درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در سید خندان

مبل شویی در سید خندان

مبل شویی در سید خندان

مبل شویی در سید خندان یکی از شعبات مبل شویی جاوید در شرق تهران می باشد. ما در مبل شویی سید خندان تمام خدمات شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه و شستشوی فرش در منزل را با ضمانت نامه انجام می دهیم. سرویس کاران و متخصصان مبل شویی در منزل تهران سال ها برای انجام خدمات شستشو مهارت کسب کرده اند. و این مهارت و تجربه خود را هنگام شستشوی مبلمان به نمایش می گذارند تا مشتری های زیادی را جذب خود کنند.

مبل شویی در سید خندان با دستگاه

مبل شویی در سید خندان با دستگاه های راد اکتور و پیشرفته انجام می شود. این دستگاه های مبل شویی در سراسر تهران وجود دارد و تعداد زیادی از سرویس کاران مبل شویی از این دستگاه برای شستشو مبلمان در منزل استفاده می کنند. اما در حالت کلی بسیاری از شرکت ها تاکید و ضرورت خود را بر کیفیت کار می گذارند. اما این یک پروسه شخصی است و تعدادی از مدیران شرکت مبنای دیگری را برای انجام خدمات در نظر دارند.

به عنوان مثال یکی از مدیران شرکت مبل شویی در تهران مبنا و ضرورت تبلیغات خود را براین می دانست که اگر هر مشتری فقط یک بار به مجموعه آنها زنگ بزند برایشان کافی می باشد. یعنی ایشان این نظر را داشتند که هر مشتری اگر یک بار از خدمات ما استفاده کند تا اخر عمرمان تهران و مشتری هایش تمام نمی شوند.

ولی این اساس خوب و مفیدی برای انجام کار و یا ارتقای سطح شغلی از نظر من نمی باشد. چرا که اگر مشتری های زیادی را هم با هر طریقی بتوانیم در مجموعه خود داشته باشیم ولی کیفیت کارمان در سطح پایین باشد به هیچ وجه این شرکت ترقی نخواهد کرد و بزرگ نخواهد شد. چرا که کار مبل شویی در منزل باید براساس استاندارد های خود انجام پذیرد.

مبل شویی در سید خندان
مبل شویی در سید خندان با دستگاه در منزل

مبل شویی در سید خندان با مواد نانو

مبل شویی در منطقه سید خندان با مواد نانو را می توان به عنوان بهترین مبل شویی در شرق تهران و سید خندان به حساب آورد. ما در تهران و تمام مناطق تحت پوشش خود از مواد نانو برای بهتر دیده شدن و انجام خدمات با کیفیت استفاده می کنیم. مواد نانو علاوه بر این که میزان تمیزی بالایی نسبت به  شستشو با مواد ایرانی را دارد. مبلمان بعد از شستشو حالت فوق العاده تمیز و براقی را به خود می گیرند.

چون در ترکیبات مواد نانو سفید کننده و براق کننده و هم چنین لکه بری به کار رفته است بنابراین متخصص و مشتری میزان تمیزی را از حد انتظار خود بالا تر می بیند. و این امر هم باعث رضایت مشتری برای انجام خدمات مبل شویی خود توسط تیم مبل شویی در سید خندان می شود. تمام مشتری هایی که با شامپوی نانو خدماتشان را انجام می دهند برای همیشه دیگر نمی توانند که  با شامپوهای ایرانی شستشوی مبلمان خود را انجام دهند .

مشتری ها برای شستشو با مواد نانو حاظر هستند که مبلغ بالاتری را نسبت به شستشو با شامپو های ایرانی پرداخت کنند تا خدمات با کیفیتی را تحویل گیرند. البته ناگفته نماند که کار کردن با شامپو های نانو برای خود متخصصان و استاد کارانی که شستشوی مبلمان را انجام می دهند، بسیار مفید و به صرفه می باشد. هنگام شستشو چون به میزان کافی کف دارد سرویس کاران به راحتی دور بر مبلمان می چرخند و تمام مبل را بدونه کمترین ریزش آبی شستشو و تمیز می کنند.

مبل شویی در سید خندان با مواد نانو
مبل شویی در سید خندان با شامپوی نانو را از مبل شویی جاوید بخواهید

قیمت شستشوی مبل در سید خندان (۱۴۰۲) 

قیمت شستشوی مبلمان در منطقه سید خندان و تمامی مناطق تهران به صورت کاملا یکسانی ارائه می شود. یعنی تعرفه شستشوی مبلمان در منطقه سید خندان و سایر مناطق تهران در سال ۱۴۰۲ با توجه به نوسانات بازار به شکل زیر می باشد. قیمت ها در تمامی شرکت ها و مبل شویی هایی که در تهران وجود دارد بسیار با هم دیگر متفاوت می باشند. طوری که اگر در گوگل شستشوی مبل در تهرانسر با مواد نانو را سرچ کنید.

چندین سایت و شرکت را برای شما در لیست جستجو خواهد آورد. ولی هر کدام با تعرفه خاصی در تهران با توجه به ورودی های خود استفاده می کنند. طوری که حتی دو تا از این شرکت های مبل شویی شاید قیمت هایشان مانند هم دیگر نباشد.

  • قیمت شستشوی مبلمان نه نفره با تشک دوبل در منزل با دستگاه و مواد نانو ۵۵۰۰۰۰ توامن می باشد.
  • شستشوی یک دست مبلمان نه نفره بدونه تشک دوبل در خانه مشتری ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستش و شوی مبلمان هفت نفره با تشک دوبل در منزل با دستگاه و شامپوی نانو در محل ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شست و شوی یک دست مبلمان هفت نفره در تهران در سال ۱۴۰۲ با دستگاه ۴۵۰۰۰۰ توامن می باشد.
  • قیمت شست و شوی هر عدد صندلی نهارخوری با مواد نانو ۳۰۰۰۰ توامن می باشد.
  • شستشوی هر عدد کوسن و کفی مبلمان ۱۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شست و شوی هر متر مربع فرش ماشینی، اعلا، ابریشم و ختی تمام ابریشم در منزل با دستگاه ۲۰۰۰۰ تومان می باشد.

عزیزان و مشتری هایی که در سرایسر تهران می خواهند که خدمات مبل شویی خود را به مبل شویی در سید خندان بسپارند می توانند به صورت کاملا ضمانتی با تعرفه بالا خدمات خود را انجام دهند.

قیمت شستشوی مبل در سید خندان
بهترین مبل شویی در تهران با ضمانت

خدمات شستشو مبل در سید خندان

مبل شویی جاوید در منطقه سید خندان خدمات زیر را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهد. مبل شویی ها زیادی در سراسر تهران وجود دارد که خدمات مبل شویی و قالی شویی در منزل را با دستگاه و شامپوی نانو انجام می دهند. اما درقسمت پایین به خدماتی که ما در منطقه سید خندان انجام می دهیم اشاره می کنم. که شما عزیزان در سید خندان می توانیدئ از ما تقاضای انجام چنین خدماتی را داشته باشید. ما در شرکت خود تمامی خدمات مبل شویی و قالی شویی را با ضمانت نامه کتبی خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم.

  1. شستشوی انواع مبل های سلطنتی، استیل، تمام پارچه، ترک، و نانو در منزل با ضمانت
  2. شست و شوی انواع فرش های دست بافت، اعلا، ابریشم و گل ابریشم در منزل بدونه جابه جایی و بیرون بردن
  3. شستن انواع موکت های چسبی و پرز دار درمنزل با دستگاه
  4. خشک شویی انواع صندلی های نهار خوری و صندلی های اداری در منزل
  5. شست و شوی صندلی های داخلی انواع ماشین های خارجی و ایرانی با شامپوی نانو در منطقه سید خندان
  6. شستشوی انواع پشتی ها و کوسن های مبلمان
  7. شست و شوی انواع خوش خواب های یک نفره و دو نفره در منزل

 

تمامی خدمات فوق در کمترین زمان ممکن در منزل شما بدونه جابه جایی انجام می گیرد. و همه این خدمات را با ضمانت نامه و تحت پوشش بیمه پاسارگاد انجام می دهیم. تمامی عزیزانی که در خیابانها ی خواجه عبدالله انصاری، دکتر شریعتی، سهره وردی شمالی، سهره وردی جنوبی، خیابان کابلی، عرب علی، قتدی، ابن یمین، بزرگ راه حقانی، هویزه، خیابان قنبر زاده می توانند از خدمات ما استفاده کنند.

۵/۵ - (۱۲ امتیاز)

9 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در سید خندان»

  1. بابت شستشوی میلمان در خانه بسیار ممنون و سپاس گذارم و کمال تشکر رو از همکارانی که اومدن دارم🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  2. با سرعت و با دقت انجام دادند و بسیار با حوصله کار کردنند ممنونم بابت استخدام چنین نیروهایی🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌺🌹

  3. مبلمان من خیلی چرک مرده شده بودند اما اقای جاوید تمام سعی و تلاش خودشونو برای تمیز کاری انجام دادند و نتیجه کار واقعا عالی و بسیار خوب بود. ممنون از استخدام چنین نیروهایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید