درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در طرشت

مبل شویی در طرشت

مبل شویی در طرشت

مبل شویی در طرشت در خیابان ولدخانی  و سر نبش قرار دارد. که مشتری های این منطقه به راحتی می توانند به دفتر مرکزی مراجعه کنند و کار و خدمات خود را رزرو کنند. تمامی خدماتی که ما در طرشت برای مشتری انجام می دهیم کاملا با ضمانت نامه انجام می شود

ما در تمامی نقاط تهران تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا نام مبل شویی جاوید زبان زد شود. و همه مشتریان عزیز برای پیوستن به مجموعه ما و انجام خدمات هایشان با مبل شویی در طرشت ارتباط برقرار کنند.

مبل شویی در طرشت

این روزها مبل شویی جاوید و مبل شورهای زیادی در سراسر تهران  فعالیت می کنند و هر یک برای خود کارها و ایده های خود را برای شستشو مبل در منزل با دستگاه  پیاده می کنند. پیاده سازی  تجربیات مبل شویی ها روی مبل های مشتری و پاک سازی لکه و کثیفی ها بستگی به مبل شویی ها دارد.

مبل شویی در طرشت  هنگام ورود به خانه مشتری باید تمام لکه ها و کثیفی های بزرگ مبل ها را رصد کنند. و برای آنها نیز راه چاره ای بیاندیشند و راه کارهای خود را روی آنها پیاده کنند. سرویس کاران به خوبی می دانند که با جارو کشی در ابتدای کار، کار خود را راحت و آسوده می کنند. و سپس تمامی مبل ها را تا جایی که کف هایی که از دستگاه بیرون می آید و روی مبل ها قرار می گیرد سفید شوند این کار را ادامه می دهید.

هر زمانی اگر سه بار هم مبلی را شستشو دادید و بعد دوباره کشیدن کف سیاه شد بدانید این مبل ها نیاز به شستشو دارند.  و این شستشو را ان قدر تکرار کنید تا کفی سفید و عاری از هر گونه آلودگی روی مبل ها قار بگیرد. در این صورت است که باید بر خود ببالید و بنازید که مبلمانی مانند دسته گل تقدیم مشتری کرده اید.  و بهتر است که بدانید که این چنین کاری است که در ذهن مشتری باقی می ماند و مشتری برای همیشه شما و خدمات خوب شما را فراموش نخواهد کرد.

مبل شویی در طرشت
مبل شویی در طرشت با دستگاه

 

 

نحوه پاک سازی لکه چربی در طرشت چگونه است

بسیاری از مشتری ها این روزها از پارچه هایی برای روی مبل ها استفاده می کنند. تا مبل ها کمتر کثیف شوند و زود زود بتوانند این پارچه ها را شستشو بدهند. اما زمانی که یک مهمان به خانه ما می آید ما مجبور می شویم که تمامی این پارچه ها را جمع آوری کنیم تا مهمان ها راحت تر باشند. دریغ از اینکه تمام کثیفی ها و لکه های غذا و چربی روی پارچه مبلمان باقی می ماند. و به هیچ وجه مشتری نمی تواند که لکه ها را پاک کند. اما مبل شویی در کمیل  بعد از این که مبلمان را دیدند و  شستشو دادند. اگر با شستشو پاک شد که خیالمان آسوده است ولی اگر پاک نشد با استفاده از لکه برهای نانو که امروزه در بازار ها یافت می شود می توان به راحتی آنها را از پارچه مبلمان تمیز کرد.

بسیاری از مشتری ها زمانی که مبل ها لکه دار می شوند سعی می کنند که با آب و مایع آن را پاک کنند. در حالی که مشتری نمی داند که تا جایی که مبلمان خیس می شود بعد خود لکه زرد رنگ می شود. و خیلی از آن لکه چربی کوچکی که روی آن بود بدتر می شود.

مبل شویی در طرشت
نزدیک ترین مبل شویی در طرشت با دستگاه

مبل شویی در طرشت با دستگاه

مبل شویی های زیادی در منطقه ستارخان وجود دارد و همه هم بر این ادعا هستند. که می توانند بهترین خدمات مبل شویی خود را به مشتریان عزیز ارائه کنند. اما خوب یا بد بودن را مشتری باید تشخیص دهد. چرا که این مشتری است که خدمات خود را قبل از شستشو و بعد از شستشو می بیند.

و می توانند آنها را با هم مقایسه کند که مبل ها تا چه اندازه ای تمیز شده اند. و یا بهتر است بگویم سرویس کاران مبل شویی رضایت مشتری را به خود جلب کرده اند. در این حالت مشتری اگر از خدمات ما رضایت داشته باشد. می تواند همه بستگان و فامیل های خود را به مجموعه مبل شویی جاوید معرفی کند.

مبل شویی در طرشت
نحوه پاک سازی لکه چربی روی مبل چگونه است؟

مناطق تحت پوشش مبل شویی در منطقه طرشت

ما به مدت چهار سال است در خیابان ولد خانی در نزدیکی بلوار ستارخان دفتر داریم. و همه مشتریانی که در این منطقه هستند می توانند با ما در تماس باشند. البته ناگفته نماند که ما برای تمامی مشتریانی که در منطقه طرشت و ستارخان هستند. تمامی خدمات مان را با ده درصد تخفیف ارائه می کنیم.

  • ستارخان
  • شهر آرا
  • طرشت
  • تیموری
  • حسین مردی
  • حبیب الهی
  • پاتریس لومومبا

ما آماده ایم تا تمامی خدمات شما مشتریان را با ضمانت نامه کیفیت و با کیفیت ترین شامپوهای موجود در بازار را برای شما انجام دهیم. چرا که شما مشتریان عزیز شایسته بهترین ها در منطقه ستارخان هستید.

 

 

خدمات مبل شویی در طرشت با دستگاه

  • شستشوی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه
  • شست و شوی فرشهای ابریشم، تمام ابریشم، دست بافت و ماشینی در محل با دستگاهع بدونه آب ریزش
  • شستشوی انواع موکت های چسبی، تاتمی ها و سجاده های مساجد و ارگان های دولتی

تمامی خدمات فوق با ضمانت نامه، خدمت مشتریان ارائه می گردد. شاید برای همه سوال باشد که چقدر طول می کشد تا مبلمان خشک شوند. هر خدماتی که سرویس کاران مبل شویی ما اغنجام دهند. بعد از گذشت چهار ساعت قابل استفاده و خشک می باشند. و مشتری های عزیز با خیالی آسوده می توانند از مبلمانی تمیز بهره مند شوند.

آیا مبل شویی باعث آسیب پارچه می شود

مشتری های عزیز به طور متوسط سالی یک بار از خدمات مبل شویی جاوید در منطقه طرشت بهره مند می شوند. و این به این معنا است که تمامی عزیزانی که قصد شستشوی مبلمان را دارند با خیالی آسوده می توانند خدمات خود را به ما بشپارند. اما برگردیم به سوال اصلی که آیا شستشو باعث خرابی پارجه می شود یا نه؟

در جواب به سادگی باید گفت که با توجه به میزان تجربیات خودم در مدت این چند سال بگویم که شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه هیچ ضرری به مبلمان نمی رساند. و شاید هم برای طول عمر مبل ها مفید هم باشد. چرا که مبلمانی که سالی یک بار شستشو می شود از هر گونه کثیفی و آلودگی پاک می شود. و مبلمان اصلا چرک مرده نمی شود و به همین خاطر مبلمان عمر مفید تری می کنند.

عمر مفید پارچه مبلمان بستگی به مقدار تمیزی دارد که مشتری به آن اهمیت می دهد. اما اگر مشتری وقت کافی برای این کار ندارد می توانند از مبل شویی ها کمک بگیرد. مبل شویی در طرشت با ضمانت نامه کتبی تمام خدمات شما را انجام می دهد. یعنی سرویس کاران ما با استفاده از تجربه ای که دارند به خوبی می دانند که چگونه چرک مرده شده داخل مبلمان را بیرون بکشند.

قیمت مبل شویی در طرشت در سال ۱۴۰۲

قیمت های مبل شویی در سراسر تهران و به ویژه طرشت با استفده از تعرفه سایت انجام می شود. سرویس کاران مبل شویی ما در سراسر تهران می توانند از تعرفه سایت دیدن کنند. و خدمات مبل شویی خود را رزرو بفرمایند.  که در قسمت پایین لیست قیمت های شستشو را برایتان به نمایش می گذارم

قیمت شست و شوی مبلمان نه نفره در طرشت و میدان تیموری با تشک دوبل ۵۵۰۰۰۰ تومان می باشد
هزینه شستشوی مبلمان هفت نفره با تشک دوبل در طرشت و خیابان صالحی ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد
قیمت شستشوی خوش خواب های دو نفره در طرشت و خیابان ولد خانی ۳۰۰۰۰۰ تومان و خوش خواب یک نفره در اندیشه شهریار ۲۰۰۰۰۰ تومان
قیمت کوسن ها و پشتی های جدا  دو نه ای ۱۰۰۰۰ تومان
هزینه شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی، اعلا و ابریشم و موکت در طرشت جنوبی ۲۰۰۰۰ تومان می باشد.
قیمت شستشوی صندلی های انواع ماشین های ایرانی و خارجی در طرشت و خیابان حسین مردی با ضمانت نامه ۴۸۰۰۰۰ تومان
۵/۵ - (۵ امتیاز)

5 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در طرشت»

  1. میگن یه حرف خوب روزتو خوب می کنه احساسی که کارشناسان این مبل شویی به من داد می دونستم که کارشونم عالی میشه بسیار ممنونم از همه چی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید