درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » خدمات مبل شویی در اکباتان

خدمات مبل شویی در اکباتان

خدمات مبل شویی در اکباتان

خدمات مبل شویی در اکباتان را می توان یکی از قدیمی ترین و حتی اولین شعبات مبل شویی جاوید نام برد. که ما در منطقه اکباتان از اوایل سال نود شست و  شوی اولین آدرس مبل شویی خود را آغاز کردیم. و تا به امروز هم چنان مشتری های زیادی از خدمات خوب و به صرفه مادر مبل شویی اکباتان  استفاده می کنند. که در این منطقه میزبانی تمام منطقه را برای شستشو در منزل انجام می دهیم.

مشتری های عزیز هر گونه خدماتی برای نظافت و تمیز کاری داشته باشند از قسمت تماس با ما در ارتباط باشید. تا متخصصین حرفه ای و کار بلد ما در اسرع وقت خدمات شما را انجام دهند. فرش شویی در منزل با دستگاه یکی از خدمات ما به حساب می آید.

 مبلشویی در اکباتان با دستگاه

خدمات مبل شویی در اکباتان  در تمام مناطق تهران طبق همان شیوه خود و با دستگاه مبل شویی انجام می گیرد. یعنی برای شستشوی مبلمان در منطقه دستگاه های مختلفی وجود ندارد و فقط یک دستگاه وجود دارد. اما برای شستشوی مبلمان در منزل سرویس کاران زیادی وجود دارند که هر کسی به روشی و یا با استفاده از تجربه شخصی خود کار شستشوی مبلمان و شستشوی خوشخواب ها را در منطقه انجام می دهند.

          ۶۶۹۳۲۴۷۳                         ۴۴۰۳۹۳۱۴

اکباتان یکی از قدیمی ترین محله هایی است که بسیاری از ایرانی ها چندین بار نام اکباتان را شنید و یا از این منطقه دیدن کرده اند. اکباتان از یک سری برج های متعدد و با معماری بسیار خوب طراحی شده است. که اغلب مشتری هایی که به این منطقه عادت کرده اند نمی توانند به راحتی دل بکنند. دل کندن از این محله با توجه به دسترسی آسان و راحت آن به تمام نقاط تهران بسیار سخت می باشد.  اکباتان از سمت جنوب به اتوبان لشکری که به خود آزادی منتهی می شود می رسد.

و از طرف شرق با اتوبان جناح در ارتباط است و در قسمت شمالی اتوبان شیخ فضل الله دسترسی را برای مردم آسان نموده است. و هم چنین از طرق غرب اتوبان ستاری به کل منطقه اکباتان، فاز یک، فاز دو و فاز سه دسترسی دارد. ما در دل این منطقه شعبه ای با نام مبل شویی در اکباتان  برای رفاه حال عزیزانی که در اکباتان سکونت دارند تاسیس کرده ایم .

مبل شویی در اکباتان
نحوه شستشوی مبل در اکباتان

خشکشویی مبل در منطقه اکباتان

نمونه ای از شستشو که در بالا و پایین این مقاله برایتان می گذارم نمونه ای بارز از مهارت است. مهارتی که سرویس کاران ما با استفاده از مهارت و تجربه و تخصص خود مبل را این گونه تحویل مشتری و ضمانت کرده اند.

این مبل ها با اصرار آقای احمدی شستشو شد و این در حالی بود که خانم ایشان رضایت بابت شستشوی مبلمان را نداشتند و می گفتند که قابل حل نیست و باید مبلمان را عوض کنیم. سرویس کاران ما تمام تلاش و مهارت خود را به کار گرفتند تا بتوانند خانم ایشان را راضی و خشنود کنند. سرویس کاران در ابتدا پمپ مبل شویی را با آب گرم پر کردند و با محلول شامپو آن را مخلوط کردند.

کم کم شستشوی مبلمان را آغاز و تا جایی که توانستند چندین بار جاهای کثیف مبل را شستشو دادند.  شستشوی این یک دست مبلمان هفت نفره که در اصل زیر نیم ساعت زمان برای شستشو می خواهد که تیم مبل شویی جاوید در اکباتان یک ساعت و نیم طول کشید.

سرویس کاران حتی برای پاک سازی لکه های باقی مانده روی مبلمان از لکه برهای مخصوص نانو بهره گرفتند تا بتوانند صد در صد تمیزی را به مبل ها برگردانند. و شکر خدا بعد از این همه تلاش نتیجه شستشو این مبل تمیزی شد که در تصویر می بینید. البته ناگفته نماند که خانم احمدی همان اول ناراضی به داخل اتاق رفتند و تا پایان کار بیرون نیامدند.

مبل شویی در منطقه اکباتان
بعد از شستشو

 مبل شویی در اکباتان با مواد نانو

وقتی سرویس کاران کارشان تمام شد از خانم خواستند که یک نگاهی به مبل ها بیندازند. خانم احمدی بعد از دیدن این مبل ها اصلا باور نکرد که مبل ها اینقدر تمیز شده اند. و می شود که با این شیوه شستشو از تعویض کردن و هزینه های اضافی جلوگیری کرد. که آقای احمدی با پرداخت دوبرابر قیمت شستشو دل کارکنان و سرویس کاران ما را نیز خوشحال کرد و جزو مشتری های خوب ما در مبل شویی در اکباتان می باشد. ایشان با توجه به میزان رضایت خود در منطقه برای انجام خدمات مبل شویی چندین سال است. که با ما کار میکند و از ما خدمات مبل شویی را درخواست می کند.

این کار باعث افتخار و خرسندی است برای ما که مشتری هایمان را راضی نگه داریم. تا هم مشتری خیالش بابت متخصص بودن سرویس کاران راحت و آسوده باشد. و هم اینکه این رضایت باعث پیشرفت شغلی  شرکت  و کار ما خواهد شود. چرا که با تبلیغ کردن کار شستشوی فرش در خانه به سایرین شرکت مبل شویی جاوید روز به روز بزرگ تر و مشتری های زیادی را به خود خواهد دید.

شستشوی خوشخواب در منطقه اکباتان

همان گونه که در بالا گفتم اکباتان مملو از برج های سر به فلک کشیده ای است که قدمت چندین ساله دارند. و هر چند تعداد برج ها و خانه های مسکونی در منطقه ای زیاد باشد. دلیل بر این است که ما نیز می توانیم در این منطقه مشتری های زیادی را به شرکت خود اضافه کنیم.

شستشوی خوشخواب در منطقه اکباتان یکی دیگر از خدماتی است. که مشتری ها این روزها درخواست می کنند. البته بسیاری از مشتری ها نمی دانند که خوشخواب ها هم با این شیوه شستشو می شوند. و هیچ مشتری تا زمانی که خوشخواب ها را شستشو ندهیم و خشک نشوند. باور به این ندارند که این میزان کثیفی و زردی روی خوشخواب ها هم می توان تمیز کاری کرد.

پاک سازی تمام زردی های روی خوشخواب ها با توجه به میزان تجربیات یک سرویس کار انجام می شود. بسیاری از سرویس کاران از همان موادی که برای شستشوی خوشخواب در منزل تهران استفاده می کنند، بهره می گیرند. در حالی که چون خوش خواب ها بیشتر در معرض کثیفی، آلودگی و حتی لکه های خون هستند. باید به صوذت کاملا حرفه ای تر تخصصی تر برای شستشو اقدام لازم را انجام داد.

از لوزام بهداشتی و حتی مواد سفید کننده می توان به راحتی برای پاک سازی و سفید کردن خوشخواب ها استفاده کنند. البته باید دانست که: چون خوشخواب ها اکثرا سفید رنگ هستند. بنابراین به راحتی می توان از سفید کننده ها استفاده و برای پاک سازی لکه ها اقدام کرد. و این شوینده ها به صورت یک دست همه جای خوشخواب ها را سفید می کنند و دیگر مانند آن نیست که مشتری با شوینده خود یک جایی را شستشو دهد. و آن جا کاملا سفید و جلو چشم می باشد.

 

مبل شویی در اکباتان
قیمت مبل شویی در اکباتان چقدر است

قیمت شست و شوی مبلمان در اکباتان

اکباتان یکی از پرطرفدارترین منطقه های تهران می باشد. ما در اکباتان بیشترین تعداد مبل شویی را دارا هستیم. تمامی مشتری هایی که در منطقه اکباتان با ما در ارتباط هستند جزو بهترین و قدیمی ترین مشتری های ما در مبل شویی جاوید به حساب می آیند.

بنابراین ما برای ماندگاری و طول عمر شرکت خود به چنین مشتری هایی نیازمندیم. و همان طور مشتری ها هم به ما برای انجام خدمات مبل شویی و قالی شویی خود ما را برای همیشه خواهند داشت. اما بهترین و بارز ترین اولویت برای مشتری قیمت شستشو می باشد.

که در زیر لیست قیمت شستشوی انواع مبل ها و خوشخواب ها برایتان می نویسم. تا به راحتی بتوانید قیمت شستشوی خدمات خود را داشته باشید. و بعد از آن اقدام به شستشو بفرمایید.

قیمت گذاری خشک شویی مبل در اکباتان سال ۱۴۰۱

 

  • شستشوی یک دست مبلمان نه نفره با دستگاه در منزل ۴۰۰،۰۰۰تومان می باشد.
  • قیمت یک دست مبل نه نفره با تشک های دوبل با دستگاه ۴۵۰،۰۰۰ تومان می باشد.
  • خشک شویی یک دست مبلمان هفت نفره با تشک دوبل  ۳۵۰،۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی یک دست مبل هفت نفره  ساده ۳۰۰،۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی هر عدد صندلی نهار خوری و یا صندلی های اداری و کار ۲۵۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت خشکشویی خوشخواب دونفره در منزل با دستگاه ۲۶۰،۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی یک عدد خوشخواب یک نفره ۱۸۰،۰۰۰ تومان می باشد.

تمامی قیمت ها یی که در بالا درج شده است برای سال ۱۴۰۱ می باشد. و قیمت تا ۲۰% در خانه مشتری به دلیل زیاد و کوچک و بزرگ بودن مبلمان بالا و پایین می شود. تمامی خدمات فوق با ضمانت نامه کتبی و سرویس رایگان خدمت مشتری هایی که در منطقه اکباتان و فاز یک، دو و فاز سه هستند، ارائه می گردد.

مناطق تحت پوشش ما در اکباتان

ما در تمام مناطق تهران از خدماتی یکسان برای مشتری هایمان بهره می گیریم. و می گذاریم که مشتری ها با اطمینان کامل ما و مجموعه ما را برای خدمات خود در منزل استفاده کنند. ما در اکباتان تمامی فازهای۱، ۲و فاز ۳ را تخت پوشش داریم. مشتری های زیادی را هم از خیابان های فلسفی، نفیسی، بیمه یک،بیمه دو سه و خیابان ریاحی داریم. چون ما به مدت زیادی در این منطقه هستیم. همه ما را با نام مبل شویی جاوید می شناسند.

۵/۵ - (۱۶ امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «خدمات مبل شویی در اکباتان»

  1. من چندین بار شستشوی مبلمان را تجربه کردم اما سرویس کاران این شرکت واقعا فوق العاده کار کردن و زمان زیادی را نسبت به مبل شویی های دیگر گذاشتن و مبل هام نو نو شدن ممنونممم واقعا🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    1. با سلام خدمت شما خانم راش شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه در منزل به صورت کاملا ضمانتی انجام می شود و با جارو برقی های صنعتی وکیوم می شود و بعد از ۸ ساعت قابل استفاده می باشند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید