درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در سعید آباد

مبل شویی در سعید آباد

مبل شویی در سعید آباد باغستان یکی دیگر از شعبات مبل شویی جاوید می باشد. مبل شویی های خوب در تهران زیاد هستند اما بسیاری از این مبل شویی ها در سعید آباد شهریار سرویس ندارند. اما ما در منطقه ۱۸ تهران جزو ارزان ترین مبل شویی ها در تهران می باشد که خدمات خود را به مشتریان عزیز می دهیم. تمامی خدمات ما در منطقه ۱۸ تهران با ضمانت نامه کتبی ارائه می گردد.

مبل شویی در سعید آباد باغستان

ما نمی توانیم که بگویم تنها مبل شویی در سعید آباد هستیم. اما با جرات می توانم بگویم که جزو پرطرفدار ترین مبل شویی ها در این منطقه هستیم. مبل شویی ما در تمامی خدمات مربوط به شستشوی مبلمان در منزل را انجام می دهد. سرویس کاران مبل شویی برای این که بتوانند که در منزل مشتری خدمت کنند سال ها است که زحمت می کشند.

اما اصولی ترین کار برای یک متخصص حتما تجربه است که به مرور زمان به دست می آید. بسیاری از سرویس کاران بدونه این که تجربه کافی برای شستشو مبلمان داشته باشند کارهای خدماتی در منزل را انجام می دهند. در حالی که هر کاری را باید با اصول و ارکان خود انجام داد. بنابراین مبل شویی در منزل با دستگاه نیز از این قضیه مستثنا نیست. و شعار همیشگی من این است که باید کار را به کاردان سپرد.

مبل شویی در سعید اباد

واگزار کردن کار به متخصص آن همیشه خیالی راحت و آسوده ای را برای مشتریان به همراه دارد. زیرا مشتری چون اطمینان دارد که سرویس کاران در منطقه ۱۸ و مبل شویی جاوید متخصص هستند. بنابراین برای شستشوی مبلمان گران قیمت خود هیچ گونه استرسی ندارند. چون به خوبی می دانند و کار با سرویس کاران ما را در منطقه سعید آباد تجربه کرده اند و شاید هم جزو  مشتریانی هستند که معرف شده اند.

مبل شویی در منزل منطقه ۱۸

من با استفاده از تجربیات شخصی این مقاله را برایتان می نویسم. و به خوبی می دانم که هر مبلی که در کارگاهی تولید می شود،برای مصرف مشتری و استفاده کردن از آنها ساخته می شود. بس بنابراین در طول این چند سال که فعالیت مبل شویی را انجام می دهم انواع مبل های مختلفی را شستشو و تمیز کاری کرده ایم.

همه مبل هایی که در خانه مشتری وجود دارد با یک دستگاه و به یک صورت شستشو می شوند. اما تجربه اینجا به کار متخصصین مبل شویی می آید که بسیاری از مبل ها با شیوه خاصی شستشو می شوند.

امروزه بسیاری از مشتری ها و یا زوج هایی که تازه ازدواج کرده اند مبل هایی با رنگ روشن را انتخاب می کنند. این کار در اصل برای دکوراسیون خانه بسیار مهم است و رنگ سفید و یا روشن به راحتی با تمام وسایل های خانه ست می شوند. که ست کردن وسایل و دکوراسیون خانه برای زنان خانه دار بسیار مهم است.

از این رو اکثر مشتری ها این مبل ها را انتخاب می کنند هر چند که برای ظاهر خانه بسیار خوب و دل نشین است. اما در حالت کلی مشکلات زیادی را هم به همراه دارد.

نحوه شست و شوی مبل های سفید در سعید آباد

بسیاری از مشتری ها همان سال اول زندگی از خریذ خود پشیمان می شوند و حتی مورد داشتیم که در عرض یک ماه مشتری ناراضی بوده است. چون رنگ مبل ها روشن است و خانم هایی که در خانه با لباس های رنگی و به خصوص رنگ مشکی روی مبل ها می نشینند.

مبل ها رنگ پارچه را به خود می گیرند و سیاه رنگ می شوند. که این بد ترین نوع کثیفی روی مبل ها از نظر مبل شور می باشد. چرا که این رنگ ها در بسیاری از موارد از روی مبل ها پاک نمی شوند و حتی نمی توان کاری روی آن ها انجام داد.

و بیشتر به خاطر همین قضیه است که مشتری ها شاکی می شوند و از همان ابتدای زندگی مجبور به تحمل این رنگ ها و کثیفی ها می شوند. اما چون خرید مبل ها بسیار گران قیمت است چاره ای جز نگهداری و تحمل این رنگ ها را تا چندین سال ندارند.

خشک شویی خوش خواب ها در سعید آباد شهریار

بسیاری از مبل شویی هایی که در تهران فعالیت دارند خدمات خشک شویی مبلمان را نیز انجام می دهند. تعداد زیادی از مشتری ها هنوز هم نمی دانند که خوش خواب ها در منزل شستشو می شوند. خوش خواب ها جزو وسایل هایی هستند که بیشتر آلوده می شوند و بسیاری از خوش خواب هایی  که در معرض ادرار بچه ها قرار می گیرد و چهره بدی به خوش خواب ها می دهد. زردی که در جای جای خوش خواب ها دیده می شود را با خیال راحت و با استفاده از شامپو های مخصوص در منزل می توان برطرف کرد.

اما مشتری ها باید به خوبی بدانند که خوش خواب ها چون در داخل شان از فنر ها استفاده کرده اند اگر مانند قدیم با آب شلنگ بخواهند آن ها را شستشو دهند. بی شک تشک ها را باید دور انداخت و قابل استفاده نمی باشند.

چرا که با نفوذ آب به داخل خوش خواب ها چون حجم بزرگی دارند به راحتی خشک نمی شوند و کاملا زرداب می زنند. اما بهترین شیوه برای شستشوی خوش خواب تماس با مبل شویی جاوید در تهران و منطقه ۱۸ تهران می باشد.

بهترین مبل شویی در سعید آباد

سعید آباد تا چندین سال گذشته هیچ امکانات خاصی نداشت و حتی پیشرفت آن چنانی پیدا نکرد. اما در طول این چند سال اخیر که وضعیت مسکن بسیار بالا رفت و مردمی که در تهران زندگی می کردند کم کم به سمت محله های پایین تر تهران کوچ کردند. بسیاری از این مشتری ها با کوچ کردن خود به سعید آباد و احمد آباد مستوفی کار را سخت تر کردند.

مشتری هایی که از تهران می آمدند چون وضعیت مالی بهتری داشتند عرصه را بر ساکنین قدیمی تنگ تر کردند. و در نتیجه سعید آباد رو به پیشرفت رفت و حتی چندین ساخت و ساز بزرگ در این منطقه صورت گرفت. ما نیز با توجه به این قضیه تصمیم گرفتیم که شعبه ای را نیز در سعید آباد شهریار تاسیس کنیم.

مبل شویی در سعید آباد چند سالی است که در منطقه ۱۸ به فعالیت خود ادامه می دهد. و در طول این چند سال نیز توانسه که جایگاه خوبی رابین مشتری های این منطقه داشته باشیم.

هر جایی که سرویس کاران مبل شویی خدمات خود را با کیفیت انجام بدهند. بی شک آن شرکت در کوتاه ترین زمان می تواند که مشتری های زیادی را به خود جذب کند و بتواند که به آنها خدمات مبل شویی بدهد. ناگفته نماند که ما در منطقه ۱۸ تهران جزو بهترین مبل شویی ها در غرب تهران به حساب می آییم.

 

 

قیمت شست و شوی مبلمان در سعید آباد و باغستان

بارها من به این نکته اشاره کرده ام که قیمت های شست و شوی مبلمان در هیج منطقه ای از تهران و حتی مبل شویی در کرج  نیز یکسان نیست. بسیاری از مبل شویی ها از نام خود سوء استفاده می کنند و به قولی نان اسمشان را می خورند. چون سال ها است که مشتری با نام آنها آشنایی دارد بنابراین قیمت های فضایی می دهند و بسیاری از مشتری ها هم به خاطر قدمت مبل شویی و یا حس امنیت آنها را انتجاب می کنند.

اما قیمت ها

شستشوی یک دست مبلمان ۹ نفره با تشک دوبل در منزل ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت شست و شوی مبلمان نه نفره ساده ۴۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

خشک شویی مبلمان راحتی هفت نفره در منزل با دستگاه ۳۸۰۰۰۰ تومان می باشد

قیمت شست و شوی مبلمان ۷ نفره ساده نیز ۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

این قیمت هایی است که در سال ۱۴۰۱ توسط صنف مبل شویی در تهران ارائه شده است. و این قیمت ها هر ساله متغیر می باشد و شاید هم بسیاری از مبل شویی ها از قیمت هایی که شرکت خود آنها را تایین می کند استفاده می کنند.

۵/۵ - (۱۵ امتیاز)

9 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در سعید آباد»

  1. من برای انجام خدمات مبل شویی خودم با شرکت مبل شویی در سعید اباد تماس گرفتم و نیروها در کمترین زمان امدند .کار ما را بسیار با حوصله و تمیز انجام دادند من بسیار راضی هستم و بهمه پیشنهاد می دهم

    1. خانم جانان عزیز ما هم از این که شما را در کنار خود داریم بسیار خرسند و شادمانیم و امید داریم که هر ساله بتوانیم رضایت قلبی شما عزیزان را جلب کنیم

  2. با سلام و تشکر فراوان از همکارانی که اومدن برای شستشوی مبلمان نتونستم که تشکر نکنم ازشون واقعا بسیار عالی کار کردنند به پیشنهاد خودشون فرش ها رو هم شستند که درجه یک شد ممنونم🙏🙏🙏🙏🙏😃

    1. سلام بله بزرگوار ما در مجموعه خود شستشوی خوشخواب رو با ضمانت نامه در منزل مشتری انجام می دهیم. و همان جا تا نهایتا ۶ ساعت خشک و قابل استفاده می باشند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید