درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در فرمانیه

مبل شویی در فرمانیه

مبل شویی در فرمانیه

مبل شویی در فرمانیه یکی از بهترین شعبات مبل شویی جاوید در شمال تهران می باشد. ما در شعبه فرمانیه از بهترین شامپو های نانو و برند های معروف برای شستشوی مبلمان و تمیزی خدمات شما استفاده می کنیم. و هم چنین از بهترین و با تجربه ترین متخصصان و سرویس کاران مبل شویی خود در این منطقه بهره می گیریم. تمامی مشتریانی که در منطقه فرمانیه سکونت دارند می توانند از خدمات مبل شویی و قالی شویی ما با تخفیف ۱۰% استفاده کنند. متخصصان ما خدمات شما را با بهترین کیفیت ممکن برای مشتری ها انجام می دهند تا مشتری ها رضایت ۱۰۰% داشته باشند.

مبل شویی در فرمانیه با دستگاه

مبل شویی در فرمانیه با دستگاه جزو شعبات پر تردد مبل شویی جاوید به حساب می آید.که تمامی خدمات مبل شویی در تهران و منطقه فرمانیه با ضمانت نامه کتبی انجام می گیرد. و اما شستشوی مبلمان در خانه چگونه انجام می شود. بسیاری از مشتری ها که به سلامتی خود و مبلمان خود اهمیت می دهند. هر هفته یک بار تمام خانه و مبلمان خانه را گرد گیری می کنند. و توسط جارو برقی ها تمامی کثیفی ها و گرد و غبار های روی مبلمان را جمع آوری می کنند.

این کار نه تنها برای سلامتی خود مشتری بسیار مهم است. بلکه برای طول عمر مبلمان هم بسیار خوب و موثر می باشد. مشتری هایی که هر هفته این کار را انجام می دهند از مبلمانی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی برخوردار هستند. باید این را هم دانست که این مشتری ها علاوه بر این که از مبلمانی تمیز و مرتب بهره می برند حس بهتری نسبت به نشستن روی مبلمان خود را دارند.

اما گروهی دیگر از مشتری ها وجود دارند که در طول ماه هم حتی توانایی گرد گیری و نظافت مبلمان خود را ندارند. و یا به تمیز بودن مبلمان خود زیاد اهمیت نمی دهند. این گروه از مشتری ها از مبل هایی کثیف و چرک مرده استفاده می کنند. طوری که در بسیاری از موارد آدم خود از نشستن روی مبلمان پشیمان می شود.

مبل شویی در فرمانیه
مبل شویی در فرمانیه با دستگاه

مبل شویی در فرمانیه با مواد نانو 

فرمانیه جزو محدوده  ها و مناطق نوین تهران به حساب می آید و همه مشتزی های این منطقه لارج می باشند. یعنی هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ تمیزی به خود و مبلمان شان می رسند. مبل شویی در منزل اصولا توسط دو تا سرویس کار در خانه مشتری انجام می شود.

سرویس کاری که کار جارو کشی مبلمان را انجام می دهد همان ابتدای کار تکلیف و وظیفه خود را خوب می داند و شروع به جارو کشی تمام سطح مبلمان می کند. در این حین منخصص شستشو پمپ خود را با آب گرم پر می کند و  آن را با شامپو های که در دسترس دارد مخلوط می کند. چرا گفتم آب گرم، آب گرم باعث می شود پارچه مبل راحت تر کثیفی های روی خود را پس بدهد و راخت تر چرک ها از وجود مبل به بیرون از مبل بیایند.

متخصص شستشو شروع به شستشوی مبل ها با دستگاه دریلی خود می کند و کف فراوانی را روی مبل ها می ریزد. کف حاصله از چرخش دریل و حالت دورانی آن باعث می شود که تمام کثیفی ها و چرک مردگی های داخل مبلمان به سطح مبل بیاید. در این حالت سرویس کار بعدی سریع اقدام به جارو کشی و جمع آوری کف و کثیفی های روی مبلمان می کند و همه آنها را با جارو برقی وکیوم می کند. میزان تمیزی مبل ها بعد از جارو کشی کاملا معلوم می شود. یعنی اگر مبلی زیاد کثیف باشد و کثیفی روی آنها باقی مانده باشد باید دوباره شستشو شود.

مبل شویی در فرمانیه
مبل شویی در فرمانیه با مواد نانو و نانو شویی

شستشوی مبل در فرمانیه

شستشوی مبلمان در فرمانیه و یا هر منطقه دیگر از تهران به همان شیوه ای که در بالا اشاره کردم شستشو می شود. ولی بسیاری از شرکت ها مشتری ها را گیج می کنند که مشتری نمی تواند از میان چندین مبل شویی یکی را انتخاب کند. این انتخاب مشتری چرا سخت است من در اینجا به این قضیه می پردازم.

این روزها بسیاری از قالی شویی ها خدمات مبل شویی در منزل را به عنوام خدماتی جدید در شرکت خود انجام می دهند. البته خودشان چون این کاره نیستند و تخصص کافی برای شستشوی مبلمان در منزل را ندارند. آدرس را از مشتری می گیرند و با مبل شویی هایی که در منطقه فرمانیه وجود دارند تماس می گیرند. و به آنها پیشنهاد انجام کار مبل شویی را به صورت درصدی به آنها پیشنهاد می کنند. و این کار هم این گونه است که متخصص مبل شویی به منزل مشتری میرود کار را انجام می دهد و از کل مبلغ دریافتی حدودآ ۴۰% را به قالی شویی باید بپردازد.

این یکی از این گزینه هاست که مبلغ شستشو را در این شرکت ها بالاتر از سایر شرکت های مبل شویی می گیرند تا خود آنها هم از درصد واریزی آن بهره مند شوند. این کار باعث سردرگمی بسیاری از مشتری های مبل شویی می شود. چرا که قیمت های بالا و پایین گفتن شرکت ها باعث این کار می شود.

مبل شویی در فرمانیه
شستشوی مبل در منزل توسط تیم مبل شویی جاوید

قیمت مبل شویی در منزل فرمانیه

قیمت ها پایه و اساس خاصی ندارند هر چند هر ساله از طرف صنف مبل شویی یک قیمت برای شستشوی مبل در منزل ارائه می شود. اما بسیاری از این شرکت ها از این تعرفه ها تبعیت نمی کنند و طبق تعرفه خود کار می کنند. درستش هم همین است که شرکت ها طبق تعرفه مبل شویی کار کنند. اگر تمامی مبل شویی ها با یک تعرفه کار کنند دیگر مشتری دغدغه قیمت ها را ندارد و فقط روی کیفیت کار تمرکز خواهد کرد.

اما ما در منطقه فرمانیه با قیمت های زیر میزبانی شما عزیزان را برعهده می گیریم.

شستشوی مبلمان هفت نفره در منزل با دستگاه ۴۵۰۰۰۰ تومان
شست و شوی  مبل  های نه نفره  در منزل با شامپو های نانو ۵۵۰۰۰۰ تومان
قیمت شست و شوی انواع خوش خواب های یک نفره و دو نفره در منزل با از بین بردن لکه زردی ۳۰۰۰۰۰ تومان
شستشوی صندلی های داخلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی با ضمانت ۴۵۰۰۰۰ تومان
شستشوی انواع فرش های ماشینی، اعلا، ابریشم، گل ابریشم و دست بافت با ضمانت نامه در منزل ۲۰۰۰۰ تومان

این تعرفه مبل شویی جاوید در منطقه فرمانیه می باشد که ما با این تعرفه مبل شویی در تمامی مناطق تهران کار می کنیم. و خدمات خود را با بالا ترین کیفیت و توسط بهترین متخصصان مبل شویی در تهران انجام می دهیم.

مبل شویی در فرمانیه
قیمت مبل شویی در فرمانیه را فقط با یک تماس بدانید

بهترین مبل شویی در فرمانیه

بهترین مبل شویی در فرمانیه آن مبل شویی نیست که خود مبل شویی داد بزند و بگوید که ما بهترین هستیم. بلکه بهترین بودن باد در عمل و در نتیجه پایانی کار آن را از مشتری هایمان جویا شویم. که ما به عنوان یک متخصص مبل شویی تا چه اندازه توانسته ایم که رضایت مشتری را به خود جذب کنیم. این جذب مخاطب و یا مشتری برای بسیاری از شرکت ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

یعنی من به عنوان یک شرکت باید کلی تبلسغات اینترنتی و کاغذی انجام دهم تا موفق شوم که یک مشتری با ما تماس بگیرد و خدمات مبل شویی را انجام دهیم. ما اگر بعد از مراجعه به خانه مشتری نتوانیم رضایت مشتری را جلب کنیم این مشتری برای همیشه با این مبل شویی در فرمانیه کار نخواهد کرد.

امابه هر دلیلی اگر مشتری رضایت کامل نسبت به کار و پرسنل و کیفیت کار داشته باشد نه تنها برای همیشه با مبل شویی در فرمانیه کار می کند. بلکه تمامی بستگان و همسایگان و آشنا های خود را به این مبل شویی معرفی خواهد کرد.

 

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

8 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در فرمانیه»

  1. سلام واقعا من نمی دونستم میشه با این دستگاه ها فرش را هم شستشو داد بسیار عالی انجام می شه فقط جند سوال؟
    ۱. متری چقدر می شویید؟
    ۲. ایا فرش ها بو نمی گیرد؟

    1. سلام خدمت شما راحله خانم در خدمتیم
      در پاسخ به سوال اول متری ۲۰۰۰۰ تومان شستشو می شود و فرش ها بعد از شستشو کاملا با جارو برقی های صنعتی مکش می شوند و تا ۷۰% نمآب را می کشد که فرش بعد از ۳ ساعت قابل استفاده می شود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید