درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در سعادت آباد

مبل شویی در سعادت آباد

مبل شویی در سعادت اباد

مبل شویی در سعادت آباد در خیابان صراف های شمالی قرار دارد و تمام خدمات مربوط به مبل شویی را انجام می دهیم. مبل شویی های زیادی در تهران وجود دارد که کار خدمات نظافتی در منزل را انجام می دهند.

اما بسیار اندک هستند شرکت هایی که به عواقب کار و یا چند سال بعد خود می اندیشند. تا بتوان در آینده به عنوان ارزان ترین مبل شویی در منزل در منطقه سعادت اباد نام برد. این افتخار بزرگی است که نام شرکت مبل شویی ما در سعادت آباد زبان زد تمام ساکنین باشد.

مبل شویی در سعادت آباد با دستگاه

دستگاه های مبل شویی را  طوری طراحی کرده اند که مشتری نباید هنگام خرید ناراحت و دغدغه انتخاب مبل ها را داشته باشد. تمامی مبل هایی که در بازار وجود دارند را می توان با استفاده از دستگاه مبل شویی در منزل شستشو داد. بس بنابراین در انتخاب خود شک نکنید و بهترین انتخاب شما توسط با تجربه ترین های مبل شویی در سعادت آباد شست و شو می شود.

پمپ سمپاشی که برای این کار طراحی شده است را باید پر از اب گرم کرد تا مواد مربوط به شست و شو را در داخل آن بریزیم. شما برای شست و شو ی مبلمان خود می توانید از بهترین شامپو هایی که در اختیار سرویس کاران است، استفاده کنید.

سرویس کاران همیشه برای انتخاب مشتری احترام قائل هستند و دو نوع شامپو را به مشتری ها پیشنهاد می دهند. همیشه به طور معمول  شامپو های نانو ۱۰۰۰۰۰ تومان بالا تر از شامپو های معمولی هستند. که این به انتخاب مشتری برای شست و شوی مبلمان در دستگاه می ریزند. بعد از این اولیم مرحله شست و شو توسط سرویس کاران آغاز می شود و شروع به شست و شوی مبل عا در منزل می کنند.

مبل شویی در سعادت اباد
مبل شویی خوب در سعادت اباد

زمان کافی برای شست و شوی مبل در سعادت آباد

زمانی که ما بخواهیم کاری و یا خدماتی را انجام دهیم بی شک باید وقت خود را برای انجام آن کار خالی کنیم. مبل شویی هم جزو خدماتی است که سرویس کاران یک روز قبل با مشتری وقت را تایین می کنند تا بخواهند که خدمات مبل شویی را برای مشتری انجام دهند. همیشه سرویس کاران مبل شویی در منزل تهران به مشتری ها یک تایم دو ساعته برای مشتری تایین می کنند. یعنی به مشتری اطلاع می دهند که ما در بین این بازه زمانی در منزل شما برای انجام کار خدماتی حضور پیدا می کنیم.

اما در حالت کلی برای انجام دادن و شست و شوی یک دست مبلمان نه نفره و یا هفت نفره حداقل یک ساعت زمان نیاز است. سرویس کاران ما درست است که این کار را در این زمان انجام می دهند اما به مشتری تایم بیشتری را می دهند. تا شاید اگر مشتری خدمات شست و  شوی فرش در منزل را هم داشته باشد را نیز بتوانیم انجام دهیم.

ما در مبل شویی در سعادت آباد  علاوه بر شست و شوی مبلمان در منزل تمام خدمات مربوط به فرش شویی و موکت شویی در منزل را انجام می دهیم. همه مشتری ها هنوز هم نمی دانند که فرش ها را در خانه نیز می شود که شست و شو داد. بسیاری از مشتری ها وقتی به آنها می گوییم، که می آییم و در خانه فرش ها را شست و شو دهیم. در کلام اول می گویند که ما فضای کافی برای شست و شوی فرش در خانه را نداریم. و در آپارتمان نمی گذارند که فرش ها را شست و شودهیم. ولی در اصل باید گفت که این شست و شو ها در خانه و توسط دستگاه انجام می شود.

 

 

خشک شویی فرش در سعادت آباد

تعداد زیادی از مشتری ها نمی دانند که فرش ها را هم با همان دستگاه مبل شویی می توان شست و شو داد. سرویس کاران یکی دیگر از خدماتی را که در مبل شویی در سعادت آباد انجام می دهند شست و شوی فرش در منزل با دستگاه است که این کار را با ضمانت انجام می دهند.

فرش ها با توجه به این که همیشه در معرض پا خوردن و کثیف شدن هستند بنابراین باید به تمیزی آنها نیز اهمیت زیادی داد. هر چند که اکثر مشتری ها متوجه کثیفی هایی که روی فرش ها می نشیند نمی شوند. چون مشتری ها هر روز فرش های خود را مدام می بینند. این دیدن ها برای مشتری یک عادت تکراری می شود و هیچ وقت به کثیف بودن آنها  پی نمی برند.

اما همیشه بعد از شروع شست و شو توسط سرویس کاران در خانه اولین چیزی که به ذهن مشتری خطور می کند. این است که وای این فرش ها چقدر کثیف بودن و ما خبر نداشتیم. شست و شوی فرش ها در منزل بسیار مرقوب به صرفه است و سرویس کاران به راحتی توسط دریلی که در دست دارند تمام کثیفی های روی فرش ها را تمیز می کنند. خوبی دیگری که این کار دارد این است که هر جایی از فرش ها اگر کثیف تر باشند چون دستگاه دست سرویس کاران می باشد. به راحتی می توان دوبار و یا سه بار آن قسمت از فرش را شست و شو داد تا کاملا تمیز و مرتب شوند.

مبل شویی در سعادت اباد
مبل شویی خوب در سعادت اباد قبل از شستشو

برای خشک شدن فرش ها در منزل چقدر زمان نیاز است

فرش ها زمانی که توسط متخصصین مبل شویی شست و شو می شوند. بلا فاصله توسط همکار دیگر خشک می شود و تمام کثیفی ها از جارو برقی قوی ما عبور می کند و فرش تا حدودی خشک می شود. اما در حالت کلی بعد از شست و شو باید ۶ ساعت به فرش ها زمان داد تا بتوانند کاملا خشک و تمیز شوند.

اما اگر فرش ها رنگ کرم باشند و آلودگی که روی آنها وجود داردزیاد باشد بایستی زمان بیشتری را برای خشک کردن فرش ها گذاشت.

ناگفته نماند که ریشه های فرش در خانه چون آب را به خود جذب می کنند به جای این که سفید تر دیده شوند به شکل تیره در می آیند. که سرویس کاران ما برای برطرف کردن کثیفی ریشه از دامسوس و یا وای تکس برای فرش های ماشینی استفاده می کنند. در این حالت است که ریشه فرش های ماشینی برق می زنند و مثل روز اول خرید شان سفید و براق می شوند.

نکته ای بسیار مهم در تمیز کاری ریشه هاتی فرش این است که باید توجه داشت این مواد فقط برای تمیز کردن ریشه های ماشینی به کار می رود. و به هیچ عنوان نباید به فرش های دست بافت، نخ ابریشم، گل ابریشم و انتیک از این مواد ها یزنند. چون علاوه بر این که ریشه ها را رنگی می کند و از حالت طبیعی خود خارج می شود. امکان این را نیز دارد که به بافت اصلی فرش ها برخورد کند و باعث از بین رفتن طرح و نقش و نگار فرش ها شوند. که درست کردن این کار بسیار به سختی و پر هزینه برای مشتری و سرویس کاران خواهد بود.

مبل شویی در منطقه سعادت اباد
مبل شویی درسعادت اباد بعد از شستشو

مناطق تحت پوشش مبل شویی در سعادت آباد

سعادت آباد جزو مناطقی است که مشتری هایی که در این منطقه سکونت می کنند بسیار لارج و با فرهنگ هستند. و این فرهنگ هم همه می توانند با چشمان خود در سعادت آباد ببینند. ما در سعادت آباد تمام تلاش خود را می کنیم تا مشتری های زیادی را با درصد بالای رضایت مندی دور خود جمع کنیم. یعنی در اصل کاری کنیم که مشتری به مبل شویی جاوید اطمینان کافی را پیدا کند. اما ما دل خوش به این هستیم که در تمام مناطق زیر مشتری داشته باشیم و خدمات خود را به آنها هم ارائه بدهیم. که در قسمت پایینی این مناطق را برایتان بیان می کنم.

  • میدان کتان
  • صرافهای شمالی و جنوبی
  • میدان کاج
  • بلوار فرحزادی
  • خیابان آسمان
  • شهرک پاسارگاد
  • زندان اوین
  • بزرگ راه یادگار امام
  • خیابان علامه شمالی و جنوبی
  • میدان طهرانی مقدم
  • بلوار قیصر امین پور
  • بزرگ راه هاشمی رفسنجانی
  • اتوبان نیایش
  • بلوار فرهنگ
  • میدان بهرود
  • مجتمع های دانشگاهی
  • بلوار سرو شرقی و غربی
  • خیابان آهنگرانی
  • شهرک پرواز
  • هتل اسپیناس پالاس
  • هتل پارسیان
  • شهرک گلدیس
  • خیابان ایثارگران
  • شهرک آتی ساز در ورودی چمران نیز وجود دارد

و تمامی خیابان ها و اتوبان هایی که به سعادت آباد منتهی می شود و مشتریانی که در این مناطق سکونت دارند با خیالی آسوده خدمات مبل شویی و قالی شویی خود را به ما بسپارند تا ارائه یک خدمت با کیفیت را از سرویس کاران ما ببینند.

کلام آخر

همه فرش های ماشینی، ابریشم و گل ابریشم در خانه با دستگاه مبل شویی شست و شو می شوند اما باید خوب بدانید که برای تمیز کردن ریشه های فرش ها نباید از مواد سفید کننده استفاده کرد. چرا که رنگ و بافت اصلی فرش را تغییر می دهد و قالی شویی ها با زحمت فراوان می توانند که آنها را به حالت اولیه خود برگردانند.

۵/۵ - (۲۲ امتیاز)

7 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در سعادت آباد»

  1. با سلام و خسته نباشی خواستم از اقایونی که اومدن بسیار تشکر کنم هم با اخلاق و با حوصله بودنند و هم کار را به زیبایی انجام دادند بسیار ممنونمممممم😃😃😃😃

    1. با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان ما هم خوشحالیم که شما عزیزان از نحوه شستشو در منزل رضایت دارید. امیدوارم که بتوانیم سال ها خدماتی با کیفیت را برایتان انجام دهیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید