درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در مرزداران

مبل شویی در مرزداران

مبل شویی در مرزداران یکی از نزدیک ترین مبل شویی ها در منطقه غرب تهران است. که ما در این منطقه از بهترین دستگاه های مبل شویی و مدرن ترین دستگاه های مکانیزه برای شستشوی فرش در منزل استفاده می کنیم. استفاده کرن از این دستگاه های مبل شویی برای مبل شویی در منزل تهران و یا هر منطقه دیگری بسیار آسان است. و حتی ناشی ترین سرویس کاران هم می توانند از این دستگاه ها استفاده کنند.

مبل شویی در مرزداران

مبل شویی در منطقه بسیار بزرگ مرزداران بسیار ضروری و مفید است. از این رو بسیاری از قالی شویی ها و مبل شویی ها خدمات خود را در این منطقه ارائه می کنند. ما در این شهرک با نام تجاری مبل شویی جاوید در شهرک ژاندارمری، فعالیت و نظافت کردن مبل های شما عزیزان می باشیم.

این روزها جون همه مردم از مبل شویی ها برای شستشوی خدمات خود بهره می گیرند. بسیاری از این عزیزانی سرویس کاری کار بلد و استاد کار را برای این کار انتخاب کرده اند. و هر ساله و یا هر زمانی که تصمیم به شستشوی مبلمان می گیرند با سرویس کاری که قبلا خدمات خود را به آن سپرده بودند و از کار ایشان رضایت کامل را داشته اند، هماهنگ می کنند و خدمات خود را به آنها می سپارند. که شاید همان سرویس کار هم خود ما باشیم. اما حرف من با شما عزیزی است که امروز می خواهید خدمات خود را به مبل شویی در مرزداران بسپارید ولی با کیفیت خدمات آنها آگاه نیستید.

ما با کمال افتخار شما عزیزان و ساکنین خیابان های البرز، الوند، آریافر، فرشته، سپهر، نارون، کمال لو، جانبازان، سرسبز شمالی، ابراهیمی و آرش را به کانون گرم مبل شویی خود دعوت می کنیم. ما در نزدیک ترین موقعیت مکانی شما و در داخل شهرک ژاندارمری هستیم و تمامی خدمات خود را با ضمانت نامه انجام می دهیم .

مبل شویی در مرزداران

مبل شویی در مرزداران دارای چه خدماتی است

این روزها با توجه به این که اکثر ما از مبلمان استفاده می کنیم. طبیعی است که برای پاک سازی و تمیز کاری مبل ها هم از بهترین مبل شویی ها و با تجربه ترین سرویس کاران بهره بگیریم. مبل شویی ها در تهران بسیار زیاد هستند و بسیاری از افراد از این طریق امرار معاش می کنند. و زندگانی خود را با پول حاصله از این کار می گذرانند.

ما نیز از این شغل به عنوان شغل اول و کار دائم استفاده می کنیم. و در طول این چند سال توانسته ایم بسیاری از هم و طنان عزیز را جذب خود کنیم و اعتماد آنها را به دست بیاوریم. ما در مجموعه بزرگ مبل شویی جاوید نهایت سعی و تلاش خود را می کنیم تا از بهترین امکانات خود را در اختیار مشتری هایمان بگذاریم. تا آنها رضایت کامل و صد در صدی خود را به ما ابراز کنند.

  خدمات مبل شویی ما در مرزداران

  • شستشوی صفر تا صد تضمینی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه، سلطنتی
  • شست و شوی انواع صندلی های نهار خوری
  • خشک شویی انواع خوشخواب های یک نفره و دو نفره در منزل با دستگاه مخصوص مبل شویی
  • موکت شویی در منزل با دستگاه های راد اکتور و حرفه ای و بسیار به صرفه
  • شستشوی انواع پشتی ها و صندلی های اداری
  • شست و شوی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل با ضمانت نامه کتبی
  • شستن انواع فرشهای ایرانی، خارجی، ترک، فرهی، بلژیکی، ابریشم و تمام ابریشم در منزل با دستگاه

تمامی خدمات فوق توسط تیم حرفه ای و ماهر ما در منزل و سر جای خودشان انجام می شود. و برای شستشوی همه خدمات بالا نیازی به جا به جایی و یا بردن آنها نیست. سرویس کاران ما با رعایت تمامی پروتوکل های بهداشتی در کمترین زمان ممکن خدمات مربوطه شما را با نحو احسن و با بالاترین کیفیت تحویل شما عزیزان می دهند.

مبل شویی در من طقه مرزداران

قیمت شستشوی مبلمان در مرزداران

  • قیمت شستشوی یک دست مبلمان نه نفره با تشک دوبل ۵۵۰۰۰۰تومان
  • شستشوی یک دست مبلمان نه نفره بدونه تشک دوبل ۵۰۰۰۰۰تومان
  • قیمت یک دست مبل هفت نفره استیل با تشک دوبل  ۵۰۰۰۰۰تومان
  • شستشوی یک دست مبلمان هفت نفره بدونه تشک دوبل در مرزداران ۴۵۰۰۰۰تومان

تمامی قیمت های مبل شویی که در بالا اشاره کرده ام مربوط به قیمت سال ۱۴۰۰ می باشد. و ما در تمامی مناطق تهران با این تعرفه در خدمت مشتری های بزرگوارمان هستیم.

علت اصلی متفاوت بودن قیمت هت در مبل شویی در مرزداران

بسیاری از مبل شویی همیشه در دوگانگی اینکه چه شرکتی را برای کار انتخاب کنند می مانند؟ چرا که بسیاری از مشتری ها از نحوه قیمت دادن شرکت های مختلف دچار سر درگمی می شوند. و نمی دانند که این همه اختلاف قیمت ها به خاطر چی انجام می گیرد.

اما در حالت کلی خیلی چیزها باعث بالا و پایین شدن قیمت های مبل شویی می شود. که از بارزترین آنها میشه به موارد زیر اشاره کرد.

  • افزایش پیدا کردن کوسن ها و وسایل اضافه روی مبلمان
  • تشک دوبل بودن مبلمان و پشت و رو شستن تشک ها
  • داشتن پاف های مبل که همیشه مشتری ها هنگام زنگ زدن آنها را نادیده می گیرند.
  • تخت و خواب شو شدن مبلمان بسیاری از مبل ها باز می شوند و به اندازه یک مبلمان سه نفره بزرگ و حجیم می شوند.

تمامی کارهای بالا در افزایش قیمت ها سهیم است. اما این افزایش قیمت را نباید به شفاف نبودن قیمت نسبت داد چرا که مشتری اعلام نکرده است. شما عزیزان و مشتریانی که در این منطقه با مبل شویی جاوید همکاری می کنید. و کارها و خدمات خود را به ما می سپارید، بدانید که ما با ارائه فاکتور خدمات انجام می دهیم. تمام خدمات را طبق تعرفه ای که در بالا نوشته ایم را انجام می دهیم و برای همیشه و در تمام مناطق تهران با این قیمت و به صورت ثابت کار می کنیم.

شستشوی مبل در مرزداران و شهرک آزمایش

شستشوی ملمان در مرزداران و حومه جزو تخصص های ما است. و ما سال هاست که در این منطقه برای مشتری هایمان خود نمایی می کنیم.  همه مشتری ها تخصص و مهارت ما را برای تمیز کاری مبلمان و فرش شویی در منزل دیده اند. و همیشه با رویی گشاده متخصصان ما را برای بارهای مکرر مهمان خانه های خود می کنند. ما با کمال افتخار قبول زحمت می کنیم.

تمام خدمات شما عزیزان را با تمام وجود انجام می دهیم. تا هیچ مشتری از ما ناراضی و ناراحت نشود. همین که مشتری رضایت کامل به ما را نشان دهد. نه تنها خود بلکه تمام دوستانشان را به مجموعه مبل شویی ما در منزل اضافه می کنند.و تا منا خدمات آنها را نیز برعهده بگیریم.

۵/۵ - (۹ امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در مرزداران»

  1. با سلام و خسته نباشی می خواستم از پرسنلتون کمال تشکر رو بکنم من برای شستشوی مبلمان مزلحم شرکت شما شدم بسیار تمیز و سر موقع اومدن متشکرم😃😃😃😃😃

  2. بی نهایت تشکر از اینکه همکاراتون اولین سرویس به من قول داده بودن بسیار به موقع تشریف اوردن و بسیار بادقت کارو انجام دادن و ممنونممممممممم😃😃😃😃😃😃😃

    1. سلام خانم سامی عزیز ما هم از شما بابت انتخاب مبل شویی متشکریم امیدوارم که بتوانیم سال ها در خدمتتون باشیم. ما برای خدمات خود ضمانت نامه ارائه می کنیم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید