درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » بهترین مبل شویی در شهران

بهترین مبل شویی در شهران

مبل شویی در شهران

بهترین مبل شویی در شهران یکی دیگر از شعبات مبل شویی جاوید  در غرب تهران است. مبل شویی در این منطقه طبق اصول و قوائد خاصی انجام می گیرد. و مشتریان برای انجام خدمات خود در منطقه برگه ضمانت دریافت می کنند.

هر مبل شویی که در این منطقه و سایر مناطق مانند شهر زیبا با خدمات ما آشنایی داشته باشند. برای همیشه ما را در کنار خود خواهند داشت و برای همیشه از قسمت تماس با مامی توانند به شماره های مبل شویی در منزل دسترسی داشته باشند.

مبلشویی در شهران با دستگاه

این روزها در هر منطقه چندین شرکت مبل شویی وجود دارد. که در منطقه شهران ما یکی از این شرکت ها هستیم که کار خود را به صورت کاملا جدی با نام مبل شویی جاوید  انجام می دهیم. انجام هر کاری باید تخصص و مهارت خاص و مختص آن کار را داشته باشد. که سرویس کارانی که در شرکت ما استخدام و کار می کنند.

هم به صورت تخصصی مهارت لازم را برای شستشوی مبلمان کسب کرده اند. و هم در کارنامه کاری خود از لحاظ عملی خود را برای شرکت به اثبات رسانده اند. البته این تخصص ها این روزها زیاد به چشم نمی آید و با توجه به میزان بی کاری در جامعه خیلی ها این کار را انجام می دهند. این کار با توجه به این که هزینه آن چنانی برای دستگاه ها را نمی خواهد خیلی ها  این کار را می پسندند.

شستشوی مبل در خانه فقط یک دستگاه پمپ سمپاشی می خواهد که داخل آن پر از آب می شود و با محلول شامپو در داخل آن قاطی می شود. و یک دستگاه دریل به سر آن متصل می شود و آب و کثیفی از داخل آن به روی مبل ها سرازیر می شود. و یک دستگاه جارو برقی نیاز دارند که تمامی کثیفی ها را جمع آوری کند. از این رو بسیاری از افراد کار مبل شویی در منزل تهران  را انجام می دهند.

مبل شویی در شهران
مبل شویی در شهران

شعبات مبل شویی در شهران

شعبات مبل شویی ما در حال حاضر به ده شعبه فعال افزایش پیدا کرده است. که در زیر به تعدادی از این شعبات مبل شویی جاوید اشاره می کنیم.

مبل شویی در شهرآن                  ۴۴۰۳۹۲۱۷ مبلشویی در شهر زیبا      ۴۴۰۳۹۳۱۴
مبل شویی در آزادی و اکباتان        ۶۶۹۳۲۴۷۳ مبل شویی در جنت آباد و شاهین شمالی  

۴۴۸۲۷۴۶۴ 

خشک شویی در کاشانی و فردوس     ۴۴۰۳۹۲۱۷ مبلشویی در باغ فیض      ۴۴۰۳۹۳۱۴    
مبلشویی در پونک و اشرفی  ۴۴۸۲۷۴۶۴ مبل شویی در شاد آباد        ۶۶۹۳۲۴۷۳

تمامی این شعبات تحت حمایت و پوشش بیمه ایران انجام می شود. و ما تمامی خدمات شما را در منطقه شهرآن تضمین می کنیم. شما عزیزان در هر کجا تهران هستید می توانید با نزدیکرین مبل شویی خود تماس بگیرید. و آدرس و مشخصات خود را در دفتر مرکزی ثبت کنید. و هر زمانی که نیاز به انجام خدمات داشتید سرویس کاران ما را به خانه خود فرا بخوانید. ما با وجود تعداد سرویس کاران در تمام مناطق تهران دسترسی آسانی را برای شما عزیزان و هم شهریان تهرانی فراهم کرده ایم.

مبل شویی در شهران تهران
قبل از شستشوی مبلمان در منطقه شهران

نحوه  مبل شویی در شهران با دستگاه

شما عزیزانی که در شعبه شهران آدرس خود را ثبت نموده اید تا همکاران ما جهت شستشوی مبلمان به خانه شما بیایند. سرویس کاران مبل شویی در شهران  همان زمانی که شما رزرو کرده اید به خانه شما می آیند. و کارهای خدماتی شما را در اسرع وقت انجام می دهند.

نحوه شستشوی مبل با دستگاه کاملا با شستشوی سنتی متفاوت بوده است. و سرویس کاران ما با توجه به مهارت و تخصص خود نوع مواد و شستشو را برای مبلمان مشتری در نظر می گیرند.

تعداد زیادی از مبل ها هستند که اگر زیاد هم کثیف باشند باز هم با یک دست شستشو پاک و تمیز می شوند. اما بسیاری از مبل ها به علت نادرست استفاده کردن از مبلمان کاملا چرک مرده هستند و سرویس کاران و استاد کاران ما وقت و زمان زیادی را برای شستشوی مبل ها باید بگذارند. متخصصین خود بهتر می دانند که چه جاهایی از مبل ها نیاز به دو بار و یا سه بار شستشو دارند و یا کجا مبلمان نیاز به لکه گیری دارد که در پایان کار همه این خدمات را انجام می دهند.

نحوه لکه گیری مبل در شهران

همان گونه که در قسمی بالایی توضیح دادیم که مبل شویی در آزادی چگونه انجام می شود. در اینجا هم به نحوه لکه گیری در بهترین مبل شویی در شهران می پردازیم. مبل بعد از اینکه بار ها و بارها شستشو شد و متخصص به این نتیجه رسید که کثیفی روی مبلمان باقی نمانده است. دست از شستشو برمی داریم، اما بسیاری از لکه های مبلمان هنوز روی مبلمان باقی مانده است. در این حالت است که سرویس کار مطمعن می شود که با شستشو این لکه ها پاک نمی شوند. و با استفاده از لکه برهای معروفی که در بازار وجود دارند اقدام به لکه گیری می کنند.

بهترین مبل شویی در شهران

جاهایی از مبلمان که لکه دارند را شناسایی و مقداری از لکه برهای نانو را روی آنها می ریزیم. و می گذاریم که خوب روی لکه ها پخش شوند و به داخل پارچه نیز نفوذ کند. در این حالت با استفاده از یک اسکاج نرم و لطیف نقطه مورد نظر را خوب با آن می کشیم. این کار را تا زمانی ادامه می دهیم تا اثری از لکه روی مبلمان باقی نماند. بعد از این که دیدید که لکه ای وجود ندارد آن را به حال خود رها می کنیم. و می گذاریم که یک ساعت از آن بگذرد و بعد از گذشت سه ساعت مبلمانی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی را در اختیار دارید.

شما عزیزان و بزرگوارانی که با مبل شویی جاوید در ارتباط هستید. می توانید برای خرید این لکه برها هم از قسمت تماس با ما با کارشناسان مربوطه ارتباط بگیرید. و لکه برهایی را که احتیاج دارید را سفارش بدهید.

مقاله هایی که شاید بپسندید

  • مبل شویی در شهرک آزادی
  • مبل شویی در کمیل
  • مبلشویی در سی متری جی
  • مبل شویی در جنت آباد
  • مبل شویی در سردار جنگل
  • مبلشویی در گیشا

 

قیمت مبل شویی در شهران

قیمت شستشوی مبلمان در منزل براساس چیزهای زیادی قابل تغییر است و خیلی چیزها بر افزایش قیمت های مبل ضرورت دارد. در اینجا به جند نکته اصلی در مورد قیمت مبلمان اشاره خواهم کرد.

به عنوان مثال در یکی از خانه های مشتری یک دست مبلمان هفت نفره دارد که هیچ یک از کفی ها و پشتی ها مبلمان جدا نمی شود. و حتی کوسن هم ندارد که وقت و زمان بیشتری را برای شستشو صرف کنیم این مبلمان در حالت عادی خیلی کمتر از مبلمانی است که کفی و کوسن و یا حتی پشتی های مبلمان نیز جدا می شوند.

اگر من به عنوان یک سرویس کار به خانه مشتری بروم حتما این مقایسه بین کفی ها و پشتی های مبلمان را به مشتری توضیح خواهم داد. چرا که اگر همه جدا شونده ها را دونه ده هزار تومان در نظر بگیریم به اندازه یک دست مبلمان هفت نفره از آن مشتری باید هزینه دریافت کنیم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «بهترین مبل شویی در شهران»

  1. با سلام و خسته نباشی خدمت شما سرویس کارانی بسیار با ادب و کاربلد برای من فرستادید و من از نحوه شستشوی مبلمان در منزلم راضی هستم خیلی خیلی خیلی تمیز شده

    1. سلام خانم جهانگیری عزیز ما هم از اینکه مشتری هایی مثل شما داریم بسیار شادمانیم و سعی خواهیم کرد که تمام نیروی خود را برای نظافت و تمیزی به کار بگیریم

  2. من برای بار اول بود که با این شرکت تماس گرفتم و اول نسبت به خدماتشون شک داشتم. اما اقای جاوید کاری کردند که ما شمارشو به همه فامیل هامونم بدیم واقعا ممنونم

  3. من خیلی خیلی خیلی از خدماتشون رضایت دارم. اخلاقشون بی نظیر و عالی و می تونم بگم واقعا تو کارشون بسیار حرفه ای و متخصص بودند صمیمانه متشکرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید