درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در خلیج فارس شماره ۲

مبل شویی در خلیج فارس شماره ۲

مبل شویی در خلیج فارس و شماره 2

مبل شویی در خلیج فارس شماره ۲ به خاطر در مرکز بودن بسیار خوب است. دسترسی نزدیک به آزادگان و اتوبان فتح به همه جای تهران بسیار آسان است. این دسترسی آسان برای مشتریانی که می خواهند خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه را انجام دهند بسیار مفید می باشد.

مبل شویی جاوید با سابقه ای درخشان در منطقه ۲۱ تهران فعالیت می کند. و تمام فعالیت خود را با کیفیت ۱۰۰% برای مشتریان عزیزمان انجام  می دهیم. من به خوبی می دانم که اگر مشتری هابرای بار اول رضایت کامل داشته باشند بی شک برای همیشه از خدمات ما استفاده خواهند کرد.

مبلشویی در خلیج فارس و شماره دو

منطقه خلیج فارس به دلیل در مرکز بودن دسترسی آسان دارد. یعنی از یک طرف با اتوبان آزادگان و از طرف دیگر با اتوبان فتح به راحتی می توانیم با سایر مناطق ارتباط بگیریم. رفتن به منطقه تهرانسر، شهرک آزادی، ایران خودرو، کوهک، سه راه آذری، آزادی و خیلی از مناطق دیگر ساده و آسان است.

ما حدود چند سالی است که در منطقه ۱۸ تهران یا همان (خلیج فارس) فعالیت خود را به صورت جدی شروع کرده ایم. و تمامی فعالیت های خود را به صورت کاملا ضمانتی در این منطقه انجام می دهیم. ما در خلیج فارس در خیابان ابوسعید یک دفتر مرکزی برای خود و راحتی تمامی مشتریان در این منطقه تاسیس کرده ایم. تاسیس این دفتر بیشتر برای این بود که مشتری از لحاظ دفتر و جا و مکان ما خیالی راحت و آسوده داشته باشند.

مشتری با دیدن دفتر و تمام علائم و بنر سر دفتر ما به مبل شویی جاوید و کارمان ایمان پیدا می کند. و با خیالی آسوده کار و خدمات مبل شویی و موکت شویی خود را در منطقه خلیج فارس به ما می سپارد. بسیاری از این عزیزان هم خود به صورت حضوری به دفتر مرکزی مراجعه می کنند و تمام خدمات مبل شویی و قالی شویی خود را به صورت حضوری در مبل شویی در خلیج فارس شماره دو رزرو می کنند.

 

مبل شویی در خلیج فارس شماره2
مبل شویی در خلیج فارس با ضمانت نامه کتبی انجام می شود

موکت شویی و فرش شویی در خلیج فارس

همان گونه که بسیاری از مشتری ها با کسب و کار ما در این منطقه آشنایی دارند. و به خوبی می دانند که موکت شویی در منزل با دستگاه هم یکی از تخصص ها ما در زمینه مبل شویی می باشد. که من در قسمت پایانی به تمام کارهایی که از ما و سرویس کاران ما برمی آید را برایتان لیست می کنیم.

شستشوی فرش در خانه کاری بسیار ساده تر از شستشو در بیرون است. چرا که اگر مشتری بخواهد فرش های خود را به بیرون بفرستد برای شستشو کردن باید به یک قالی شویی زنگ بزند. بعد از رزرو آدرس سرویس کاران به خانه مشتری می روند و فرش ها را از زیر وسایل خانه در می آوردند. و تمامی فرش ها را به صورت لول شده می گذارند تا فرش ها حالت شکستگی به خود نگیرند.

سپس به کارخانه هدایت می شوند تا مراحل شستشو روی آنها اجرا شود. که این مراحل فرایند و پروسه خاصی را طی می کند. فرش بعد از خاک گیری وارد سالن شستشو می شود و سرویس کاران با دستگاه ها به جان فرش ها می افتند تا تمام کثیفی ها و آلودگی های روی فرش را فرش بیرون بکشند.

بعد از اتمام این مرحله از دستگاه آب گیر برای گرفتن آب فرش استفاده می شود تا فرش به حالت نیمه خشک درآید. فرش زمانی که از دستگاه بیرون بیاید توسط ریل های برقی کاملا اتوماتیک به گرم خانه  قالی شویی هدایت می شود تا مراحل خشک شدن انجام شود.

مبل شویی در خلیج فارس شماره 2
مبل شویی در شماره دو با اصول و ارکان خاصی انجام می گیرد

مراحل شستشوی موکت و فرش در خانه منطقه خلیج فارس

همان گونه که در بالا گفتم این بردن و آوردن فرش ها ریسک خیلی بالایی را به همراه دارد. در بسیاری از مواقع مشتری به شرکت ها اعتماد می کند و فرش های خود را به آنها سپرده است و هیچ وقت فرشی را باز نکرده اند.  سرویس کاران بعد از جمع آوری این فرش ها به خانه های دیگر هم می روند. و احتمال گم شدن فرش ها از روی نیسان بسیار بالا است و خیلی وقت ها پیش می آید که گم می شود.

بهترین حالت این است که سرویس کاران  فرش را به کارخانه قالی شویی تحویل بدهند. اما در طول مسیر و روند شستشو فرش در اثر فشار دستگاه ها  حالت چین خوردگی به خود می گیرد و یا پاره می شود. که این خود بدترین حالت شستشو برای یک مشتری است که چگونه با این قضیه کنار بیاید. اما در شستشو در منزل و یا مبل شویی در خلیج فارس این گونه نیست و شما تمام کارهای انجام شده را جلوی چشمان خود واضح و آشکار می بینید.

مبل شویی در خلیج فارس و شماره 2
مبل شویی در شماره دو براساس قیمت های مکتوب شده از مشتری مبلغ می گیرد

شستشوی فرش در منزل شماره ۲

که در این نحوه شستشو به هیچ وجه موکت ها و یا فرش ها دچار پارگی نمی شوند. چون این دستگاه ها فشار خیلی کمتر و به صورت مستقیم روی فرش ها می خزند و آنها را تمیز می کنند. فرچه هایی که برای این کار تداعی شده است بسیار کوچک تر از فرچه هایی است که در کارخانه ها یافت می شود. کار کردن با این دستگاه ها بسیار راحت است و تمیز کنندگی بالایی نیز دارد. چرا که با توجه به این که فرچه دست خود فرد است به راحتی جاهایی از مبلمان که کثیف تر به نظر می رسند. چون می توان دوبار و سه بار روی این نقاطی که کثیف تر از بقیه هستند کشید تا فرش کاملا یک نواخت تمیز گردند.

مبل شویی در خلیج فارس شماره دو

شستشوی خوشخواب در خلیج فارس

اکثر مبل شویی ها در سراسر تهران شستشوی خوشخواب ها را نیز به خدمات خود اضافه کرده اند. چرا که آنها تنها راه شستشو شدنشان با این دستگاه ها می باشد.  دستگاه های مبل شویی از طراحی خاصی برخوردار است و به راحتی می توان آن را به چهار طرف خوشخواب ها چرخاند و شستشو داد. خوشخواب ها انواع مختلفی دارند و همه آنها نیز با این روش قابل شستشو هستند.

حتی باید در نظر داشت که خوشخواب هایی که برای بزرگ سالان و یا بچه ها هستند که در اثر ادرار و یا هر کار دیگری زرد و یا خونی شده اند را می توان با استفاده از مواد مخصوص شستشو پاک سازی کرد. به طور معمول آن دسته از مشتری هایی که با مبل شویی در خلیج فارس شماره ۲ و یا شستشوی تشک خوشخواب در منزل آشنایی دارند سالیانه این کار را انجام می دهند.

کافی است که مشتری فقط یک بار از این شیوه شستشو در منزل استفاده کند این کار باعث اعتیاد آنها می شود.

اعتیاد در اصل فقط این نیست که کسی مواد مصرف کند و معتاد به حساب بیاید. در اصل اعتیاد یعنی تکرار مکرر یک کار به صورت مداوم که در این کر مشتری ها وابسته عین کار می شوند.

شستشوی خوشخواب ها اگر برای بار اول اتفاق بیافتد خیلی برای مشتری خوشایند است. و به این کار واکنش مثبتی نشان می دهد چرا که این همه کثیفی را که از خوشخواب ها بیرون می آید برای مشتری بسیار دیدنی است.

مبل شویی در خلیج فارس و شماره2
مبل شویی در شماره دو و خلیج فارس با مواد نانو انجام می گیرد

مبل شویی در منزل شهرک سینا

مبل شویی در شهرک سینا  نیز مانند تمام خدمات دیگر در منزل نیاز به متخصصانی دارد که سر رشته کافی در کار داشته باشند. ما برای انجام خدمات مبل شویی خود در منطقه شهرک سینا خلیج فارس و یا همان شماره دو بی شک متخصصانی را برگزیدهایم تا بهترین باشیم.

اما ناگفته نماند که خیلی از کارهای دیگر وجود دارد که در رضایت مندی مشتری های عزیزمان دخیل هستند. که اگر شرکتی بیاید و تمام آن خدمات را با هم برای مشتری هایشان ارائه دهد بسیار موفق خواهد بود. ما نیز به عنوان عضو بسیار کوچکی در تهران خدمات مبل شویی و قالی شویی خود را با بهترین کیفیت در منطقه شماره دو و شهرک سینا خلیج فارس انجام می دهیم.

شهرک سینا در شماره دو جزو یکی از خیابان های اصلی شماره دو به حساب می آید. که ما در این منطقه از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرده ایم. و تعداد مشتری های بی شماری را در شهرک سینا توانسته ایم جذب مبل شویی جاوید کنیم. ما در شهرک سینا جزو بهترین مبل شویی ها در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شناخته شدیم. و خدمات ما در این شهرک سینا با ضمانت نامه کتبی  و تحت حمایت بیمه ایران ارائه می شوند.

 

۵/۵ - (۱۳ امتیاز)

13 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در خلیج فارس شماره ۲»

  1. من بڕای دومین بار بود که مبل هامو شستشو دادم و از مبل شویی در خلیج فارس استفاده کردم اقا جاوید تشریف اوردن و کار من رو با دقت بالایی انجام دادند مبل های ما چرک مرده شده بود و من انتظار نداشتم تمیز بشه اما ایشون تا جایی که تونستند مبل هارا تمیز کردند ممنونمض🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  2. با سلام و تشکر ویژه از اقای جاوید من خدمات شستشوی مبل داشتم مبل هام بسیار کثیف و چرک مرده شده بود اقای جاوید بسیار با دقت و حوصله خدمات من رو انجام دادند ممنونم از شرکت برای استخدام چنین پرسنلی

    1. با سلام و عرض ادب خدمت شما خانم لاله فیاض عزیزممنونم از اینکه نحوه عملکرد بچه ها راضی هستید و از همه مهم تر نظر خودتو خواستید با بقیه مشتری ها در میان بگذارید. بسیار ممنونم

  3. من برای بار دوم از خدمات این شرکت استفاده کردم مثل همیشه سر موقع اومدن و بسیار با دقت کارو انجام دادند ازاقای جاوید بسیار متشکرممممم

    1. سلام اقای رئیسی عزیز بابت تاخیر من از شما معذرت می خوام . اما باید ترافیک تهران را هم در نظر گرفت و اینکه خوشحالم که کار بچه ها راضی کننده بوده است

  4. سر وقت اومدند و مبلغ اضافه ای مانند شرزکت پارسالی ازمون نخواستند و خیلی خیلی خیلی هم راضی بودیم حلالتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید