درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در گرمدره با دستگاه

مبل شویی در گرمدره با دستگاه

مبل شویی در گرمدره با دستگاه

مبل شویی در گرم دره با دستگاه یکی از بهترین روش های شستشوی مبل در منزل با دستگاه است. گرمدره جزو معدود مناطقی است که ما در همین نزدیکی برای خدمات شما عزیزان شعبه داریم. نزدیک ترین شعبه به شما مشتریان عزیزی که در منطقه گرمدره سکونت دارید، شعبه وردآورد می باشد. تمامی پرسنل کار بلد ما در این منطقه برای انجام وظایف خود نسبت به مشتری ها در مبل شویی جاوید آموزش دادیم.

تا در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات کیفیت خود را به شما مشتریان عزیز ارائه کنند. کاری که با کیفیت بالا انجام می شود هزار برابر از تبلیغات کلانی است که بسیاری از شرکت ها انجام می دهند.

مبل شویی در گرمدره با دستگاه

گرمدره یکی از نزدیک ترین منطقه هایی است که سرویس کاران مبل شویی ما روزی حداقل یک بار به آنجا سر می زنند. سرویس کاران در کمترین زمان ممکن برای انجام خدمات مبل شویی در منطقه گرمدره بالا و پایین آمادگی دارند. تمامی ساکنین این منطقه می توانند با خیالی آسوده خدمات مبل خود را به مبل شویی در ورد آورد و شهر قدس بسپارند. چون این نزدیک ترین شعبه به مبطقه گرمدره می باشد.

ساکنین گرمدره به خوبی می دانند با توجه به فضای خالی که دور و بر این منطقه است همیشه با آلودگی دست و پنجه نرم می کنند. چرا که باد های شدیدی که گرمدره به خود می بیند در تهران و مناطق دیگر وجود ندارد.

جون وضعیت آب و هوایی گرمدره این گونه است بس بنابراین باید ساکنین برای شست و شوی مبل های خود با دستگاه در گرمدره اقدامات لازم را به کار بگیرند. اما من امروز می خواهم یک مژده به این مشتری بدهم که مبل شویی جاوید با سابقه ای ۱۵ ساله در تهران با بهره گیری از تمام امکانات روز دنیا و با بهترین و کار بلد ترین سرویس کاران خود در گرمدره آماده میزبانی شما عزیزان می باشد. برای دسترسی آسان با کارشناسان مبل شویی کافی است که فقط با شماره هازیر تماس حاصل کنید.

مبل شویی در گرمدره
نزدیک ترین مبل شویی در گرم دره با دستگاه

مبل شویی در گرمدره با دستگاه در منزل

تمامی خدمات شست و شوی مبلمان در خانه مشتری انجام می گیرد. مشتری کافی است که به شرکت ما زنگ بزند و درخواست خود را مطرح نماید در این صورت سرویس کاران ما در اسرع وقت در حضور شما عزیزان خواهند بود. هنگامی که سرویس کاران در راه هستند که بیایند اصلا نیازی نیست که شما عزیزان کاری را انجام دهید. متخصصان مبل شویی در گرمدره با دستگاه خود صفر تا صد کار شست و شوی مبل ها را برعهده می گیرند.

در ابتدا مخزن آب را پر از آب میکنند تا آنها را با شامپو قاطی کنند و برای شستشوی مبل ها دست به کار شوند. هنگامی که پمپ آماده شد سرویس کار ماهر و کار بلد مبل شویی کار خود را روی مبل ها شروع می کنند. در ابتدا باید تمام مبل ها را با محلول خیس کند. تا هر جایی از مبل ها که کثیفی های زیادی دارد نرم شوند تا به راحتی بشود کثیفی ها را از روی مبل ها تمیز کرد. این کار برای یک شست و شوی خوب بسیار ضروری می باشد و شاید هم بتوان گفت که از اساسی ترین کارهایی است که یک متخصص باید انجام دهد.

البته همه سرویس کارانی که برای این کار در منطقه گرمدره آموزش کسب کرده اند، همه این مراحل را پاس نموده اند. و دیگر نیازی نمی بینیم که تک تک این تجربیات را برای سرویس کاران مبل شویی باز گو کنیم. اما دانستن آن برای تمامی سرویس کاران لازمه کار و ضروری می باشد. این کار باعث می شود تا پارچه مبلمان خیس شود و تا سرویس کار یکی از مبل ها را تمیز می کنند بقیه مبل ها کثافت خود را پس دهند.

مبل شویی در گرمدره
بهترین مبل شویی در گرمدره با دستگاه در محل

خشک کردن مبلمان در گرمدره

خشک کردن مبلمان در خانه مشتری توسط باد، کولر، سشوار ویا بخاری انجام نمی شود بلکه با دستگاه انجام می شود. دستگاه های خشک شویی مبلمان در منزل اکثر یک موتوره و دو موتوره هستند که شرکت های زیادی آنها را تولید می کنند. کار کردن با این دستگاه ها بسیار ساده و آسان است. چرا که این دستگاه ها شبیه به جارو برقی خانگی می باشد با این تفاوت که با این دستگاه می توان آب را نیز جمع کرد.

تمام مبل هایی که توسط متخصص مبل شویی شسته شده و پر از کف و کثیفی شده است. را با جارو برقی های بسیار قوی که در اختیار دارند را جارو می کشند. این جارو کشی کار آخری است که سرویس کاران باید انجام دهند اما طریقه مکش کردن  کثیفی مبل ها بسیار ضروری است. اگر سرویس کار هول هولکی بخواهد آب مبل ها را بکشد بسیاری از آب ها در داخل مبل ها باقی می ماند و خود دوباره تبدیل به کثیفی بدتری می شود.

در نتیجه به محث شست و شوی مبلمان در منزل بلا فاصله باید توسط سرویس کارانجام شود. دیگر آب و کثیفی مبل ها سریع از روی پارچه مبلمان را پاک کند تا روی آنها باقی نماند. اگر این کار به صورت حرفه ای انجام شود مطمعن باشید که مبل ها مانند روز اول تمیز و مرتب خواهند بود.

مبل شویی در گرمدره
مبل شویی در گرمدره با دستگاه در منزل

مناطق تحت پوشش در گرمدره

مبل شویی در گرمدره با دستگاه تنها شعبه ای نیست که ما در تهران و اطراف داریم. بلکه این تنها یکی از شعبات مبل شویی جاوید در تهران می باشد. که از معروف ترین شعبات ما در تهران می توان به مبل شویی در سعادت آباد نیز اشاره کرد. ما در این شعبه تعداد بی شماری نیروی فعال و آماده برای خدمات مردم همیشه آماده داریم. اما مهم ترین مناطق تحت پوشش مبل شویی جاوید در منطقه گرمدره این گونه است.

  • گرمدره
  • خیابان تاج بخش
  • آجرلو
  • کارخانه رادوکس
  • ناصریه
  • سعادتیه
  • گرمدره بالا و پایین
  • خیابان مهدیه
  • پارک آبی پارس
  • خیابان کشاورز

این مهم ترین مناطقی بود که سرویس کاران ما به صورت شبانه روز سری به این منطق می زنند تا خدمات مبل شویی در منزل را برای مشتری انجام دهند.

بهترین مبل شویی در گرمدره

  • شست و شوی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه، سلطنتی، آنتیک و ترک
  • شستشوی انواع فرش های ماشینی، اعلا، ابریشم و دست بافت در منزل با دستگاه به صورت کاملا ضمانتی
  • خشک شویی انواع خوش خواب های یک نفره و دو نفره با دستگاه
  • شست و شوی انواع موکت های چسبی سر جای خود طوری که نیاز به جا به جایی موکت و وسایل های سنگین روی آنها نباشد.
  • خشک شویی انواع صندلی های اداری و صندلی های میز نهارخوری بدونه این که آسیبی به بافت و پارچه مبلمان وارد شود.
  • شست و شوی صندلی های انواع ماشین های ایرانی و خارجی در پارکینگ مشتری مانند روز اول تحویل از کارخانه
  • خشک شویی انواع پشتی ها و نشیمن های دیگر

قابل توجه تمام مشتریانی که برای بار اول از خدمات مبیل شویی جاوید در تهران و البرز استفاده می کنند. تمامی خدمات ما در این منطقه با ضمانت نامه کتبی و طبق نرخ اتحادیه می باشد. سرویس کاران ما به هیچ وجه اجازه بالا بردن قیمت شست و شوی مبلمان در خانه مشتری را ندارند و حتی سرویس برای این خدمات نیز رایگان می باشد.

مشتری ها باید خوب بدانند که شفاف سازس در قیمت ها برای ما و شما عزیزان بسیار مهم و ضروری می باشد. ما از این جهت که نمی خواهیم مشتری ناراضی داشته باشیم و مشتری از این جهت که خیالی آسوده بابت قیمت گذاری مبلمان در منزل داشته باشد. اگر مشتری بداند که مبل شویی جاوید در سراسر تهران و البرز با یک تعرفه کار می کند تمام همسایگان و بستگان خود را به سمت مبل شویی در گرم دره با دستگاه می کشاند. که این بالاترین افتخار برای این شرکت می باشد.  ما نیز تمام تلاش خود را در منطقه گرم دره انجام می دهیم تا  بتوانیم جزو بهترین مبل شویی ها باشیم.

۵/۵ - (۲۱ امتیاز)

15 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در گرمدره با دستگاه»

  1. ژیلا عباداله پور

    سلام ممنون از زحمات آقای جاوید مبلمان ۷ نفره رو با جان و دل با دستگاه شستشو کامل دادن خیلی تمیز و عالی شده خدا به کسب و کارتون برکت بده

    1. ممنونم خانم عبدالله پور اشاالله که بتونیم سال ها در خدمتتون باشیم ما هم تام تلاش خود را می کنیم که مشتری هایمان را روز به روز افزایش دهیم

  2. با سلام و تشکر از اقای جاوید بسیار مودب و کار بلد بودن طوری که در این چند سال برای من این شکلی مبل نشسته بودن واقعا حلالشون باشه🙏🙏🙏🙏

  3. با سلام و خسته نباشی خدمت شما عزیزانی که پرسنل خوب و متخصص را استخدام کرده اید من بسیار از اقای جاوید رضایت داشتم بابت شستشو🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید