درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در شهرک غرب

مبل شویی در شهرک غرب

مبل شویی در شهرک غرب را برای همیشه با نام مبل شویی جاوید در منطقه ۲ شهرداری تهران می باشد. مبل شویی در شهرک غرب با سال ها تجربه در زمینه مبل شویی در منزل تهران و قالی شویی در منزل با دستگاه فعالیت دارد.

ما برای بهتر بودن خود از بهترین متخصصان مبل شویی در تهران بهره می گیریم. بسیاری از عزیزانی که ما در این منطقه استخدام کرده ایم استاد کار هستند و بابت شستشوی مبلمان خود در منزل هیچ نگرانی نداشته باشید

شست و شوی مبلمان در شهرک غرب تهران

شست و شوی مبلمان در منزل یکی از پرطرفدار ترین خدمات نظافتی در منزل می باشد. در روزگار های گذشته هیچ خبری از شست و شوی مبلمان با دستگاه نبود و اکثر مشتری ها با استفاده از دست مبل ها را تمیز می کردند. چون در آن زمان خبری از دستگاه های شست و شوی مبلمان در خانه نبود. بسیاری از مشتری ها هر چند ماه یک بار با استفاده از محلول آب و کف در خانه اقدام به نظافت مبل ها می کردند.

مبل های قدیمی هم از چوب های خوب و مرقوب درست شده بودند. و هم پارچه هایی که در آن زمان استفاده می شود بسیار مرقوب و سالم بودند. مشتری ها به راحتی مبل ها را به بیرون و در داخل حیاط می گذاشتند و با آب و کف به جان مبل ها می افتاد و تمام قسمت های مبلمان، حتی چ.ب های آنها را نیز شستشو می کردند.

این کار ساعت ها طول می کشید و حتی روزها طول می کشید تا مبل ها در حیاط خانه بماند و خشک شوند. این کار به نظر من از روی ناچاری انجام می شود چرا که اگر می دانستند که می توان با دستگاه مبل ها را شست و شو داد حتما از سرویس کاران خدمات نظافتی در تهران  استفاده می کردند.

مبل شویی در شهرک غرب
مبل شویی در شهرک غرب

ضررهای شست و شو با دست در شهرک غرب

همان گونه که در بالا اشاره کردم شستشو ی دستی در منزل از روی ناچاری بوده است و امروزه دیگر هیچ کسی این کار را انجام نمی دهد. و در پایین تک تک ضرر های این کار را با شما عزیزان در میان می گذارم.

  • اولین و مهم ترین فاکتوری که از این کار می شود نوشت این است که: مبل ها چون از پارچه هستند. و مقدار زیاد آب در داخل پارچه مبلمان باقی می ماند بس بنابراین نیاز بیشتری به زمان برای خشک شدن نیز دارد.
  • زمان زیاد برای خشک شدن و هم چنین آفتاب خوردن زیاد به مبلمان خیس در بسیاری از موارد منجر به زرد شدن پارچه مبلمان می شود. مبلمان حالبت سوختگی به خود می گیرد و چهره ناخوش آیندی به مبل می بخشد.
  • مبل ها چون در داخل حیاط می مانند تا خشک شوند بنابراین تا صبح احتمال این که گربه ها روی مبلمان راه بروند. و جای کثیفی پاهایشان روی مبلمان باقی بماند.
  • جا بجا کردن مبل ها و آورد مبل ها به حیاط و برگرداند آنها خود یک معزل است. که باعث خستگی و هم چنین پارگی مبل ها می شود.
  • مصرف زیاد آب: شما عزیزان توجه کنید که برای شست و شوی مبل ها به صورت دستی در خانه چقدر باید آب مصرف می کند.

به طور کلی باید گفت که مبل شویی در منزل با دست به هیچ عنوان توصیه نمی شود و اکثر مشتری های عزیز می توانند برای پیدا کردن مبل شویی خوب از گوگل جستجو کنید. و تمام خدمات مبل شویی خود را به آنها بسپارید. که مبل شویی در امیر آباد شمالی یکی از این مبل شویی ها می باشد.

 مبل شویی با دستگاه در شهرک غرب

ما حدود شش سال است که در منطقه ۲ تهران فعالیت خود را آغاز کرده ایم. فعالیت ما در شهرک غرب و سعادت آباد مختص مبل شویی نیست م خدماتی دیگر را نیز انجام می دهیم. شست و شوی مبلمان با دستگاه یکی از بهترین روش های شست و شوی مبلمان می باشد. که ما در مبل شویی در شهرک غرب نیروهایی استاد کار، متخصص و کار آزموده ای را استخدام کرده ایم. تا بتوانیم بهترین خدمات مبل شویی خود را برای مشتری ها یمان به ارمغان بیاوریم.

مبل شویی در ابتدا توسط استاد کار شروع می شود. و متخصص تمام مبل ها را به تمام و کمال با دستگاه فرچه ای شست و شو می دهد. طوری که کف هایی که روی مبلمان جمع می شوند باید تمام کثیفی هایی که روی مبل ها وجود داشت را به خود بگیرد. یعنی متخصص کاری می کند تا همه کثیفی هایی که در داخل مبل ها وجود دارد به بیرون هدایت بشود.

یعنی در اصل نیاز اصلی یک مشتری از سرویس کاران مبل شویی هم همین است. مشتری وقتی که بداند و متوجه شود که سرویس کاران مهارت کامل برای مبل شویی را دارند از امتیاز های ویژه ای برخوردارز می شوند. این نهایت دل خوشی برای سرویس کاران و هم چنین رضایت بخشی تمام برای مشتری ها را نیز به همراه دارد.

مبل شویی در شهرک غرب و منطقه ۶
مبلشویی در شهرک غرب و منطقه ۶

نحوه خشک کردن مبلمان در شهرک غرب با دستگاه

زمانی که سرویس کار، کار خود را به صورت کامل انجام داد و تمام مبل ها را شست و شو داد. سرویس کار بعدی با استفاده از جارو برقی هایی که مخصوص مبل شویی می باشد. شروع به جمع آوری کثیفی ها از سطح مبلمان می کند. این جارو برقی ها بسیار پر قدرت هستند و تمامی آب و کثیفی های مبل ها را داخل خود می کشند.

قدرت زیاد این مکنده ها باعث می شود تا ۸۰% آبی که روی مبلمان برای شست و شو مصرف شده است را می مکد و مبل ها تا حدودی خشک می شوند. این خشک شدن به گونه است که دیگر آبی در داخل مبل باقی نمی ماند تا موجب زرد شدن و تغییر رنگ پارچه های مبلمان بشود.

این نحوه شست و شو یکی از کم هزینه ترین روش های شست و شوی مبلمان در منزل می باشد که سرویس کاران بیشتر از این دستگاه ها استفاده می کنند. این کار بسیار به صرفه نیز می باشد چرا که هم آب و هم برقی که مصرف می کند نسبت به شیوه دستی مبلمان خیلی ناچیز می باشد. از این رو بسیاری از مشتری ها به خاطر این مزایایی که دارد مبل شویی در منزل تهران با دستگاه را انتخاب می کنند. این کار از لحاظ زمان هم برای تمامی مشتری هایی که این روزها درگیر کار و سختی های زندگی هستند مفید است. یعنی مشتری اگر در طول روز بتواند یک ساعت از زمان خود را در خانه بماند و بخواهد خدمات مبل شویی خود را انجام دهد برای سرویس کاران مبل شویی کفایت می کند.

مناطق تحت پوشش مبل شویی در منطقه ۲ (shahrak gharb )

ما با استفاده از بهترین متخصصین خود در منطقه ۲ تهران توانسته ایم در خیابان دادمان شهرک غرب شعبه ای داشته باشیم. این شعبه نرسیده به خیابان فرحزادی بغل بیمارستان آینه قرار دارد.

تمامی عزیزان و مشتریانی که در شهرک غرب ساکن هستند با استفاده از شماره های زیر می توانند آدرس و کارهای خدماتی خود را رزرو کنند. تا سرویس کاران ما در کوتاه ترین زمان انجام وظیفه کنند.

                                 ۲۲۸۷۴۵۳۱                     ۸۸۹۴۲۶۴۴

البته این خط ها نزدیک ترین شعبات مبل شویی ما در منطقه ۲ تهران می باشد که تمام مشتری ها می توانند با این شماره ها تماس بگیرند.

اما مناطق تحت پوشش

  • خیابان دادمان
  • درختی و خیابان سپهر
  • خیابان فخار مقدم
  • فرحزادی
  • پاک نژاد شمالی
  • خیابان حسن صیف
  • شفقی
  • بلوار خوردین
  • زرافشان شمالی
  • خیابان خوارزم
  • بلوار مهستان
  • خیابان هرمزان
  • بلوار ایران زمین
  • خیابان گلستان جنوبی و شمالی
  • بلوار رامشه
  • خیابان موج
  • بلوار قیصر امین پور
  • خیابان عباس اناری
  • بلوار دریا
  • خیابان حافظی
  • بلوار ثقفی

و تمامی خیابان ها و بلوار هایی که در منطقه ۲ تهران و یا همان شهرک غرب واقع شده است را پوشش می دهیم. ما در تلاشیم تا در شهرک غرب نیاز مشتریان عزیز را راجب به خدمات شست و شوی مبمان در منزل، شست و  شوی خوش خواب ها، شست و شوی فرش ها و موکت ها در خانه را با ما تجربه کنند. که البته هر مشتری که یک بار از خدمات ما استفاده کند بی شک دیگر هیچ سراغی از مبل شویی و قالی شویی در شهرک غرب را نخواهد گرفت.

چرا که ما با استفاده از با تجربه ترین سرویس کاران نیاز های صد در صدی مشتری ها را بر آورده می کنیم. هر مشتری اگر نحوه خدمات رسانی و کیفیت کار برای آنها رضایت بخش باشد برای همیشه خدمات خود را به مبل شویی در شهرک غرب می سپارد.

ضمانت نامه شستشوی مبل در شهرک غرب

ما در منطقه ۲ شهرداری تهران و یا همان شهرک غرب تمامی خدمات مربوط به مبل شویی در منزل و شست و شوی فرش و خوش خواب در خانه را با ضمانت نامه کتبی ارائه می کنیم. ما با استفاده از متخصصان خود سعی بر آن داریم تا بتوانیم جایگاه خود را در شهرک غرب برای مشتری هایمان به اثبات برسانیم. تا خیال مشتری برای پیدا کردن و اطمینان کردن مشتری به مبل شویی را نداشته باشند.

۵/۵ - (۲۰ امتیاز)

10 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در شهرک غرب»

    1. سلام خدمت شما احمد اقای عزیز ما هم از شما سپاس گذاریم که نظر خودتونو در اختیار سایر مشتری ها گذاشتید. امیدوارم برای خدمات قالی شویی و فرش شویی در منزل هم از همکاران ما بهره بگیرید

  1. سلام من از شرکت شما برای مبل شویی اقدام کردم و سرویس کاران فرش های من هم شستشو دادند و بسیار تمیز شد خواستم نظرمو بذارم که این نحوه شستشو بسیار خوب است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید