان کثیفی را به مشتری نشان دهیم.

با این کار مشتری خیلی بهتر متوجه میزان کثیفی مبلمان و هم چنین میزان تمیزی مبل ها می شود. بارها از مشتری این را دیدیم که می گوید آیا مبل ها واقعا فرق می کند و این همه کثیفی روی مبلمان پاک می شود. در جواب این سوال باید گفت که باید دو نمونه مبل را با هم دیگر مقایسه کرد.

قیمت شستشوی مبل در کن با دستگاه

  • شستشوی یک دست مبلمان نه نفره با تشک دوبل ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستن یک دست مبل نه نفره بدونه تشک دوبل ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی یک دست مبلمان هفت نفره با تشک دوبل ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت مبلمان هفت نفره ساده در محل با دستگاه مبل شویی در محل ۴۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی صندلی های نهار خوری هر عدد ۳۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی صندلی های ماشین های ایرانی و خارجی در محل زندگی شما با دستگاه ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی انواع فرش های ماشینی، دست بافت و موکت در منزل با دستگاه متری ۲۵۰۰۰ تومان می باشد.

تمامی این نرخ ها مربوط به سال ۱۴۰۱ می باشد و تعرفه ها و لیست قیمت ها هرساله توسط تیم پشتیبانی و اتحادیه عوض می شود و قیمت های جدیدی به مشتری ها ارائه می کنند.

قالی شویی در کن

مبل شویی در کن علاوه بر خدمات مبل شویی خدمات قالی شویی در محل را نیز انجام می دهیم. بسیاری از مشتری ها هنوز هم نمی دانند که شستشوی فرش و موکت در منزل با این دستگاه ها امکان پذیر است. بسیاری از مشتری ها وقتی سخن از شستشوی فرش در خانه باشد فقط به این فکر می کنند که سرویس کاران در منزل مشتری با استفاده از پارو و آب و تاید خدمات مبل شویی در منزل انجام می دهند.

           ۴۴۰۳۹۲۱۷                ۴۴۰۳۹۳۱۴

که در اصل این گونه نیست و فرش و موکت ها را هم می توان با این دستگاه ها کاملا راحت و به صرفه سر جای خود انجام داد. هر مشتری که یک بار خدمات فرش شویی در منزل را با دستگاه انجام دهد بی شک دیگر خبری از قالی شویی و بردن فرش ها نیست. قالی شویی ها زمانی که اقدام به بردن فرش ها می کنند در کمترین حالت سه الی چهار روز طول می کشد تا فرش ها شستشو و برگردانده شوند.

سرویس کاران وقتی فرش ها را به پایین می برند فرش ها را به در و دیوار می سابند. و کناره های فرش را از نابود می کنند.

مبل شویی در کن با دستگاه

متخصصان مبل شویی در کن

سرویس کاران قالی شویی یک مشکل دیگر که دارند این است که: احتمال فتادن فرش ها از روی بار را دارند. حالا فرض را بر این می گیریم که فرش ها صحیح و سالم به کارخانه قالی شویی جاوید برسد. حالا فرش ها چون با دستگاه و شلاق شستشو می شوند احتمال این که کناره های فرش و ریشه های فرش آسیب ببینند بسیار زیاد است.

دستگاه دیگری که در کارخانه وجود دارد. دستگاه آب گیری است که فرش را سه تا می کنند تا در داخل آنها آب گیری شوند. بسیاری از فرش ها به دلایل مختلفی در داخل آب گیر پاره می شوند و فرش سلامت خود را از دست می دهد. بعد از این مرحله برای خشک کردن فرش ها از داربست های فلزی و لوله ای استفاده می کنند. که بسیاری از فرش ها روی لوله چین خورده می شوند.

 

 

۵/۵ - (۱۵ امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در کن»

  1. سلام وقت بخیر ممنونم از اینکه با دقت بالایی مبل ها رو برامون شستن واقعا ممنونم
    می خواستم بدونم صتدلی ماشین رو هم میشه شستشو داد

    1. سلام خانم مریلای عزیز
      هر لکه ای روی مبلمان پاک می شود اما بسیاری از لکه ها چون چرک مرده شده اندسرویس کاران می ترسند که پوسیده شده باشد و نتوانند لکه ها روبردارند. اما در حالت کلی همه لکه ها قابل حل هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید