درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در مهر آباد

مبل شویی در مهر آباد

مبل شویی در مهراباد جنوبی

مبل شویی در مهر آباد مختص کارکنان و خلبانان خوب کشورمان در مهراباد جنوبی می باشد. که ما برای این عزیزان ده درصد تخفیف ویژه در نظر گرفتیم. که هر زمانی بخواهند از این ده درصد می توانند بهره مند شوند. ما با مبل شویی جاوید تمام خواسته های شما را در مورد مبل شویی در منزل با دستگاه را انجام می دهیم.

مبل شویی جاوید با سابقه ای درخشان در زمینه شستشوی مبلمان و شستشوی فرش در منزل اماده ارائه خدمات به تمام عزیزان می باشیم. مشتری های بزرگوار می توانند از قسمت تماس با ما با شماره های مبل شویی جاوید تماس بگیرید و خدمات خود را به کارشناسان مبل شویی در منزل اعلام کنید تا در کمترین زمان خواسته شما عزیزان براورده شود

مبلشویی در مهرآباد جنوبی

مبل شویی در مهر آباد و تمامی ساکنین این منطقه و تمام مناطق دور برمان می توانند از خدمات مبل شویی در طرشت نیز بهره بگیرند. شما مشتریان عزیز برای بار اول می توانید از بن تخفیف ویژه مهرآباد استفاده کنید و خود را به خانواده بزرگ ما ملحق کنید.  همیشه این را باید در نظر داشت که انجام کار با کیفیت بالا خود تاثیر زیادی در بزرگ کردن مجموعه خواهد داشت.

البته ناگفته نماند که هر مشتری که در تهران از خدمات ما استفاده می کند و رضایت کامل دارد خود می تواند منبع درآمدی برای ما باشد. چون بسیاری از شرکت های مبل شویی خود را مدام با تبلیغات کلان و هزینه های زیاد در بالای صفحات اول گوگل حفظ می کنند. اما اگر ما کاری کنیم که بیشتر تبلیغات ما در بازار گرم اتفاق بیفتد، بسیار سودمند است

        ۶۶۹۳۲۴۷۳                     ۴۴۰۳۹۲۱۷

تبلیغات در بازار گرم و یا همان دهان به دهان یکی از بهترین شیوه های تبلیغات برای شرکت های مختلف است. که اگر شرکتی موفق به این شود که از این بازار کمک بگیرد مطمعنن از پیشرفت بالایی برخوردار خواهد شد و مشتری های این شرکت روز به روز بیشتر خواهند شد.

مبل شویی در مهر آباد
مبل شویی در مهراباد جنوبی یکی از شعبات پر طرفدار مبل شویی جاوید می باشد.

مبل شویی در مهر آباد

این روزها بسیاری از مشتری ها با کار مبل شویی ها آشنایی کامل دارند و کم و بیش یک بار این خدمات را انجام داده اند. شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه انجام می گیرد و اصلا نیازی به جابجایی وسایل و مبلمان خانه را ندارد. بلکه سرویس کاران ما در اسرع وقت در خدمت شما برای انجام خدمات  موکت شویی در خانه با دستگاه  حاظر می شوند.

سرویس کاران استاد کار ما در مبل شویی در مهر آباد به شما این اجازه را نمی دهند که مبلمان را جابجا کنید و خود آنها صفر تا صد کار را در دست می گیرند و شستشوی مبلمان را انجام می دهند. اما در حالت کلی اگر مشتری فرش های خانه خود را به صورت کامل جمع آوری کند بسیار خوب است. چرا که سرویس کار در این حالت با خیالی راحت و آسوده دستگاه خود را روی مبلمان می چرخاند. و اصلا ناراحت این نیست که آب و کثیفی مبل ها زمین بریزد.

هر چند سرویس کاران تمام کثیفی که بر روی زمین می ریزد را با مکش های قدرتمند جمع می کنند و نمی گذارند که یک قطره آب روی سرامیک ها و حتی پارکت های خانه باقی بماند.

نحوه شستشوی مبل در  مهرآباد

در مرحله اول سرویس کاران مبل شویی در مهرآباد از مبلمان بازدید می کنند و به مشتری اعلام می کنند که مبلمان را می توان شستشود داد. در مرحله دوم سرویس کاران تمام درزها و شیارهای مبلمان را تمام و کمال  با دستگاه جاروبرقی کاملا تمیز و مرتب می کنند. تا هیچ گونه آشغال و کثیفی های بزرگ روی مبلمان شما باقی نماند.

در بسیاری از موارد که مبلمان بسیار چرک مرده هستند سرویس کار با استفاده از تجربیات خود مبل ها را خیس می کنند تا راحت تر بتوانند کثیفی های آنها را پاک کنند. البته اصولی ترین کار در تمیز کاری این است. که در ابتدا تمام مبل ها را خیس کنند تا کاملا پارچه ها و کثیفی ها از همدیگر جدا شوند.

                     ۴۴۰۳۹۳۱۴                       ۴۴۰۳۹۲۱۷

وقتی که سرویس کار مبل ها را خیس می کند مبل ها آماده تمیز کاری می شوند و همیشه مبل هایی که بیشتر کثیف هستند را بگذارید در پایان کار انجام دهید. تا تمامی کثیفی های داخل مبل خود را رها کنند و با شستشو با دستگاه راحت تر از بین بروند. که همه این کار ها بستگی به تخصص و مهارت سرویس کار دارد که چگونه با این قضیه برخورد کند.

مبل شویی در مهر آباد
بهترین کیفیت شستشو را از مبل شویی جاوید بخواهید

 شستشوی مبلمان در منزل

بعد از اینکه شستشو کامل شد شما عزیزان می توانید کل مبل ها را دوباره رسد کنید. اگر جاهایی از مبلمان که بیشتر در معرض کثیفی بودند بازکثیفی دارند را دوباره شستشو دهید تا کاملا تمیز شوند. سرویس کار باید این کار را آنقدر تکرار کند تا کفی که روی مبلمان قرار می گیرد کاملا سفید و تمیز باشد. در این حالت است که سرویس کار با کیفیت ترین کارش را تحویل مشتری داده است. و مشتری هم از نحوه کار کردن سرویس کار اگر رضایت کامل را داشته باشد همان بازار گرمی که در بالا گفتم اتفاق می افتد و این مشتری ده ها مشتری برای مبل شویی جاوید می آورد.

موکت شویی و فرش شویی در مهر آباد جنوبی

ما در منطقه مهر آباد با نام مبل شویی در مهرآباد و تمام خیابان های آن اعم از خیابان گزل خو، خیابان دانشگاه هوایی، خیابان شمشیری، خیابان ۴۵ متری زرند و … فعالیت داریم.

فعالیت و خدمات دهی ما در این منطقه بسیار بالا است آن هم به خاطر مشتری های زیاد است که ما داریم. و خوشحال هستیم که این مشتری ها روز به روز بزرگ و بزرگ تر می شوند. ما نهایت تلاش خود را در خانه مشتری می کنیم تا از لحاظ کیفیت بالاترین کیفیت را تحویل مشتری بدهیم. و سعی کنیم که رضایت مشتری را جلب کنیم تا بتوانیم برای همیشه خدمات خود را به مشتری ارائه کنیم.

ارائه کردن سرویس مبل شویی برای شرکت ها کاری بسیار ساده است و بسیاری از سرویس کاران مبل شویی در منزل از عهده این کار بر می آیند. اما  بهترین کار آن است. که سرویس کار برای مشتری احترام قائل باشد و تمام سعی و تلاش خود را برای این که بتواند به بهترین شکل کار را تحویل دهد. از هیچ گونه تلاشی دریغ نکند و تا زمانی که می شود مبلمان را شستشو دهد تا بهترین نتیجه را بگیرند.

مشتری زمانی که فرش های خود را به کارخانه قالی شویی نمی فرستد و می خواهد در منزل شستشو شود. باید سرویس کاران مبل شویی کاری بکنند که مشتری را نسبت به انجام این کار راضی کنند تا از گفته خود پشیمان نشود. که چرا قالی ها را به کارخانه نداده است. ما باید کاری کنیم که فرش ها در خانه مشتری مانند بیرون تمیز و براق گردند.

هنگامی که مشتری ها نتیجه شستشوی فرش در منزل با دستگاه را می بینند و رضایت داشته باشند. هر روز بر تعداد مشتری های مبل شویی در مهرآباد جنوبی افزوده می شود. این نهایت خوشحالی برای یک شرکت است.

لکه گیری مبلمان در مهر آباد جنوبی

مبل ها چون بیشتر در معرض کثیفی هستند بنابراین لکه های زیادی هم روی آنها وجود دارد. این تصور اشتباهی است که بگوییم با شستشوی فرش در منزل با دستگاه  لکه ها نیز از بین می رود. چرا که سرویس کار هر چند خبره باشد باز با دستگاه نمی تواند لکه های چربی را از بین ببرد.

چرا که در کار علاوه بر مهارت باید تجربه نیز همراه آن باشد تا بتوانیم رضایت کاملی را از مشتری بگیریم. بعد از اتمام کار توسط سرویس کاران و تمیز کاری مبلمان نوبت به لکه گیری مبلمان با لکه برها می رسد.

لکه برهایی که در بازار وجود دارند و ما از آنها استفاده می کنند جزو بهترین برندهای بازار می باشد. که سرویس کاران ما با استفاده از یک اسکاج در منزل تمامی سطح لکه هایی که وجو دارد را با لکه برها، لکه گیری می کنند. بسیاری از لکه ها چون چرک مرده شده اند و سال ها است که روی مبلمان وجود دارد نیز با لکه بر هم پاک نمی شوند. این لکه ها را باید به حال خود گذاشت تا سال دیگر هنگام شستشو دوباره تلاش لازم را روی آنها انجام داد.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید