درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » لکه گیری مبل در منزل

لکه گیری مبل در منزل

لکه بر برای لکه گیری مبل

لکه گیری مبل در منزل توسط تیم مبل شویی جاوید در سراسر تهران بزرگ انجام می شود. ما با استفاده از بهترین لکه برهای نانو همیشه میزبان خوبی برای تمیزی مبلمان می باشیم. تمام مشتری هایی که ما را برای مبل شویی در منزل تهران انتخاب میکنند بر خود می بالند. مبل شویی جاوید هم تمام تلاش خود را خواهد کرد، تا جزو بهترین ها باشیم. لکه گیری مبلمان در منزل کاری آسان هم نیست که هر کسی بتواند این کار را انجام دهد.

لکه گیری مبل در منزل چگونه است؟

همه ما در خانه مبل و فرش های خود را در طول سال چندین بار لکه گیری می کنیم. لکه گیری کردن همان کاری است که خانم های خانه دار به محض دیدن لکه ها در خانه دست به کار می شوند و لکه را برمی دارند. برداشتن لکه ای که تازه روی مبلمان و یا فرش می ریزد بسیار ساده است و به راحتی می توان آن را برداشت. همه مشتری ها تجربه این کار را دارند و بسیار به آسانی مقداری کف و آب درست کرده، و جایی که لکه وجود دارد را با اسکاج می مالند تا کاملا لکه محو و ناپدید شود. اگر لکه پخش شد به آن دست نزنید و با ما تماس بگیرید.

بی شک می توان گفت که این کار را بارها و بارها در منزل خود انجام داده اید. ناگفته نماند که این کاری که شما عزیزان انجام می دهید بسیار خوب و پر ثمر است. چرا که این لکه ها دیگر به جون مبلمان و فرش ها نفوذ نمی کنند و چرک مردگی به وجود نمی آورند. که اگر مبل و یا فرش چرک مرده شود بسیار به سختی می توان آنها را پاک سازی کرد.

لکه گیری مبل در منزل
لکه گیری مبل در منزل با ضمانت

بهترین راه حل برای تمیزی لکه ها تماس با مبل شویی جاوید در تهران است.

 ۴۴۰۳۹۲۱۷ ۶۶۹۳۲۴۷۳
۴۴۸۲۷۴۶۴          ۴۴۰۳۹۳۱۴

انواع لکه ها و نحوه لکه گیری مبل در منزل

  • لکه های نوشابه
  • لکه های چربی
  • زردی حاصل از سوختگی سیگار
  • لکه های خون روی مبل و فرش
  • آب میوه های مختلف

دراینجا نحوه پاک کردن هر یک از لکه های بالا را به طور مفصل توضیح خواهم داد. تا عزیزانی که با این لکه روبه رو شدند به راحتی از عهده کار لکه برآیند. تا همیشه تمیزی و شادابی را مهمان خانه های خودشان کنند. زیبایی چیزی نیست که کسی از آن فرار کنند. تمامی بشریت زیبایی را دوست دارد و هیچ کس برای تمیز بودن و ماندن کسی را محکوم نخواهد کرد. چرا که حدیث داریم که می فرماید: خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد.  یعنی حتی در دین مقدس اسلام هم به زیبایی و تمیز بودن اهمیت داده شده است.

ما چون کار خدماتی را انجام می دهیم بسیار با مشتریانی روبه رو می شویم که برای نظافت هیچ وقتی نمی گذارند. بارها ما شاهد این بوده ایم که مشتری سر این که تشک مبلمان را باید پشت و رو بشویید، بحث کرده ایم. چرا که مشتری مثلا سه سال است که مبل ها را خریده است، تا حالا به خود زحمت این را نداده، تا زیر تشک را ببیند. چه برسد به این که بخواهد تمیز کاری کند و یا زیر مبل ها را جارو کشی کند. اما در موقع شستشو تاکید بر نظافت آنها را دارد.

این مشتری ها همیشه از فرش ها و مبل هایی چرک مرده استفاده می کنند. چون به تمیزی محیط خانه هیچ اهمیتی نمی دهند. و یا وقت و زمان کافی برای کارهای نظافتی را ندارند به این میزان کثیفی برخورد میکنند. و اما برگردیم به لکه ها و نحوه پاک سازی انها در منزل که چگونه انجام می شود.

لکه بر برای لکه گیری مبل
لکه بر نانو برای برداشتن لکه مبل و فرش

لکه های نوشابه و لکه گیری مبل در منزل

بهترین و اصولی ترین روش برای برداشتن لکه نوشابه از روی فرش و یا مبلمان خانه این است. که مقداری نمک روی لکه بریزیم و بگذاریم تا نمک تمامی نوشابه و رنگ آن را جذب خود کند. بعد از این که نمک کاملا رنگی شد با استفاده از یک اسفنج و یا پارچه تمیز نمک ها را از روی مبل و یا فرش برمی داریم. بعد از برداشتن نمک شاید مقداری از لکه روی مبلمان باقی مانده باشد توسط یک اسفنج خیس و نم دار سطح آن را می کشیم تا کاملا تمیز و مرتب دیده شوند.

لکه های چربی

شاید به صراحت می توان گفت که چربی ها قاتلین اصلی مبل ها و فرش ها در منزل به حساب می آیند. با توجه به این که ما هنگام غذا خورد پیش می آید که مقداری از غذا بریزد. بنابراین همیشه با توجه به تجربیاتمان در زمینه مبل شویی در منزل تهران شاهد لکه های چربی بوده ایم. بچه ها نیز دست های کثیف شان را به جای جای مبل ها می زنند و لکه های خیلی بدی از آنها به جای می ماند. که اگر خود مشتری بخواهد تمیز کند با استفاده از لکه برهای نانو پاکرو نانو سان که امروزه وجود دارند. به راحتی می توانند لکه های چربی را از روی مبل پاک کنند.

زردی حاصل از سیگار

این روزها در هر خانه ای یک سیگاری وجود دارد و هر جایی که سیگاری باشد. حتما اثرات زردی سیگار را هم انجا خواهید دید. اما برای از بین بردن جای زردی ابتدا باید توسط یک حبه قند تا جایی که می شود روی زردی بمالید. و این کار را انقدر تکرار کنید تا تمام قند به رنگ زرد درآید. هنگامی که مشاهده کردید که قند زرد رنگ شد بس کارتان را به خوبی به پایان بردید.

لکه گیری خون روی خوشخواب

لکه های خون

لکه های خون جزو لکه هایی هستند که حتما سالی چند بار مشتری در منزل با آنها روبه رو می شود. که این کار نه تنها خوب نیست بلکه خیلی از جاهایی که میریزد را برای همیشه قرمز رنگ نگه می دارد. که از پر بازدید ترین آنها می توان به شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه اشاره کرد. خوشخواب ها به دلیل این که جای خوبی برای استراحت و مطالعه است بیشتر در معرض کثیفی قرار می گیرند. که خون یکی از این لکه ها است که مشتری همیشه با کم رویی به آنها اشاره می کند.

نشاسته بهترین لکه بر برای از بین بردن خون در خانه می باشد که به راحتی می توان آن را از بین ببرد. مقداری نشاسته را روی لکه خون بریزید و بگذارید تا خون را جذب خود کند و بمکد. این کار را انقدر تکرار کنید تا هیچ خونی روی خوشخواب و یا هر جای دیگر باقی نماند.

لکه های میوه

دیگر هیچ خانه ای از وجود لکه های میوه در امان نیست و همه از این لکه ها در خانه خود دارند. ما در طول شبانه روز بسیار به میوه احتیاج پیدا می کنیم و همین کار باعث می شود تا مبل ها و فرش هایمان لکه داشته باشند. که برای لکه گیری مبل در منزل با استفاده از تیم مبل شویی جاوید می توانید به راحتی از شر این لکه ها برای همیشه خلاص شوید.

اما بحث ما این است که اگر مشتری بخواهد خود این اقدامات را در خانه انجام دهد چه باید بکند. بس بنابراین برای پاک کردن لکه مبل میوه ها از صابون می توان استفاده کرد. صابون بهترین لکه بر برای تمامی لکه هایی است که روی مبل و یا فرش خانه نمایان می شود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید