درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در شریعتی

مبل شویی در شریعتی

مبل شویی در شریعتی

مبل شویی در شریعتی بهترین خدمات مربوط به مبل شویی را به مشتریان عزیزش هدیه می کند. این هدیه ای که توسط تیم مبل شویی جاوید برای خدمات مبل شویی و قالی شویی به مشتری ها ارا ئە می شود، با خدمات سایر رقبا قابل مقایسه نمی باشد. ما تمام تلاش خود را به کر می گیریم تا بتوانیم بهتربن خدمات مبل شویی را در اختیار مشتری بگذاریم.

مبل شویی در شریعتی با دستگاه

مبل شویی در شریعتی با دستگاه انجام می شود و تمام خدمات شما عزیزان در منطقه شریعتی را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهیم. این ضمانت نامه یک کاغذ باطله نیست که هیچ اهمیتی برای مشتری نداشته باشد. ما و متخصصان ما چون به کار خود ایمان دارند از دادن برگه ضمانت نامه مهر دار در منزل مشتری و ارائه آن هیچ باکی ندارند.

یعنی سرویس کار بعد از این که خدمات شما عزیزان را به پایان رساندند داخل برگه ضمانت برای شما ضمانت نامه را مکتوب می کنند. شاید بپرسید که این برگه به چه دردی می خورد و یا کارایی این برگه چی می تونه باشه که ما به مشتری ارائه می دهیم.

در هر کاری یک سری مشکلات و یک سری سهل انگاری هایی وجود دارد که سهون از طرف سرویس کاران و متخصصان مبل شویی پیش می آید. به عنوان مثال مبل های ساتن نباید با فرچه های زبر شستشو شوند. چرا که پرز این پارچه ها حساس هستند و زود تغییر حالت می دهند و پرزها برمی گردند. این کار باعث خراب شدن مبلمان می شود و هیچ تضمینی هم به مشتری نداده اند.

مبل شویی در شریعتی
مبل شویی در ش از بهترین های شرق تهران می باشدریعتی یکی

مبل شویی در شریعتی با مواد نانو

مبل شویی در شریعتی و تمام مناطق با شامپوی نانو و شامپوهای با کیفیت در تهران انجام می شود. شستشو با مواد نانو بسیاری از استرس های مشتری نسبت به خرابی و ازبین بردن مبل و از بین می برد. چرا که نانو شویی بهترین و بالاترین کیفیت را دارد و همه عزیزان هنگام شستشو این را با چشم هایشان می بینند. شامپوی نانو هیچ وقت باعث چرک مردگی و دون دون شدن پارچه مبلمان نمی شود. چرا که نانو به خاطر ترکیباتی که در داخل آنها وجود دارد مانند نرم کننده ها و سفید کننده ها ساختار مبل به همان شکل ظاهری خود باقی می مانند.

بسیاری از مبل ها به خصوص مبل های سفید رنگ از ریسک بسیار بالایی برخوردار هستند و خیلی زود مشکل دار می شوند . به عنوان مثال یک سری از این مبل ها بعد از این که توسط سرویس کاران مبل شویی خیس می شوند و می خواهند کار شستشو را روی این مبل ها انجام دهند. در ابتدا باید متخصصان این نوع پارچه ها و مبل ها را بشناسند و توانایی تشخیص این مبل ها را داشته باشند تا دچار گرفتاری نشوند.

یعنی وقتی که این نوع مبل ها شستشو می شوند برای ترسیم دکمه ها هنگامی که درست شده اند با ماژیک علامت گذاری می کنند. و همین رنگ با اولین شستشو به روی مبلمان می آیند و حالت بسیار زشتی را به مبلمان می دهند. اگر متخصص در ابتدای کار برای مشتری توضیح داده باشد خیلی خوب است. اما اگر توضیح نداده باشد برای مشتری و سرویس کار شرایط سختی پیش می آید.

مبل شویی در شریعتی
مبل شویی در شریعتی با شامپوی نانو انجام می شود

بهترین مبل شویی در شریعتی

این را به خوبی همه می دانند که بهترین ها همیشه می درخشند و نیازی به تبلیغات و شعار ندارند. یعنی بهترین ها همیشه در عمل کار و کیفیت خدمات  خود را به مشتری ها اثبات می کنند. و نمی گذارند که مشتری از نحوه خدمات مبل شویی جاوید ایرادی بگیرند. ما از سال ۱۳۹۰ در منطقه شریعتی شعبه ای دیگر به شعبات مبل شویی در منزل تهران خود اضافه کرده ایم. تا همه عزیزان تهرانی در چهار طرف و گوشه به گوشه تهران به راحتی به خدمات مبل شویی و قالی شویی ما در تهران دسترسی داشته باشند.

شما عزیزانی که دوست دارید محیط و شرکت مبل شویی در شریعتی را ببینید و آدرس و نوع خدمات خود را می خواهید به صورت حضوری برای اطمینان بیشتر در دفتر شرکت رزرو بفرمایید. می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید. آدرس دفتر مبل شویی در منزل: شریعتی بالا تر پل صدر خیابان میرزا پور پ۵۰ و۱۳ می توانید از صبح ساعت ۸ تا ۶ بعد از ظهر به آدرس بالا تشریف بیاورید و مکان ما را نیز از نزدیک مشاهده بفرمایید.

بسیاری از مشتری ها این روزها با توجه به زیاد شدن کلاه برداری ها دیگر کمتر به شرکت های خدماتی و مبل شویی در تهران اطمینان می کنند. و البته باید به مشتری حق داد برای این کار اما مبل شویی مانند خدمات قالی شویی نیست که شخصی به خانه مشتری برای بردن فرش هایشان به قالی شویی مراجعه کند. و فرش ها را از مشتری تحویل بگیرد و دیگر به مشتری تحویل ندهد. مبل شویی برعکس این قضیه در خانه مشتری و جلوی چشمان مشتری انجام می گیرد. مشتری دیگر هیچ دغدغه و نگرانی نسبت به شستشوی مبلمان نباید داشته باشد.

مبل شویی در شریعتی
بهترین مبل شویی باید در عمل اثبات شود

شستشوی موکت و فرش در شریعتی

شستشوی موکت و فرش در تهران  و در خانه این روزها به اوج رسیده است. با توجه به شرایط آپارتمان نشینی دیگر مشتریها نمی توانند که آن گونه که خود دوست داشتند که موکت و فرش هایشان را به حیاط خانه بیاورند. و با آب و پارو به جان مبل ها بیافتند و هر طوری که دوست داشتند فرش های خود را در حیاط بشویند. امروزه شرایط خیلی سخت تر شده است و آپارتمان نشینی اجازه این کار را به مشتری ها نمی دهد و باید از روش زیر بهره ببرند.

مشتری هایی که دوست دارند این کار را انجام دهند به هیچ وجه نمی توانند که این کار را در فضای آپارتمان ها انجام دهند. و مجبور می شوند که با یکی از مبل شویی ها و قالی شویی هایی که در منزل این خدمات را انجام می دهند تماس بگیرند. مشتری با هر شرکتی که دوست دارد خدمات خود را به آنها بسپارد تماس می گیرد و سرویس کاران و متخصصان شستشوی موکت و فرش در منزل با دستگاه  در منزل شما حاظر می شوند و خدمات موکت شویی شما را به نحو احسنت برای شما عزیزان  انجام بدهند.

سرویس کاران موکت شویی برای انجام دادن چنین خدماتی مهارت و تجربه کسب کرده اند و نیازی نیست که مشتری برای انجام خدمات خود استرس د اشته باشد. چرا که آنها به درستی از عهده وظیفه خود بر می آیند. سرویس کاران با پر کردن مخزن آب و با مهارتی که کسب کرده اند شروع به شستشوی موکت در خانه مشتری می کنند. شستشوی موکت در خانه مشتری دقیقا با همان شیوه ای که مبلمان را شستشو می دهیم انجام می شود. یعنی دستگاهی که برای این کار استفاده می شود با دستگاه شستشوی مبلمان یکی می باشد.

 

نحوه شستشوی فرش در منزل منطقه شریعتی

همان گونه که در قسمت موکت شویی توضیحاتی داده ام بنابراین نحوه شستشوی فرش در خانه مشتری هم هیچ فرقی با شستشوی موکت ندارد و همه با یک دستگاه انجام می شوند. این شیوه شستشو این روزها پر طرفدار است و بسیاری از مشتری ها با توجه به این که این کار هم بسیار با کیفیت انجام می شود و هم هزینه آن نسبت به قالی شویی پایین تر است، از این شیوه استفاده می کنند.

فرش شویی در خانه مشتری هیچ ضرری برای فرش ندارد. و فرش با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود طوری که هر مشتری که این خدمات را انجام می دهد از نتیجه کار بسیار راضی هستند. و بسیاری از مشتری هایی که به مبل شویی در شریعتی اضافه می شوند از طریق معرف کردن مشتری هایی است که سرویس کاران و متخصصان مبل شویی، موکت و فرش مشتری را شستشو داده اند و از نحوه کار آنها رضایت داشته اند.

 

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در شریعتی»

    1. با سلام اقا محمد عزیز در صفحه اصلی سایت دسترسی به چندین شعبه دارید و هم چنین می توانید ادرس خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و هم از طریق وات ساپ می توانید آدرس خود را رزرو بفرمایید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید