درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » خدمات نظافتی در تهران

خدمات نظافتی در تهران

خدمات نظافتی در تهران

خدمات نظافتی در تهران یکی از پرطرفدارترین کارهای است که در تهران انجام می گیرد. نظافت کردن منازل در تهران بسیار ضروری می باشد و به شستشو باید اهمیت خاصی داد. مبل شویی جاوید یکی از هزاران شرکت خدماتی است که در تهران فعالیت می کنند. نظافت کردن منازل، راه پله ها، اداره جات و شرکت ها کار اصلی آنها به حساب می آید. مبل شویی در منزل تهران هم یکی از خدمات ما است.

خدمات نظافتی در تهران
شرکت خدمات نظافتی در تهران

وظایف اصلی خدمات نظافتی در تهران

در شهر تهران و تمامی شهر های بزرگی که در ایران وجود دارد شرکت های نظافتی زیادی وجود دارد. کار اصلی این شرکت ها تمیز کاری و نظافت است و تمام خدمات مربوط به نظافت را به صورت کلی انجام می دهند. تعداد شرکت هایی که در تهران فعالیت می کنند بسیار است و تمامی آنها نیز طبق یک تعرفه در تهران فعالیت می کند.

خدمات نظافتی جزو شغل هایی است که تعداد نیروهای زیادی را به خود جذب می کند. یعنی نیروهای زیادی را برای این کار نیاز دارند که بتواند راحت تر به خدمات مشتری دسترسی پیدا کنند. و در کمترین زمان ممکن کار های خدماتی خود را انجام دهند.

مبل شویی در شهر زیبا تهران  یکی از شرکت های خدماتی در منطقه غرب تهران است. که تمامی خدمات مربوط به تمیز کاری را انجام می دهند. که در زیر به تمامی این خدمات اشاره خواهم کرد. همیشه حق تقدم با مشتری هایی است که تمامی خدمات مربوط به نظافت و تمیزی خانه را به ما می سپارند. و از شرکت مبل شویی جاوید اشتراک دریافت کرده اند.

خدماتی که شرکت نظافتی ها انجام می دهند

                ۴۴۰۵۹۲۱۷                  ۴۴۰۳۹۳۱۴

و هر گونه خدماتی که در خانه مشتری بخواهد انجام دهد را همکاران ما قبول خواهند کرد. انجام دادن کارهای مشتری رکن اصلی کارکنان شرکت نظافتی می باشد. سرویس کاران برای انجام این خدمات در کمترین زمان ممکن خود را به خانه مشتری می رساند.

مبل شویی جاوید در نظافت
خدمات مبل شویی جاوید در تهران

تمیز کاری منازل

اکثر مشتری هایی که در تهران ساکن هستند، با توجه به این که همیشه مشغول کار هستند. مشتری ها اکثر اوقات در منزل نیستند و زمان کافی برای نظافت و تمیز کاری را ندارند. از این رو مجبور به این کار می شوند تا با خدمات نظافتی در تهران  تماس بگیرند. و از این شرکت ها نیرو های خانم و یا آقا را بخواهند تا کارهای خود را انجام بدهند. که تمیز کردن نمای داخلی خانه، جارو کشی، تمیز کردن درب و پنجره ها، جمع کردن آشغال های دور و بر مبلمان و زیر تشک های مبلمان را انجام می دهند.

بسیاری از این سرویس کاران تخصص اصلی آنها همین خدماتی است که در بالا اشاره کردم. و می توان گفت که نیرویی که تازه کار است هم این کارها را با کمال میل برای مشتری انجام می دهد.

تمیز کاری راه پله ها و مشاعات

راه پله ها جزو آن دسته از کارهایی است که هر هفته نیاز به نظافت و تمیز کاری دارند. اکثر خانه ها و آپارتمان ها در تهران برای کار راه پله های خود نیروهای نظافتی را رزرو می کنند. این نیروها به صورت مداوم در خانه مشتری حضور پیدا می کنند و کارهای نظافت را انجام می دهند. شستشو و تمیز کردن راه پله ها امری ضروری برای آپارتمان نشینی است که همه این کار را انجام می دهند.

نظافت پارکینگ ها

شستشو و نظافت پارکینگ ها در تهران بسیار ضروری است. پارکینگ ها چون بیشتر در معرض رفت و آمد و تردد ماشین ها هستند. بنابراین نیاز به شستشو و تمیز کاری دارند و هر هفته نیروهای شرکت خدماتی جاوید تمام نظافت را برعهده می گیرند. و به صورت مداوم این کار را برای مشتری به صورت ثابت انجام می دهند. پارکینگ ها با توجه به فضای بازی که دارند به راحتی می توان آنجا را با آب و شلنگ قشنگ شستشو داد.

باغداری و گل کاری

وجود گل و گیاه و درختان در آپارتمان ها فضای دل نشینی به خانه و خانواده می بخشد. بنابراین برای انجام دادن این کار شرکت خدماتی ها تعدادی نیروی فعال و کار بلد را برای خدمات مشتری آماده کرده اند. و مشتری هر زمانی بخواهد گلی را بکارد و یا گل و گیاه ها را در منزل کوتاه و جم و جور کند باید با نیروهای ما در تماس باشد.

باغداران به خوبی می دانند که کدام درخت و گل در کدام فضا بهتر و بیشتر دوام دارند. و از همان ها در آن منطقه می کارند که انصافا هم بسیار مفید و دل نشین است.

شستشوی مبل در منزل خدمات نظافتی
شستشوی مبل در شرکت نظافتی

شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه در شرکت خدماتی

اکثر شرکت خدماتی هایی که در تهران وجود دارند و خدمات شستشوی مبلمان در منزل را نیز جزو کارهای خود گذاشته اند. و برای این کار سرویس کاران و متخصصان خبره ای را در سراسر تهران به حالت آماده باش قرار داده ایم. تا در کمترین زمان میزبان خوبی برای شما عزیزان و مشتریان تهرانی باشند.

مبل شویی در منزل با استفاده از دستگاه های راد اکتور و فرچه ای به صورت دستی انجام می گیرد. یعنی این دستگاه ها اصلا اتوماتیک نیستند و کاملا با دخالت یک سرویس کار ماهر انجام می گیرد. ما در شرکت خدمات نظافتی در تهران تمام تلاش خود را می کنیم تا خدمات مربوط به مبل شویی در منزل با دستگاه، شستشوی پارکینگ ها، نظافت کردن منازل و باغداری و گل کاری مربوط به مشتری را تمام و کمال انجام دهیم. یعنی طوری باشد که مشتری برای انجام هر یک از خدمات فوق فقط با مبل شویی جاوید در تهران بهره ببرد. ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین خدمات خود را برای مشتری های ما انجام دهیم

سرویس کاران مبل شویی همراه با سرویس کاران نظافتی در منزل هیچ دغدغه ای را برای مشتری باقی نمی گذارند. مبلمانی که در خانه مشتری اصلا تمیز نکرده اند پر از آشغال و کثیفی است. نیروی نظافتی قبل از شروع کار متخصص مبل شویی تمام چهار ستون مبل ها را جارو کشی می کند. تا  متخصص ما بتواند بهترین و تمیز ترین کار را تحویل مشتری بدهد. مبلمان زمانی که جارو کشی شوند بسیار راحت‌تر کثیفی های خود را پس می دهند و قشنگ تر می شوند.

        ۴۴۰۳۹۳۱۴               ۴۴۰۳۹۲۱۷

سوالاتی در مورد مبل شویی در منزل

  • قیمت شستشوی مبلمان در منزل چقدر است؟
  • آیا لکه چربی را می توان پاک کرد؟
  • مبلمان چگونه تمیز کاری می شود؟
  • آیا شستشو به مبلمان آسیب می زند؟
  • مبل ها در منزل با چه موادی شستشو می شود؟
  • آیا خوشخواب ها قابل شستشو می باشند؟
  • قیمت مبل هفت نفره در تهران چقدر است؟
  • آیا لکه های خون روی خوشخواب ها پاک می شود؟
  • قیمت مبلمان نه نفره در تهران چقدر می باشد؟
  • آیا صندلی ها چرخ دار قابل شستشو هستند؟
  • مبل های چرم را با چه موادی باید شستشو داد؟
  • خشک شویی مبل در خانه با چه موادی شستشو بدهیم؟
  • مبل ها بعد از شستشو چند ساعته خشک می شوند؟
  • لکه های روی مبلمان را با چه موادی بالید پاک کنیم؟

و بسیاری از سوالاتی را که در ذهن شما خطور می کند را می توانید به راحتی با یک تماس با ما در میان بگذارید.

        ۴۴۸۲۷۴۶۴                ۶۶۹۳۲۴۷۳
شستشوی خوشخواب در شرکت نظافتی
شست و شوی خوشخواب در شرکت نظافتی

شستشوی فرش در خدمات نظافتی تهران

شستشوی فرش و موکت در محل این روزها جزو دسته بندی کارهای خدماتی به حساب می آید. ما در شرکت نظافتی خود نیروهای متخصصی را استخدام کرده ایم تا کارهای مشتری را انجام بدهند. شستشوی فرش در منزل با دستگاه در تهران این روزها طرف داران زیادی را به خود جذب کرده است. چون این کار علاوه براین که ریسک دزدیده شدن فرش ها را از مشتری می گیرد.

بسیار راهت تر و به صرفه می باشد چرا که به راحتی فرش ها را در مکان مورد نظر در خانه مشتری شستشو  می دهند. بعد از شستشو تنها کافی است که سه ساعت به آنها کاری نداشته باشیم. در این صورت فرش ها کاملا تمیز و خشک قابل استفاده می باشند. این کار با هزینه ای بسیار کم تر از شستشوی کارخانه انجام می گیرد و از لحاظ پارگی هم در امان می باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید