درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در اسلامشهر با دستگاه

مبل شویی در اسلامشهر با دستگاه

مبل شویی در اسلامشهر با دستگاه

مبل شویی در اسلامشهر با دستگاه انجام می شود و هزینه خدمات شستشوی مبلمان هفت نفره در منزل ۶۵۰۰۰۰ تومان می باشد. مبل شویی جاوید تمام خدمات شستشوی مبل در منزل با دستگاه و هم چنین شستشوی فرش در منزل با دستگاه را به صورت ضمانتی انجام می دهد. تضمین کیفیت برای مشتری بسیار مهم و حیاتی می باشد. و مشتری با خیالی آسوده خدمات شستشوی مبلمان خود را به ما می سپارند.

مبل شویی در اسلامشهر با دستگاه

شستشوی مبلمان این روزها جزو خدمات پر طرفدار مبل شویی ها و قالی شویی ها به حساب می آید. ما در منطقه تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه کنیم. ارائه خدمات بهتر توسط متخصصان و کارشناسان مبل شویی جاوید حس مشتری ها را نسبت به شستشوی مبلمان ترغیب می کند.

چرا که سرویس کارانی که در مبل شویی جاوید کار می کنند. تماما برای انجام خدمات شستشو تجربه لازم را کسب کرده اند و آمادگی لارم را دارند. تمامی عزیزانی که در شرکت مبل شویی ما کار می کنندجزو بهترین متخصصان مبل شویی در اسلامشهر و تهران می باشند. سال ها برای انجام این کارشان زحمت کشیده اند و توانسته اند که رزومه خوبی را از خود بر جای بگذارند.

متخصصان مبل شویی در ابتدا به عنوان یک سرویس کار ساده در شرکت استخدام شده اند. و صفر تا صد خدمات شستشوی مبلمان را از برگزیده های شرکت یاد گرفته اند. و امروزه آنها خود به عنوان یک متخصص مبل شویی در اسلامشهر و تهران مشغول فعالیت خود هستند.

 

مبل شویی در اسلامشهر با دستگاه
مبل شویی در اسلامشهر با دستگاه و با ضمانت نامه کتبی

قیمت شستشوی مبلمان در اسلامشهر ۱۴۰۲

شستشوی مبلمان در منزل جزو خدمات پر طرفدار در شهر های شلوغ می باشد. بسیاری از مشتری های عزیز در تهران و اسلامشهر تمام خدمات نظافتی و خدماتی خود را به سرویس کاران مبل شویی جاوید واگذار می کنند. سرویس کاران مبل شویی ما تمام خدمات شستشوی شما عزیزان را با ضمانت نامه کتبی خدمت شما عزیزان ارلئه می کنند.

اما نکته اصلی کار قیمت شستشوی مبلمان در اسلامشهر است. که به صورت واضح به مشتری های عزیز کمک می کند تا قیمتی واضح برای شستشوی خود داشته باشند. من در قسمت پایین تمام قیمت های خود را به صورت واضح برای شما عزیزان به نمایش می گذارم. البته ما در تمام تهران هم با این تعرفه شستشو کار می کنیم.

  • شستشوی یک دست مبلمان نه نفره با تشک دوبل در اسلامشهر با دستگاه ۷۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شست و شوی مبلمان نه نفره بدونه تشک دوبل در منزل و اسلامشهر ۷۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی مبلمان هفت نفره با تشک دوبل در منزل و در منطقه اسلامشر ۶۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی یک دست مبلمان هفت نفره ساده در اسلامشهر با ضمانت نامه ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی، اعلا، دست بافت و ترک در منزل اسلامشهر متری ۳۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی هر عدد صندلی نهار خوری و اداری در منزل با ضمانت نامه ۴۵۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی تشک خوش خواب دو نفره در اسلامشر ۴۵۰۰۰۰ تومان و تشک یک نفره در منزل ۳۵۰۰۰۰ تومان می باشد.

هزینه شستشوی یک نیم ست مبلمان در منزل با ضمانت نامه و یا کمتر از یک نیم ست حداقل ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد. یعنی سرویس کاران و متخصصان مبل شویی ما اگر بخواهند برای یک صندلی نهار خوری هم بیایند این هزینه را دریافت می کنند.

مبل شویی در اسلامشهر با دستگاه
قیمت مبل شویی در اسلامشهر با دستگاه در منزل

نحوه شستشوی فرش در منزل اسلامشهر

شاید برای بسیاری از مشتری ها جای سوال باشد که فرش در خانه چگونه شستشو می شود. ما در این مقاله تمام و کمال برای شما عزیزان مراحل شستشو فرش در منزل را برایتان به نمایش می گذاریم. در سال های قدیم اگر هر خانه ای ویلایی بود مشتری ها فرش های خود را در انجا شستشو می دادند و روی دیوارها می انداختند. تا کاملا خشک و آماده استفاده شود.

ولی با پیشرفت شهر ها و آپارتمان نشینی دیگر مشتری ها نتوانستند که آنگونه که خود می خواهند فرش هایشان را آب بگیرند. و تمیزی کاری کنند بنابراین باید راه های جدید را تجربه کنند. این شیوه جدید شستشو یکی از خدمات پر طرفدار مبل شویی ها در منرل می باشد.

مشتری هر زمانی که دوست داشته باشد می تواند خدمات شستشوی فرش های خود را در منزل با ضمانت نامه کتبی انجام دهد. البته سرویس کاران مبل شویی ما برای انجام این خدمات به صورت تضمینی سال ها تلاش کرده اند.

 

شماره تماس مبل شویی در اسلامشهر

شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه انجام می شود. و بسیاری از مشتری ها در طول این چند سال حداقل یک بار شستشوی مبلمان در منزل را تجربه کرده اند. برای انجام این کار نیازمند چند شماره تماس هستیم که مشتری ها بتوانند با ما ارتباط بگیرند. ما در کل تهران چندین شعبه فعال داریم. که از این طریق می توانیید با ما در تماس باشید. و خدمات شستشوی مبلمان خود را رزرو بفرمایید.

۴۴۰۳۹۲۱۷ ۶۶۹۳۲۴۷۳
۴۴۸۲۷۴۶۴ ۴۴۰۳۹۳۱۴
۲۲۸۷۴۵۳۱ ۸۸۹۴۲۶۴۴

تمامی شعبات بالا یه صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات مبل شویی و قالی شویی شما عزیزان می باشند. شما در هر زمانی از روز با کارشناسان ما تماس بگیرید. خدمات شستشوی مبلمان شما را رزرو می کنند. و در کمترین زمان ممکن  سرویس کاران و متخصصان مبل شویی و فرش شویی ما را در خانه خود خواهید داشت.

مبل شویی در اسلامشهر با مواد نانو

شستشوی مبلمان در منزل این روزها بسیار مد شده است. و اکثر مشتری های عزیز در سراسر تهران و حتی اسلامشهر مبل هابی خود را به مبل شویی ها می سپارند. تا کارهای تمیز کاری و نظافت مبلمان خود را انجام دهند. در اسلامشهر تعداد شرکت های مبل شویی کم نیست. و حتی شاید به اندازه مبل شویی ها تهران نیز باشد. چرا که این کار پر تقاضا می باشد.

بسیاری از مشتری های عزیزی که با کار مبل شویی آشنایی دارند. بنابراین به دنبال بهترین مبل شویی در اسلامشهر می گردند تا خدمات خود را انجام دهند. انجام خدمات با کیفیت برای مشتری مستلزم موارد بسیاری است که مبل شویی ها باید داشته باشند. از مهم ترین گزینه ای که می توان به آن اشاره کرد. این است که این مبل شویی ها خدمات شما عزیزان را با مواد نانو انجام دهند.

انجام خدمات مبل شویی با مواد نانو یکیار بهترین فاکتور هایی است که مبل شویی جاوید در منطقه اسلامشر انجام می دهد. ما در اسلامشهر تمام خدمات مبل شویی و فرش شویی در منزل را با دستگاه و با مواد نانو انجام می دهیم. انجام خدمات با کیفیت در مبل شویی فقط با مواد نانو انجام پذیر می باشد.

مبل شویی در اسلامشهر با دستگاه
نحوه شستشوی مبلمان در اسلامشهر با دستگاه در منزل

بهترین مبل شویی در اسلامشهر

بهترین ها همیشه لایق بهترین می باشند. و ما هم در منطقه اسلامشهر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم. تا بتوانیم بهترین خدمات مبل شویی خود را در منطقه به مشتری های عزیزمان ارائه کنیم. بسیاری از مشتری ها در سراسر اسلامشهر در گزینه اول به قیمت شستشوی مبلمان دقت می کنند. و اولویت اصلی خود را به قیمت ترجیح می دهند.

این گونه افراد یا از نیاز مالی ضعیفی برخوردار هستند و یا جزو افراد خسیس می باشند. که در مرحله اول به قیمت توجه می کنند. این را نباید نادیده گرفت که هیچ ارزانی بدونه دلیل نیست. من خود به این قضیه باور دارم و حتی در کار خودمان برای شما عزیزان مثال می آورم.

شما فکر کنید یک ۲۰ لیتری شامپوی ایرانی برای خدمات مبل شویی خریداری کنید. در بهترین حالت بازار الان ۴۰۰۰۰۰ تومان پرداخت کنید. اما برای خرید یک ۲۰ لیتری شامپوی نانو در بازار حدودا۴۰۰۰۰۰۰ تومان باید پرداخت شود. ایا این منصفانه است که شستشویی که با مواد نانو برای مشتری انجام می شود. از لحاظ قیمتی با مواد ایرانی فرق نداشته باشد.

 

 

۵/۵ - (۱۲ امتیاز)

9 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در اسلامشهر با دستگاه»

  1. مبل شویی بسیار خوبی بودند سر وقت اومدند و با تمام وجود کار کردند حتی بسیاری از جاهایی که من گفتم رو دو باره و چند باره شستشو دادند بی نهایت تشکر می کنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید