درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در خانی آباد نو با دستگاه

مبل شویی در خانی آباد نو با دستگاه

مبل شویی در خانی آباد نو با دستگاه

مبل شویی در خانی آباد نو با دستگاه یکی از شعبات مبل شویی جاوید در تهران می باشد. ما در منطقه خانی آباد نو یک دست هفت نفره را ۶۰۰۰۰۰ تومان شستشو می دهیم. شستشوی مبلمان در خانه یکی از شغل های پر طرفدار ما در تهران می باشد. که روزانه تعداد بی شماری از مشتری ها در سراسر تهران برای انجام حدمات مبل شویی در منزل تهران با ما ارتباط برقرار می کنند.

مبل شویی در خانی آباد نو با مواد نانو

شستشوی مبلمان در منزل این روزها جزو خدمات پر طرفدار مبل شویی ها و قالی شویی ها در تهران و سایر شهر ها به حساب می آید. تعداد بی شماری از شرکت های مبل شویی در خانی آباد و سایر مناطق تهران برای انجام خدمات مبل شویی تاسیس شده است. ما در تمام تهران شعباتی را بنا کرده ایم. تا در هر کجای تهران باشید.به راحتی بتوانید از خدمات مبل شویی و قالی شویی جاوید در منزل بهره بگیرید.

بهره بردن از خدمات ما برای مشتری های عزیز بسیار آسان می باشد. و به راحتی می توانید با یکی از شعبات مبل شویی ما در خانی آباد ارتباط برقرار کنید. و نیاز های خود را به کارشناسان پاسخ گوی ما بگویید. کارشناسان طبق وظیفه کاری خود تمام خواسته های شما را ثبت می کنند. و در کمتزین زمان ممکن به سرویس کاران ارجاع می دهند.

زمانی که آدرس به دست سرویس کاران و متخصصان مبل شویی ما می رسد. طبق زمان بندی که مشتری در نظر دارد. خود را به محل سکونت مشتری برای انجام خدمات خواسته شده می رسانند. ما تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین خدمات خود را با استفاده از مواد نانو تقدیم نگاه مشتری هایمان بکنیم.

مبل شویی در خانی آباد نو
Sofa cleaning in Khani Abad No

 مبل شویی در خانی آباد نو

شستشوی مبلمان در منزل مانند تمام خدمات دیگر که در سراسر تهران انجام می شود، نیازمند مبلغ می باشد. که سرویس کاران مبل شویی ما در منزل قیمت های خود را طبق تعرفه ای که در سایت مبل شویی جاوید دارند، به مشتری ارائه می کنند. البته خود مشتری ها هم به این تعرفه های سایت دسترسی دارند و می توانند که آنها را ببینند.

در بسیاری از موارد پیش می آید که سرویس کاران قیمت هایی فضایی از خود برای شستشوی مبلمان در منزل به مشتری ارائه می کنند. و بارها پیش می آید که مشتری ها از این قضیه قیمت گذاری ناراضی و ناخشنود هستند.

و همیشه مشتری هابرایشان جای سوال می باشد که چرا در یک شرکت مبل شویی، قیمت یک مبلمان با شرکت دیگر اینقدر باید تفاوت داشته باشد. و همیشه مشتری ها سر این قضیه مشکل دارند و نمی توانند که با خود کنار بیایند. اما ما قیمت ها را برای مشتری هایمان کاملا شفاف سازی کرده ایم. و تمام عزیزان در منطقه خانی آباد نو می توانند که به این قیمت ها دسترسی داشته باشند.

مبل شویی در خانی آباد نو با دستگاه
Washing sofa in Khani Abad, new with machine

قیمت مبل شویی در خانی آباد نو با دستگاه ۱۴۰۲

قیمت های شستشو هر سال مستلزم تغییراتی می باشند. که این تغییرات از طریق صنف مبل شویی ها در تهران ارائه می گردد. بسیاری از شرکت های مبل شویی این تعرفه را برای خود ارجعیت می دانند. و برای همیشه با این تعرفه های مبل شویی خدمات خود را به مشتری هایشان ارائه می کنند.

اما بسیاری از شرکت های مبل شویی هم در تهران وجود دارد که از این قانون تبعیت نمی کنند و برای خود تعرفه ای را تایین میکنند. و به سرویس کاران و متخصصان خود امر می کنند که در خانه مشتری با این تعرفه کار انجام بدهند.  مبل شویی جاوید جزو آن دسته از مبل شویی هایی است. که به صورت کاملا انفرادی برای ارائه قیمت ها به مشتری ها خود دست به کار می شود. و سعی بر آن داریم تا بتوانیم منصفانه ترین قیمت های مبل شویی خود را به  مشتری اعلام کنیم.

  • قیمت یک دست مبلمان نه نفره در منزل با تشک دوبل ۷۵۰۰۰۰ تومان
  • هزینه شستشوی یک دست مبلمان نه نفره ساده ۷۰۰۰۰۰ تومان
  • قیمت یک دست مبلمان هفت نفره در خانی آباد با تشک دوبل ۶۵۰۰۰۰ تومان
  • هزینه یک دست مبلمان هفت نفره ساده در منزل۶۰۰۰۰۰ تومان
  • هزینه شستشوی هر عدد صندلی نهار خوری و اداری در منزل با دستگاه ۴۵۰۰۰ تومان
  • قیمت شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی و دست بافت و هم چنین موکت در منزل با دستگاه ۳۰۰۰۰ تومان می باشد
مبل شویی در خانی آباد نو با دستگاه
مبل شویی در خانی آباد نو با دستگاه در منزل

شماره مبل شویی در خانی آباد نو 

مبل شویی ها و یا شرکت هایی که برای ازائه خدمات به مشتری در تهران تاسیس شده اند. باید برای دسترسی مشتری به شرکت از راه های ارتباطی که وجود دارد. بتواند خود را به شرکت مبل شویی نزدیک کند و یا ارتباط بگیرد. ما با چندین خط ثابت در تهران راه را برای مشتری هایمان آسان کرده ایم . که در زیر این شعبات را برایتان می گذارم. و شما عزیزان می توانید به راحتی با هر یک از این شعبات تماس حاصل کنید. و خدمات مبل شویی و قالی شویی خود را رزرو بفرمایید.

۴۴۰۳۹۲۱۷
۲۲۸۷۴۵۳۱
۴۴۰۳۹۳۱۴
۶۶۹۳۲۴۷۳

شما عزیزان در هر جایی از تهران با یکی از شعبات ما تماس بگیریسد. ما در کمترین زمان ممکن متخصصان مبل شویی خود را برای شما عزیزان اعزام می کنیم. ما شما را لایق این می دانیم که در تمام نقاط ایران بهترین خدمات خود را فقط از مبل شویی در منزل جاوید دریافت کنید.

شستشوی خوشخواب در خانی آباد نو

خوشخواب ها جزو وسایل های خیلی کثیفی هستند که ما شستشو می دهیم. چرا که بسیاری از مشتری ها نمی دانند که با دستگاه های مبل شویی می شود خوشخواب ها را هم تمیز و مرتب کرد. از این رو چون سال ها از این خوش خواب ها استفاده کرده اند. و حتی نتوانسته اند که روی آن را دستمالی بکشند، بسیار کثیف شده است.

بسیاری از خوشخواب ها در منزل مشتری از روی ناچاری استفاده می شوند. و گر نه اگر شرایط مشتری ها خوب باشد. این خوش خواب ها فقط به درد دور انداختن می خورد. و اما چون بسیاری از مشتری ها از وظعیت اقتصادی بسیار بدی برخوردار هستند. بنابراین توان مالی این را ندارند که خوشخواب ها هر چند سالی عوض کنند.

اما چون نمی دانستند که خوشخواب ها را هم می توان تمیز و مرتب کرد. بنابراین  خوشخواب ها حسابی چرک مرده و کثیف می باشند. و این را هم باید دانست که خوش خواب ها هر چند هم کثیف باشند. اما اگر مشتری بخواهد آنها را بشوید بسیار قابل تحمل می شود. و مشتری از خوش خوابی تمیز و مرتب استفاده خواهد کرد.

مبل شویی در خانی آباد نو با دستگاه
شستشوی خوشخواب در منزل با مواد نانو توسط تیم حرفه ای مبل شویی جاوید

بهترین مبل شویی در خانی آباد نو

در تهران و سایر شهر های اطراف تهران این روزها شرکت های مبل شویی زیادی تاسیس شده است. و بسیاری از افراد در تهران از این طریق امرار معاش می کنند. و زندگیشان برپایه کار مبل شویی می چرخد. اما کسی که می خواهد و دوست دارد که پیشرفت بکند. حتما در کار خود یک سری کارها و خدماتی را انجام می دهد. که از چشم مشتری نسبت به سایر رقبا برتری داشته باشد.

به عنوان مثال خوش برخوردی می تواند بزرگترین امتیاز برای یک شرکت مبل شویی از نظر من به حساب بیاید. چرا که ما خود با این گزینه تعداد زیادی مشتری ها را به مجموعه مبل شویی خود اضافه کرده ایم. من خود به خوبی می دانم که حتی اگر پشت تلفن  برخوردت با مشتری خوب باشد. بی شک این احترام را مشتری به خوبی درک می کند.

در درجه دوم متخصص و یا سرویس کاری که برای انجام خدمات به منزل مشتری می رود اگر با برخورد مناسب با مشتری ها برخورد داشته باشد. برای همیشه این برخورد سرویس کاران در ذهن این مشتری ها باقی می ماند. و مشتری از این شرکت و متخصصان آن نیز خاطره خوبی دارد. و آن شرکت را به عنوان بهترین مبل شویی در خانی آباد می شناسد.

۵/۵ - (۱۴ امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در خانی آباد نو با دستگاه»

  1. من برای شستشوی فرش در منزل تماس گرفتم و فرش هایمان را داخل خانه با دستگاه شستشو دادند و من از نحوه کار رضایت کامل دارممم بی نهایت ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید