درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در نارمک با دستگاه

مبل شویی در نارمک با دستگاه

مبل شویی در نارمک با دستگاه

مبل شویی در نارمک با دستگاه و با ضمانت انجام می شود. یک دست مبل در نارمک ۶۰۰۰۰۰ تومان شستشو می شود. شستشوی مبل در منزل با دستگاه یکی از کارهای است. که مشتری ها در طول روز برای انجام خدمات خود از مبل شویی نارمک استفاده می کنند.

شستشوی مبل در منزل برای هر کسی تازگی دارد. و در طول روز تمامی عزیزان و مشتری های عزیز می توانند از خدمات ما بهره مند شوند. مشتری ها خوب می دانند که برای شستشوی مبلمان در منزل با کدامیک از شرکت ها تماس بگیرند. و یا کدام شرکت را برای انجام خدمات خود انتخاب کنند.نزدیک ترین شعبه شما مبل شویی در تهرانپارس می باشد.

مبل شویی در نارمک با دستگاه

شستشوی مبل در نارمک را باید از میان هزاران شرکت مبل شویی برگزید. چرا که ما در مجموعه مبل شویی و قالی شویی در منزل خود تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم. تا بتوانیم بهترین و به صرفه ترین خدمات مبل شویی خود را تقدیم نگاه شما عزیزان بکنیم. مبل شویی در نارمک یکی از بزرگ ترین شعبات مبل شویی جاوید در تهران می باشد.

شستشوی مبلمان در منزل را باید دست افراد دانا و با تجربه داد. که ما در مبل شویی خود متخصص ترین و استاد کاران ماهری را برای انجام خدمات شما عزیزان استخدام کرده ایم. استخدام کردن سرویس کاران مبل شویی در نارمک با دستگاه یکی از امتیاز های مبل شویی ما در منطقه به حساب می آید.

مبل شویی های زیادی در تهران و منطقه نارمک آماده انجام خدمات شستشوی مبلمان در منزل برای مشتری ها می باشند. و هر کدام از این مبل شویی ها راه کارهای خود و با شیوه های خاص خود کار می کنند. که تمامی این مبل شویی ها در نهایت باید روی کیفیت کار بسیار تمرکز کنند. و بر این قسمت باید تلاش بیشتری را بگذارند تا مشتری ها رضایت کامل داشته باشند.

مبل شویی در نارمک با دستگاه
Sofa cleaning in Narmak

مبل شویی در نارمک با مواد نانو

اکثر مبل شویی هایی که در تهران فعالیت می کنند به خاطر بالا بودن هزینه ها از مواد ایرانی استفاده می کنند. اما  به خوبی می دانم که این سرویس کاران تخربه و مهارت کافی برای شستشو دارند. ولی نمی دانند که میزان استفاده از مواد ایرانی و مواد نانو را در منزل مشتری با هم دیگر مقایسه کنند.

عده ای هستند که از همان ابتدا چون از مواد ایرانی و شامپو های ایرانی استفاده کرده اند، به این روال عادت کرده اند. ولی اگر سرویس کاران مقدار خرید شامپو های خود را با بقیه مواد مقایسه کنند. بی شک به نتیجه  عالی برای شستشوی مبلمان در منزل می رسند. ما چون در مبل شویی نارمک از مواد نانو استفاده می کنیم. به خوبی می دانیم که استفده از مواد نانو برای شستشوی مبلمان در منزل بسیار به صرفه و مفید می باشد.

مواد نانو با توجه به گذر زمان و در سال ۱۴۰۰ برای اولین بار وارد عرصه بازار مبل شویی شد. و در آن زمان هیچ کس تجربه استفاده از مواد نانو را در منزل نداشت. ما در همان سال های ابتدایی مواد نانو را به وسایل و شستشوی مبلمان خود اضافه کردیم. همان گونه که در بالا گفتم چون گران قیمت بودند خیلی ها از این مواد برای شستشو استفاده نمی کردند.

مبل شویی در نارمک یا دستگاه
Washing sofa in Narmak with machine

شستشوی مبلمان در نارمک 

بسیاری از افراد مبل شویی در همان سال های ابتدایی از شستشو با مواد نانو دور ماندند. و حتی راضی به این نبودند که برای تست کردن هم از این مواد نانو برای شستشوی مبلمان در منزل و شستشوی فرس در منزل استفاده کنند. اما در واقعیت هم همین گونه بود. و قیمت این مواد ها نسبت به مواد ایرانی بسیار گران قیمت بودنند.

ولی ما از همان روزها مواد نانو را به خدمات مبل شویی خود اضافه کردیم و هزینه آن را هم از مشتری می گرفتیم. سرویس کاران مبل شویی ما هنگامی که به خانه مشتری می رفتنند. دو نوع شامپو برای شستشوی مبلمان با خود می بردند. و در حضور مشتری به آنها اعلام می کردنند که اگر دوست دارنند می توانند با مواد نانو مبلمان را شستشو دهند.

مواد نانو نسبت به مواد ایرانی ۱۰۰۰۰۰ تومان بالاتر می باشد. و مشتری هایی که برای خدمات خود مواد نانو را انتخاب می کردنند. از رضایت بهتری نسبت به مبلشویی با مواد ایرانی داشتند. و در واقعیت هم کیفیتی که مخواد نانو برای مشتری به اترمغان می آورد. بسیار بالا تر و بهتر از مواد ایرانی می باشند.

مبل شویی در نارمک
شستشوی مبلمان در نارمک با دستگاه و مواد نانو

بهترین مبل شویی در نارمک سال ۱۴۰۲

شستشوی مبلمان در تهران این روزها جزو خدمات اصلی به حساب می آید. و بسیاری از مشتتری ها از این قضیه شستشو در منزل با خبر شده اند. بسیاری از این مشتری ها به دلایل متعددی نمی توانند که خدمات خود را در منزل و با دست انجام دهند. بنابراین برای انجام این کار باید از یک روز کاری خود کامل می زدنند. تا بتوانند که خانه و مبلمان منزل خود را دستمال کشی بکنند.

که این کار هم وقت و زمان  مشتری را هم می گرفت و هم مشتری از وقت و زمان استراحت خودش باید می زد تا بتواند این کار را انجام دهد. اما این روزها مشتری ها به راحتی با مبل شویی هایی که در نارمک هستنند. ارتباط برقرار می کنند و یکی از این مبل شویی ها را به خانه خود فرا می خوانند تا کارهای خدماتبی و شستشوی خود را به آنها بسپارند.

مشتری هر زمانی برای شستشوی مبلمان خود در منزل اقدام کنند. سرویس کاران و متخصصان مبل شویی ما در اسرع وقت خود را در خانه شما حاظر و آماده می یابند. سرویس کاران به خوبی می دانند که مبلمان شما با چه موای و با چه شستشوی تمیز و مرتب می شوند. در این حالت سرویس کاران مبل شویی برای تمیز کاری مبل های شما عزیزان دست به کار می شوند. و صفر تا صد مبل شویی شما را مانند روز اول تمیز و مرتب می کنند.

مبل شویی در نارمک با دستگاه
بهترین مبل شویی در نارمک را فقط با نام مبل شویی جاوید در شرق تهران بشناسید

قیمت مبل شویی در نارمک در سال ۱۴۰۲

قیمت های شستشوی مبلمان در منزل هر ساله از طرق گروهی که در اتحادیه هستند، صادر می شود. این گروه در یک اتاق می نشینند و براساس تورم و نوسانات بازار اقدام به قیمت گذاری مبلمان در منزل می کنند. و همه این تصمیمات گرفته شده را به مبل شویی در نارمک با دستگاه  اعلام می کنند. کهقیمت شستشوی مبلمان در سال ۱۴۰۲ را در قسمت پایین برای شما عزیزان  اعلام می کنم.

قیمت شست و شوی مبلمان نه نفره در نارمک با تشک دوبل ۷۵۰۰۰۰ تومان می باشد
هزینه شستشوی مبلمان هفت نفره با تشک دوبل در نارمک ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد
قیمت شستشوی خوش خواب های دو نفره در نارمک ۴۵۰۰۰۰ تومان و خوش خواب یک نفره در نارمک ۳۵۰۰۰۰ تومان
قیمت کوسن ها و پشتی های جدا  دو نه ای ۱۵۰۰۰ تومان
هزینه شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی، اعلا و ابریشم و موکت در نارمک ۳۰۰۰۰ تومان می باشد.
قیمت شستشوی صندلی های انواع ماشین های ایرانی و خارجی در نارمک با ضمانت نامه ۶۰۰۰۰۰ تومان

تمامی این قیمت ها در سال ۱۴۰۲ توسط صنف مبل شویی ها برای تمامی مبل شویی هایی که در تهران فعالیت می کنند، صادر شده است. بسیاری از مبل شویی ها راضی به این قیمت ها در تهران نبوده اند. و برای خود لیست قیمت دیگری را در نظر گرفته اند. و با تعرفه های خود در خانه مشتری برای انجام خدمات مبل شویی اعلام حضور می کنند.

امتیاز شما به این مقاله

4 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در نارمک با دستگاه»

  1. من برای شستشو مبل گفتم بیان و به پیشنهاد خودشون فرش ها رو هم شستن برام واقعا کار عالی شدو خیلی تمیز و مرتب شده بودنند ممنونم ازشون

  2. بسیار عالی و تمیز خدمات منو انجام دادند من از روی همین کامنت ها اعتماد کردم و خدمات گرفتم که واقغاو انصافا لایق تعریف هستند و تشکر از اقا جاوید عزیز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید