درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در دولت آباد با دستگاه

مبل شویی در دولت آباد با دستگاه

مبل شویی در دولت آباد با دستگاه

مبل شویی در دولت آباد با دستگاه یکی از بهترین شعبات مبل شویی جاوید می باشد. شستشوی یک دست مبلمان در این شرکت ۴۸۰۰۰۰ تومان می باشد. مبل شویی های زیادی در سراسر تهران وجود دارند که کار خدمات مبل شویی و شستشوی مبل در منزل را با دستگاه انجام می دهند. مبل شویی جاوید هم یکی از این شرکت ها است کهخ دارای برند جاوید و مجوز از صنف مبل شویی در تهران می باشد.

ما تمام نیروی خود را برای اینکه بتوانیم بهترین خدمات خود را به مشتری هایمان تقدیم کنیم را به کار می گیریم. هر کسی یک بار با مبل شویی در دولت اباد کار کند  برای همیشه ما را میزبان خود می داند.

مبل شویی در دولت آباد با دستگاه

شستشوی مبلمان در منزل امری بسیار طبیعی است. و تمامی عزیزان و مشتری های عزیزی که در منطقه دولت آباد سکونت دارند این خدمات را تجربه کرده اند. ما در منطقه دولت آباد تمام تلاش و تجربه خود را به کار می گیریم تا بهترین ها را به شما عزیزان تقدیم کنیم. اما باید مشتری ها هم در این مورد به ما کمک لازم را بکنند. چرا که بسیاری از مبل ها چون سال ها است که شستشو نشده است ، بسیار کثیف هستند.

تهران یکی از شهر های بزرگ ایران به حساب می آید و به همین خاطر هم جزو شهر های پر تردد و آلوده به حساب می آید. این به این معنا است که زندگی در این شهر ها بسیار سخت و طاقت فرسا است. چرا که بسیاری از عزیزان برای اینکه بتوانند هوای تازه تنفس کنند. پنجره های خانه را باز می کنند تا هوا در داخل خانه رد و بدل شود. این امر درست است که هوا را به خانه می آورد اما در بسیاری از موارد دوده هم همراه خود می آورد.

یعنی به طور طبیعی خانه هایی که در شهر تهران وجود دارند هر شش ماه یک بار نیاز به گرد گیری و نظافت را دارند. چون این روزها اکثر مشتری ها سر کار می روند. و وقت کافی برای تمیز کاری و نظافت خانه را ندارند. بنابراین از شرکت های مبل شویی در دولت آباد کمک می گیرند.  مشتری به یکی از شرکت های مبل شویی زنگ می زند. و خدمات مبل شویی خود را از آنها طلب می کند.

مبل شویی در دولت آباد با دستگاه
Sofa washing in Daulatabad with machine

مبل شویی در دولت آباد با مواد نانو

مواد نانو یکی از بهترین موادی است که این روزها در بازار وجود دارند. بسیاری از شرکت ها برای نظافت و پاک سازی مبلمان در خانه مشتری از مواد نانو و حتی لکه برهای نانو استفاده می کنند. استفاده کردن از مواد نانو به منظور تمیزی ۱۰۰% مبلمان و تحویل آنها به صورت ضمانتی می باشد.

مبل شویی جاوید تمام خدمات مبل شویی و قالی شویی در منزل شما عزیزان را با ضمانت نامه کتبی و با مواد نانو انجام می دهد. شاید قیمت شستشوی مبلمان با مواد نانو کمی بالا تر از قیمت شستشوی مبلمان با مواد معمولی باشد. اما در واقع شستشوی مبلمان با مواد نانو یکی از بهترین شیوه های شستشو در منزل به حساب می آید.

ما از زمانی که مواد نانو پا به عرصه بازار گذاشته اند. با مواد نانو کار می کنیم که هم خود از کیفیت کار لذت می بریم و هم مشتری از انجام کار با کیفیت بسیار لذت می برد. انجام کار خوب برای مشتری خیلی لذت بخش است. و سرویس کاران مبل شویی هم از اینکه مشتری ها با رضایت کامل خود نسبت به تمیزی را دارند بسیار خوشحالند.

مبل شویی در دولت اباد با مواد نانو
Sofa washing in Daulatabad with machine

بهترین مبل شویی در دولت آباد

همان گونه که در بالا توضیح داده ام در تهران شرکت های زیادی وجود دارند. شرکت های مبل شویی فراوانی وجود دارند که خدمات مبل شویی و شستشوی فرش در منزل شما را می خواهند انجام دهند. اما بهترین مبل شویی باید مشخصات زیادی را داشته باشد. تا مشتری از روی فواید بالای آنها و هم چنین فرق بین آنها بهترین مبل شویی را برای خود انتخاب کند.

بهترین مبل شویی در تهران باید از موارد زیر پیروی کند.

  1. برای نظافت و شستشوی مبلمان از مواد نانو استفاده کند.
  2. از بهترین سرویس کاران و متخصصان در تهران بهره ببرد.
  3. در هر منطقه ای شعبه ای داشته باشد. تا دسترسی مشتری ها در سراسر تهران آسان باشد.
  4. سرویس کاران مرتب و خوش پوش باشند.
  5. لباس فرم داشته باشند.
  6.  آنتایم و به موقع حاظر شوند
  7. منصف باشند.
  8. نظرات سایر مشتری های قدیمی را هم در نظر داشته باشند.
مبل شویی در دولت آباد با دستگاه
مبل شویی در دولت آباد با دستگاه

شستشوی مبلمان در دولت آباد

این روزها چون ما همه از مبلمان در خانه ها و حتی محل کارمان استفاده می کنیم. بس باید انتظار کثیف شدن و هم چنین تمیز کردن آنها را هم داشته باشیم. بسیاری از عزیزانی که در خانه مبلمان دارند و  سال ها است که به آنها حتی دست نزده اند. از مبلمانی کثیف و چرک مرده خود در منزل برخوردار هستند. و هر چه زود تر برای تمیز کاری و نظافت آنها توسط متخصصان مبل شویی در منطقه دولت آباد اقدام کنند.

شما عزیزان هر زمانی از سال برای نظافت و تمیز کاری مبلمان خود در منزل تصمیم گرفتید. کافی است که با با یکی از شرکت های مبل شویی در دولت آباد تماس بگیرید. و سرویس کاران مبل شویی جاوید را به منزل خود بخوانید.

سرویس کاران ما در کمتریبن زمان ممکن خود را در محل شما آماده و تمام خدمات شستشوی مبلمان و حتی شستشوی تشک خوش خواب شما عزیزان را هم بر عهده می گیرند. سرویس کاران ما به خوبی می دانند که اگر مبلمانی چرک مرده باشد. چگونه برای تمیز کاری و پاک سازی آنها اقدام کنند.

شستشوی خوش خواب در دولت آباد

شستشوی خوش خواب در منزل یکی از خدمات پر طرفدار مبل شویی جاوید به حساب می آید. زیرا بسیاری از مشتری ها تا به امروز نمی دانستند که با این دستگاه ها می توان خوش خواب ها را تمیز و مرتب کرد. و یا شاید هم چون خوش خواب ها ارزان قیمت بودنند مشتری ها هر چند سال یک بار آنها را عوض می کردند.

اما امروزه با توجه به اینکه خوش خواب ها خیلی گران شده اند. و بسیاری از مشتری ها توان خرید دوباره خوش خواب ها را ندارند. بنابراین اقدام به شستشوی خوش خواب های خود در منزل می کنند.

این شیوه شستشو در منزل و روی تخت انجام می شود. و سرویس کاران مبل شویی ما تمام چهار طرف تشک را شستشو داده و تمیز کاری می کنند. با این شیوه شستشو تمام لکه های کثیفی و آلودگی و حتی لکه های زرد رنگ روی تشک کاملا پاک و تمیز می شوند.

قیمت مبل شویی در دولت آباد با دستگاه ۱۴۰۲

قیمت ها براساس تعرفه اتحادیه اوکی می شود. و هرساله قیمت ها از طرف این صنف تایین و به شرکت های مبل شویی در دولت آباد اعلام می شود. ما یکی از چندین شرکت مبل شویی در دولت آباد هستیم که هرساله این تعرفه شستشو را دریافت می کنیم.

بسیاری از مبل شویی ها در تهران با همین تعرفه به کار خود ادامه می دهند. اما بسیاری دیگر نیز هستند که از این تعرفه تبعیت نمی کنند. و خدمات خود را براساس تعرفه خود انجام می دهند.

اما تعرفه مبل شویی جاوید در دولت آباد:

قیمت شستشوی مبلمان نه نفره با تشک دوبل در دولت آباد ۵۵۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبلمان نه نفره در دولت آباد با ضمانت بدونه تشک دوبل ۵۰۰۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی یک دست مبلمان هفت نفره در منزل دولت آباد ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد
هزینه شستشوی مبلمان هفت نفره بدونه تشک ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد
قیمت شستشوی هر تشک دونفره ۳۵۰۰۰۰ تومان و تشک یک نفره در منزل ۲۰۰۰۰۰ تومان می باشد
قیمت هر عدد صندلی نهار خوری و یا اداری ۳۵۰۰۰ تومان می باشد

 

مبل شویی در دولت آباد با دستگاه
مبل شویی در دولت آباد با دستگاه و مواد نانو
۵/۵ - (۱۲ امتیاز)

5 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در دولت آباد با دستگاه»

  1. بسیار فوق العاده شستشو را انجام دادند مبل های من چرک مرده بودند و خیلی روی مبل ها زحمت کشیدند و نتیجه کار فوق العاده بود حلالشون باشه

  2. سلام و درود بی پایان خدمت اقا جاوید عزیز ایشون همان قیمتی که به ما دادند رو خونه ازمون گرفتند و مانند شرکتی که قبلا باهاشون کار م کردیم قیمت ها را زیاد نکردنتد و بسیار خوب و عالی شستشو را انجام دادند واقعا از شرکت و اقای جاوید ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید