درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در گیشا

مبل شویی در گیشا

مبل شویی در گیشا

مبل شویی در گیشا یکی از کهن ترین محله های تهران می باشد. قیمت شستشوی مبلمان هفت نفره در گیشا ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد. که بسیاری از مشتریانی که در این منطقه هستند ما و خدمات ما را با نام مبل شویی جاوید می شناسند. و حداقل یک بار از خدمات ما در کوی نصر استفاده کرده اند.نا گفته نماند که امروزه بسیاری از مشتری ها در سراسر تهران از این شیوه شستشو استفاده می کنند. چرا که این نوع شستشو طول عمر مفید را به مبلمان می بخشد.برای اطلاع بیشتر مقاله مبل شویی در ستارخان را مطالعه بفرمایید

مبل شویی در کوی نصر

ما برای راحتی و آسایش مشتریان عزیز در بسیاری از منطقه های تهران و مبل شویی در منطقه ازادی تهران شعبه داریم. تا راحت تر بتوانیم خدمات خود را در اختیار مشتریان تهرانی قرار بدهیم. تمامی مبل شویی ها در تهران از خدمات خود را از طریق سرویس کاران مبل شویی در اختیار مشتری می گذارند. اما مشتری ها خدمات خود را به مبل شویی هایی می سپارند که از لحاظ کیفیت در بالاترین نقطه باشند. و مشتری از دست خدمات دهی آنها رضایت کامل را داشته باشد.

بسیاری از مشتری ها برای خود یک سرویس کار مبل شویی در گیشا  را انتخاب می کنند و برای همیشه خدمات خود را به آنها می دهند تا انجام بدهند. زمانی که یک مشتری برای بار دوم و یا مداوم از سرویس کاری استفاده می کنند. این نشانه خوبی برای سرویس کار و شرکت هدایت کننده است. یعنی سرویس کار خدمات خود را جوری در اختیار مشتری گذاشته است و آن قدر کار خود را با کیفیت انجام داده است که مشتری نمی تواند از خدمات آنها دل بکند. و یا خدمات خود را به شرکتی دیگر واگذار کند. برای اینکه تو دل مشتری جا باز کنید به مواردی که در زیر اشاره می کنیم نیاز دارید.

مبل شویی در گیشا

چرا مشتری مبلشویی در گیشا را برای خدمات خود انتخاب می کنند

در درجه اول ما جزو قدیمی ترین مبل شویی هایی هستیم که در کوی نصر و یا همان گیشا مبل شویی داریم. و همیشه خدمات خود را با هزینه های کمتری نسبت به سایر رقبا در منطقه انجام می دهیم.

  • همیشه سرویس کاران ما در دسترس هستند. یعنی دسترسی ما به شما عزیزان در منطقه به کمتر از پنج دقیقه طول می کشد و در اسرع وقت خود را به مشتری می رسانند.
  • بیمه: بیمه یکی دیگر از ویژگی های مبل شویی در گیشا است که مشتری را واردار به انتخاب می کند. ما تمامی خدمات شما را تحت پوشش بیمه ایران انجام می دهیم.
  • خوش قولی: یکی دیگر از ویژگی هایی است که همیشه مشتری به آن اهمیت زیادی می دهد.
  • خوش پوشی: پوشیدن لباس های تمیز در کار مبل شویی بسیار حائز اهمیت است. و سرویس کاران ما در مبل شویی در جنت آباد موظف هستند که هر روز با یک دست لباس به خانه مشتری بروند. و کثیفی دیروز را با امروز قاطی نکنند و همیشه مرتب و تمیز باشند.
  •  مشتری کیفیت کاراهمیت می دهد که سرویس کارانی با تجربه و ماهر داشته باشیم. تا به راحتی بتوانند که با انواع پارچه های مبل و انواع مبلمان را بشناسند و برای پاک سازی آنها از مواد مخصوص استفاده کنند. تا بتوانند بهترین نتیجه را روی مبلمان به مشتری نشان دهند.مبل شویی در منطقه گیشا

نمونه کارها یی که در بالا مشاهده می کنید توسط تیم بسیار متخصص مبل شویی جاوید انجام شده است. و دیدن این مبل قبل و بعد از شستشو چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. ما در این مجموعه تمامی خدمات و کارهای خود را به نحو احسن انجام می دهیم. و افتخار می کنیم که مشتری های ما در سراسر تهران از خدمات ما بهره می گیرند.

هر چند با وجود تعداد بیشماری مبل شویی در تهران همه می توانند به مبل شویی ها دسترسی داشته باشند. و این کاری بس سهل و آسان است که مشتریان می توانند انجام بدهند. اما به صورت کلی وجود متخصصینی مانند ما در تهران نهایت افتخار و شادمانی است برای تهرانی های محترم و باعث افتخار است.

قیمت مبل شویی در گیشا یا کوی نصر

قیمت شستشوی مبلمان در کوی نصر و یا گیشا مانند تمامی منطقه تهران طبق تعرفه سایت انجام می شود. ما در منطقه گیشا علاوه بر این که خدمات مبل شویی در محل را با دستگاه انجام می دهیم. شستشوی انواع فرش های ماشینی و دست بافت را هم با ضمانت نامه کیفیت انجام می دهیم. که قیمت همه این موارد در زیر ارائه شده است.

  • ست ۵ نفره و ساده و یا معمولی ۳۵۰.۰۰۰
  • ست ۵ نفره  و بدونه  تشک دوبل  در کوی نصر ۳۵۰,۰۰۰
  • ست ۷ نفره معمولی  در گیشا با ضمانت نامه ۵۰۰.۰۰۰ 
  • ست ۷ نفره تشک دوبل ۵۵۰.۰۰۰۰ 
  • هر مبل تک‌ نفره معمولی و نهار خوری در منزل گیشا  ۴۰,۰۰۰
  • هر مبل تک ‌نفره تشک دوبل در گیشا ۵۰,۰۰۰
  • کاناپه تختخواب ‌شو تک نفره در منزل به صورت کامل ۲۰۰.۰۰۰
  • کاناپه تختخواب ‌شو دو نفره در منزل گیشا ۲۵۰.۰۰۰۰
  • کاناپا تختخواب‌ شو سه نفره  که کامل باز می شود را ۳۵۰.۰۰۰۰
  • انواع کفی مبل بالشتک و کوسن ۱۰,۰۰۰
  • صندلی غذا خوری تمام پارچه ۳۰.۰۰۰
  • صندلی غذاخوری کف پارچه ۲۰.۰۰۰۰

تمامی قیمت هایی که در بالا قید شده است با توجه به نوسانات بازار تنظیم شده است. و همه مشتری هایی که در کوی نصر و گیشا سکونت دارند. می توانند برای انجام خدمات مبل شویی خود از این تعرفه برای شستشو بهره مند شوند.

مبل شویی در گیشا با دستگاه

ما در این مجموعه اصلا اولویت خود را به پول گرفتن از مشتری اختصاص نداده ایم و اصلا هم روی این گزینه مانور نمی دهیم. اما با افتخار می گویم که تمام سعی و تلاش خود را روی کیفیت کار و خدمات بهینه به کار می گیریم. و به خاطر همین است که تمامی مشتریانی که در طول این چند سال با ما کار می کنند. هم چنان خود و تمام بستگانشان را نیز با ما هم سفره کرده اند.

من خوب می دانم که ما در کنار تیمی که تمام وجود خود را برای تمیز کاری و نظافت مبلمان شما به کار می گیرند بسیار شیرین و دل چسب است.هم برای مشتری و هم برای ما که به عنوان مدیر مسئول این افراد در گیشا فعالیت می کنیم. هر کسی و هر سرویس کاری در هر جای تهران می تواند که مبل شویی انجام بدهد.

اما کار خوب و با کیفیت را فقط می توانید از مبل شویی در گیشا (کوی نصر) بخواهید. ما در شرکت خود بر کیفیت شستشو وابسته هستیم. و تمام تلاش خود را برای تمیز کاری و لبخند رضایت مشتری هایمان در گیشا تمام و کمال انجام می دهیم.

موکت شویی و فرش شویی در گیشا (کوی نصر)

این روزها بسیاری از مشتریان در گیشا و یا همان کوی نصر از این شیوه شستشو برای تمیز کاری موکت ها و شستشوی فرش در منزل با دستگاه استفاده می کنند. و بسیاری هم با این شیوه آشنایی ندارند و به محث گفتن،می گویند که مگر می شود داخل خانه فرش شست. نه تمام خانه را آب فرا می گیرد و همان ذهنیت شستشوی قدیم را دارند.

اما در واقع شستشو این گونه نیست، و تمام و کمال با دستگاه های مکانیزه و جارو برقی صنعتی در خانه همانند شستشوی مبلمان انجام می شود. و حتی آب و خیسی مبلمان به پشت فرش هم نمی رسد. و فرش و موکت در خانه و سر جای خود کمتر از پنج ساعت خشک و قابل استفاده می گردد. از این رو اغلب مشتری ها از این خدمات استفاده می کنند. چون هم دسترسی آسان تری به شستشو دارند و هم از لحاظ هزینه ها خیلی برای مشتری به صرفه و مفید می باشد.

بسیاری ازشرکت ها و ادارجات دولتی از موکت برای کف اتاق ها استفاده کرده اند. و این موکت ها چسبی می باشد و به راحتی نمی توان که آنها را جمع آوری کنند و برای شستشو ببرند. اما با این دستگاه ها با خیالی راحت و خیلی به صرفه تمام موکت ها را در عرض چند ساعت شستشو می دهیم. و با استفاده از دستگاه های وکیوم فوق قوی تماتمی این کثیفی ها و کف را روی موکت ها پاک سازی می کنیم. و بعد از چند ساعت موکتی به ظاهر و زیبایی اولین روز خرید را به شما مشتریان عزیز تحویل می دهیم.

 

 

۵/۵ - (۲۰ امتیاز)

9 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در گیشا»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید